Home » , » Ετσι για να θυμόμαστε ...

Ετσι για να θυμόμαστε ...

Από ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ , Παρασκευή 23 Οκτωβρίου 2020 | 2:28 π.μ.

Μεσημέρι, 5 Σεπτέμβρη 2002. "Γειά σας! Είμαι ο Δημήτρης Κουφοντίνας και ήρθα να παραδοθώ" δήλωνε στον εμβρόντητο φρουρό στην είσοδο της ΓΑΔΑ, το μέλος της 17 Νοέμβρη.

Και αργότερα αιτιολογώντας την απόφαση του έλεγε σε συνέντευξη του: "Θα μπορούσα αν ήθελα να έχω διαφύγει και να οικοδομήσω μια άλλη ζωή, μακριά από πράγματα που θα μπορούσαν να με προδίδουν. Ομως κάτι τέτοιο θα ήταν αντίθετο με την επαναστατική ηθική, τις ιδέες και τη στάση μου ως σήμερα. 

Δεν μπορούσα να αφήσω συντρόφους (τον ένα μάλιστα βαριά πληγωμένο) που μαζί αγωνιστήκαμε και μοιραστήκαμε οράματα και διαψεύσεις, ελπίδες και απογοητεύσεις, να είναι όμηροι στα χέρια του εκδικητικού κράτους, ενώ εγώ θα απολάμβανα μια ανέντιμη ελευθερία....

Αντί για τη σιγουριά της φυγής και της σιωπής, επέλεξα να εμφανιστώ, να αναλάβω τις πολιτικές ευθύνες των επιλογών μου, και να τις υπερασπίσω με όποιο κόστος". 

Μοιράσου το :

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger