Home » , » «Εγώ που εμβολιάστηκα είμαι μαλάκας»; Η απάντηση.

«Εγώ που εμβολιάστηκα είμαι μαλάκας»; Η απάντηση.

Από ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ , Παρασκευή 7 Ιανουαρίου 2022 | 10:00 π.μ.

Γράφει ο mitsos175

Όποιος ψήφισε ΝΔ είναι μαλάκας και με την έννοια του κακού και με αυτή του βλάκα. Είναι ή ένα βολεμένο, κομπλεξικό, φασιστοειδές, ή ένας τρομερά ηλίθιος. Η γαλάζια συμμορία καταστρέφει τη χώρα, κι εκείνοι που της έδωσαν εξουσία, έκαναν το μεγαλύτερο λάθος.

Τα τρολλ της έχουν βρει διάφορα εξιλαστήρια θύματα για να ρίξουν σ’ αυτά την ευθύνη των εγκληματών της κυβέρνησης.

Τα εμβόλια γενικά είναι όχι απλά καλά, σωτήρια για την ανθρωπότητα. Αυτό είναι πεποίθηση σχεδόν όλων εκτός ελαχίστων, μετρημένων κυριολεκτικά στα δάκτυλα.

Τα συγκεκριμένα εμβόλια του κορωνοϊού έχουν πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα. Το πλεονέκτημα είναι πως όσοι είναι πάνω από κάποια ηλικία, με τα εμβόλια έχουν περισσότερες πιθανότητες να ζήσουν σε περίπτωση που προσβληθούν από κορονοϊό.

Το μεγάλο τους μειονέκτημα είναι η διάρκεια.

Ο γιατρός μου, βλέποντας τις εξετάσεις μου, είπε να κάνω άλλο εμβόλιο από το μονοδοσικό που ήθελα. Το είπε όμως ο δικός μου γιατρός, σε μένα μόνο, βλέποντας τις δικές μου εξετάσεις. Επειδή δεν είμαι νέος, κι έχω αρκετά προβληματάκια, εμβολιάστηκα 2 φορές. Αυτονόητο; Για τους ηλίθιους όχι!

Τονίζω πως δεν πρέπει να ακούμε κανένα άλλο, εκτός από το γιατρό μας. Ούτε ΑΡΔ, ούτε παπάδες, ούτε τρολλ, ούτε πολιτικούς. Ακόμα και γιατροί που βγαίνουν στα κανάλια δεν έχουν το ιστορικό και τις εξετάσεις μας. Αφήστε που κάποιοι από αυτούς είναι τσαρλατάνοι – κομματόσκυλα.

Για να απαντήσω στο ερώτημα αν είναι μαλάκας αυτός που εμβολιάστηκε, λέω όχι επειδή εμβολιάστηκε. Αν όμως κάνει αυτό το ερώτημα για να κατηγορήσει ανεμβολίαστους, τότε ναι, είναι μεγάλος μαλάκας, ο μεγαλύτερος, αυτός που λέγεται φασίστας.

Γιατί μιλώντας τώρα γενικά, για να αντιμετωπιστεί η πανδημία χρειάζονται εκτός από αξιόπιστα εμβόλια και φάρμακα, τεστ, μάσκες, απολυμαντικά, ΜΕΘ γιατροί κλπ. Γενικά χρειάζεται ενίσχυση του ΕΣΥ. Αυτό δε γίνεται. Έχουμε 10.000 λιγότερους γιατρούς από πέρυσι. Γι αυτό έχουμε περισσότερους νεκρούς.

Όχι μόνο αυτό αλλά αντιφατικά και παράλογα μέτρα έγιναν αιτία μετάδοσης του ιού. Τα σχολεία ανοίγουν με 50.000 κρούσματα χωρίς να παρθούν μέτρα για την προφύλαξη των μαθητών. Δεν είναι απλά λάθος, είναι εγκληματική, φασιστική, πολιτική ένας εκβιασμός να εμβολιαστούν τα παιδιά που γενικά δεν αρρωσταίνουν σοβαρά από τον ιό.

Τέτοια εκδικητικά μέτρα για τους ανεμβολίαστους διαδίδουν τον κορονοϊό. Γιατί στόχος δεν είναι πιο ο ιός, αλλά ο ανυπάκουος. Ένα ακόμα μέτρο που σίγουρα θα διαδώσει τον ιό είναι πως ο εμβολιασμένος θα χρειάζεται το φθηνότερο τεστ για να πάρει πιστοποιητικό νόσησης, ενώ ο ανεμβολίαστος το ακριβότερο μοριακό. Ο ανεμβολίαστος που δεν θα έχει λεφτά, δεν θα κάνει μοριακό τεστ, δεν θα πάρει πιστοποιητικό πως νοσεί, έτσι θα πάει στη δουλειά του. Είναι αυτό καλό, αν έχει όντως ιό; Ε μαλάκες της ΝΔ; Αλλά και ο εμβολιασμένος, αν νοσεί πραγματικά, θα κάνει το λιγότερο αξιόπιστο τεστ. Οπότε τι λέτε σκεφτόμενοι λογικά; Είναι ο ρατσισμός λύση ή μήπως δημιουργεί περισσότερα προβλήματα; Δωρεάν μοριακό τεστ για όλους; Λεφτά έχουμε μόνο για να τρώει το σόι.

Μοιράσου το :

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger