Του Γ.Γ.
Βρίσκω αρκετά ενδιαφέρουσα την συζήτηση που άνοιξε με αφορμή την ανάρτηση που είχε τίτλο: "Είναι ή όχι η επαναστατική βία η κόκκινη γραμμή που χωρίζει επαναστάτες και ρεφορμιστές;". (Μου φαίνεται καλή ιδέα να ηχογραφήσουμε μια αντιπαράθεση σχετικά με την λαϊκή αντιβία, τις οργανώσεις ένοπλης μειοψηφικής βίας και να την μεταδώσουμε από τον διαδικτυακό ρ/σ μας).
Βρίσκω αρκετά ενδιαφέρουσα την συζήτηση που άνοιξε με αφορμή την ανάρτηση που είχε τίτλο: "Είναι ή όχι η επαναστατική βία η κόκκινη γραμμή που χωρίζει επαναστάτες και ρεφορμιστές;". (Μου φαίνεται καλή ιδέα να ηχογραφήσουμε μια αντιπαράθεση σχετικά με την λαϊκή αντιβία, τις οργανώσεις ένοπλης μειοψηφικής βίας και να την μεταδώσουμε από τον διαδικτυακό ρ/σ μας).
Μέχρι τότε όμως και με αφορμή σχόλια στην ανάρτηση που ανέφερα ας ανοίξουμε ένα γραπτό διάλογο. Ελπίζω σήμερα το βράδυ -ετοιμάζουμε μια σειρά καινούργιων εκπομπών στον ρ/σ και ο χρόνος είναι ασφυκτικά περιορισμένος- να ξεδιπλώσω κάποιες σκέψεις μου σ' αυτό το θέμα.
Προς το παρόν ένα καίριο απόσπασμα από κείμενο του Δημήτρη Κουφοντίνα που πιστεύω θα δώσει τροφή για σκέψη:
«Το αντάρτικο πόλης δεν είναι επιδίωξη αυτή καθαυτήν, δεν επιδιώκεται η βία για τη βία. Η βία δεν είναι απλώς μέσο απόδοσης λαϊκής δικαιοσύνης και τρομοκράτησης των αστών. Στόχος δεν είναι τα σαμποτάζ ή η αντίσταση στην καπιταλιστική βαρβαρότητα. Η τάση αυτή έχει σοσιαλιστικό σχέδιο και στρατηγική λαϊκής εξουσίας.
Θεωρεί ότι ο ριζικός κοινωνικός μετασχηματισμός θα γίνει μόνο επαναστατικά, αναπόφευκτα με ένοπλο αγώνα, επειδή αυτόν μας τον επιβάλλει ο κοινωνικός αντίπαλος, όπως το έχει δείξει η ιστορία. Το αντάρτικο πόλης είναι μια μέθοδος ένοπλου αγώνα, μια τακτική που ανάγεται στην αρχή του στρατηγικού σχεδίου του ένοπλου αγώνα. Οταν μιλάμε για ένοπλο λαό δεν εννοούμε απλώς την κατάργηση των ειδικευμένων ένοπλων τμημάτων, αλλά για κατοχή της ισχύος από τους εργαζόμενους, την αποκέντρωσή της, την αυτοδιαχείριση, για διαδικασίες άμεσης δημοκρατίας, μέσα σε ένα γενικό πολιτικό σχέδιο. Μιλάμε για μια πολιτική μορφή που μόνο τα γενικά της χαρακτηριστικά περιγράφουμε, μια πολιτική μορφή, όπως αυτή που κατά τον Μαρξ ανακαλύφθηκε από την Κομμούνα, με την οποία μπορεί να επιτευχθεί η οικονομική απελευθέρωση της εργασίας.
Ο ριζικός κοινωνικός μετασχηματισμός δεν μπορεί παρά να είναι έργο της κινητοποιημένης και οργανωμένης κοινωνίας. Η δράση του αντάρτικου πόλης δεν μπορεί να νοηθεί σε αντίθεση με τη λαϊκή κινητοποίηση, ανεξάρτητα και αποκομμένα από αυτήν. Αν δεν υπάρχει λαϊκή στήριξη στο αντάρτικο σχέδιο, αναπόφευκτα αυτό οδηγείται στην αποτυχία. Ο αγώνας δεν μπορεί να είναι καθαρά στρατιωτικός. Χρειάζεται να είναι πολιτικοστρατιωτικός».
H μεγάλη πλάκα είναι το συγκεκριμένο απόσπασμα του Δ.Κ. θα μπορούσε κάλιστα να είναι απάντηση στην προηγούμενη σας ανάρτηση για το ζήτημα, πράγμα που δεν το προσέξατε καν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο δεύτερο και δεύτερο και σημαντικότερο, είναι πως προφανώς έχετε ξεφύγει εντελώς.
-Πάνω σε τι μας καλείτε να ανοίξουμε γραπτό διάλογο;
Στο αν είμαστε ή όχι υπέρ της ατομικής τρομοκρατίας;
Ε, αν κάποιος είναι υπέρ και είχει ένα μίνιμουμ σοβαρότητας, βουτάει κανένα μπαζούκα -δεν κάθετε να το κουβεντιάσει διαδυκτιακώς...
Εάν πάλι κάποιος δηλώνει πως είναι υπέρ, αλλά αντι να βουτηξει το μπαζούκα το συζητάει δημοσία θέα, απλά είναι ασόβαρος που ψάχνει για σούπερ ήρωες να πολεμήσουν για πάρτη του. νΚαι φυσικά ηλίθιος να εκτείθεται χωρίς λόγο σαν ύποπτος σε κοινή θέα.
Υπάρχει φυσικά πάντα και η περίπτωση κάποιος να δηλώσει υπέρ χωρίς κανένα φόβο, γιατί είναι απλά προβοκάτορας.
Διάλογος δεν μπορεί να γίνεισε καμμία από αυτές τις περιπτώσεις.
Και κάτι τελευταίο, και το επισημαίνω καλόπιστα.
Το γεγονός πως η συγκεκριμένη ανάρτηση μπορεί να αποτελέσει μαγνήτη για τους κάθε λογής χαφιέδες που θέλουν να ψαρέψουν αφελείς και ενθουσιώδεις πιτσιρικάδες, δεν σας πέρασε από το μυαλό;
Αλλα διαβάζεις άλλα καταλαβαίνεις trash. Πέρα απ' αυτό εσύ τα έχεις λυμένα αυτά .. αλίμονο... Λογικό είναι να μην σε απασχολεί το ερώτημα αν το "ένοπλο" είναι ή όχι μέρος του επαναστατικού κινήματος. Αυτή όμως, είναι μια συζήτηση που γίνεται εδώ και δεκαετίες στον χώρο της αριστεράς.... Αυτές τις μέρες έχω μπλέξει με την "μεγάλη αγάπη" μου τον διαδικτυακό ρ/σ μας. Σήμερα θα μεταδοθεί μια εκπομπή του Γ. Αλεξάτου και τώρα "γράφουμε" την εκπομπή του δικτύου "Σπάρτακος", γ' αυτό δεν έχω χρόνο να γίνω ποιο συγκεκριμένος...
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα επανέλθω όμως σ' αυτό το θέμα το συντομότερο με την προσδοκία ότι θα υπάρξει διάλογος .. όχι φυσικά μ αυτούς που αντιγράφουν τις απόψεις Πρετεντέρη
Αντί για ασφαλίτες η ανάρτηση αποτελεί μαγνητης(και το όλο θέμα Ξηρού) για πανικόβλητους ΚΚΕδες,που φτάνουν δυο κουβέντες κι ένα βίντεο ενός πραγματικού αγωνιστή για να φανεί η ανεπάρκεια τους.Εμ βέβαια που θα πάνε οι ενθουσιώδεις πιτσιρικάδες,στο νεκροταφείο του Περισσού?Πιο πολλες πιθανότητες έχουν οι μπάτσοι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΥΓ.Για τόσο μαλάκες τους έχεις τους πιτσιρικάδες?
Σταύρος Ζαφείρης
Μ@αλ@κια ειναι να επενδύεις στο θυμικό των πιτσιρικαδων
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι δουλειά έχει "ο ένοπλος αγώνας" σαν μέρος του επαναστατικού κινήματος με πράξεις καθαρής και άσκοπης δολοφονίας προσώπων, από οργανώσεις σίγουρα καθοδηγούμενες από μυστικά κέντρα και όχι μόνο? Η μήπως αυτός είναι ο στόχος να συνδεθεί η επαναστατική πάλη με τις δολοφονίες παρακρατικών οργανώσεων? Γιατί ξαφνικά και με δεδομένο την επέλαση κι άλλων αντιλαικών μέτρων ξαφνικά ξαναζωντανεύουν την 17Ν? Υπάρχει κανείς που πιστεύει ότι η 17Ν δεν ήταν στα χέρια ξένων και μυστικών υπηρεσιών? Μαν
ΑπάντησηΔιαγραφή@giorgis
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγώ Γιώργο σου έκανα τρεις ερωτησούλες στην προηγούμενη ανάρτηση και δεν απάντησες.
Από εκεί και πέρα, θα μπορούσα να ανταπαντήσω πως πολύ κακώς πιάνω κουβέντα με ανθρώπους που θεωρούν πως είναι προς κινηματική συζήτηση οι απόψεις της ΧΑ που εκφράζει ο Χ.Ξηρός στο τεέυταίο του βιντεάκι.
Ξέρεις περί ξύλου στους συνδικαλιστές κλπ, την ώρα που εκρεμμούν καμμια 200σαριά διώξεις εναντίων συνδικαλιστών, για παράδειγμα. Την προτροπή του άλωστε την έκανε πράξη η ΧΑ στο Πέραμα. Αυτός όλο λόγια είναι (επί του παρόντος πάντα, δεν αποκλείω να περάσει και στην πράξη πριν από καμμία μεγάλη απεργία)
Επίσης θέλω να μου πεις που ακριβώς είπα εγώ τα ίδια με τον Πρετεντέρη, γιατί το παράκανες τούτη την δόση.
Εσύ είσαι αυτός που δεν ξέρει τι διαβάζει και τι καταλαβαίνει.
Εξάλλου εσύ δεν πας να ανοίξεις κουβέντα για το ένοπλο (γενικά), αλλά για την ατομική τρομοκρατία ειδικά.
Και αυτό είναι λυμμένο (για τους Μαρξιστές) εδώ και 150 χρόνια τουλάχιστον. Η βιβλιογραφία είναι στην προηγούμενη ανάρτηση, και δεν είναι μόνο από εμένα.
Δεν το "έχω εγώ λυμμένο" λοιπόν. Είναι κινηματικά λυμμένο από χρόνια. Πολύ περισσότερο μετά την αρνητική πείρα των δεκαετιών '70-'80.
Τέλος, δεν ξέρω εάν το πρόσεξες, αλλά ήδη ο πρώτος χαφιές (ή διανοητικά ανάπηρος) μπήκε να για να μου την πει πως δεν τίθεται ζήτημα "συνωμοτικότητας" σε τέτοια θέματα.
Εγώ αναρωτιέμαι που στα κομμάτια τίθεται τότε...
Υ.Γ.
Περιμένω τις απαντήσεις σου στην προηγούμενη ανάρτηση.
Έχω βάλει κάποια ζητηματάκια αναλυτικά πάνω σε όσα λες εκεί.
Φυσικά τίθεται θέμα συνωμοτικότητας κ για αυτό δεν πρόκειται κανείς να κάνει ανταρτικο πόλης με κάποιον που γνωρίζει στο διαδίκτυο όπως ηλίθίως προανέφερες
ΑπάντησηΔιαγραφήΣταύρος Ζαφείρης
*ηλιθιωδώς.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣ.,Ζ
Και για όσους "δύσπιστους" που κάνουν πως δεν ξέρουν ότι η τρομοκρατία συνδέεται με κράτος και παρακράτος και πέφτουν απ τα σύννεφα και μας εγκαλούν όταν μιλάμε για καθοδήγηση και αξιοποίησή τους από μυστικές υπηρεσίες, σήμερα βγήκαν δύο, κατατοπιστικότατες στο πού αποσκοπούν, όλες αυτές οι "οργανώσεις". 1) Η ελληνική αστυνομία παίρνει πρόσθετα μέτρα, όπως την εγκατάσταση on line καμερών σε διάφορα σημεία της πόλης που θεωρείται ότι μπορεί να εκδηλωθεί χτύπημα (χαφιεδοκάμερες κι άλλες δηλαδή). 2) Ο υπουργός Εξωτερικών Βενιζέλος δήλωσε στις Βρυξέλλες, ότι επιβάλλεται να επανεξετάσουμε και την νομοθεσία και την πρακτική (δηλ. νέος τρομονόμος) και ότι είμαστε ανοικτοί στην διεθνή συνεργασία, το Σύνταγμα και οι νόμοι του κράτους επιβάλλουν την διεθνή συνεργασία για την προστασία της ασφάλειας των πολιτών και έχουν κινητοποιηθεί οι αρμόδιες υπηρεσίες και είναι ανοικτές δε διεθνή συνεργασία, ώστε να υπάρξει η μέγιστη αποτελεσματικότητα (δηλ.καλεί ανοικτά κι άλλους πράκτορες ξένων υπηρεσιών να δράσουν στην Ελλάδα, εκτός απ αυτούς που είναι ήδη εδώ).
ΑπάντησηΔιαγραφήΜόνο διανοητικά ανάπηρος ή μόνο αυτός που βάζει νερό στό μύλο των σχεδίων της αστικής τάξης, μπορεί πλέον να μην βλέπει, αυτή η "απόδραση" αυτή τους ήρθε κουτί για ενίσχυση των κρατικών κατασταλτικών μηχανισμών ενάντια στο εργατικό και λαϊκό κίνημα. Και από εδώ και πέρα, όλοι αυτοί θα έχουν τεράστιες ευθύνες στο ότι γίνονται οι αγωγοί για να ευοδωθούν τέτοιοι σχεδιασμοί. Είναι πολύ επικίνδυνο κάποιοι να παίζουν με την φωτιά. Μαν
ΚΚέδες κοιμηθείτε τον ύπνο του δικαίου! Όλα όσα ποιεί το κόμμα είναι σωστά, άσχετα αν άλλες εποχές έλεγε και έπραττε άλλα! Τώρα ησυχία και αγρανάπαυση. Βουλευτές, κρατική επιχορήγηση και επανάσταση .Όλα μαζί στο blender του Περισσού!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜαν. αγόρι μου, έχεις απόλυτο δίκιο. όλα είναι ξεκάθαρα και λυμένα. Απορώ που οι άλλοι δεν έχουν καταλάβει όσα εσύ και το κόμμα έχετε αντιληφθεί. Αλλά έτσι είναι .Όλοι ίσα κι όμοια; Την ώρα που το κόμμα ετοίμαζε επανάσταση, απέδρασε ο Ξηρός και έκανε χαλάστρα!
ΥΓ. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν απαντάτε στον trash κότες, ε κότες! Πες τα trash. Κι αν αυτοί δε σου απαντούν, πες τα κι ας πέσουν χάμω! Έτσι ρε ξηγιούνται οι κομμουνιστές. Με τις ερωτήσεις τους!!! Απαντήστε αν τολμάτε!!!