Pages

Δευτέρα 5 Ιανουαρίου 2015

Δεν είναι Ιφιγένεια η Αριστερά, για να την κάνει θυσία ο ΣΥΡΙΖΑ

Πηγή: Του Τάκη Βαρελά - 902.gr 

Ήμουν, δεν θα ήμουν 18χρονος, τότε, κάπου εκεί, στα 1980 με 1981.

Παραμονές εκλογών.

Τότε που το ΠΑΣΟΚ, έκλεινε σε όλους τους τόνους: «Στις 18 σοσιαλισμό!»

Αναρωτήθηκα και εγώ, νέο μέλος της ΚΝΕ, τότε.

Βρε, μήπως; είναι στραβός ο γιαλός ή στραβά αρμενίζουμε!

Δεν σας κρύβω, παιδί τότε, ταλαντεύθηκα! Φοβήθηκα! Και λέω μήπως;

Άλλωστε, παλιοί «αριστεροί» είχαν μεταλλαχθεί, είχαν ήδη ενσωματωθεί στο ΠΑΣΟΚ εκείνης της εποχής.

Από παντού: Πυρ ομαδόν, προς το ΚΚΕ.

«Φοβάστε να μας ψηφίσετε! Θα κάνουμε κυβέρνηση μαζί…

Φοβάστε να μας στηρίξετε, για να φύγει η επάρατος δεξιά, που σας κυνήγησε..»

Άλλοι πάλι έλεγαν: «Αύριο θα συνεργαστούμε ….και εμείς για κει που πάτε και σεις, πάμε… για το σοσιαλισμό, αλλά τώρα, είναι ευκαιρία. Να φύγουν αυτοί… και μετά βλέπουμε… Τι φοβάστε;»

Κουβέντα, πραγματικό πλευροκόπημα του ΚΚΕ, που έπιανε τόπο, ιδιαίτερα σε αριστερούς κυνηγημένους, κατατρεγμένους από τους κατά τόπους νταήδες των αστικών κυβερνήσεων.

Πλευροκόπημα σε απλούς ανθρώπους, που τη βία του εκμεταλλευτικού συστήματος την ένοιωσαν στο πετσί τους, γιατί τους άφηναν χωρίς δουλειά, με πεινασμένα και αγράμματα παιδιά, με συγγενείς εξόριστους, αριστεροί και κομμουνιστές, δακτυλοδεικτούμενοι, «μιάσματα» !!

Τηρουμένων των αναλογιών, το έργο επαναλαμβάνεται, με ακριβώς τον ίδιο στόχο, αλλά σε μεγαλύτερο βάθος.

Παρά τις δυσκολίες, αυτό το ΚΚΕ και αυτή η αριστερά, στάθηκε και στέκεται όρθια όχι από φόβο αλλά αξιακή υπερηφάνεια για το περί δικαίου αίσθημα και όχι μόνο.

Αυτοί οι αριστεροί, μπορεί να μην μπήκαν, μπορεί να μην στρατεύθηκαν στο ΚΚΕ, αλλά γνώριζαν και γνωρίζουν, ότι πηγή και αιμοδότης όλων των κοινωνικών και πολιτικών αγώνων του λαού μας, μικρών και μεγάλων, ήταν το ΚΚΕ και οι κομμουνιστές.

Εδώ βρίσκεται το μεγάλο βάθος και η αξία της πολιτικής του ΚΚΕ.

Εδώ, σε αυτήν την πολιτική, αναγνωρίζουν τα χαρακτηριστικά τους, οι πραγματικοί αριστεροί!

Ως συμπορευόμενοι με το ΚΚΕ

Σύντροφοι και συναγωνιστές.

Απείθαρχοι και ανυπότακτοι!

Απαιτητικοί και ρομαντικοί.

Αντιστέκονται στο άδικο και παλεύουν για το δίκαιο.

Δεν είναι κομμουνιστές, αλλά είναι με τους κομμουνιστές.

Δεν είναι ποτέ με τον αντίπαλο.

Οι πραγματικοί αριστεροί, ακούν πρώτα τι λέει το ΚΚΕ.

Αυτοί οι αριστεροί, δεν ακολουθούν τρύπια σημαία.

Δεν αντικαθιστούν αξίες όπως: «η ψυχή μου να βγει, εγώ, θα παλεύω να καταργήσω την εκμετάλλευση ανθρώπου από άνθρωπο, γιατί εκεί είναι η μήτρα του κακού και στο ΚΚΕ η θέση μου.

Οι πραγματικοί αριστεροί δεν έχουν καμία όρεξη να γεμίσουν τις καρέκλες του αστικού κράτους υπηρετώντας τα συμφέροντα των δυναστών τους!

Αν πάλι, τα χρόνια κάποιων δήθεν αριστερών δεν τους φτάνουν για να γυαλίσουν τα παπούτσια της αστικής τάξης, αυτό είναι προσωπική τους και μόνο υπόθεση.

Οι πραγματικοί ριζοσπάστες αριστεροί, κάνουν καλοπροαίρετη κριτική στο ΚΚΕ και είναι πάντα στο πλευρό του, με όρους συμπόρευσης.

Όσοι πάλι πραγματικά πονούν την ριζοσπαστική αριστερά, δεν την φοβίζουν, δεν την τρομοκρατούν, δεν την λεηλατούν, ούτε την εκπορνεύουν στην αστική διαχείριση.

Τα κόμματα που μιλούν κατ' όνομα για την αριστερά των αγώνων, στέλνουν λαό και αριστερά στο λάκκο των λεόντων της ΕΕ, του ΝΑΤΟ, του ΔΝΤ και των μονοπωλίων και μάλιστα ως εργαλείο διαχείρισης, κυβέρνησης, βάλτε ό,τι άλλο θέλετε να πετσοκόψει τους λαούς, αλλάζοντας κυβερνητική βάρδια στο σφυροκόπημα των κατακτήσεων του λαού.

Δεν είναι Ιφιγένεια η Αριστερά, για να την κάνει θυσία ο ΣΥΡΙΖΑ και το κάθε απόκομμα, για να φυσήξει ούριος άνεμος για τα κέρδη της πλουτοκρατίας, αφήνοντας πίσω ένα λαό λυμασμένο.

Κάθε αριστερός έχει και μνήμη και κρίση. Πιστεύω ότι μπορεί να διακρίνει την παγίδα, πριν να είναι αργά.

Ο αφοπλισμός της Αριστεράς περνά μέσα από τον ΣΥΡΙΖΑ και την διακυβέρνησή του.

Αύριο, θα σπρώξουν το λαό να χρεώσει τα δεινά που θα του φορτώσουν, στην ανικανότητα της αριστεράς και το ΚΚΕ.

Θέλουν να τελειώνουν και με τα πιο ριζοσπαστικά τμήματα του λαού και με το ΚΚΕ.

Δεν νοείται κανείς αριστερός, μα και κανείς φυσιολογικός άνθρωπος, να μην φοβάται.

Άλλωστε μια παροιμία λέει «Του φοβισμένου η μάνα, δεν έκλαψε ποτέ!».

Έσπειραν λοιπόν τον ΣΥΡΙΖΑ και τώρα σπέρνουν και άλλους φόβους, αλλιώς δεν εξηγείται το άρθρο του κ. Καρτερού στην Αυγή της Κυριακής 04.01.2014.

Βεβαίως, έχει να φοβάται η εργατική τάξη και πόσο μάλλον οι πραγματικοί αριστεροί, κ. Καρτερέ, και το περιγράφετε πάρα πολύ σωστά!

Περιγράφεται έξοχα και διαφωτιστικά όσα βλέπετε και όχι όσα ακούτε, στην πολιτική, στη στάση και τη συμπεριφορά του ΣΥΡΙΖΑ.

«….η Αριστερά ….Συνεχώς φοβόταν μήπως ξεφύγει από τον σωστό δρόμο, μήπως διαφθαρεί, μήπως την βάλουν στο χέρι, μήπως δεν είναι όσο πρέπει αλύγιστη, όσο πρέπει ορθόδοξη, όσο πρέπει ηθική, όσο πρέπει παρθένα, όσο πρέπει πιστή -στις αρχές».

«Μπαρουτοκαπνισμένοι αγωνιστές που μεταλλάχτηκαν σε οπορτουνιστές, λεγκαλιστές, σεχταριστές, βολεψάκηδες, καριερίστες, μιζέριες, διαγράφτηκαν και καταδιώχτηκαν με τη βοήθεια αυτού του φόβου».

«…Μήπως συμβιβαζόμαστε; Μήπως μας διαφθείρουν οι πιθανοί σύμμαχοι; Μήπως μας χαλάσει η εξουσία; Μήπως μας έχει ήδη χαλάσει; Μήπως χάνουμε τον ριζοσπαστισμό μας; Μήπως αλλάζουμε; Μήπως; Μήπως;».

«….Υπάρχουν βέβαια κι εκείνοι που έχουν καταργήσει ακόμα και το μήπως, κι έχουν καταλήξει προ πολλού στην ετυμηγορία τους: ΠΑΣΟΚ -της παρακμής μάλιστα- και πολύ μας πάει. Παραθέτουν και στοιχεία. Τη συνάντηση με τον τάδε, το ραντεβού με τον δείνα, τον τάδε σύμμαχο, τον δείνα συνεργαζόμενο, την τάδε φράση, τη δείνα ρήση».

Αναρωτιέστε κ. Καρτερέ, «μήπως;». Έτσι είναι, έτσι είστε!

Εδώ είστε έτοιμοι από σήμερα να φωνάξετε, στις 25 Γενάρη «ο αγώνας τώρα δικαιώνεται !!!».

Η πραγματική λαϊκή εξουσία δεν είναι αρπαχτή, όρος της πιο κυνικής έκφρασης, της λέξης ευκαιρία = opportunity.

Η πραγματική λαϊκή εξουσία χτίζεται με όρους ταξικούς πρώτα, με ρίζες, αρχές στην κοινωνική συμμαχία και βάθος που δεν θα επιτρέπει επιστροφές στο εκμεταλλευτικό καπιταλιστικό σύστημα.

Δυνατός λαός, ισχυρό το ΚΚΕ, όλα τα μπορεί!

Και στον αγώνα αυτό, για τους αριστερούς και τους κομμουνιστές ο φόβος και αγώνας είναι μέρος της πάλης, δεν είναι κάτι ξένο.

Βέβαια, εσείς, κ. Καρτερέ, την δουλειά σας κάνετε, επαγγελματίας είστε, πάντα ξέρατε, άλλωστε, πετάξατε και τη σκούφια σας…. Και πάμε για άλλα!

Τώρα, τι τα θέλετε αυτά, τα «μήπως;» για τον  ΣΥΡΙΖΑ.

Στα μέρη μου λένε: «Χωριό που φαίνεται, κολαούζο δεν θέλει».

61 σχόλια:

  1. το κκε δεν βγαινει μπροστα να διεκδικισει ψηφο κυβερνητικη
    λεει συνεχεια ο λαος να παρει την εξουσια..και εμεις απο πισω
    ο συριζα ειπε απο το 2012 δωστε μας κυβερνηστικη ψηφο..
    εκανε ανοιγμα και στο κκε
    αποτελεσμα να συριγνωθει το κκε και να ανεβει ο συριζα....
    η παπαρηγα ειχε πει και πρωτο και αυτοδυναμο να βγηει το κκε
    θα πουμε την αλλη μερα τον λαο να καταλαβει λιμανια αεροδρομια εργοστασια
    και το κκε θα κοιταει...και θα χειροκροταει
    ετσι δεν πειθεις τον λαο
    αν δεν πεις θελ να κυβενρησω
    συζηταω μια κυβερνηησ αριστερας θα παλεψω θα διεκδικισω
    χαιρι δεν εχεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι ζόρι τραβάει ο τύπος;Αφου δεν είναι αριστερός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ρε Βαρελά αφού λέτε πως δεν είσαστε Αριστεροί και δεν ανήκετε στην Αριστερά.Εσείς λέτε οτι είστε...κομμουνιστές.
    Τι σε κόβει εσένα παιδάκι μου τι θα γίνει η Αριστερά?
    Ασε να γίνει στάχτη και μπούρμπερη.

    Βαρελά βλέπεις καθαρά πιά οτι η καραμέλα :''εμείς είμαστε κομμουνιστές δεν είμαστε αριστεροί'' δεν πουλάει και δεν τσιμπάει κανένας αφελής.Τα κορόιδα τελειώσαν.
    Γιαυτό αναφέρεσαι στην Αριστερά,για να μας δείξεις πόσο την πονάς!! Την επικαλείσαι για να την σώσεις δήθεν απο την καταστροφή.Σε πήρε ο πόνος τάχα μου για την Αριστερά.Αστην στην ησυχία της Βαρελά, δεν σας πέφτει λόγος εσάς.
    Αργά,πολύ αργά Βαρελά.Το πουλί πέταξε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Στις προβοκατσιες ειστε πρωτοι συριζοανταρσαιοι του ΒΚ. Εκανε ενα λαθος συντροφος που ειπε για αριστερα και αμεσως να το αναδειξετε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το σίγουρο είναι πάντως ότι η κοινωνία δεν είναι Ιφιγένεια να την θυσιάζει ο κάθε ανεγκέφαλος στο βωμό της ηγετικής κλίκας του ΚΚΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Και ποιος ειναι αριστερα ?
    Ο ΣΥΡΙΖΑ η τα μποτ που σχολιαζουν στο διαδικτυο ;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. 3.44 Δεν θα κυβερνησει ποτε το ΚΚΕ με τους καπιταλιστες στην εξουσια ΠΟΤΕ. 4.29 Ασφαλως και δεν υπαρχει καμμια αριστερα υπαρχει οπορτουνισμος. Αυτο βεβαια καθολου δεν αφορα απλο κοσμο που ειναι εγκλοβισμενος σε αυτην την λογικη απο τα χρονια πριν το 1991 με την ΕΔΑ και τον Συν. κατα τα αλλα βαδιζουμε στην γραμμη που εχουμε τα ταλευταια 24 χρονια. αυτο ενοει και ο σ. Βαρελας και εσεις μπορειτε να ΣΚΟΥΖΕΤΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. 5.46 Αριστερά είναι αυτό που βλέπει ο λαός για Αριστερά.Αυτόν που ψηφίζει ο λαός για Αριστερά.
    Αυτούς που παριστάνουν τους κομμουνιστές,ο λαός τους 'εχει στο 4.5%

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @4.58
    Λάθη δεν επιτρέπονται.Τα λάθη πληρώνονται ακριβά.
    Αρκετά πλήρωσε ο λαός τα λάθη του ΚΚΕ.Απο δώ και μπρός μόνο,το ΚΚΕ θα πληρώνει για τα λάθη του.
    Οχι ο λαός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Βαρέλα, μάλλον δεν θυμάσαι καλά το '81 ή ...διάβαζες.
    Ψάξε να βρεις το πρωτοσέλιδο του Ριζοσπάστη 19/10/81.
    Θα δεις τρελλό "πανηγύρι" ΚΚΕ για τη νίκη ΠΑΣΟΚ. Αυτή ήταν η "γραμμή"
    Όσο για την Αριστερά, άσε να την κρίνει ο λαός, όπως θα κρίνει και σένα.
    Σε βλέπω πάλι στις 25 το βράδυ, να τον εκλιπαρείς για ...διορθώσεις ψήφου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Φυσικά και το ΚΚΕ δεν είναι η αριστερά, το ΚΚΕ είναι κομμουνιστικό κόμμα. Η αριστερά είναι ένας ευρύτερος όρος που περιλαμβάνει φυσικά και το ΚΚΕ και όσους αυτοπροσδιορίζονται ως αριστερά πχ ΠΑΣΟΚ, ΔΗΜΑΡ, ΣΥΡΙΖΑ ,κλπ.
    Το θέμα δεν είναι πως αυτοπροσδιορίζεται κανένας αλλά τι είναι στη πράξη. πχ το κόμμα του Μπλέρ(που βομβάρδιζε τη Γιουγκοσλαβία) στην Αγγλία λέγεται Εργατικό Κόμμα, το κόμμα που κυβερνά στην Κϊνα λέγεται κομμουνιστικό κόμμα, ο Ντα Λέμα (που θα γίνει σύμβουλος του Τσίπρα και βομβάρδιζε και αυτός τη Γιουγκοσλαβία λέει ότι ήταν γραμματέας του κομμουνιστικού κόμματος της Ιταλίας) και το κόμμα του Χίτλερ στη φασιστική Γερμανία είχε στο τίτλο του σοσιαλιστικό εργατικό κόμμα κανένα όμως και από τα 4 δεν έχει σχέση με την αριστερά η διαφωνείται;
    Εγώ πάντως αυτοπροσδιορίζομαι αριστερός και όχι κομμουνιστής γιατί το κομμουνιστής κατά την γνώμη μου θέλει ιδιότητες που δεν τις "σηκώνει η δική μου πλάτη"
    και φυσικά είμαι ένθερμος οπαδός του ΚΚΕ.

    Κολοκοτρώνης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @Ανώνυμος
    Αρα το ΠΑΣΟΚ που πηρε 44% το 2009 σαν αριστερα ηταν αριστερα ε?
    Τι αλλη μπαρουφα θα πειτε ρε νεοπασοκοι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πουθενα και ποτε στην ιστορια δεν εγινε Σοσιαλισμος μεσα απο Πολιτικα Μετωπα και Ενδιαμεσα Σταδια. ΕΑΜ 1944 ΙΤΑΛΙΑ 1944 Στροφη στο ΣΑΛΕ ΡΝΟ ΓΑΛΛΙΑ 1944 ΙΝΔΟΝΗΣΙΑ 1965 ΧΙΛΗ 1973 ΠΑΝΤΟΥ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΛΕΤΑΡΙΑΤΟ. Μονο ο ΛΕΝΙΝ με τους Μπολσεβικους δεν μπηκανε ποτε στην αριστερη κυβερνηση ΚΕΡΕΝΣΚΙ και την ανατρεψανε. Στην Ελλαδα το οπορτουνιστικο παραμυθι λεει οτι την καπιταλιστικη κριση την εφερε το μνημονιο. Δεν υπαρχει μεγαλυτερη απατη απο αυτο. Στην Κυπρο με ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΑΚΕΛ γινανε τα ιδια πραγματα. Επισης η ΡΗΜΑΔ συμμετειχε σε κυβερνηση με ΝΔ ΠΑΣΟΚ και σημερα επιστρεφουνε στον ανταριζα για να γινει προεδρος ο ΚΟΥΒΕΛΗΣ. ΚΑΜΜΙΑ ΑΥΤΑΠΑΤΗ ΚΑΜΜΙΑ ΑΝΟΧΗ. Ενισχυουμε παντου το ΚΚΕ για ισχυρη ΕΡΓΑΤΙΚΗ ΛΑΙΚΗ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ριζοσπαστης 19 οκτ 1981:
    Μεγάλη Νίκη''. ''Ξέσπασμα χαράς του λαού για την μεγάλη νίκη''.

    Φαντάζομαι οτι και στις 25 Γενάρη το βράδυ το ΚΚΕ θα ξεσπάσει σε μεγάλη χαρά για την νίκη του λαού.
    Φαντάζομαι ο Ριζοσπάστης στις 26 Γενάρη να κυκλοφορήσει πρωτοσέλιδο με παρόμοια αναφορά σε Μεγάλη Νίκη.
    Αν δεν το κάνει πρέπει να μας εξηγήσει γιατί...λάτρευε τόσο το ''παλιό Πασοκ''και δεν κάνει το ίδιο και για...το ''νεο Πασοκ''όπως μας πληροφορεί συνέχεια το ΚΚΕ για τον ΣΥΡΙΖΑ.
    Μεγάλη υπόθεση που τα γραπτά μένουν ...Τα γραπτά κολλούν στον τοίχο και τον μεγαλύτερο σημερινό....επαναστάτη του Περισσού.
    Ατιμε Γουτεμβέργιε!


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Το 1981 στην νίκη του Πασόκ,θυμάμαι ότι οι πρώτοι που βγήκαν να πανηγυρίσουν στην πόλη μας,ήταν κάποιοι ΚΚΕέδες με κόκκινες σημαίες και συνθήματα υπέρ της αλλαγής.Σε λίγη ώρα ξεθάρρεψαν και οι Πασόκοι,με αποτέλεσμα κόκκινες και πράσινες σημαίες να γίνουν ένα.Κοινή χαρά απο ανθρώπους που περίμεναν να γλυτώσουν απο τον ταγματασφαλίτη του μεταεμφυλιακού κράτους και τον χωροφύλακα της χούντας.
    Αλλες εποχές,άλλες συνθήκες,άλλες νοοτροπίες.Παρότι τότε ο Παπανδρέου σάρωσε στις εκλογές,το ΚΚΕ είχε και αυτό σημαντική άνοδο!Και αυτό οφειλόταν στην διαμετρικά αντίθετη στάση που κρατούσε τότε το ΚΚΕ σε σχέση με τον σημερινή και τον ΣΥΡΙΖΑ.
    Τίποτα δεν διδάχτηκαν απο την ιστορία οι σημερινοί σταλινικοί δεινόσαυροι.
    Και το πληρώνουν ακριβά και θα το πληρώσουν ακριβώτερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Βαρέλα το βράδυ της 25 πρέπει να βγείς στους δρόμους να πανηγυρίζεις.Οπως στις 18 Οκτώβρη του 1981.Τότε που είχε νικήσει το ΠΑΣΟΚ της αλλαγής.Και οι ενωμένες δημοκρατικές δυνάμεις που έλεγε ο Χαρίλαος.
    Αν δεν βγείς παρέα με όλους του κνίτες,θα αποδειχθεί πως σας άρεσε το Πασόκ γιαυτό και κατηγορείτε τον ΣΥΡΙΖΑ σήμερα.Το τράβαγε η ψυχή σας το Πασόκ της αλλάγής.
    Θα αποδειχθεί οτι είσαστε κρυφό Πασόκ και δεκανίκι του Παπαντρέου.
    Αλλωστε το 89 τακιμιάσατε και συγκυβερνήσατε.Δεν έμεινε κρυφή η αγάπη σας.

    Με την Αριστερά δεν έχεις καμμιά δουλειά να ασχολείσαι.Μην ξαναανακατευθείς.Η Αριστερά σας απέβαλλε απο τις τάξεις της και γλύτωσε απο το βαρίδι.
    Κρατήσου μακριά απο την Αριστερά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ΠΑΣΟΚ του 81 ηταν Μπολσεβικοι μπροστα στον ΣΥΡΙΖΑ. Ο ΣΥΡΙΖΑ ειναι κατι αναμεσα σε ΠΑΣΟΚ του Σημιτη και σε ΠΑΣΟΚ του ΓΑΠ. Δικαως ασφαλως 20 χρονια ο ΣΥΝ/ΣΥΡΙΖΑ ουρα του ΠΑΣΟΚ ηταν. Παρακαλαγατε να συγκυβερνησετε μαζι τους. Ειδικα επι Κωσταντοπουλου. Αλλα και το 2009 ακομα θυμομαστε την πιστωση 100 ημερων που δινατε στον ΓΑΠ και το οτι ο Alexis ελεγε εξαλοσυνες την απεργια στο λιμανι...
      Αν εσεις ειστε αριστερα ο Βοριδης ειναι τσεγκεβαρικος...

      Διαγραφή
  17. Δεν τσιμπάς ψηφαλάκια Βαρελά απο την Αριστερά.Και ας παριστάνεις τώρα τον όψιμο αριστερό.Ούτε ένα δεν παίρνεις.
    Αντίθετα η Αριστερά θα σας πάρει ότι σας απέμεινε ακόμα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. 1043 Ο Φλωράκης το συμπεριλάμβανε στην Αριστερά και στις δημοκρατικές δυνάμεις.
    Απο τον Χαρίλαο και το ΚΚΕ του 1981 να ζητήσεις ευθύνες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. "..Αντίθετα η Αριστερά θα σας πάρει ότι σας απέμεινε ακόμα...."

    Οποτε ΔΕΝ συμφωνεις με την ενοτητα της αριστερας και την προσκληση του ΤΣΙΠΡΑ στο ΚΚΕ.


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. 8.44 Δόξα σι ο θεός,το παραδέχτηκες πως δεν είσαι κομμουνιστής.
    Και εμείς σε είχαμε παρεξηγήσει ρε Κολοκοτρώνη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Το «εργάκι» ξαναπαίχτηκε
    Κάπου κει κοντά στο ΄81 !
    Από άλλους (;) !
    Τώρα, πλέον, «παίζεται» από ηθοποιούς (και όχι μόνον) του ΣΥΡΙΖΑ !
    Από τον φέροντα τον πρώτο ρόλο (Αλέξης Τσίπρας), μέχρι και το τελευταίο στέλεχος, σε κάθε γωνιά της χώρας μας.
    Μαζί φυσικά με τους γνωστούς δημοσιογραφίσκους και πολιτικούς αναλυτίσκους !
    Ο στόχος, ο υπ΄αριθμ. ένας στόχος, τότε και τώρα, ο ίδιος.
    Το ΚΚΕ !
    «Φοβάστε να μας ψηφίσετε (τον ΣΥΡΙΖΑ);
    Τι φοβάστε;
    Αφού, αύριο, το ξέρετε δα, θα κάνουμε κυβέρνηση μαζί
    Μην ακούτε τι λέει η ηγεσία του ΚΚΕ
    Άλλα λέει σε μας ».
    - Βλέπετε, αγαπητοί Φίλοι και Σύντροφοι, αυτοί (οι του ΣΥΡΙΖΑ), ξέρουν καλύτερα από μας (από τα μέλη και τους φίλους του Κόμματος) τι κάνει η ηγεσία του ΚΚΕ!
    «Φοβάστε να μας στηρίξετε, για να φύγει η επάρατος δεξιά, που σας κυνήγησε..».
    - Βλέπετε, αγαπητοί Φίλοι και Σύντροφοι, είναι τόσο το θράσος τους, που δεν διστάζουν να «παίξουν» ακόμα και με το συναίσθημα!
    «Αύριο, να το ξέρετε, θα συνεργαστούμε .
    Και εμείς (οι συριζαίοι, ντε) για κει που πάτε και σεις πάμε για το σοσιαλισμό!
    Όχι τώρα, όμως, αλλά να, τώρα είναι η μεγάλη ευκαιρία.
    Να φύγουν αυτοί (η επάρατη δεξιά) και μετά βλέπουμε
    Τι φοβάστε;»
    Τους απαντάμε :
    - Εμ, ακριβώς αυτό το «μετά βλέπουμε», φοβόμαστε, όχι απλά φοβάμαστε, το τρέμουμε, αγαπητοί Σύντροφοι και Φίλοι, μην πούμε ότι είμαστε και απολύτως σίγουροι.
    Στο τότε, στο «μετά» δηλαδή, που για άλλη μία φορά θα ξεγελαστεί ο εργαζόμενος λαός μας, θα την «πατήσει» και με τον ΣΥΡΙΖΑ, όπως την «πάτησε» το ΄81 με το ΠΑΣΟΚ !
    Που, για άλλη μία φορά, θα ΠΡΟΔΩΘΕΙ ο λαός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ρε που το κρύβανε τούτο κελεπούρι?Τούτος γεμίζει μπαταρία με τις μπούρδες του.
    Τούτος εδώ ξεπερνάει ακόμα και την Κανέλλη.

    Γράφει τούτος ο σταλινικός αστέρας.
    ''Εσπειραν τον ΣΥΡΙΖΑ....''
    Ποιοί μωρέ τον έσπειραν?Δεν μας τους λές?Ονόματα δεν έχουν?Διευθύνσεις ξέρεις? ή πετάς κοτρώνες στο γάμο του Καραγκιόζη?
    Οι καπιταλιστές μεγαλοεργολάβοι και τα ΜΜΕ?Οι τραπεζίτες?Οι εφοπλιστές?Οι βιομήχανοι?ΟΙ κυπριακές οffshore των Παρθένων Νήσων?
    Τα διεθνή κοράκια και οι τοκογλύφοι?
    Πάνε κάνε καμμιά άλλη δουλειά παιδάκι μου και μην ανακατεύεσαι με την Αριστερά.
    Μαζευτήκατε όλοι οι άσχετοι στο κώμα,και όποιον πάρει ο χάρος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αφου μονος σου ρωτας και απαντας. Τι το ψαχνεις? Ναι αυτοι ολοι σας εσπειραν.

      Διαγραφή
  23. 12.35
    Ποιός σού είπε πως δεν συμφωνώ;Ο Κουτσούμπας δεν συμφωνεί.
    Θες έτσι θές αλλοιώς,πάλι χαμένο είναι το ΚΚΕ.Πάλι θα χάσει ότι του απέμεινε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ο ΣΥΡΙΖΑ δεν είναι αριστερο κόμμα αλλά έχει και αριστερους μέσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Το ΚΚΕ ειναι τρίτο κόμμα χωρίς πληρωμένες δημοσκοπήσεις και αυτο λέει πολλά
    όταν οι αστοί αδυνατούν με πληρωμένες δημοσκοπήσεις να το μειώσουν στο 5,5 με 6%
    τότε ο λαός τους ετοιμαζει χουνέρια μεγάλα!!!!


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. 1027 Αυτοί τον έσπειραν μας λέει ο ΠΑΝ.
    Τότε γιατί ρε ΠΑΝίβλακα αυτοί που τον έσπειραν το κυνηγάνε τόσο?Εχεις ακούσει απο αυτούς που τον ''εσπειραν'' να λένε καλή κουβέντα για τον ΣΥΡΙΖΑ?
    Τρομοκρατία ακούς και άγιος ο θεός
    Τι σκατά σπείρανε τότε ρε ΠΑΝίβλακα?
    Δεν γίνεται ρε ΠΑΝίβλακα αυτοί που τον σπείρανε να κυνηγάνε τον σπόρο τους.
    Αν το καταλάβαινες δεν θα είσουν κνίτης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. 1.21 Πρώτο είναι ρε,μην πιστεύεις τις πληρωμένες δημοσκοπήσεις.
    Τους συμφέρει τους αστούς να παρουσιάζουν το ΚΚΕ ανεβασμένο.Το κάνουν με όλα τα αναχώματα και τα αποκόμματα αυτό.Και με τις ελιές,και τα Πασοκ του ΓΑΠ και του Βενιζέλου και με τα ποτάμια και με το ΚΚΕ..Το είχαν κάνει και με την Ρημάδ του Φώτη.
    Η κάλπη όμως άλλα βγάζει.
    Περίμενε στις 25 και ετοίμασε τα χάπια σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. 10.33 Εκδηλώθηκες μάγκα.Σου γούσταρε το ΠΑΣΟΚ του 81.Τρέλλα σκέτη είτανε.Παραδέξου το κρυφοπασόκε.
    Εμ βέβαια.Οι μεγάλες αγάπες δεν κρύβονται.Αλλαγή ο ένας,πραγματική αλλαγή ο άλλος.Ποιά διαφορά;

    Γιαυτό σας πήρε τα σώβρακα ο Παπαντρέου.Τώρα σας τα παίρνει ο Αλέξης αλλά σας πονάει.
    Κουράγιο.Θα το αντέξετε αν ζήσετε.Που ξέρεις μπορεί ο Τσεγκεβαρικός Βορίδης να γίνει Μπολσεβίκος και να τον πάρετε στο κώμα.
    Και γιατί όχι;Εδώ πήρατε Λιάνα Κανέλλη,στον Βορίδη θα κολλώσετε;.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Το ΚΚΕ ειναι αυτο που έχει κατή να δόση αλλιώς δεν έχεις λόγο να ασχολησε, γιατί τα δένδρα του
    του συστήματος που παραμένεις δεν καρπίζουν πια και θέλουν κοψιμο από ριζά, και όχι ΣΥΡΙΖΑ
    σταμάτα να τα ποτίζεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ο υπαριθμόν ένα λόγος για τον οποίο κάθε "αριστερό" κόμμα πανευρωπαϊκά πηγαίνει και θα πηγαίνει όλο και "δεξιότερα"
    http://leninreloaded.blogspot.gr/2015/01/blog-post_62.html

    Η ένταξη της εκάστοτε χώρας στην ΕΟΚ και αργότερα στην ΕΕ, δηλαδή η ευρωπαϊκή ενοποίηση, δηλαδή η καπιταλιστική ολοκλήρωση, δηλαδή η πολύ στενότερη απ' το παρελθόν διασύνδεση της εθνικής οικονομίας με τη διεθνή καπιταλιστική οικονομία, δηλαδή η πολύ στενότερη διαπλοκή ανάμεσα στο εθνικό και το διεθνές κεφάλαιο, δηλαδή το βάθεμα της σχέσης βιομηχανικού και χρηματιστικού κεφαλαίου, δηλαδή η ραγδαία εξάπλωση του στρώματος της εργατικής αριστοκρατίας, δηλαδή η εκ των ένδον διαφθορά του συνδικαλιστικού κινήματος, δηλαδή ο ραγδαίος εκφυλισμός κάθε μικροαστικού υπεραπαναστατισμού άμεσα σε αντιδραστικό καθεστωτισμό, δηλαδή ο ΙΜΠΕΡΙΑΛΙΣΜΟΣ ως απόλυτα καθοριστική διάσταση της καπιταλιστικής "ανάπτυξης" στην εκάστοτε χώρα. Είσαι στην ΕΕ, τέλος η "αριστερά" που ήξερες.

    Wake the fuck up, μπήκε το 2015. Τα όνειρα για "πλατιές συμμαχίες των προοδευτικών δυνάμεων", οι συνασπισμοί δηλαδή μικροαστών και εργατών κάτω απ' το λάβαρο του "εκδημοκρατισμού" του κράτους και της "σταδιακής" εισόδου σε μια "δικαιότερη κοινωνία" πέθαναν, σάπισαν, γέμισαν τον τόπο μπόχα. Δεν ανασταίνονται. Πιάστε κανα φτυάρι, γιατί θα μας φάει η πανούκλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Η Αντικομμουνιστικη λυσσα συνεχιζεται. Ο Οπορτουνισμος μπροστα στην πορτα της κολασεως. 26 γεναρη ο καπιταλισμος θα ειναι εδω το γλεντι αρχιζει και δεν το χανουμε με τιποτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. 3:49 μ.μ. Ναι το κατάλαβα.Οπως το 3% το κάνανε 23% οι αστοί και θα έχουν αριστερό διαχειριστη της συμφωνίας του Μάαστριχ που ψήφισε και ο συν σύριζα . Τούτο ειναι το ανάχωμα τώρα που θα κατεδαφιστει ηχηρότερα από τη ρημαδ που εξαϋλώθηκε!!! Για βάλε τα πράγματα με την σειρά .1992 συνθήκη του Μάαστριχ. Ο πρώτος που διαχειρίστηκε τα μνημόνια της ήταν το ΠΑΣΟΚ .Διαλύθηκε.
    Ο δεύτερος που διαχειρίστηκε τα μνημόνια της ήταν η συνεργασία των Ν.Δ_ Π.Α.Σ.Ο.Κ_Δ.Η.Μ.Α.Ρ . Π.Α.Σ.Ο.Κ_Δ.Η.Μ.Α.Ρ εξαϋλώθηκαν! Ν.Δ διαλύθηκε σε 1000 κομμάτια και έπεται και συνεχεια.
    Ο τέταρτος συνεταίρος που θα διαχειριστει τα μνημόνια της ειναι ο Σ.Υ.Ρ.Ι.Ζ.Α όπως καταλαβαίνεις
    πιο αριστεροπασοκοδεξιος πεθαινεις!!!!!!!!!!!!!!
    Να γιατί το Κ.Κ.Ε παλεύει μονο του την κοκκινη ζώνη.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. 5:25 μ.μ. Ούτε η αριστερά δεν είναι Ιφιγένεια να την θυσιάζει ο κάθε ανεγκέφαλος στο βωμό του
    του οπορτουνισμού και τον μνημονίων, αν και μέχρι της εκλογές δεν θα έχει μείνει κανένας αριστερός
    στο σύριζα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. 10.59 Σωστός ο κνίτης.Ολοι οι Αριστεροί θα φύγουν μέχρι τις εκλογές απο τον ΣΥΡΙΖΑ και θα πάνε στο ΚΚΕ.
    Θα γεμίσει Αριστερούς το ΚΚΕ.
    Ετσι θα γίνει και το ΚΚΕ αριστερό κόμμα.Απο ακροδεξιό που είναι τώρα.
    Θα δικαιωθεί και ο Βαρέλας που έχει παράπονο γιατί το ΚΚΕ δεν το θεωρεί αριστερό κόμμα ο λαός.

    Ρε τι κάνουν τα χαμηλά ποσοστά.Τον τρελαίνουν τον κνίτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. @ Και μετά ξύπνησες.

    γιαυτό
    MHN ΕΜΠΙΣΤΕΥΕΣΑΙ ΤΟ ΚΚΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Εν τω μεταξύ ο σύριζα ολοκληρώνει την πασοκική μετάλλαξή του και στις τελικές της λεπτομέρειες, ζητώντας debate για δύο, με τσίπρα-σαμαρά, και συναινώντας ουσιαστικά στην άνιση κατανομή του προεκλογικού τηλεοπτικού χρόνου, τώρα που δεν είναι στο 4%. Χώρια η εμφανής πασοκοαλαζονεία του στα τηλεοπτικά πάνελ, όπως χτες στον ενικό του χατζηνικολάου, όπου δεν ήθελαν να αφήσουν το σοφιανό να σταυρώσει κουβέντα (αλλά ήταν, παρόλα αυτά, πάρα πολύ καλός).



    https://www.youtube.com/watch?v=8pQaEAT18cE&hd=1







    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. 10:28 π.μ. Ο ελληνικός δεν ειναι χαζός δες πως αντιδρά για να μη σου λενε, @ Και μετά ξύπνησες.
    Οι νέοδημοκράτες τη ν.δ τη κάνανε κομματια και που σε ακόμα
    Οι πασοκοι το πασοκ το διέλυσαν και πουσε ακόμα
    Οι δημαριτες τη δημαρ τη έσβησαν τελιος
    Οι συριζαιοι συγκροτουνται από αυτο το λαό που διαλύει στο πέρασμα του προσκυνημενους
    Οι τσηπροκλικα με το βαρίδι του μααστριχτ και μνημόνια οπός και η προηγούμενη προδότες
    φανταζεσαι τη θα πάθουν!!!!!!!.Σε αυτο το λαό ποντάρω, και όχι μόνο στους κουκουέδες μόνο.
    Οπός και για το κ.κ.ε ισχύει το ίδιο αν κατεβάσει το πήχη. οι κουκουέδες θα το διαλύσουμε!!!
    Μέχρι τώρα μας κρατάει περήφανους.....Αλλιώς θα είχε την τύχη τον παραπάνω !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. 5.33 ''αν κατεβασει το πηχη οι κουκουεδες θα το διαλύσουμε''
    Το διαλυμένο θα διαλύσετε;
    Εδώ κατεβάσατε τα σώβρακα στο Σαμαρά,ο πήχης θα σας πειράξει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Eρώτηση για δυνατούς συριζαίους;;;
    Ποιους θα διώξετε αυτή τη φορά στις 26 ρε παιδιά; Τους ίδιους που διώξατε και στις ευρωεκλογές;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. @ 6:17 μ.μ
    Kαλά ρε μεγάλε και μπαίνεις εσύ και ρίχνεις τέτοιο φαρμάκι κι ασχολείσαι με κάτι "διαλυμένο"; Και ζητάς και να μας πείσεις ότι το θεωρείς διαλυμένο;; Ούτε πρώην στέλεχος του ΚΚΕ που το έδιωξαν κλοτσηδόν οι κομμουνιστές να ήσουν, τέτοια εμπάθεια δεν θα την είχες. ΄Η μήπως κάτι τέτοιο είσαι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. 6.17 Και αφου το ΚΚΕ ειναι διαλυμενο εσενα τη σε νοιαζει τοσο το καλυτερο για εσας Ζ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Eρώτηση για δυνατούς κνίτες.
    Θα ξεπεράσει το ΚΚΕ στις εκλογές το 3%?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. 9.44 Εσενα τη σε νοιαζει τοσο το καλυτερο για εσας Ζ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. @ - 9:44 μ.μ.
    Απάντηση προς απελπισμένους και εκνευρισμένους συριζαίους(;)

    Αν κρίνω απ' την τσαντίλα σας και το αχτι που βγάζετε όχι μόνο εδώ μέσα ΝΑΙ θα το ξεπεράσει. Αν κρίνω τώρα απ' αυτά που μου λένε δικοί μου άνθρωποι στη δουλειά, στη γειτονιά και στις παρέες, θα πάει πολύ πιο πάνω. Αν κρίνω απ' τον Σκουρλέτη σας που αν τον πιάσεις απ' τη μύτη σκάει αυτές τις μέρες το ξέρετε κι εσείς ότι θα το ξεπεράσει κατά πολύ. ΄Αντε καλό κουράγιο και μην δαγκώσεις το πληκτρολογιο, γιατί θα σπάσεις τα δόντια σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. @ 8:04 μ.μ.
    Μα ακριβώς αυτό τους πειράζει. ΄Οτι δεν ισχύει κάτι τέτοιο. ΄Οσο κι αν προσπαθούν απ' το '90 οι κακομοίρηδες δεν κατάφεραν τίποτα. Και κάποια στιγμή πολύ σύντομα όταν θα τους καλέσουν τα αφεντικά τους να τους δώσουν αναφορά τι κατάφεραν, θα αναγκαστούν να παραδεχτούν ότι το μόνο που κατάφεραν είναι ότι τους πήραν χαμπάρι πολύ νωρίς και τους έδιωξαν κλοτσηδόν απ' το ΚΚΕ. Είναι τραγωδία αυτό που περνάνε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. 10.45 Κακιές παρέες κάνεις και θα σε χαλάσουν.
    Σας δουλεύουν ρεεεεεέ.Ετσι σας δούλευαν και το 2012.
    τον πούλο θα πάρετε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. 12.38 Τοσο το καλυτερο για εσας τη νευριαζεις. Εκτος αν το λες για να πεισεις τον ευατο σου φουκαριαρη. Μη καρφωνεσαι Ζ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Σύντροφοι, ψυχραιμία! Και ιδίως, σύντροφοι του κκε, τι πρεμούρα είναι αυτή που έχετε για τις επιδόσεις σας στις εκλογές; Δεν πιστεύω να το έχετε ρίξει στο ρεφορμισμό; Για μαζευτείτε λίγο και μην ξεφτιλίζετε άλλο πια τις έννοιες.

    Νικηταράς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. @12:39 π.μ
    Φίλε μου το κόμμα μου δε με δούλεψε το 2012. Μου είπε προεκλογικά ότι δε θα συνεργαστεί με το σύριζα και δε θα πάει για καρεκλες και το έκανε. Μπορείς να διαφωνείς όσο θέλεις με το ΚΚΕ αλλά δεν μπορείς να ισχυριστείς ότι δουλεύει κοσμο. Γιατί αν δούλευε κόσμο σήμερα θα μπορούσε κι αυτό να έχει στις γραμμές του Λαφαζάνηδες, Σταθάκηδες να συνεργάζονται με Τζάκρη και Βουδούρη όπως κάνει ο Σύριζα. Εκτός αν παραδεχεσαι ότι δεν έχουν καμιά διαφορά όλοι αυτοί και βρίσκονται στην ίδια πλευρά. Θα συμφωνήσω μαζί σου σε αυτό αλλά θα προσθέσω ότι όλοι αυτοί έχουν και το ίδιο ήθος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Βρε Νικηταρα εισαι σοβαρος ????
    Τα ΣΥΡΙΖΟ μποτ ολο αναφερουν/κανουν σχολια για τις εκλογικες επιδοσεις του ΚΚΕ μολις τους τελειωνουν τα επιχειρηματα.Για πες που ειδες σχολιο ΚΚΕ για τις εκλογικες επιδοσει ,χωρις να εχει αναφερθει ΠΡΩΤΑ απο ΣΥΡΙΖΟ μποτ ????

    Ψαξε ψαξε δεν θα το βρεις.......μην γραφεις λοιπον απο εξαρτημενα αντανακλαστικα οτι ναναι,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. 3.58 Δεν κατάλαβες.Ο κόσμος σας δουλεύει.Σας λέει οτι θα σας ψηφίσει,για να σας ξεφορτωθεί,και να μην σας αρχίσει στο βρισίδι.Σας βαρέθηκε και σας σιχάθηκε.
    Ακόμα είναι ευγενικός μαζί σας.
    Αν συνεχίσετε έτσι ο κόσμος θα πάψει τις ευγένειες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. είναι για γέλια και για κλάματα οι κνίτες.Δεν τους ενδιαφέρουν ταχα οι εκλογές αλλά τρέμουν μην μείνουν έξω απο τη βουλή.
    μεγάλοι κουμμουνιστές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Eιναι για κλαματα τα τα ΣΥΡΙΖΟμποτ.Απο την μια παρακαλανε το ΚΚΕ να παει μαζι τους απο την αλλη προσευχονται και αμολανε περιστερια να αυξησει και αλλο την δυναμη του το ΚΚΕ.
    Μεγαλη πιστη εχουν στο κομμα τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. 12.51 κανε μια βολτα στο ΚΟΜΟ ΤΣΙΡΑΚΙ ΤΟΥ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΥ και μη σε νοιαζει τιποτα για το ΚΚΕ. 12.56 οπορτουνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. 12.56 για κλαματα ειναι τα τσιρακια του ΚΟΜΟ ΤΕΞΑΣ. Οποτε κοιτα τα χαλια σου οπορτουνα. για τα υπολοιπα μη σε νοιαζει δικο μας προβλημα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Όταν η ανταρσύα ακουμπήσει το Κόμμα στα ποσοστά, τότε μόνο θα καθαρίσει ο κόπρος του Αυγεία. Μέχρι τότε θα καμώνονται τους μοναδικούς εκπροσώπους επί της γης του Μαρξ και του Λένιν, που αν μπορούσαν να τους δουν θα γελάγανε μαζί τους

    ΥΓ. Επί τη ευκαιρία, βλέπω μια διασπορά μηνυμάτων από τους κκέδες και όχι τη γνωστή πεντάδα των αστέρων. Έχω αρχίσει να νοσταλγώ τον ΠΑΝ. Τουλάχιστον, αυτός πρόσφερε θέαμα και ψυχαγωγία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. 3.18 Κοπρος του αυγεια ειναι ο οπορτουνισμος και το καινουργιο αναχωμα. Το ΚΚΕ δεν αλλαζει στρατηγικη οσο και να χτυπιεσε οσο για τους ΜΑΡΞ ΚΑΙ ΛΕΝΙΝ παλι μπερδευτηκες. ΚΑΟΥΤΣΚΙ ΜΠΕΡΣΤΑΙΝ ηθελες να πεις. Δεν εχουμε Φεουδαρχια οπορτουνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. @ 12:51 π.μ
    Αν συνεχίσουμε δηλαδή πώς;; Να μην δίνουμε ψήφο εμπιστοσύνης στον κ. Τσίπρα και στην μέλουσα κυβέρνησή της ... κυβερνώσας Πασοκοαριστεράς; Κοίταξε να δεις πώς πάει το θέμα.Εσύ λες ότι μας δουλεύει ο κόσμος μας για να μας ξεφορτωθεί ενώ μας έχει σιχαθεί. Δεν συμφωνώ αλλά δεν είναι αυτό το θέμα. Το θέμα είναι ότι πολύ συντομα θα γίνει κυβέρνηση η ... κυβερνώσα Πασοκοαριστερά και τότε όχι μόνο ο δικός μας ο κόσμος αλλά κι όλος ο κόσμος θα δει κατά πόσο θα κάνει αυτά που έχει υποσχεθεί και κατά πόσο ΤΑ ΕΝΝΟΟΥΣΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΥΠΟΣΧΟΤΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΕΝΑ ΑΛΛΟ ΠΑΣΟΚ.
    Κι επειδή αυτα που υποσχεται η Πασοκοαριστερα του σύριζα δεν θα τα κάνει , εσύ μετά απ΄αυτό ποιον λες ότι θα σιχαθει ο κόσμος;
    Αλλά ούτε κι αυτό είναι το θέμα μας. Αυτό θα είναι δικο σας πρόβλημα. Το θέμα για το ΚΚΕ είναι ο κόσμος αυτός που θα σας σιχαθεί, να μην απογοητευθεί, συντηρητικοποιηθεί και πάει προς άκρα δεξιά όπως γίνεται με τη Γαλλία. Αυτό είναι το στοίχημα για το ΚΚΕ. Να δείξει σ' αυτόν τον κόσμο ότι μόνο με τους αγώνες του θα μπορέσει να βρει μια καλύτερη ζωή. Κι όχι περιμένοντας από κυβερνήσεις.
    Με λίγα λόγια το στοίχημα του ΚΚΕ είναι να χαλάσει τη σουπα τη δική σας και των αφεντικών σας.

    Οπότε αφήστε τα σιχαματα και μην φάτε γιατί σας έχουμε γλάρο. Κι αν δε σας αρέσει ο γλάρος θα σας κάνουμε το τραπέζι με το φαγητό που σας αντιπροσωπεύει. Μπάμιες. ΄Εστω και σε σούπα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή