Home » , » Ξεκαθαρίζοντας με το "αλλά" ....

Ξεκαθαρίζοντας με το "αλλά" ....

Από ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ , Τετάρτη 12 Αυγούστου 2020 | 4:30 μ.μ.

Γράφει ο mitsos175

“Δεν είμαι ρατσιστής αλλά...” Αυτό το “αλλά” έχουμε πει τι σημαίνει. Πως αυτός που το λέει είναι και παραείναι ρατσιστής. Γιατί το “αλλά” ανατρέπει την προηγούμενη φράση. Το ξέρω γιατί έχω πει κι εγώ φράσεις με αυτή τη λέξη.

Πχ Απάντηση σε υποψήφιο γαλάζιας συμμορίας:
Θα ήθελα να σε ψηφίσω, αλλά έχω αλλεργία στο φασισμό, το ψέμα και τις λαμογιές που κάνει το κόμμα σου. Επιπλέον ψηφίζω ΚΚΕ.
Τον ψήφισα; Τι λέτε; Μέχρι κι αυτός κατάλαβε, πως δεν υπάρχει περίπτωση. Τσαντίστηκε λίγο, αλλά στα τέτοια μου. Πάλι το “αλλά”.

Καλλιόπη, θέλω να παντρευτώ, αλλά ο γάμος σκοτώνει τον έρωτα, κι εγώ δεν είμαι δολοφόνος. Εργένης για πάντα!

Θα ζητούσα δανεικά από ένα θείο μου, αλλά ξέρω πως είναι τόσο τσιγκούνης, που δεν δίνει τον πυρετό του.
Οπότε δεν μπήκα καν στον κόπο. Γιατί θα έλεγε “Θέλω να σε δανείσω, αλλά θα πάρεις ένα μέζεο σε δόσεις με επιτόκιο 3 (με το συμπάθιο) τοις εκατό την ώρα”. Δεν είναι τοκογλύφος, αλλά ακόμα χειρότερος ψυχοβγάλτης. Εδώ το “αλλά” επιτείνει την προηγούμενη πρόταση.

Αυτό λοιπόν το “δεν είμαι ομοφοβικός, ρατσιστής κλπ”, είναι κρυφτούλι πίσω από το μικρό δακτυλάκι. Αυτοί που το λένε, ξέρουν πως είναι κακό να είναι ρατσιστές, αλλά ντρέπονται να πουν τι είναι. Κι εδώ “αλλά.”

Το λέει κι η εγκυκλοπαίδεια: Το αλλά “χρησιμοποιείται για να δηλώσει ότι ο όρος ή η πρόταση που ακολουθεί, υποδεικνύει οτιδήποτε άλλο εκτός από αυτό που προαναφέρθηκε”
Το αντίθετο λοιπόν του “δεν είμαι ρατσιστής” είναι το “είμαι ρατσιστής, φασίστας, τέρας και γουστάρω κρυφά την Κου Κλουξ Κλαν”.

Τώρα για την ομοφυλοφιλία:
“Ο σεξουαλικός προσανατολισμός περιγράφει ένα μακροχρόνιο μοτίβο έλξης - συναισθηματικής, ρομαντικής, σεξουαλικής ή συνδυασμό αυτών - για το αντίθετο φύλο, το ίδιο φύλο, και τα δύο ή κανένα”. 
Εξαίρεση υπάρχει, όταν θέλεις να πηδήξεις πολιτικούς. Εκεί έχουμε αγανάκτηση.

“Η τρέχουσα συμφωνία ανάμεσα στην επιστημονική κοινότητα είναι πως ο σεξουαλικός προσανατολισμός δεν αποτελεί επιλογή”. Δεν αποτελεί επιλογή. Το λέμε ξανά για να εμπεδωθεί.
Αυτά ως απάντηση σε κείνους που λένε πως “δεν είμαι ρατσιστής αλλά δεν θέλω να γίνουν τα παιδιά μου ομοφυλόφιλοι”. Και που καταπιέζουν τους γύρω τους και τον εαυτό τους.
Και φυσικά εντελώς “τυχαία” είναι “θεούσες”. Ξεχνώντας πως πολλοί υποκριτές παπάδες είναι gay. Ιδιαίτερα οι ανωτέρου κληρικοί, που δεν παντρεύονται.

Ξαναλέμε πως η ομοφυλοφιλία δεν είναι αμαρτία. Είναι ακριβώς το ίδιο με την ετεροφυλία.
Και σε κανένα δεν πρέπει να πέφτει λόγος τι κάνει στο κρεββάτι του ο άλλος, όταν υπάρχει συναίνεση ενηλίκων. Γιατί οδηγούμαστε μετά στον πιο ακραίο και χυδαίο φασισμό: Αυτόν της κλειδαρότρυπας.

Η υποκρισία είναι αμαρτία και μάλιστα μεγάλη. Το να παριστάνεις κάτι που δεν είσαι γεννά κόμπλεξ, ανασφάλεια, άγχος, οδηγεί σε πολλά ψυχολογικά προβλήματα.

Σταματήστε να βασανίζετε τους άλλους. Αυτό κι αν είναι αμαρτία.

Για χρόνια εξ αιτίας της επίδρασης των μονοθεϊστικών κυρίως θρησκειών εκατομμύρια άνθρωποι καταπιέζονταν, βασανίζονταν, ακόμα και εκτελούνταν για το σεξουαλικό τους προσανατολισμό.
Πολλοί ομοφυλόφιλοι γίνονταν ιερείς για να βρουν την ησυχία τους.

Η δαιμονοποίηση του σεξ, το να το επιτρέπουν μόνο για τεκνοποίηση, η καταπίεση του πιο βασικού μας ένστικτου, οδήγησε σε αγριότητες και ακρότητες. Ήταν ένα από τα κυριότερα χαρακτηριστικά του Μεσαίωνα.

Αυτό το Μεσαίωνα τον κουβαλούν μέσα τους οι ρατσιστές, οι ομοφοβικοί. Πρέπει να καταλάβουν πως χρειάζονται Αναγέννηση του εαυτού τους. Πως αυτά που λένε οι υποκριτές παπάδες είναι κουταμάρες και αιτία βασανισμού των ψυχών. Η Κόλαση είναι αποτέλεσμα της καταπίεσης.
Μην κάνετε τη ζωή σας και τη ζωή των άλλων Κόλαση.
Μοιράσου το :

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger