Pages

Κυριακή 3 Μαΐου 2015

Εύσημα από Αδωνη Γεωργιάδη και Πάσχο Μανδραβέλη στον Κάιν

Δυστυχώς αρκετά σχόλια αναγνωστών του μπλόκ μας στην ανάρτηση που υπογράφει ο Παναγιώτης Παπαδόπουλος (Κάιν) και την οποία τιτλοφορεί «Ούτε στα Εξάρχεια, ούτε στον Βαρουφάκη, ούτε σε κανέναν και πουθενά» αναγκαστήκαμε να τα «κόψουμε» αφού στερούνται στοιχειώδους ευπρέπειας και βρίθουν υβριστικών χαρακτηρισμών για τον συντάκτη του κειμένου που αναφέραμε.

Αυτό που πιθανόν πρέπει να παραθέσουμε ασχολίαστο είναι τα εύσημα που δέχτηκε για το κείμενο του ο Κάιν –με αναρτήσεις στο διαδίκτυο- από δυο συγκεκριμένα άτομα. Τον γνωστό αρθρογράφο της «Καθημερινής» Πάσχο Μανδραβέλη και τον κοινοβουλευτικό εκπρόσωπο της Νέας Δημοκρατίας Αδωνη Γεωργιάδη.

(Η σχετική πληροφόρηση μας ήρθε στο ηλεκτρονικό μας ταχυδρομείο).






3 σχόλια:

  1. Αρα με αυτη την λογικη,οτιδηποτε λεει ο αδωνις,θα πρεπει να κανουμε το αντιθετο. Γιατι ετσι.

    Ο αδωνις ειχε δωσει και συγχαρητήρια στην τοτε γγ Παπαρηγα για την περιφρουριση της βουλης.
    Αρα ή θα πρεπει να την πουμε και στο ΚΚΕ και στον Καιν και σε οποιονδηποτε εισπράττει μπραβο απο αυτο το υποκειμενο ή ο αδωνις απλα τρολαρει αγρια και καποιοι πεφτουν στην παγιδα του .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πιο εμδιαφέρουσα είναι η διαπίστωση ότι Πάσχος και Αδωνης διαβάζουν το ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ παρά τα όσα λένε για τον Κάιν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτά συμβαίνουν όταν η συστημική-πασιφιστική-πρωτοχριστιανική "αναρχία" τύπου Κάιν-Άβελ-Άβερελ συναντά ΠΡΑΚΤΙΚΑ την καθεστωτική λογή των ακροδεξιών τρα-μπουμπούκων & των κονδυλοφόρων γενίτσαρων της Αριστεράς... όμοιος ομοίω αεί πελάζει όπως έλεγαν οι αρχαίοι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή