Home » , » Επικές ηλιθιότητες σήμερα από τους δικηγόρους των ναζιστών.

Επικές ηλιθιότητες σήμερα από τους δικηγόρους των ναζιστών.

Από ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ , Τρίτη 28 Ιουνίου 2016 | 4:04 μ.μ.

Παράγουν περισσότερη γελοιότητα και από κωμικό θίασο του Δελφιναρίου

Απ' ότι φαίνεται το διανοητικό επίπεδο των συνηγόρων υπεράσπισης των κατηγορουμένων της Χρυσής Αυγής συναγωνίζεται αυτό των εντολέων τους.

Ο παρακάτω διάλογος από την σημερινή δίκη που κάνει τον γύρο του διαδικτύου είναι "όλα τα λεφτά":

- Δικηγόρος φασίστα: Μπορείτε να μου πείτε αν έχετε κάνει αυτή την ανάρτηση στο ίντερνετ εσείς;

- Μάρτυρας: Εγώ την έχω κάνει, αλλά δεν το έχω γράψει εγώ το συγκεκριμένο...

- Δικηγόρος φασίστα: Αυτό εδώ που λέει: "Έτσι κι αλλιώς η γη θα γίνει κόκκινη. Ή κόκκινη από ζωή ή κόκκινη από θάνατο. Θα φροντίσουμε εμείς γι’αυτό. Έτσι πρέπει να γίνει, έτσι θα γίνει", δεν το έχετε γράψει εσείς;

- Μάρτυρας (με ύφος "με δουλεύει τώρα αυτός"): Δεν το έχω γράψει εγώ, όχι.

- Δικηγόρος φασίστα: Και ποιος το έχει γράψει;

- Μάρτυρας: Ο Γερμανός κομμουνιστής ποιητής Wolf Biermann.

- Δικηγόρος φασίστα: Α, κομμουνιστής!

Μοιράσου το :

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger