Pages

Κυριακή 29 Μαρτίου 2015

Α. Τσίπρας: Δεν επιστρέφουμε σε μνημονικές εποχές - Κοντόφθαλμη και ανιστόρητη η στάση του ΚΚΕ

Απ’ την δισέλιδη συνέντευξη του Α. Τσίπρα που δημοσιεύεται σήμερα στην εφημερίδα Real news ας κρατήσουμε κάποια πράγματα. Δεν πρόκειται να επιστρέψουμε στην εποχή του μνημονίου μας είπε ο πρωθυπουργός χαρακτηρίζοντας σενάρια εαρινής νυκτός και επιστημονικής φαντασίας όλα τα δημοσιεύματα που κάνουν λόγο σε αυτό που εμείς ονομάσαμε «Σενάριο Σόιμπλε».


Δεν εντόπισε ο Α. Τσίπρας προβλήματα στην συγκυβέρνηση που έχει το κόμμα του με τους ΑΝΕΛ, ούτε επίσης διαφοροποιήσεις στελεχών του ΣΥΡΙΖΑ από την εφαρμοζόμενη κυβερνητική πολιτική. «Αν υπάρξουν στελέχη στο μέλλον που θα βάλουν το προσωπικό τους πολιτικό συμφέρον πάνω από τα συμφέροντα της κυβέρνησης και του ΣΥΡΙΖΑ, τότε αυτό δεν πρόκειται να γίνει ανεκτό» είπε χαρακτηριστικά.

Ερωτώμενος ο πρωθυπουργός πώς σχολιάζει την στάση του ΚΚΕ απέναντι στην νέα κυβέρνηση απάντησε ότι το ΚΚΕ έχει κάνει μια κοντόφθαλμη και ανιστόρητη επιλογή. Είναι κρίμα, πρόσθεσε που σε μια ιστορική μάχη που δίνει  ελληνική κυβέρνηση για την υπεράσπιση των συμφερόντων της κοινωνικής πλειοψηφίας το ΚΚΕ επιλέγει να είναι απόν, να μένει στην γωνιά, να πετροβολά τον ΣΥΡΙΖΑ.

86 σχόλια:

  1. Απογνωση Πανικος και Απυθμενο Θρασος απο τους Αυλοκολακες του Καπιταλισμου.Η Προσπαθεια διαλλυσης Μεταλλαξης του ΚΚΕ σε οπορτουνιστικο απετυχε. Νεο μνημονιο σφαγης του λαου υπογραψε η αθλια Συγκυβερνηση Τσυρζα συγκαμμενου. Η Κριση ειναι καπιταλιστικη και τσακωνονται το Γερμανικο με το Αμερικανικο Κεφαλαιο και τμηματα της ντοπιας Αστικης Ταξης. ο λαος δεν εχει να περιμενει τιποτα παρα μονο νεες τραγωδιες ΤΟ ΚΚΕ παλευει με βαση την Στρατηγικη του για την συγκεντρωση δυναμεων με τελικο στοχο την ανατροπη του καπιταλισμου μακρια απο Πολιτικα Μτωπα και Ενδιαμεσα Σταδια με την Εγκληματικη Συμμορια του οπορτουνισμου που ολοκληρο τον 20ο αιωνα κατεστρεψε το ΚΚ αυτη αλλωστε ειναι η ιστορικη τους αποστολη. Ρεβανς για οτι δεν πετυχατε το 1944 1958 1991 δεν προκειται να παρετε με τιποτα συνεχιζουμε με περισσοτερο πεισμα εναντια στα Οπορτουνιστικα Σκυλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Απο την μια ο Τσίπρας υπόγραψε στις 20 Φλέβαρη νέο Μνημόνιο με Αντεργατικά μέτρα δεν το έφερε στην Βουλή ΝΔ ΠΑΣΟΚ ΠΟΤΑΜΙ έχουνε δηλώσει οτι θα το ψηφίσουνε και φωνάζει το ΚΚΕ να πάει μαζί του γιατί η στιγμή είναι λέει Ιστορική Μιλάμε για Κανονικό δούλεμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έχει δίκιο ο πρόεδρος της "κυβέρνησης της Αριστεράς". Το ΚΚΕ είναι πολύ "κοντόφθαλμο και ανιστόρητο" ώστε να μη συναινεί και να αντιδρά στην ψήφιση ενός τρίτου μνημονίου και στη συνέχιση της ίδιας πολιτικής. Ευτυχώς για τον ελληνικό λαό.

    ΥΓ: Με τούτα και με κείνα μας τελειώνουν σιγά-σιγά οι "αριστερές" εφεδρείες του αστικού συστήματος... Ζωή σε λόγου μας.

    ΥΓ2: Καλό θα ήταν να επαναξιολογήσουμε, ως λαός, την πρόσφατη ελληνική ιστορία κρίνοντάς την εκ του αποτελέσματος και λαμβάνοντας υπόψη την πορεία όλων αυτών των "αριστερών" μορφωμάτων (=ΚΚΕ εσωτερικού, ΠΑΣΟΚ, ΣΥΝ, ΣΥΡΙΖΑ). Προς γνώση και "συμμόρφωση" (ώστε να προασπίσουμε επιτέλους τα δικά μας συμφέροντα αποτελεσματικά).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. 7.25
    Αυλοκολακες του Καπιταλισμου.Η Προσπαθεια διαλλυσης Μεταλλαξης του ΚΚΕ σε οπορτουνιστικο απετυχε!!

    πολιτικα ξετσιπωτο κνιτακι μιλαει το κκε για αυλοκολακες του Καπιταλισμου; το 89-90 με το μητσοτακη και το πασοκ τι κανατε ρε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. 9.25 Τη λες καλε μου φιλε τρελαθηκες. Το προγραμμα του ΚΚΕ μιλαγε για Πολιτικα Μετωπα και ενδιαμεσα Σταδια στο 9ο και 10ο Συνεδριο το 1973 1978 σαν αποτελεσμα του 20ου Συνεδριου το 1956 που δεν εγινε δυνατον να καταργηθουνε παρα την διασπαση του 1968. Σε αυτην την βαση εγινε η Συμμαχια το 1974 με το Εσωτερικο η ανοχη στο ΠΑΣΟΚ το 1981 και η δημιουργια του Συνασπισμου το 1989 ο οποιος συμμετειχε στις 2 κυβερνησεις μεσα στον καπιταλισμο το 1989. Μεσα στο ΚΚΕ ολοκληρο Οπορτουνιστικο Πανθεον ΦΑΡΑΚΟΣ ΔΡΑΓΑΣΑΚΗΣ ΛΑΦΑΖΑΝΗΣ ΑΛΑΒΑΝΟΣ ΑΝΔΡΟΥΛΑΚΗΣ ΔΑΜΑΝΑΚΗ ΚΑΡΑΓΚΟΥΛΕΣ ΚΑΡΤΕΡΟΣ ΤΡΙΓΑΖΗΣ ΧΟΥΝΤΗΣ και ΒΑΛΑΒΑΝΗ ΚΟΤΖΙΑΣ που ταχα διαφωνουσανε με ολους αυτους και σημερα ειναι αγκαλια. Στο 15ο Συνεδριο το 1996 καταργησαμε πολιτικα μετωπα και ενδιαμεσα σταδια καλε μου φιλε. και εδω ακριβως ειναι που πονας. Σε συμπαθω πολυ χαιρετω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. 9.25 Αφού δεν γνωρίζεις την Ιστορία τη γράφεις και εκτίθεσαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλά μας δουλεύει ο Τσιπραντρέας! Εδώ θα τον στηρίξουν η ΝΔ, ΜΑΣΟΚ, Ποτάμι, ΑΝΕΛ. Το ΚΚΕ τι το θέλει ε?

    Σταύρος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. 5.41
    Κάνει πολύ καλά που σας δουλεύει.ετσι που κατάντησε το κώμα μόνο για να σας δουλεύουν είστε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @11.30 Καλέ μου φίλε βοιδομούσχαρο κνίτη,εσύ που γνωρίζεις απο ιστορία πές την και σε εμάς να την μάθουμε.
    Καλέ μου φίλε εσένα την ιστορία στην διδάσκει ο Μαίλης και δεν εκτίθεσαι καλέ μου φίλε.Μόνο ξεβρακώνεσαι καλέ μου φίλε το 89-90 θα σε κυνηγάει για πάντα.Η προδοσία της συγκυβέρνησης ,ε Μητσοτάκη και Παπαντρέα έγινε η ταφόπλακα του κώματος καλέ μου φίλε χαιρετώ,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. 10.57 Καλέ μου φίλε ο λαός έχει χεσμένα τα ενδιάμεσα στάδιά σου,τα πολιτικά μετωπά σου,τα αποτελέσματα των συνεδρίων σου,το 1956,τους Εσσέρους και τους Μπολσεβίκους,το οπορτουνιστικό Πάνθεον,τον σταλινικό βόθρο σου,τον Κουτσούμπα και την Κανέλλη,την Παπαρήγα και τον Μαίλη,τον ριζοσπάστη και το Σπίτι του Λαού,το μανωλάκι και τους κνιτόβλακες του Β.Κ.Κανονικό χέσιμο σε όλο το κώμα,όχι αστεία καλέ μου φίλε
    Με δυό λόγια ο λαός έχει χεσμένο το κώμα μια και καλή και για πάντα καλέ μου φίλε.Γνωρίζει ο λαός πως το κώμα τον πρόδωσε γιαυτό ο λαός χέζει το κώμα πατόκορφα καλέ μου φίλε σε συνμπαθώ χαιρετώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. 5.41 Απλά μας νομίζει όλους για Μακάκες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. 6.38 Δηλαδή μας λες οτι ο Γερμανικός λαός είχε δίκιο που έβγαλε τον Χίτλερ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. 6.38 Αρα δεν χρειάζεται να γράφεις τίποτα. Ολα είναι εντάξει γιατί έχεις άγχος δεν υπάρχει λόγος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αντε με το καλο.
    Και επισημα σημερα ο Μιχαλολιακος συνιστωσα του Συριζα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @ 6:24 κλπ
    Αντικομμουνιστάκια, αφρούς βγάζετε για το ΚΚΕ και γελοιοποιήστε... δεν είναι η πρώτη φορά, ούτε η τελευταία βέβαια. Το καλοκαίρι-φθινόπωρο του 89 αν σου τα πανε καλά γιατί μάλλον δεν είχες γεννηθεί τότε, δεν ήταν το ΚΚΕ αλλά ολόκληρος ο ενιαίος ΣΥΝ (στον οποίο συμμετείχε και όλος ο σημερινός ΣΥΡΙΖΑ πλην τις "συνιστώσες") που συμμετείχε στις αστικές συγκυβερνήσεις.
    Με μια ΜΙΚΡΗ ΔΙΑΦΟΡΑ: το ΚΚΕ έχει αποτιμήσει τη συμμετοχή του αυτοκριτικά και ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΕΙ ΚΑΘΕ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ στην αστική διακυβέρνηση. Ο ΣΥΡΙΖΑ; Δεν νομίζω να ασχολήθηκε ποτέ- άλλωστε κανείς ποτέ δεν του έχει προσάψει τη δική του συμμετοχή στις κυβερνήσεις του 89 ως μομφή... ένας άλλωστε είναι ο εχθρός για σας, αλλιώς τι αντικομμουνιστές θα 'σασταν;
    Και μια μικρή συμβουλή: Όποτε ζορίζεστε ρε σεις Συριζαίοι μην ψάχνετε σάπια πασοκο"επιχειρήματα" μια 25ετία πριν- δείχνει τη γύμνια σας να αντιπαρατεθείτε στο ΚΚΕ και στη γραμμή του σήμερα.
    ΥΓ. Αλήθεια, το "τέρμα οι ιδιωτικοποιήσεις" που έλεγαν και οι μέγιστοι πολιτικοί απατεώνες της "Αριστερής Πλατφόρμας" και όχι μόνο τι έγινε, το κάνατε γαργάρα; Εσείς βέβαια είστε ικανοί την ώρα που θα πουλάτε τον ΟΛΠ να λέτε "τέρμα οι ιδιωτικοποιήσεις"... Όπως και με την παράταση του μνημονίου που έγινε "τέλος των μνημονίων"... Ξεφτίλες, πόσο πολύ υποτιμάτε το λαό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. 1001 Kαλέ μου φίλε δηλαδή μας λές πως ο σοβιετικός λαός είχε άδικο που δεν ψήφισε ποτέ τον Στάλιν.
    Ο ελληνικός λαός καλέ μου φίλε,έχει δίκιο που έχει χεσμένο το κώμα καλέ μου φίλε χαιρετώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. οπορτουνιστικό απόβρασμα31 Μαρτίου 2015 στις 11:26 π.μ.

    Καλοί μου φίλοι, κκέδες, σας το ξαναείπα. Αφού δεν μπορείτε να γράψετε παραπάνω από πέντε λέξεις, στείλτε τουλάχιστον άρθρα του Ριζοσπάστη ή του 902.( άκου 902. Είχε αλλάξει η συχνότητα και είχε γίνει 901 και αυτοί εκεί, 902. Τον πουλήσανε βέβαια και ησυχάσανε και τώρα βλέπουμε τελεμάρκετινγκ από άλλα κανάλια. Κλείνει η παρένθεση). Και σε ότι αφορά το καινούργιο αστέρι, τον Αntonss που αποδεικνύεται σκληροπυρηνικό αγόρι, τα σχόλια μάλλον σε τουιταρίσματα του Μουρούτη και επιχειρηματολογία Άδωνι παραπέμπουν παρά σε σχόλια κομμουνιστή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. 9.57 Μπερδεύεις διαφορετικά πράγματα. Σκέψου λίγο πριν γράψεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. 11.26 Πες μας κατι για τον Καμμένο και αυτά που είπε στην Αμερική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. 9.57 Καλε μου φιλε πρεπει να εισαι Ζαλισμενος. ΟΙ Μπολσεβικοι βγηκανε με Επανασταση ανατρεποντας την Αστικη ταξη και τον διαχειρηστη της τον Αριστερο Κερενσκι. Τη σχεση εχει αυτο με τις Αστικες εκλογες που ηπηρετουνε την ατικη ταξη καλε μου φιλε. Ηρεμησε λιγο και μετα γραφεις. 11.26 Καλε μου φιλε τα εχουμε πει ξανα. ο 902 ητανε περιουσιακο στοιχειο του ΚΚΕ και πουληθηκε γιατι δεν εβγαινε οταν εγινε ψηφιακο το σημα και επρεπε να πληρωθουνε οι εργαζομενοι και τα Ασφαλιστικα ταμεια. Τωρα εσυ βεβαια θα ηθελες να πιεστει το ΚΚΕ απο τα οικονομικα και να γινει σαν τα μουτρα σας καλε μου φιλε. Με τον καημο θα μεινεις. Τελειωσανε αυτα το 1991 οριστικα οσο και να Σκουζεις. Φωτια θα του βαζαμε αλλα σε οπορτουνιστες δεν το χαριζαμε καλε μου φιλε Αποβρασμα. Σε συμπαθω κουραγιο ΧΑΙΡΕΤΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΨΗΦΟΦΟΡΟΙ ΛΙΑΝΑΣ31 Μαρτίου 2015 στις 7:47 μ.μ.

    @8.59
    Καλέ μου φίλε,αυτοκριτική και ''Κ''ΚΕ είναι εχθροί θανάσιμοι.Είναι στα μαχαίρια καλέ μου φίλε κνιτόβλακα.Καλέ μου φίλε σταλινοφασίστα μπετοκνιτόβλακα.Αντικομμουνιστής είναι σήμερα όποιος ανήκει στο ''Κ''ΚΕ καλέ μου φίλε όχι όσοι κάνουν κριτική και το ξεβρακώνουν.
    Στον ενιαίο συνασπισμό καλέ μου φίλε το ''Κ''ΚΕ είχε τον πρώτο και τον τελευταίο λόγο.Τρίχες αποτίμηση και σκατά αυτοκριτική έκανε το ''Κ''ΚΕ καλέ μου φίλε φασιστοσταλίνα.
    Ετσι ότι και να γράψεις σήμερα για το 89 δεν το σώζεις το ''Κ''ΚΕ καλέ μου φίλε σταλινοφασίστα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. 8.59 Οπως ακριβως τα λες ειναι. Δεν τους ποναει τη εγινε τοτε γιατι αυτα τους βολευανε. ΟΙιδιοι ητανε που κανανε κουμαντο εκμεταλευομενοι τις ιδεολογικες παρρεκλισεις που υπηρχανε παρα την διασπαση του 1968. Αυτο που τους τσουζει και τους Τσουρουφλαει ειναι οτι στο 15ο συνεδριο το 1996 αλλαξαμε το Προγραμμα καταργωντας τα Πολιτικα Μετωπα και το θεμα της Συμμετοχης σε Αστικες κυβερνησεις. Ειναι απολαυση να τους βλεπεις να Σκουζουνε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. 9.57 Οσο γράφεις τόσο περισσότερο γέλιο προσφέρεις. Να είσαι πάντα καλά να γελάμε μαζί σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. 11.26
    Καλή η αυτοκριτική σου αλλά μην την κάνεις και τίτλο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. 11.26 Δεν περιμένει απο εσένα βεβαίωση αν είναι Κομμουνιστής ο σύντροφος. Το να τον βρίζεις είναι τίτλος τιμής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Αποβρασμα. Στην Εθνικιστική Φασιστική παρέλαση του Καμμένου είχες παει. Χόρεψες μαζί με τον Νικολόπουλο έμαθα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. να ρε κκεδες και ενας συριζεος με σκεπτικο πανω απο πεντε λεξεις, με αξαιρετο ιδεολογικο περιεχομενο, με ηθος και κυριος συριζοκουμουνιστικο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. καλοί μου φίλοι κνιτόβλακες πότε θα ξαναβγείτε με τις κατσαρόλες;καλοί μου φίλοι κνιτότουβλα ο λαός δεν αντέχει το νέο μνημόνιο.περιμένει να τον σώσει το κώμα καλοί μου φίλοι φασιστοκνίτες.μην μας ξεχνάτε βουτάτε τις κατσαρόλες και βγάτε στους δρόμους καλοί μου φίλοι ΠΑΝίβλακες κνίτες εγώ το λέω για καλό σας γιατί πολύ σας συμπάθησα χαιρετώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. 7.47 Με τις βρισιές δεν απαντάς στην ουσία δείχνεις πανικό και στην πραγματικότητα τους δίνεις δίκιο. Ζημιά κάνεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. 9.34 Ακριβως οπως τα λες ειναι. ο λαος κατα 94.5% ψηφισε οτι θελει καπιταλισμο. Οποτε φυσιολογικο ειναι οτι θα υποστει και τις συνεπειες τις επιλιογης του γιατι ο καπιταλισμος εχει βασικο νομο το κερδος. Το προβλημα του Οπορτουνισμου ειναι γιατι δεν καταφερανε το ΚΚΕ να γινει σαν τα μουτρα τους να μπει στην κυβερνηση οποτε ο λαος να παει σιγουρα στην καταστροφη χωρις δυνατοτητα αντιδρασεις. Προχωραμε μπροστα και τους αφηνουμε να ΣΚΟΥΖΟΥΝΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. οπορτουνιστικός απόπατος - ταξικό ναυάγιο1 Απριλίου 2015 στις 12:51 π.μ.

    Η κατάσταση των συντρόφων είναι τραγική. Εξακολουθούν να μη γράφουν πάνω από πέντε λέξεις, συντάσσουν προτάσεις συνήθως ασυνάρτητες, προλέγουν τα μελλούμενα και κρίνουν με βάση τις εκτιμήσεις τους και όχι επί των γεγονότων, έχουν στείλει τη διαλεκτική περίπατο και προκαλούν θλίψη και ντροπή για το επίπεδό τους. Θεατές που καμώνονται τους επαναστάτες, συντηρητικοί που κάνουν πως ξύπνησε ο διεθνισμός μέσα τους , πειθήνιοι οπαδοί οποιασδήποτε θέσης τους ανακοινωθεί από το Κόμμα, αντί να κουνηθούν από τις θέσεις τους προκειμένου να πιέσουν, να εκβιάσουν καταστάσεις και να ξεσηκώσουν, βλέπουν από την τηλεόραση τα δελτία ειδήσεων και σχολιάζουν τις πραγματικές ή ανύπαρκτες δηλώσεις οποιουδήποτε. Κατάντια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. 11.17 Το Παραμύθι με τις Κατσαρόλες δεν σε βοηθάει σε τιποτα. Ο λαός θα σας πάρει Σβάρνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. και 12¨51, εγω θα σου γραψω πεντε λεξεις και αν εισαι τιμιος θα πρεπει να μη μιλησεις , αν δεν εισαι θα κανεις παλι το ασπρο μαυρο, λοιπον, στο αρ, φυλλου 35/27-3-15 (ΦΕΚ), υπαρχει η υπογραφει του τσιπρα στη πραξη νομοθετικου περιεχομενου (που αυτα θα τα καταργουσε αν θυμασαι) που δινει φορολογικη αμνηστεια για οσους εχουν παραβασεις του τελωνειακου και φορολογικου κωδικα δηλαδη προστιματα για φορολογικες απατες, λαθρεμπορειο, παρακρατησει ΦΠΑ, ΕΦΚ κ.α., που ολοι αυτοι βεβαια εναι μεγαλοεπιχειρηματιες με τεραστιες φοοραπατες σε βαρος του δημοσιου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. 137 καλέ μου φίλε ο λαός σβάρνα πήρε το 5% και όχι το 36%.Σβάρνα πήρε το κώμα και το ξεφτύλισε καλέ μου φίλε.Σας σβάρνισε και σας σβούριξε ο λαός καλέ μου φίλε κνιτόβλακα.
    Καλέ μου φίλε εμείς σου δίνουμε το χέρι να φύγεις απο το φασιστικό κώμα των ξεπουλημένων σταλινόσαυρων και να σηκωθείς όρθιος χαιρερτώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. @6.31 Σκούξε καλέ μου φίλε.Το ίδιο σκούζει και ο Αδωνις καλέ μου φίλε.Οτι λέει ο Αδωνις λέει και το ξεφτυλισμένο κώμα καλέ μου φίλε σε συνμπαθησα χαιρετω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. 6.31 Δεν έχει να σου δώσει απάντηση οπότε σίγουρα θα αρχίσει να σε βρίζει. Εχουνε πάθει μεγάλη ξεφτίλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. 9.12 Και εσένα τη σε νοιάζει. Καλύτερα για τον Σύριζα. 9.15 Δωσε χαιρετισμούς στον Καμμένο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. 9.23 Δεν έχουνε κάτι άλλο να κάνουνε. Μόνο βρισιές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. το παλιόσκυλο ο Καραγιώργης ψόφησε2 Απριλίου 2015 στις 12:40 π.μ.

    @6.31

    Για να σου απαντήσω καλέ μου φίλε, θα έπρεπε να ήμουν συνήγορος υπεράσπισης του Τσίπρα; Και τέτοιος δεν είμαι καλέ μου φίλε. Σε γελάσανε. Δεν υποστηρίζω τον Τσίπρα, ούτε τον Σύριζα, σώνει και καλά, ότι και να λέει, ό,τι και να κάνει. Υποστηρίζω ό, τι συμφέρει το λαό. Αν αυτό που λέει ο Τσίπρας συμφέρει το λαό, το στηρίζω. Αν πάλι όχι, το πολεμώ στο δρόμο και όπου μπορέσω. Να σου φέρω ένα παράδειγμα; Τον ΕΝΦΙΑ δεν τον πλήρωσα και ούτε πρόκειται να τον πληρώσω, ό, τι και να λέει η Βαλαβάνη. Εσύ τι έκανες γι αυτό καλέ μου φίλε ( αν βέβαια ήσουν ιδιοκτήτης κάποιου σπιτιού). Και τι θα κάνεις στο μέλλον; Δεν υπάρχουν μόνο οι εκλογές καλέ μου φίλε. Στις εκλογές ψηφίσαμε τον Τσίπρα γιατί αυτό έπρεπε να γίνει. Τώρα όμως καλέ μου φίλε, το κοντέρ το μηδενίσαμε και δεν ξέρουμε τι θα γράψει. Δεν είμαστε δεδομένοι, δεν είμαστε οπαδοί, δεν είμαστε χειροκροτητές, δεν είμαστε θεατές αγώνων, αυτό ακριβώς που κάνετε εσείς, οι οποίοι μέσα στην πολιτική σας τύφλωση δεν μπορείτε να το αντιληφθείτε και συστηματικά συκοφαντείτε και σπιλώνετε οποιονδήποτε είναι έξω από το μαντρί του Κόμματος. Και το χειρότερο βρισίδι το φάγανε τα καλύτερα παιδιά: Ο Βελουχιώτης, ο Καραγιώργης, ο Πλουμπίδης και πόσοι άλλοι. Και τι καταφέρατε; Ναρκώσατε ένα ολόκληρο κόμμα, το απονευρώσατε και το στελεχώσατε με υποκείμενα που όχι επαναστάτες δεν είναι, αλλά ούτε καν άνθρωποι. Κατάντια για άλλη μια φορά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Του κ Σταθάκη που θυμήθηκε να εξαγγείλει υποσχέσεις για την κατάργηση του ν για τις 7 Κυριακές , για να υπονομεύσει την απεργία του κλάδου στις 5 του Απρίλη, του απαντάμε στην ΑΠΕΡΓΙΑΚΗ συγκέντρωση στις 12.30 στην Καπνικαρέα.
    Επι της ουσίας δίνει το δικαίωμα στους Δήμους για να υλοποιήσουν τον αντεργατικό νόμο, για να μην πληγεί το γόητρο της ΠΦΑ , μη χιέσω...
    Θα του απαντήσουμε και μουσικά στο χαβά του.
    Ο δικός μας χαβάς είναι αυτός: Καμία Κυριακή για δουλειά, ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΗ ΚΑΤΟΧΥΡΩΣΗ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ ΑΡΓΙΑΣ. Νόμους ψηφίζει η Βουλή, ή μήπως όχι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Σαν ψέματα μου φαίνεται η δήλωση του αντιπρόεδρου Γιάννη Δραγασάκη οτι η ελληνική κυβέρνηση θα προχωρήσει στην πώληση του πλειοψηφικού πακέτου που διαθέτει στον ΟΛΠ εντός των επόμενων εβδομάδων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. 12.40 Δεν είσαι με τον Σύριζα αλλά τον ψήφισες. Εχεις μεγάλη πλάκα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Τα βλέπετε ρε ΚΚΕδες; Ο @12:40 απαντά σε όσα συγκεκριμένα του γράφει ο @6:31 με τσιτάτα και παραβολές. Μας λέει ότι είναι ΣΥΡΙΖΑ αλλά ταυτόχρονα και δεν είναι, δηλ. είναι ΣΥΡΙΖΑ ala carte, δηλ. πουλάει κανονικά τους ίδιους τους ομοιδεάτες του εάν "στριμωχτεί", σκέψου να τον έχεις σε διαδήλωση δίπλα σου και να έχεις μπροστά σου τα ΜΑΤ, για να "ξεφύγει" μπορεί να σου "ρίξει" και καμία. Την "κάνει γυριστή" σαν γνήσιος οπορτουνιστής και "πετάει τη μπάλλα" στην
    εξέδρα με τον ΕΝΦΙΑ, αφού μας λέει ότι ο ίδιος δεν πλήρωσε τον ΕΝΦΙΑ λες και με νοιάζει εμένα τί έκανε προσωπικά, όταν εσύ του λες ΤΙ ΔΕΝ ΕΚΑΝΕ με τον ΕΝΦΙΑ ο ΣΥΡΙΖΑ (άμεση κατάργηση); Είναι και κάργα κινηματικός διότι πολεμάει στο δρόμο μαζί με το Λαφαζάνη και τον Στρατούλη αυτά που κάνει ο Μπαλάφας με τον Βαρουφάκη, για τέτοια σύγχυση και αποβλάκωση μιλάμε, τώρα βέβαια εάν εσύ είδες ποτέ τα τελευταία χρόνια ή έστω μήνες οργανωμένα συριζαίους στο δρόμο έλα και πες μου, γιατί εγώ συνεργασίες του ΣΥΡΙΖΑ με ΝΔ-ΠΑΣΟΚ-ΠΟΤΑΜΙΑ και Χρυσαυγές βλέπω σε συνδικάτα, δήμους και ενώσεις γονέων κλπ, και με τα ξαδέλφια της Χρυσαυγής (τους ΑΝΕΛΛ) στην κυβέρνηση. Στο μεγάλο συλλαλητήριο του ΠΑΜΕ για την ασφάλιση και τα εργασιακά δικαιώματα την 1-11-2014 όπου συμμετείχαν 1000 συνδικάτα και οργανώσεις απ' όλη την Ελλάδα, ημέρα Σάββατο, ο ΣΥΡΙΖΑ (ΑΝ ΚΑΙ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΤΟΤΕ) το σαμποτάρησε ανοιχτά λέγοντας ότι είναι κομματικό. Και πες μας τελικά ρε ρεφόρμα, αφού όπως λες δεν είστε χειροκροτητές ή θεατές εκεί στο ΣΥΡΙΖΑ ούτε δεδομένοι οπαδοί, πότε πήραν απόφαση τα μέλη του ΣΥΡΙΖΑ και σε ποιά βάση για κυβέρνηση συνεργασίας με τους ΑΝΕΛΛ; Πότε αποφάσισαν τα μέλη του ΣΥΡΙΖΑ να προτείνει ο ΣΥΡΙΖΑ για Πρόεδρο Δημοκρατίας τον προοδευτικό Πάκη Παυλόπουλο; Και εάν, εν πάσει περιπτώσει, αποφάσισε η ηγεσία του ΣΥΡΙΖΑ αντικαταστατικά ή ερήμην σας κλπ, αντιδράσατε ή όχι και πώς; Γιατί εγώ από πάμπολλους συριζαίους (πασόκους-πασόκους) έμαθα ότι γι' αυτά ούτε καν ερωτηθήκατε. Χα, χα, χα Καλό Πάσχα και καλό ξύπνημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. 12.40 Δεν στο είπανε καλά το παραμύθι και γίνεσαι ξεφτίλα. Να τα κοιτάς πρώτα αυτα που σου δίνουνε να γράψεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. ρεφορμιστικό απόβρασμα - οπορτουνιστικό απολειφάδι2 Απριλίου 2015 στις 11:58 π.μ.

    Καλέ μου φίλε Διονύση, σε χαιρετώ και εύχομαι να είσαι καλά αν και δεν το βλέπω. Τις ιδέες τις αποκαλείς τσιτάτα και παραβολές. Δεν μου κάνει εντύπωση, όταν το εγχειρίδιο που σας διδάσκουν είναι του Λούντο Μάρτενς, πώς να δείτε με άλλη ματιά το Στάλιν. Το να ψηφίζεις το συριζα θεωρείς ότι σε κάνει σύριζα, όπως ας πούμε Ολυμπιακό και πρέπει να τον υποστηρίζεις ακόμη και αν δεν παίζει μπάλα. Το να εγκαταλείπεις τη στήριξη σε ένα κόμμα όταν αυτό δε σε καλύπτει, το θεωρείς πούλημα και δεν περνάει από το μυαλό σου ότι το κόμμα μπορεί να κάνει λάθος και όχι εσύ. Λες ότι δε σε ενδιαφέρει η προσωπική στάση του καθενός και όμως σε εμάς απευθύνεσαι σε αυτό το διάλογο και όχι στο Βαρουφάκη ή στο Μπαλάφα (Θα ενδιαφερόμουν επί τη ευκαιρία, πάντως, να μάθω την προσωπική σου στάση όχι μόνο στον ΕΝΦΙΑ, αλλά και σε άλλα ζητήματα πολιτικής ανυπακοής που το κόμμα τη χρησιμοποιεί ως έννοια για να την ξεφτιλίσει). Μιλάς για πούλημα συντρόφων στις διαδηλώσεις, όταν αυτοί που πούλησαν το λαό στις μεγάλες διαδηλώσεις του Συντάγματος ήσασταν εσείς που σας κρατούσε ο Κουτσούμπας στην Ομόνοια για να μη μολυνθείτε από τους οπορτουνιστές και για να είναι σίγουρος ότι θα υπακούσετε, σας είπε ότι στο Σύνταγμα αυτοί που χτυπιούνται με τα ΜΑΤ είναι χρυσαυγίτες. Δεν μπορείς να διανοηθείς ότι στις διαδηλώσεις υπάρχουν άνθρωποι που δεν βρίσκονται κάτω από κομματικά μπλοκ και περιμένεις να δεις τι γράφει το πανώ για να μετρήσεις οπαδούς. Έτσι, όμως, την πάτησε το Κόμμα και έχασε όλους όσους αγανακτούσαν και τους κέρδισε ο συριζα. Πού μυαλό ο λενιστικής παιδείας – τρομάρα του – Κουτσούμπας να αντιληφθεί πως έπρεπε το Κόμμα του να διαχυθεί μέσα στον αγωνιζόμενο λαό, να τον στηρίξει και να τον κερδίσει με την έμπρακτη στάση του και όχι με τα ψεύτικα τα λόγια τα μεγάλα. Μας μιλάς για τις συνεργασίες του συριζα με χρυσαυγίτες σε συνδικάτα και θέλεις να νομίσουμε ότι είστε στα καλά σας και δεν παίρνετε ουσίες. Και τέλος, επιμένεις στο τέλος να απολογηθώ εγώ για τις επιλογές του συριζα. Εγώ φίλε μου δεν απολογούμαι για κανέναν, παρά μόνο για τον εαυτό μου. Παίρνω θέση ως ελεύθερος άνθρωπος και δρω πολιτικά και αγωνιστικά ( όσο και να μην καταλαβαίνετε τι σημαίνει αυτό, εσείς που είστε μαθημένοι να σέρνεστε στις λιτανείες του ΠΑΜΕ ) και όχι παίζοντας το διαδικτυκό παιχνιδάκι, τι είπε ο Βαρουφάκης, πώς τον ξεφτίλισε ο Κουτσούμπας και αυτά από ανθρώπους που παριστάνουν τους επαναστάτες τρομάρα τους και κάθονται και παρακολουθούν τα δελτία ειδήσεων – που λέει ο λόγος – σα να είναι σήριαλ και ταυτίζονται με τους πρωταγωνιστές. Με λίγα λόγια, ο Κουτσούμπας καλά τα λέει, τι έχουν τα έρμα και ψοφάνε; Έλα μου ντε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. και 12 και 40, ? κατα αρχας τα ιστορικα μελοδραματα περι προδοσιων βελουχιωτη κ.α , οταν εσυ ψηφιζεις κομματα που ο βελουχιωτης θα τα πολεμουσε με ολες του τις δυναμεις , ειναι ο κουριαχτος που σηκωνετε για να αποφευγετε την πραγματικοτητα και ο υποτιθεμενος δικαιολογημενος εκ των πραγματων αντιλογο σας που αντιπαραβαλετε σε οτι και αν σας πουν (ακομη και για τον ενφια που αναφερεις αν εινα σωστος ή οχι) και δεν σας αρεσει?, ?σου ειπα για ασπρο μαυρο σε αυτο που εγραψα παραπανω? μου λες τωρα δεν ειμαι υπερασπιστης του τσιπρα ! και στις εκλογες ψηφισαμε τσιπρα ? αμεσως μου θυμιζεις την επιστολη του βουλευτη του πασοκ κεγκερογλου προς κουρουμπλη , τζαγκρη, μιχελογιαννακη, παραστασιδη που τους λεει εχετε ψηφισει και μνημονεια και μεσοπροθεσμα και κανετε προταση μομφης στους εαυτου σας; υπενθυμιζουμε οτι ο κουρουμπλης ψηφισε το πρωτο μνημονιο και 33 μνημονιακους νομους, η τζακρη ΟΛΑ τα μνημονια ΟΛΑ τα μεσοπροθεσμα, ο μιχελογιαννης τα μεσοπροθεσμα και 36 μνημονιακους νομους, ο παραστατιδης το πρωτο μνημονιο ΟΛΑ τα μεσοπροθεσμα? λοιπον φιλε, ολοι αυτοι και τοσοι αλλοι οπως λες και συ κοπτοντε για το καλο του εργαζομενου, αφου εχουν ψηφισει τοσους αντεργατεικους νομους, και τωρα υποκριτικα μηδενιζουν το κοντερ, οπως λες και συ? δεν υπαρχουν μονο εκλογες λες! και τι, οι συγκεντρωσεις μετα τις εκλογες υπερ του 70% του καλου του μνημονιου ? λες δεν πληρωνεις τον εφνια, επομενως ο εφνια που ειναι μετρο που επιβληθηκε την ¨μνημονιακη περιοδο¨ , ισχυει, καταργηθηκαν λοιπον τα μνημονεια; οπως λεει ο τσιπρας; μηδενιστηκε το κοντερ οπως λες εσυ; ? οσω επι του πρωσοπικου τι εκανα εγω για εφνια και οχι μονο για αυτο , κοντευω τα 60 χρονια , οικοδομος στο επαγκελμα που λογω περιορισμενων μεροκαματων μπορω και γραφω τωρα (το μονο καλο) και διαβαζω για να ξεχνιεμαι, και γιαλιζω τα εργαλεια μου για το επομενω μεροκαματο μπας και προλαβω το χρονο να βγω στο φιλοδωριμα (συνταξη), εχω φαει τα πεζοδρομια και τους δρομους, σε ολες τις συγκεντρωσεις και απεργιες (1976 περασα απο δικη για αφοισοκοληση, που καλουσε σε απεργια ) για ενα καλυτερο αυριο και ειναι το μονο πραγμα που μου δινει κουραγιο, γιατι τουλαχιστον αντισταθηκα στη καταπιεση στη εκμεταλευση στην αδεικια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. 12.40 Πρι γράψεις αυτά που σου δίνουνε έτοιμα τραγέλαφε να τα διαβάζεις πρώτα για να μην γελάει μαζί σου ο κόσμος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. 11.58 Μιλάς για τότε που ήσουνα αγκαλιά με την Χρυσή Αυγή Τραγέλαφε. Σε Αστική Κυβέρνηση το ΚΚΕ δεν θα μπει ποτέ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. 11.58 Συνέχισε να γράφεις. Γελάνε και οι Πέτρες μαζί σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Μονο που το 'βρωμικο '89" δεν εχει καμια σχεση με τη θεωρια του ενιαου μετωπου που εχει θεμελιωσει ο Λενιν πρωτα απ ολους, καμια σχεση με το ΕΑΜ και ολες τις ενδοξες στιγμες του παγκοσμιου κομμουνιστικου κινηματος τον 20ο αιωνα. Το '89 συνιστα προδοσια ολων αυτων των στιγμων και φερει βαρυτατη ευθυνη το ΚΚΕ τοτε.
    Βεβαια μεσα στην απλοικη σκεψη των σημερινων Κνιτων - που πινουν νερο στο ονομα του καθε Κουτσουμπα και Μαιλη, των καθε μιζερων γραφειοκρατων που ενδιαφερονται πρωτα απο ολα για την επιβιωση τους ως επαγγελματικα στελεχη του κομματικου μηχανισμου και οχι φυσικα για την επανασταση, των ανθρωπων που ουτε ειχαν ουτε εχουν καμια σχεση με τη θεωρια και το μαρξισμο (τυχαιο οτι δεν υπαρχει ουτε ενας πανεπιστημιακος η ανθρωπος που εχει ασχοληθει σοβαρα με τη θεωρια σε αυτο το κομμα αλλα ειναι ολοι ειτε συριζα ειτε ανταρσυα?), αλλα παρολαυτα προσκυνουν τις θεσεις του κομματος και βαφτιζουν οπορτουνιστη ακομη και το Μπογιοπουλο -, μεσα σε αυτη τη δογματικη και μη κριτικη σκεψη, το 'πολιτικο μετωπο' ταυτιζεται με τη πρακτικη του '89.
    Τα τελευταια χρονια το ΚΚΕ καταγραφει ιστορικο χαμηλο χαρη στην γραμμη που εχει ακολουθησει. Υπαρχει μονο χαρη στους ανθρωπους της γενιας του ΕΑΜ που θα ψηφιζουν το κομμα μεχρι να πεθανουν. Οταν θα διαλυσετε το κομμα, ισως ξυπνησετε. Αλλα και παλι ισως ειναι καλο να διαλυθει, μηπως γεννηθει ενα πραγματικα κομμουνιστικο κομμα απο τις σταχτες του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. 11.58 Δηλαδή κατά την γνώμη σου το ΚΚΕ έπρεπε να είχε μπει σε κυβέρνηση την στιγμή που οι καπιταλιστές ειναι στην εξουσία. Δεν είναι προδοσία στον λαό αυτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. @10.40 και 3.58
    Πριν γράψεις, διάβαζε πρώτα τι έχεις γράψει πιο πριν γιατί ξαναγράφεις τα ίδια και γελάει μαζί σου ο κόσμος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. ρε τους κκεδες εχουν πλακα! σαν απατημενες γυναικες μονιμα απο το 1974. ολο θελουν να τους ακολουθησει ο λαος και αυτο δεν γινεται! η λεξη ανικανοτητα (συνωνημο μαιλη -γοντικα κλπ) ουτε καν τους περναει απο το μυαλο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. 11.58 Η λογική σου είναι καταπληκτική. Να γίνει το ΚΚΕ σαν τον Σύριζα πετώντας το πρόγραμμα του για να ερθει μαζί ο κόσμος. Προσφέρεις αφθονο γέλιο συνέχισε τραγέλαφε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. 11.58 Ολο αυτό το παραμύθι το σκέφτηκες μόνος σου η στο δώσανε απο την Κουμουνδούρου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. @Ρεφορμιαστικό Απόβρασμα κλπ (:αμα τα λες και μόνος σου, εμένα δε μου πέφτει λόγος)
    Δεν ξέρω ρε φίλε τι κριτήρια έχεις για το πώς ψηφίζεις κάθε φορά, ούτε και με πολυενδιαφέρει να σου πω την αλήθεια- εδώ υπάρχει κόσμος που ψηφίζει λεβέντη και γκλέτσο- αν όμως επιλέγεις σαν να είσαι στο ραφι του σουπερ μαρκετ μπροστα και διαλέγεις μαγιονέζα, χαλαρά δηλαδή και χωρίς πολλά προαπαιτούμενα, τότε με γεια σου με χαρά σου- απλά τις τέτοιες επιλογές τις φορτώνονται και όλοι οι άλλοι...
    (Άλλο εντελώς βέβαια είναι το να δεις ότι έκανες λάθος και να αλλάξεις στάση, για να μην παρεξηγούμαστε.)
    Όσο για το ότι αμφισβητείς τις συνεργασίες του ΣΥΡΙΖΑ με τους ναζί εγκληματίες (μέσα από ενιαία ψηφοδέλτια) τα στοιχεία είναι συγκεκριμένα, μπορεί να τα διασταυρώσει εύκολα ο καθείς και αφορούν αρχαιρεσίες που έγιναν μέσα στο 2013:
    Σωματείο ΟΤΑ Περάματος (ΠΑΣΚΕ - ΔΑΚΕ - ΣΥΡΙΖΑ - ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ)
    Σωματείο Εργαζομένων ΟΤΑ Λιβαδειάς (ΠΑΣΚΕ - ΔΑΚΕ - ΣΥΡΙΖΑ - ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ),
    αλλά και στο πρόσφατο (Μάρτης 2015) Συνέδριο ΟΜΥΛΕ: Σε κοινό ψηφοδέλτιο με χρυσαυγίτη η παράταξη του ΣΥΡΙΖΑ
    Άλλωστε μην πας μακριά: αντίστοιχο δεν είναι και το παιχνιδάκι που παίζει μαζί τους η Κωνσταντοπούλου, με την ανοχή του ΣΥΡΙΖΑ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Επειδή νομίζουμε πως πολλή πλάκα έχει πέσει εδώ μέσα, αποφασίσαμε να παρέμβουμε για να μιλήσουμε και λίγο σοβαρά

    Σύντροφε των 1.23 και λίγα τους λες. Η κομμουνιστική σου ευγένεια δε σου επιτρέπει να πεις και άλλα πολλά που ξέρεις αλλά δε θέλεις να κατεβάσεις το επίπεδο της συζήτησης. Όμως, σύντροφε, πρέπει επιτέλους να τα πούμε γιατί πρέπει να ξεμπροστιαστεί το άθλιο φίδι του οπορτουνισμού και να το χτυπήσουμε κατακέφαλα. Αφού, λοιπόν, δεν τα λες εσύ, θα τα πούμε εμείς.

    Αποκαλύπτουμε, λοιπόν, τις ξεδιάντροπες συνεργασίες συριζα - χρυσής αυγής στο Σωματείο ξυλοκόπων Μυκόνου, στο Σύλλογο ψαροντουφεκάδων Πίνδου, στο Συνεταιρισμό εκτροφέων ρινόκερων, στην ενορία Αγίου Ιερόθεου όπου συνασπίστηκαν με τον παπά και το δεξιό ψάλτη για να πετάξουν έξω από την εκκλησία τον αριστερό ψάλτη που ήταν σύντροφος αλλά και στον Πολιτιστικό σύλλογο Κάτω Αχαγιάς όπου σε αγαστή συνεργασία με το δήμαρχο έχουν αναλάβει πραξικοπηματικά τη διοργάνωση του τοπικού πανηγυριού.

    Επιτέλους, πρέπει να μπει ένα τέλος στα παραμύθια των άθλιων και βρωμερών σοσιαλδημοκρατών που ρίχνουν στάχτη στα μάτια μας, νομίζοντας ότι δεν καταλαβαίνουμε τις κολλεγιές που κάνουν με τη χρυσή αυγή. Πού να ξεραν οι αφελείς με ποιους έχουν να κάνουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. @2:15
    μπορεί να προσπαθείς να κάνεις τον καραγκιόζη (άλλωστε συνηθισμένος είσαι) για να διακωμωδήσεις το θέμα, αλλά δε χωράνε πλάκες με το φασισμό- κατάλαβες συριζάκο; Και το γλείψιμο που σας τραβάνε απ' την πλευρά τους μόνο τυχαίο δεν είναι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Απεργεί ο κλάδος του Εμπορίου;
    Δηλώσεις ο Σταθάκης.
    \
    Διοργανώνονται δράσεις για την Υγεία και διαμαρτύρονται οι υγειονομικοί;
    Δηλώσεις ο Τσίπρας.

    Οκ. το καταλάβαμε.
    Οι αγώνες και οι διεκδικήσεις πυροδοτούν τις πολιτικές εξελίξεις και αποφάσεις.
    Αναμονή καμία συνεχίζουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. @ 10.44

    Φασίστες, αγόρι σκληρό, δεν είναι μόνο οι πατενταρισμένοι αλλά και κάτι τύποι με μουστάκι και στρατιωτικό καπέλο και κάποιοι άλλοι που πίνουν νερό στο όνομά τους. Όταν όλοι οι άλλοι - αριστεροί, αναρχικοί - έκαναν αντιφασιστικές πορείες και συγκρούονταν με τους φασίστες, οι σταλινικοί αγρόν ηγόραζαν με πρώτο και καλύτερο το Σιφωνιό της Χαλυβουργικής που τους υποδέχτηκε με τιμές και τους έδωσε βήμα χειροκροτώντας στο τέλος - ποιον; - τον Κασιδιάρη, Ο πόνος έπιασε τους σταλινικούς μόνο όταν οι φασίστες επιτέθηκαν και στους ίδιους, Βλέπεις ήξεραν να λένε το ποίημα του Μάρτιν Νίμελερ, αλλά και όπως όλα τα άλλα, τα έλεγαν χωρίς να τα καταλαβαίνουν, χωρίς να τα νιώθουν και χωρίς να τα πιστεύουν. Όσο, λοιπόν, οι φασίστες δεν πείραζαν το τιμημένο - λέμε τώρα - οι σταλίνες πέρα βρέχει. Ας ρωτήσουν, αν έχουν το πολιτικό θάρρος,- τη γνώμη που έχουν όλοι οι αντιφασίστες γι αυτούς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. @2:25
    Ο αντιφασισμός που περιγράφεις είναι "κουτσός", τον κάνει ακόμα και ο Βενιζέλος με τους ΔΗΜΑΡ και το ΠΟΤΑΜΙ καθώς και τους λοιπούς κοσμοπολίτες υπηρέτες του κεφαλαίου, ώστε να διαχωριστούν από τους εθνικιστές και τους εθνικοσοσιαλιστές, όπως τους αρέσει να παραμυθιάζονται. Αντιφασιστικό μέτωπο το οποίο δεν καταγγέλλει και δεν
    απομονώνει τους φασίστες ως τσιράκια του κεφαλαίου και σιδερένια γροθιά των καπιταλιστών αλλά μένει μόνο στη βία, το ρατσισμό, την ξενοφοβία, τον τραμπουκισμό, την μισανθρωπία, τον γκαιμπελισμό, την υποκρισία και τη δημαγωγία του φασισμού δεν είναι αποτελεσματική, διότι δεν αναδεικνύει την βρώμικη, ταξική του φύση. Μόνον τότε ξεχωρίζει η ήρα από το στάρι, αλλιώς σπεκουλάρουν ως δήθεν αντιφασίστες ακόμη και εκείνοι "που κλείνουν το μάτι στο φασισμό" και συνεργάζονται μαζί του σε σωματεία, σε δήμους, σε μαζικούς φορείς κλπ, όπως κάνουν τα ξαδέλφια του οι σοσιαλδημοκράτες. Άστο λοιπόν, και μόνο το ανιστόρητο και ασφαλίτικο "σταλίνες" και "σταλινικοί" που χρησιμοποιείς (και δεν ισχύει ούτως ή άλλως, εκείνοι μπολσεβίκοι ήταν) αποκαλύπτει από ποιό χώρο μας δείχνεις ως παράδειγμα "αριστερούς", "αναρχικούς" κλπ. Άστο σου λέω καλύτερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. @7.52

    Νομίζω ότι δεν έγινα αντιληπτός όσο θα επιθυμούσα ή εσκεμμένα μετατοπίζεις το κέντρο βάρους του σχολίου μου. Αποκάλεσα λοιπόν φασίστες όχι μόνο τους πατενταρισμένους αλλά και τους διαστρεβλωτές του κομμουνισμού, τους σταλινικούς όπως έχουν αποκληθεί για να συνεννοούμαστε. Αυτή κατά τη γνώμη μου είναι και η αιτία που το ΚΚΕ, όσα καλά και να πει, δε θα μπορέσει ποτέ να κερδίσει ικανό μέρος της εργατικής τάξης, καθώς αυτό που τους προτείνει όχι μόνο δεν είναι γοητευτικό, αλλά αντιθέτως είναι αποκρουστικό.

    Κατά τα άλλα, τα λεγόμενά σου πάσχουν από νοηματικά κενά και αντιφάσεις. Μιλάς για ένα αντιφασισμό κουτσό, που τον κάνει λέει και ο Βενιζέλος. Μάλλον η πηγή της ενημέρωσής σου είναι μόνο ο Ριζοσπάστης και το Mega, καθώς φαίνεται να αγνοείς πλήρως το οργανωμένο αντιφασιστικό κίνημα που μπορεί να κινητοποιήσει χιλιάδες, οι οποίοι μπορούν - και το έχουν αποδείξει έμπρακτα και όχι στα λόγια - να συγκρουστούν με τους φασίστες χωρίς να περιμένουν από το Μαΐλη να καθορίσει το ιδεολογικό πλαίσιο μέσα στο οποίο θα το κάνουν. Αποκαλείς την προσφώνηση "σταλινικός" ως ασφαλίτικη υπονοώντας τι άραγε; Λες ότι είναι και άτοπο, καθώς όλοι ήταν μπολσεβίκοι, θεωρώντας ότι αποτελούν συνέχεια κάποιου, το οποίο πού ακριβώς σταματάει; Ποιοι και πότε έπαψαν να είναι μπολσεβίκοι στη Σοβιετική Ένωση; Αποκαλείς, εσύ, ο θαυμαστής του Στάλιν τους σοσιαλδημοκράτες ως ξαδέρφια των φασιστών; Βολικά σχήματα που μπορεί να πείθουν κάποιους ΠΑΝ, αλλά μέχρι εκεί. Όσο μένετε σε τέτοια σχήματα, το ταβάνι της επιρροής σας είναι απολύτως προβλέψιμο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. @2:25
    Σα δε ντρέπεστε ρε άθλιοι που θα πιάσετε στο βρόμικο στόμα σας και τον ηρωικό 9μηνο απεργιακό αγώνα των Χαλυβουργών- αυτόν που ο ΣΥΡΙΖΑ έκανε ότι περνούσε απ' το χέρι του για να τον πολεμήσει (βλ. και την εργοδοτική στάση του στο Βόλο). Απ' τα μονταρισμένα βιντεάκια των μαχαιροβγαλτών χρυσαυγιτών "ενημερώνεστε", και πολύ ευχαρίστως αναπαράγετε τη σάπια προπαγάνδα τους, αρκεί να χτυπιέται το ταξικό εργατικό κίνημα και το ΚΚΕ. Έχετε τυφλωθεί τόσο απ' τον αντικομμουνισμό που έχει περάσει στο DNA σας, που αβαντάρετε τους ναζί εγκληματίες ακόμα κι αν δεν το καταλαβαίνετε. Ή είστε ηλίθιοι και τυφλωμένοι απ' την εμπάθεια λοιπόν, ή είστε κι εσείς στο ίδιο "κόλπο"...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. @ 10:13
    "Αντιφασίστα" ποιό ακριβώς είναι το "αποκρουστικό" που προτείνει το ΚΚΕ? Η εργατική εξουσία; Ο πλούτος στα χέρια αυτών που των παράγουν; Η επανάσταση και ο σοσιαλισμός-κομμουνισμός; Η κοινωνικοποίηση των μονοπωλίων και των συγκεντρωμένων μέσων παραγωγής; Ο επιστημονικός κεντρικός σχεδιασμός για να καλύπτονται ισόρροπα οι διευρυμένες κοινωνικές ανάγκες; Δε σε προβλημάτισε ποτέ που χρησιμοποιείς για το σοσιαλισμό την ίδια αστική επιχειρηματολογία με τους αστούς, τους ιμπεριαλιστές και τους οπορτουνιστές που αβαντάρουν τους προηγούμενους; Δε σε προβλημάτισε ποτέ που αναπαράγεις άκριτα όλη την προπαγανδιστική σαπίλα των μυστικών υπηρεσιών, των ΜΜΕ, των αστικών κομμάτων εδώ και διεθνώς για το Στάλιν και τα τεράστια κοινωνικά επιτεύγματα της σοσιαλιστικής οικοδόμησης στην ΕΣΣΔ; Μπα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. @10.22

    Χαλάρωσε σύντροφε και σκέψου για μια στιγμή ότι εσύ μπορεί να είσαι θύμα παραπληροφόρησης από το κόμμα σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. @Κοινός νους
    Ο Βενιζέλος μαζί με άλλα ρετάλια της σοσιαλδημοκρατίας έκανε συγκέντρωση (50 ατόμων λαμόγιων) στην Ακρόπολη ενάντια στο φασισμό, τις ημέρες που δολοφονήθηκε ο Φύσσας, συνεπώς μπορεί εσύ να μην θυμάσαι αλλά πάντως εμένα αυτό δεν μου το είπε ούτε ο Ριζοσπάστης ούτε το MEGA. Στο αντιφασιστικό μέτωπο με όλους εγώ δεν χωράω διότι ούτε τον ίδιο πραγματικό εχθρό βλέπουμε ούτε την ίδια αντιμετώπιση λέμε ότι πρέπει να έχει. Το ότι υπάρχουν χώροι, στην εξωκοινοβουλευτική αριστερά και στους αυτοαποκαλούμενους αντιεξουσιαστές, που είναι απέναντι στους φασίστες δεν το αρνούμαι, όπως δεν αρνούμαι ότι δέρνονται άγρια με τους φασίστες. Όμως φίλε μου, επειδή τους έχω μάθει από το Πανεπιστήμιο 35 χρόνια τώρα, κουράστηκα πολύ από 20 χρονών να μαζευόμαστε σε αμφιθέατρα και να συζητάμε πώς και πού θα χτυπηθούμε χωρίς νόημα με τους φασίστες, με την Αστυνομία, δίχως να έχουμε πάτημα και ανταπόκριση στο μαζικό κίνημα, στους χώρους δουλειάς όπου πραγματικά ασκείται η τρομοκρατία των αφεντικών. Εάν φίλε μου το ΚΚΕ έχει "ταβάνι" την επιρροή που περιγράφεις, το οποίο σήμερα έχει πραγματική επαναστατική γραμμή, τότε τί να πει η παντέρμη η ΑΝΤΑΡΣΥΑ που από 1,20% πήγε στο 0,33%; Τί να πουν οι υπόλοιποι γκρουπούσκουλοι που κάνουν κόμματα και πολιτικές κινήσεις των 10-20 ατόμων με τις κουνιάδες τους και τους μπατζανάκηδες τους τους οποίους δεν τους συναντάς πουθενά στο μαζικό κίνημα και υπάρχουν μόνο για να αυτοϊκανοποιούνται; Γιατί σε εξιτάρει το γεγονός ότι οι σοσιαλδημοκράτες είναι ξαδελφάκια των φασιστών; Τα ίδια συμφέροντα υπηρετούν και στα ίδια αφεντικά δίνουν αναφορά διαφέρουν μόνο στη μέθοδο. Διάβασε το βιβλίο "Φασισμός και κοινωνική επανάσταση" του Ρατζανί Πάλμε Ντατ σελ. 229 και θα δεις πώς η σοσιαλδημοκρατία βοηθάει το φασισμό να πάρει την εξουσία (Αυστρία, Ιταλία και Γερμανία 1918-1926), αλλά και στη Γαλλία με την άνοδο του Ζ.Μ. Λεπέν μετά το Ζοσπέν, Διαφωνείς ακόμα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. 10.22 οι άνθρωποι ειναι Φασιστες. διατεταγμένη υπηρεσία εκτελούνε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Προς κοινό νου

    Έχεις μιά μονομέρεια στη σκέψη σου απίστευτη. Τι εννοείς αντιφασιστικό κίνημα; Όποιον καλεί σε αντιφαστική εκδήλωση; Στο "όποιον" δεν συμπεριλαμβάνεται το ΚΚΕ; Εγώ προσωπικά έχω πάρει μέρος σε άπειρες αντιφασιστικές εκδηλώσεις κάθε τύπου. Τι εννοείς σύγκρουση; Να πάμε να πλακωθούμε με τα "μαύρα σκυλιά"; Όταν χρειαστεί ναι. Μπορεί ο δικός σου ο νους να μην το χωράει αλλά όταν έγιναν επιθέσεις απο τους χρυσαυγίτες σε χώρους , που τέλος πάντων εμείς δεν συχνάζουμε και έχουμε και κριτική στάση απέναντί τους, τους υπερασπιστήκαμε με διάφορους τρόπους.
    Εμείς έχουμε καθαρό τι είναι και τι γεννάει τον φασισμό. Δεν μένουμε όμως στο σύμπτωμα, γιατί ο φασισμός είναι σύμπτωμα ενός κοινωνικοοικονομικού συστήματος , που το όνομά του είναι καπιταλισμός. Εμείς αυτό πολεμάμε και εκει θέλουμε να στοχοπροσηλώσουμε το κάθε κίνημα, στο αίτιο και όχι στο σύμπτωμα.
    Αν μετρήσουμε τις διαδηλώσεις (ως μορφή πάλης) κατά της χρυσής αυγής ενός απροσδιόριστου όπως εσύ το εννοείς αντιφασιστικού κινήματος είναι πολύ περισσότερες απο αυτές που εννοώ εγώ. Όμως αν μετρήσουμε τις αντιφασιστικές εκδηλώσεις(κάθε μορφής πάλη) του αντιφασιστικού κινήματος όπως το εννοώ εγώ είναι απείρως περισσότερες απο αυτές του κινήματος όπως το εννοείς εσύ.Ελπίζω να αντιλαμβάνεσαι την διαφορά.

    Για την ιστορία θα σου θυμίσω ότι τα κομμουνιστικά κόμματα παγκοσμίως έφτασαν στο απόγειο της επιρροής τους όταν ήταν "σταλινικά" και μη μου πεις ότι το ΚΚΕ , με την δική σου λογική, δεν ήταν σταλινικό την περίοδο του ΕΑΜ. Στάλιν και ξερό ψωμί , όπως λέει ο λαός, ήταν εκείνη την περίοδο όταν ο Στάλιν ήδη ηγούνταν σχεδόν 20 χρόνια και μάλιστα το επίμαχο διάστημα που ο Στάλιν "κατηγορείται" για τα μύρια όσα υπαρκτά και κυρίως ανύπαρκτα γεγονότα.

    ΥΓ. Η προσφώνηση "σταλινικός" συμφωνώ απόλυτα ότι είναι ασφαλίτικος και χρυσαυγίτικος.

    Κολοκοτρώνης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Σουγιάς Λολοκοτρωνέϊκος4 Απριλίου 2015 στις 2:07 μ.μ.

    Γιατί ρε μεγάλε κολοκοτρώνη η προσφώνηση "σταλινικός" είναι ασφαλίτικη και χρυσαυγίτικη?

    Ό,τι μ@λ@κεία σου λένε από τον Περισσό εσύ πρέπει να την αναπαράγεις άκριτα?

    Δηλαδή όσοι θεωρούν ότι οι πολιτικές του Στάλιν ήταν σωστές και προς όφελος της εργατικής τάξης στα πλαίσια της κομμουνιστικής θεώρησης, τι είναι? Δεν είναι "Σταλινικοί"? Τι είναι? Αρειανοί?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Το αντιφασιστικό κίνημα που παλεύει κατά της Χρυσής Αυγής, δεν είναι καθόλου "απροσδιόριστο" όπως βολεύει τον οπαδό του ΚΚΕ "Κολοκοτρώνη" να ισχυρίζεται.

    Το αντιφασιστικό κίνημα έχει σαφέστατα ΑΝΤΙΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΙΚΑ χαρακτηριστικά και ως απλή απόδειξη να του θυμίσω του κωματικού οπαδού τις δεκάδες μελών αυτών των κινημάτων που ταλαιπωρούνται από τους μηχανισμούς καταστολής εδώ και χρόνια, σε αντίθεση με τα ΤΟΤΕΜ του ΚΚΕ που δεν πειράζει ποτέ και κανένας.
    Και για να το πάω και παρακάτω, το αντιφασιστικό κίνημα είναι σαφέστατα πολύ πιο Αντικαπιταλιστικό από το ΚΚΕ που υπόσχεται "επαναστάσεις" χωρίς να σπάσει τζάμι.

    Άντε τώρα στα κρεββατακια σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. @Κολοκοτρώνη

    Κατ'αρχάς μένω ικανοποιημένος από το επίπεδο του λόγου σου καθώς ξεφεύγει από το μέσο επίπεδο των συντρόφων σου που παρεμβαίνουν στο Βαθύ. Θα πω λοιπόν λίγα πράγματα ακόμη και μακάρι ο διάλογος να παραμείνει πολιτισμένος

    α) Δεν ζήτησε κανείς από το ΚΚΕ να συμμετάσχει σε κινητοποιήσεις έξω από το ιδεολογικό του πλαίσιο. Έγιναν όμως κινητοποιήσεις, ειδικά σε περιοχές ευαίσθητες όπως το Κερατσίνι, στις οποίες εάν συμμετείχαν και τα μπλοκ του ΚΚΕ με τον όγκο τους, θα προκαλούσαν τον τρόμο στους φασίστες

    β) Κατανοώ ότι η συμπόρευση του ΚΚΕ με τον αντιεξουσιαστικό χώρο είναι ιδιαιτέρως προβληματική. Είναι μία σχέση που έχει τις ρίζες της πολύ πίσω - και κατά τη γνώμη μου οι ευθύνες βαρύνουν εξίσου και τις δύο πλευρές - και δεν ξέρω αν μπορεί ποτέ να αποκατασταθεί. Δεν κατανοώ όμως την αδυναμία συμπόρευσης με κόμματα και οργανώσεις της εξωκοινοβουλευτικής αριστεράς ή ακόμη και του σύριζα σε ζητήματα απολύτως συγκεκριμένα, στα οποία υπάρχει κοινή θεώρηση. Και δεν πρόκειται μόνο για αδυναμία συμπόρευσης. Πρόκειται για μια πλήρη και ολοκληρωτική απαξίωση - από την πλευρά του ΚΚΕ - για οποιονδήποτε κινείται έξω από αυτό. Απαξίωση που φτάνει στα όρια της συκοφάντησης και της προσβολής και που γεννάει αντανακλαστικούς χαρακτηρισμούς από τη μεριά των υπολοίπων

    γ) Άποψή μου είναι ότι η διακυβέρνηση υπό το Στάλιν – για να μην το πω σταλινισμό αφού ενοχλεί τόσο – ήταν άκρως προβληματική και δεν μπορώ να αντιληφθώ σε τι διαφέρει από ένα ολοκληρωτικό καθεστώς ( πολιτικές δίκες, εκτελέσεις, μαζικές εκτοπίσεις πληθυσμών, γκουλάγκ ). Άρα, με αφήνει αδιάφορο το γεγονός ότι τα κομμουνιστικά κόμματα παγκοσμίως έφτασαν στο απόγειο της επιρροής τους όταν ήταν "σταλινικά", αφού δεν θεωρώ καν ότι τα καθεστώτα της Ανατολικής Ευρώπης ήταν σοσιαλιστικά, παρά τις όποιες κατακτήσεις των λαών εκείνων

    δ) Λες ότι το ΕΑΜ ήταν σταλινικό. Κάποιοι, όμως, σύντροφοί σου που έχουν πιάσει στασίδι στο Βαθύ Κόκκινο λένε ότι το ΕΑΜ ήταν οπορτουνιστικό και γι αυτό εξάλλου απέτυχε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. 7.49 Δεν υπάρχει κανένα θέμα που το ΚΚΕ να έχει κοινή θεώρηση με τον Οπορτουνιστικό χώρο. Το ΚΚΕ μιλάει για Εργατική Λαική Εξουσία και ο Οπορτουνισμός για Ανθρώπινο Καπιταλισμό. Που βλέπεις κοινό σημείο εσύ στον ύπνο σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. 7.49 Παραξενο. Που τον βρήκε τον όγκο το ΚΚΕ αφού μας είπατε οτι δεν υπάρχει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. 11.42 Με την Ζαλάδα που έχει αύτος παραπατάει και δεν ξέρει τη λέει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. 7.49 Τις Προδοτικές συμφωνίες Λιβανος Καζερτα Βαρκιζα η Ηγεσια του ΕΑΜ τις υπόγραψε στο όνομα τις Εθνικής Ενότητας και του Σοσιαλισμού που θα γινότανε λέει με Μεταβατικά Στάδια. Τρίχες Οπορτουνιστικές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Τέτοιοι ΠΑΝίβλακες σαν τον 11.41 και 11.43 σε κάνουν να απορείς αν είναι πράγματι τόσο ανόητοι ή μήπως είναι βαλτοί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Καλοί μου φίλοι αντικομμουνιστές. Αφού όπως ισχυρίζεστε το ΚΚΕ δεν υπάρχει και είναι κώμμα κι όχι κόμμα γιατί ασχολείστε τόσο πολύ μαζί του και γράφετε τόσα σχόλια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. 12.27 Πονάει η αλήθεια καταλαβαίνω τον πόνο σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. Προς κοινό νου

    Ποιος σου είπε ότι στην ευρύτερη περιοχή του Πειραιά και στο Κερατσίνι δεν έγιναν αντιφασιστικές διαδηλώσεις και μάλιστα τεράστιες στις οποίες συμμετείχε το ΚΚΕ και το ΠΑΜΕ και ως διοργανωτές; Το γεγονός ότι εσύ δεν έρχεσαι στα μπλογκ και στις εκδηλώσεις του ΚΚΕ δεν σημαίνει ότι δεν έγιναν.

    Είναι εντελώς αυθαίρετο συμπέρασμα ότι το ΚΚΕ εναντιώνεται σε μαζικές εκδηλώσεις άλλων σχηματισμών. Είναι άλλο πράγμα να μην θέλει να συμμετάσχει , υπάρχει ένα ολόκληρο πολιτικό σκεπτικό, και άλλο να ισχυρίζεσαι ότι τις απαξιώνει είναι εχθρικό απέναντί τους. Το ΚΚΕ επανειλημμένα έχει δηλώσει και ας κάνετε ότι δεν το ακούτε ότι κίνημα δεν είναι μόνο οι δικές του εκδηλώσεις και ενέργειες. Βεβαίως διατηρεί το αναφαίρετο δικαίωμά του να βγάζει συμπεράσματα αν η μία ή άλλη ενέργεια βοηθούν ή όχι το κίνημα. Άλλωστε και εσείς το ίδιο κάνετε κριτικάροντας το ΚΚΕ στη κινηματική του πρακτική.
    Σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να συγκριθεί η κινηματική πρακτική του ΚΚΕ με οποιονδήποτε άλλο σχηματισμό ή συλλογικότητα. Κατά την γνώμη μου είναι η καρδιά του κινήματος σε όλα τα επίπεδα και παντού. Φυσικά υπάρχουν προβλήματα κλπ αλλά έτερον εκάτερον.

    Όταν πηγαίναμε δημοτικό και στις πρώτες τάξεις του γυμνασίου μαθαίναμε στη γραμματική ότι το παραγωγικό επίθημα -ισμός , το οποίο χρησιμοποιούμε για την μετατροπή λέξεων σε ουσιαστικά , που δηλώνουν (εκτός των άλλων πχ ενέργεια, φαινόμενο , συμπεριφορά κλπ) και ένα σύστημα ιδεών. Ο όρος λοιπόν "σταλινισμός" σημαίνει ένα σύστημα ιδεών στο οποίο προσδίδουν διάφορα χαρακτηριστικά. Τέτοιο λοιπόν σύστημα ιδεών για μένα δεν υπάρχει ούτε το ΚΚΕ έχει ισχυριστεί κάτι παρόμοιο ούτε ο Στάλιν δημιούργησε κάποια κοσμοθεωρία για να εμφανιστεί κάποιος ως οπαδός της. Όμως αυτοί που χρησιμοποιούν αυτόν τον όρο (οι ασφαλίτες, οι φασίστες κλπ) δίνουν επί τούτου ένα περιεχόμενο εντελώς απαράδεκτο.
    Το να συμφωνεί κάποιος με την πρακτική του Στάλιν (ο οποίος δεν ήταν μόνος) για κάποια περίοδο σε συγκεκριμένα ζητήματα δεν σημαίνει ότι αυτό υποδηλώνει σύστημα ιδεών. Το ΚΚΕ από όσο γνωρίζω επικαλείται 2 συστήματα ιδεών τον Μαρξισμό και τον Λενινισμό.

    Διάβασε καλύτερα τις απόψεις του ΚΚΕ για το ΕΑΜ και την στάση του Στάλιν (ως κύριου εκπροσώπου του διεθνούς κομμουνιστικού κινήματος) και θα καταλάβεις ότι το ΚΚΕ στέκεται κριτικά σε διάφορες πλευρές και πρακτικές που επιλέχτηκαν εκείνη την περίοδο.
    Σου επαναλαμβάνω ότι την περίοδο που μεσουρανούσε το ΕΑΜ ο Στάλιν ισοδυναμούσε με επίγειο Θεό και για τους ηγέτες του και για τα μέλη του.

    Δεν συμφωνώ μαζί σου στα περί " ολοκληρωτικών καθεστώτων" είναι αυθαίρετη , αντιεπιστημονική και ανιστόρητη άποψη. Στις σοσιαλιστικές χώρες είχαμε την πρώτη απόπειρα του ανθρώπου να δημιουργήσει ένα σύστημα χωρίς κεφαλαιοκράτες. Κατά την γνώμη μου αυτή η ιστορικά πρωτόγνωρη προσπάθεια είχε κάποια προβλήματα αλλά άνοιξε τεράστιους δρόμους για την εξέλιξη των κοινωνικών-πολιτικών και οικονομικών συστημάτων. Είχε τεράστιες κατακτήσεις για τον εργαζόμενο άνθρωπο και συνέβαλε αποφασιστικά σε παγκόσμιο επίπεδο ανεξάρτητα συστήματος να κατακτηθούν δικαιώματα, τα οποία σήμερα παίρνονται πίσω το ένα μετά το άλλο.

    Κολοκοτρώνης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. Κολοκοτρωνης. Τα έχει διαβάσει και τα ξέρει τη λέει το ΚΚΕ. Δεν τον συμφέρουνε τα συμπεράσματα που έχουμε βγάλει γιατι είναι οι πραγματικες αιτιες της ήττας. Και απλά θέλουνε να συμούνε ξανά τα ίδια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. 12.27 Δεν υπάρχει αμφιβολία οτι είσαι βαλτός. Είμαι απόλυτα σιγουρος για αυτό. Οταν μιλάς για αριστερά μόνο βαλτός μπορεί να είσαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. 7.48 Γιατί τσούζει και πονάνε πολυ.Δεν θέλανε να υπάρχει ΚΚΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. Σουγιάς Λολοκοτρωνέϊκος5 Απριλίου 2015 στις 12:32 μ.μ.

    Μα είναι ακριβώς όπως τις λες οι γραμματικές σου παρατηρήσεις Λολοκοτρώνη!.
    Η κατάληξη (-ισμός) σημαίνει και σύστημα ιδεών αλλά και συμπεριφορά.

    Γιατί λοιπόν υπάρχει Σταλινισμός?
    Γιατί έχει :
    Α. Συγκεκριμένη διακριτή συμπεριφορά, δηλ. αυταρχισμό, αστυνομοκρατία, ανακριτικά βασανιστήρια, λογοκρισία, εκτοπίσεις όσων στέκονται κριτικά, "ενός ανδρός" αρχή, φυσική εξόντωση αντιπάλων, κατάπνιξη των τεχνών, απαγόρευση κάθε κριτικής, κλπ, κλπ, κλπ
    αλλά και
    Β. Συγκεκριμένο σύστημα ιδεών, δηλ. αφαίρεση της εξουσίας από την εργατική τάξη και ανάθεσή της στη Κομματική γραφειοκρατία, απαγόρευση των πολιτικών τάσεων μέσα στο Κόμμα, απονέκρωση των Σοβιέτ, αποκατάσταση της τάξης των αξιωματικών μέσα στο λαϊκό στρατό, "ηρωοποίηση" του ηγέτη, κλπ, κλπ.

    Αν εσένα αυτά σου φαίνονται πιστά στα συστήματα ιδεών του Μαρξισμού και του Λενινισμού, τότε παλληκάρι να πας να κοιταχτείς γιατί κάτι δεν πάει καθόλου καλά.

    Η αλήθεια όμως μαζί σου είναι άλλη:
    Αφενός δεν έχεις πάρει ούτε καν μυρουδιά για το τι σημαίνει "Κομμουνισμός" και αφετέρου με αφετηρία την ψυχική ανασφάλειά σου να σταθείς κριτικά απέναντι στην αλήθεια, σε έχει κάνει να μετατρέψεις την επιθυμία σου σε θρησκευτική (τοτεμική) ιδέα.
    Έτσι για σένα δεν μπορεί παρά ο Σταλιν να είναι φάρος του Κομμουνισμού. Άλλη περίπτωση δεν μπορεί να υπάρξει. Είναι θέμα προσωπικής σου ψυχικής αυτοσυντήρησης.

    Όμως πρέπει να καταλάβεις ότι η προσπάθεια που κάνεις να διαφυλάξεις την προσωπική ψυχολογική σου ισορροπία δεν μας αφορά. Με άλλα λόγια, λυπάμαι αλλά κανείς δεν θα παραδεχθεί ότι "Ο γάιδαρος πετάει" μόνο και μόνο για να αισθανθείς εσύ καλύτερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. 3.31 Θέλει το ΚΚΕ να συμμετέχει σε μια Σούπα ώστε να αρχίσει πάλι το παραμύθακι οτι ολοι αριστεροί είμαστε. Στο Μίξερ όλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. 12.32 Ολα αυτά που λες εναντίον των Μπολσεβίκων είναι βγαλμένα απο τις μυστικές υπηρεσίες του Καπιταλισμού και τα λένε και οι Φασίστες. Ομως πρέπει να καταλάβεις οτι η Προσπάθεια που κάνεις να διαφυλάξεις την ψυχολογική σου ισορροπία δεν μας αφορά Με αλλα λογια λυπάμαι αλλά κανεις δεν θα παραδεχθεί οτι ο γάιδαρος πετάει για να αισθανθείς εσύ καλύτερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. Λολοκοτρώνη τι έγινε ρε φίλε? Πάλι μούγκα?
    Πάλι κρύβεσαι κάτω από τα φουστάνια του ΠΑΝίβλακα???

    ΑπάντησηΔιαγραφή