Home » , » Παπαδίστικο αφιόνι σε υπερβολική δόση

Παπαδίστικο αφιόνι σε υπερβολική δόση

Από ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ , Τρίτη 31 Μαρτίου 2020 | 6:36 π.μ.

Του Σ.Λ

Απ' ότι έχω διαβάσει και ακούσει, τα ψυχοφάρμακα σε οδηγούν σε καταστολή. Αν φουμάρεις κανένα τσιγαριλίκι που είναι καλής ποιότητας, θα σου δημιουργήσει πολλά χαμόγελα και θα σε ταξιδέψει στην νιρβάνα (αυτό το ισχυρίζομαι έχοντας προσωπική εμπειρία).
Εχω ακούσει επίσης ότι αν σνιφάρεις καμιά μυτιά, απ΄ την “λευκή κυρία”, την κόκα, οδηγείσαι σε καταστάσεις ζωτικότητα, απίστευτης ευφράδειας, έντονης απόλαυσης όλων των θετικών συναισθημάτων. 

Και να που θέλω μα καταλήξω:
Με τον κορωνοϊό τον αλήτη που μπλέξαμε αναγκαστικά μαθαίνεις πράγματα που διαφορετικά θα σου περνούσαν απαρατήρητα.
Αλήθεια, συμβαίνει και σε σας να έχετε αποβάλει κάθε διάθεση για έρωτα με την συντρόφισσα/ος σας, να έχετε φάει τα νύχια σας, να μην μπορείτε να συγκεντρωθείτε στο διάβασμα ενός βιβλίου, να σε ενοχλεί που έκλεισε ένα στέκι που είχε συνηθίσει να πηγαίνεις σχεδόν κάθε μέρα; Το να σου δημιουργείται εκνευρισμός εντελώς αδικαιολόγητα;
Το να έχεις κόψει τις συνηθισμένες κοινωνικές και πολιτικές σου επαφές και συνεπώς την όποια κινηματική δράση σου και αντί αυτού να αυτοκαταναλώνεσαι ώρες ατέλειωτες μπροστά σε έναν υπολογιστή;

Που κολλάνε τo παραπάνω ερωτήματά μου, με την εισαγωγή του κειμένου;
Στο ότι σε μια αναζήτηση μου στο google, μου παρουσίασε στα αρχικά αποτελέσματα, κάτι εντελώς άσχετο με αυτό που έψαχνα. Εναν παπά δηλαδή, να παραληρεί, να λέει τόσες μαλακίες, σε τέτοιο βαθμό  που με έκανε να καταλήξω, ότι το θρησκευτικό αφιόνι, έχει τέτοιες παρενέργειες. που δεν τις έχουμε συναντήσει στις ψυχότροπες ουσίες που μέχρι τώρα ξέρουμε.

Δείτε το παρακάτω βίντεο και αν θέλετε μου λέτε αν συμφωνείται μαζί μου.

Μοιράσου το :

+ σχόλια + 2 σχόλια

31 Μαρτίου 2020 στις 7:40 π.μ.

Δέστε τους , φιμώστε τους ,δεν μας φτάνει η όλη κατάσταση , να έχουμε και τους αστοιχείωτους ταλιμπάν . Αν δεν μπορούν να κάνουν πραγματικό κοινωνικό έργο , να το βουλώσουν και να αφήσουν τον κοσμάκι ΗΣΥΧΟ , μας φτάνει η όλη ανασφάλεια ........

2 Απριλίου 2020 στις 1:25 μ.μ.

Σ.Λ ανθυποβαλεις τον εαυτο σου,,,,με την κατουρημένη Αλβανική... 
Πιες κανα  skunk καλύτερα

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger