Μα τι πρωτοσέλιδους τίτλους έχουν σήμερα κάποιες εφημερίδες; Καλά, ούτε τις δημοσκοπήσεις που δημοσιεύονται συνέχεια δεν παρακολουθούν; Εκτός και να θέλουν να μας πείσουν ότι στην Ελλάδα κάνει ... μαζοχισμό. Διαφορετικά δεν μπορεί να εξηγηθεί πώς όσο χειρότερα διαβιούν οι Ελληνες/ιες τόσο περισσότερο αυξάνονται τα ποσοστά της Ν.Δ.
Τα ποσοστά αυτά της ΝΔ στα γκάλοπ είναι τόσο Πέτσινα και τόσο Πετσωμένα, όσο και τα φράγκα με τα οποία τα αγόρασε η ηγεσία της δεξιάς. Ουσιαστικά, δεν έχουν πλέον ούτε προπαγανδιστική αξία.
Τα ποσοστά αυτά της ΝΔ στα γκάλοπ είναι τόσο
ΑπάντησηΔιαγραφήΠέτσινα και τόσο Πετσωμένα, όσο και τα φράγκα με τα οποία τα αγόρασε η ηγεσία της δεξιάς. Ουσιαστικά, δεν έχουν πλέον ούτε προπαγανδιστική αξία.