Home » » Ο Χάγιος τα λέει καλά

Ο Χάγιος τα λέει καλά

Από ciaoant1 , Τετάρτη 27 Οκτωβρίου 2010 | 12:36 μ.μ.

Τελικά όντως "υπάρχει ελπίδα" - δεν είναι όλοι οι υποψήφιοι της Αριστεράς έτσι βέβαια (μερικοί είναι -δυστυχώς- δεινόσαυροι προς εξαφάνιση):

Αν και εγώ είμαι στην Πάτρα, και το Α. Χάγιο δεν τον ήξερα, μου έστειλαν μερικά βίντεο, ανάμεσα τους και τα 2 που ακολουθούν με αυτόν τον τύπο (μου΄στειλαν και μερικά ακόμα από το ΑΝΤΑΡΣΥΑ που είμαι και μου φάνηκαν...ψιλοάθλια), και τα λέει αρκετά καλά (ειδικά στο δεύτερο βίντεο, όπου μετά τη "χλιαρή" εισαγωγή, λέει την αλήθεια για τον Καλλικράτη).

Αξίζει να τον δείτε - δεν τον βάζω μόνο για προεκλογικούς λόγους, λέει όντως κάποιες αλήθειες (σε ορισμένα θέματα κι αυτός δεν εμβαθύνει και τόοοσο πολύ, αλλά τέλος πάντων, για τα δεδομένα της σημερινής αριστεράς φαίνεται να "έχει πιάσει το νόημα" αρκετά καλά):

Μοιράσου το :

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger