Ο γερμανικός ιμπεριαλισμός και η εκπρόσωπός του Μέρκελ δε στοχεύουν μόνο στο να στοιχίσουν τη χώρα μας στο γενικότερο στρατηγικό τους στόχο της «γερμανικής ευρωπαϊκής ένωσης» αλλά αφού μετέτρεψαν την Ελλάδα μαζί με τους ντόπιους λακέδες τους σε μια χρεωκοπημένη χώρα, μεθοδεύουν τώρα τον παραπέρα έλεγχό της.
Μια σύντομη ματιά στην παρουσία και τη δράση των γερμανικών εταιρειών στην Ελλάδα δείχνει τον τεράστιο όγκο αυτών που δραστηριοποιούνται στη χώρα μας, την ασυδοσία με την οποία δρούσαν και δρουν οι Γερμανοί ιμπεριαλιστές στην Ελλάδα.
Δεκατρία γερμανικά οικονομικά μεγαθήρια ληστεύουν και λεηλατούν την Ελλάδα.
Συγκεκριμένα οι Deutsche Bank, Deutsche Telecom, Kraus Mafai, Mann, Bosch, BMW, OPEL, Mercendes - BENZ, Miele, Thyssen Group, Bayer AG, HDW, είναι από τις μεγαλύτερες εταιρείες στην Ελλάδα που κερδοσκοπούν και φοροδιαφεύγουν ασύστολα με κέρδος τεράστια ποσά σε βάρος της χώρας μας. Συνολικά πάνω από 180 γερμανικές εταιρείες μικρότερης εμβέλειας αλλά όχι ευκαταφρόνητες «επιχειρούν» στη χώρα μας πάντα με προνόμια και ειδικό καθεστώς μεταχείρισης από τις ελληνικές κυβερνήσεις.
Είναι πασίγνωστο, και γι΄αυτό περιττό να αναφερθούμε αναλυτικά στα έργα και τις ημέρες της διαβόητης πρωταθλήτριας Siemens στη φοροδιαφυγή, στις μίζες και τον τετραπλασιασμό του πραγματικού κόστους που εισέπραττε για το έργο που προσέφερε.
Είναι επίσης γνωστό πως η Thyssen Group άρπαξε 4,5 δις δολάρια για ένα μπαταρισμένο υποβρύχιο χωρίς το ελληνικό δημόσιο να εισπράξει σαν αποζημίωση ούτε ένα ευρώ.
Με τις μεθόδους της υπερτιμολόγησης η Bayer AG για δεκαετίες ολόκληρες προμήθευε την αγορά με φάρμακα και άλλα νοσοκομειακά υλικά με τετραπλάσιες και πενταπλάσιες από τις πραγματικές τιμές.
Τριάντα δις υπολογίζεται ότι πλήρωσε παραπάνω το ελληνικό δημόσιο από το 1975 μέχρι σήμερα.
Στην ίδια πάντα τακτική και η γερμανική Mann με προκλητικά σκάνδαλα για ταινιοδρόμους και γερανούς στη ΔΕΗ και τον ΟΣΕ εισέπραξε δισεκατομμύρια από το Ελληνικό Δημόσιο.
Ποιος δεν θυμάται το προκλητικό σκάνδαλο με τα τηλεφωνικά κέντρα που αγόρασε ο ΟΤΕ για τον εκσυγχρονισμό του από γερμανικές εταιρείες και τελικά αποδέχτηκε ότι ήταν τηλεφωνικά κέντρα περασμένης τεχνολογίας που ήταν παραπεταμένα στις γερμανικές αποθήκες; Και τα διαβόητα Leopard που πούλησε η Kraus Mafai και εισέπραξε δισεκατομμύρια με «υψηλό καπέλο» πάντα σύμφωνα με τη γερμανική τακτική;
Σήμερα οι Γερμανοί επικυρίαρχοι απαιτούν να τηρηθεί η συμφωνία για τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια από κοινού με τη συμμετοχή με μικρό ποσοστό της ελληνικής εταιρείας Κοπελούζου.
Η ενδιαφερόμενη γερμανική εταιρεία Franport που το βασικό μετοχικό της κεφάλαιο ανήκει στο γερμανικό κράτος απαιτεί να έχει τα 2/3 τουλάχιστον του μετοχικού κεφαλαίου και ο επικεφαλής της δηλώνει ότι η εξαγορά των 14 περιφερειακών αεροδρομίων θα έχει ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του χρόνου.
Η ελληνική κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ, ενώ μέχρι πρότινος δήλωνε κατηγορηματικά ότι θα ακυρώσει τη σύμβαση και δεν θα προχωρήσει σε αποκρατικοποιήσεις, χωρίς αστερίσκο, τώρα επιστρατεύει τον όρο «στρατηγικές συμπράξεις», ενώ διαβεβαιώνουν τα στελέχη του τον λαό ότι θα συνεχίσει το δημόσιο να έχει τον στρατηγικό έλεγχο των υπό αποκρατικοποίηση φορέων.
Όμως δεν χρειάζεται να πάμε πολύ μακριά για να καταλάβουμε την εξέλιξη αυτών των «στρατηγικών συμπράξεων»:
Όταν ξεκίνησαν οι προηγούμενες κυβερνήσεις τις «στρατηγικές συμπράξεις» με τον ΟΤΕ, αρχικά παραχώρησαν το 25% στη γερμανική Deutsche Telecom. Ήδη, το 2012 η μετοχική σύνθεση του ΟΤΕ ήταν ως εξής:
40% Deutsche Telecom, 10% Ελληνικό Δημόσιο, 10,7% λοιποί επενδυτές, 11,2% Έλληνες Θεσμικοί επενδυτές και 28% Διεθνείς Θεσμικοί επενδυτές.
Που σημαίνει κεφάλαια προσκείμενα στην Deutsche Telecom.
Tώρα ο καθένας που γνωρίζει στοιχειωδώς το θέμα θεωρεί τον ΟΤΕ – Deutsche Telecom γερμανική εταιρεία.
Τέτοια και άλλα σχήματα μπορούν να προωθούν και έτσι να βρεθούν τα ελληνικά περιφερειακά αεροδρόμια κάτω από τον έλεγχο και την εκμετάλλευση του γερμανικού ιμπεριαλισμού.
Πέρα όμως από όλα αυτά δεν μπορεί κανείς να μην παρατηρήσει ότι παρά τη γνωστή κατάσταση της ελληνικής οικονομίας, τη γενικότερη οικονομική κρίση και την πολιτική αστάθεια όχι μόνο δεν κινούνται στο δρόμο της αποχώρησης από την Ελλάδα, αλλά παραμένουν στη χώρα μας στηρίζοντας τις εδώ επενδύσεις τους.
Μια από τις μεγαλύτερες αλυσίδες ηλεκτρονικών ειδών, η Media Mark, τα ασφαλιστικά μεγαθήρια Allianz και Ergo και η γνωστή αλυσίδα Lidl παραμένουν και επεκτείνουν τις επενδύσεις τους στη χώρα μας.
Είναι γνωστό ότι μέσω των Δήμων και των Περιφερειών οι Γερμανοί μεθοδεύουν στα χρόνια του μνημονίου να βάλουν στο χέρι τα φιλέτα που αφορούν τη διαχείριση των απορριμμάτων – λυμάτων - βιολογικό καθαρισμό.
Ταυτόχρονα, κρατικοί γερμανικοί παράγοντες με Γερμανούς επιχειρηματίες σχεδιάζουν μεγάλες «παρεμβάσεις» στον τομέα της ενέργειας.
Γενικότερα, δεκάδες γερμανικές επιχειρήσεις διαβουλεύονται και ετοιμάζονται να επενδύσουν στη χώρα μας.
Εξάλλου, τα μέτρα του προγράμματος της Θεσσαλονίκης ακόμα και αν εφαρμοστούν στο ακέραιο – πράγμα που ούτε η ηγεσία του ΣΥΡΙΖΑ ούτε και τα στελέχη του δεν το πιστεύουν – δεν θα επηρεάσουν αρνητικά τις επιχειρηματικές τους δραστηριότητες.
Συνολικά οι πολιτικοί εκπρόσωποι του μεγάλου κεφαλαίου, των μονοπωλίων και των επιχειρηματικών ομίλων της ιμπεριαλιστικής ΕΕ και ιδιαίτερα του γερμανικού ιμπεριαλισμού, έχουν εγκλωβίσει τη χώρα μας στα ασφυκτικά πλαίσια των ευρωπαϊκών συμβάσεων, έχουν ρίξει τη χώρα μας στα μνημόνια και τα δάνεια και την έχουν κάνει μια ιδιότυπη ευρωπαϊκή μπανανία.
Οι διακηρύξεις για εθνική αξιοπρέπεια, ανεξαρτησία και άλλα παρόμοια εγκλωβισμένα μέσα σε εκλογικούς αγώνες και κοινοβουλευτικά παιχνίδια σπέρνουν σύγχυση και αυταπάτες στο λαό μας, αποπροσανατολίζουν τον αγώνα του και καθυστερούν τη μαζική αγωνιστική προοπτική τού αντιιμπεριαλιστικού ταξικού αγώνα του.
Μ-Λ ΚΚΕ
Γραφείο Τύπου
Μια σύντομη ματιά στην παρουσία και τη δράση των γερμανικών εταιρειών στην Ελλάδα δείχνει τον τεράστιο όγκο αυτών που δραστηριοποιούνται στη χώρα μας, την ασυδοσία με την οποία δρούσαν και δρουν οι Γερμανοί ιμπεριαλιστές στην Ελλάδα.
Δεκατρία γερμανικά οικονομικά μεγαθήρια ληστεύουν και λεηλατούν την Ελλάδα.
Συγκεκριμένα οι Deutsche Bank, Deutsche Telecom, Kraus Mafai, Mann, Bosch, BMW, OPEL, Mercendes - BENZ, Miele, Thyssen Group, Bayer AG, HDW, είναι από τις μεγαλύτερες εταιρείες στην Ελλάδα που κερδοσκοπούν και φοροδιαφεύγουν ασύστολα με κέρδος τεράστια ποσά σε βάρος της χώρας μας. Συνολικά πάνω από 180 γερμανικές εταιρείες μικρότερης εμβέλειας αλλά όχι ευκαταφρόνητες «επιχειρούν» στη χώρα μας πάντα με προνόμια και ειδικό καθεστώς μεταχείρισης από τις ελληνικές κυβερνήσεις.
Είναι πασίγνωστο, και γι΄αυτό περιττό να αναφερθούμε αναλυτικά στα έργα και τις ημέρες της διαβόητης πρωταθλήτριας Siemens στη φοροδιαφυγή, στις μίζες και τον τετραπλασιασμό του πραγματικού κόστους που εισέπραττε για το έργο που προσέφερε.
Είναι επίσης γνωστό πως η Thyssen Group άρπαξε 4,5 δις δολάρια για ένα μπαταρισμένο υποβρύχιο χωρίς το ελληνικό δημόσιο να εισπράξει σαν αποζημίωση ούτε ένα ευρώ.
Με τις μεθόδους της υπερτιμολόγησης η Bayer AG για δεκαετίες ολόκληρες προμήθευε την αγορά με φάρμακα και άλλα νοσοκομειακά υλικά με τετραπλάσιες και πενταπλάσιες από τις πραγματικές τιμές.
Τριάντα δις υπολογίζεται ότι πλήρωσε παραπάνω το ελληνικό δημόσιο από το 1975 μέχρι σήμερα.
Στην ίδια πάντα τακτική και η γερμανική Mann με προκλητικά σκάνδαλα για ταινιοδρόμους και γερανούς στη ΔΕΗ και τον ΟΣΕ εισέπραξε δισεκατομμύρια από το Ελληνικό Δημόσιο.
Ποιος δεν θυμάται το προκλητικό σκάνδαλο με τα τηλεφωνικά κέντρα που αγόρασε ο ΟΤΕ για τον εκσυγχρονισμό του από γερμανικές εταιρείες και τελικά αποδέχτηκε ότι ήταν τηλεφωνικά κέντρα περασμένης τεχνολογίας που ήταν παραπεταμένα στις γερμανικές αποθήκες; Και τα διαβόητα Leopard που πούλησε η Kraus Mafai και εισέπραξε δισεκατομμύρια με «υψηλό καπέλο» πάντα σύμφωνα με τη γερμανική τακτική;
Σήμερα οι Γερμανοί επικυρίαρχοι απαιτούν να τηρηθεί η συμφωνία για τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια από κοινού με τη συμμετοχή με μικρό ποσοστό της ελληνικής εταιρείας Κοπελούζου.
Η ενδιαφερόμενη γερμανική εταιρεία Franport που το βασικό μετοχικό της κεφάλαιο ανήκει στο γερμανικό κράτος απαιτεί να έχει τα 2/3 τουλάχιστον του μετοχικού κεφαλαίου και ο επικεφαλής της δηλώνει ότι η εξαγορά των 14 περιφερειακών αεροδρομίων θα έχει ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του χρόνου.
Η ελληνική κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ, ενώ μέχρι πρότινος δήλωνε κατηγορηματικά ότι θα ακυρώσει τη σύμβαση και δεν θα προχωρήσει σε αποκρατικοποιήσεις, χωρίς αστερίσκο, τώρα επιστρατεύει τον όρο «στρατηγικές συμπράξεις», ενώ διαβεβαιώνουν τα στελέχη του τον λαό ότι θα συνεχίσει το δημόσιο να έχει τον στρατηγικό έλεγχο των υπό αποκρατικοποίηση φορέων.
Όμως δεν χρειάζεται να πάμε πολύ μακριά για να καταλάβουμε την εξέλιξη αυτών των «στρατηγικών συμπράξεων»:
Όταν ξεκίνησαν οι προηγούμενες κυβερνήσεις τις «στρατηγικές συμπράξεις» με τον ΟΤΕ, αρχικά παραχώρησαν το 25% στη γερμανική Deutsche Telecom. Ήδη, το 2012 η μετοχική σύνθεση του ΟΤΕ ήταν ως εξής:
40% Deutsche Telecom, 10% Ελληνικό Δημόσιο, 10,7% λοιποί επενδυτές, 11,2% Έλληνες Θεσμικοί επενδυτές και 28% Διεθνείς Θεσμικοί επενδυτές.
Που σημαίνει κεφάλαια προσκείμενα στην Deutsche Telecom.
Tώρα ο καθένας που γνωρίζει στοιχειωδώς το θέμα θεωρεί τον ΟΤΕ – Deutsche Telecom γερμανική εταιρεία.
Τέτοια και άλλα σχήματα μπορούν να προωθούν και έτσι να βρεθούν τα ελληνικά περιφερειακά αεροδρόμια κάτω από τον έλεγχο και την εκμετάλλευση του γερμανικού ιμπεριαλισμού.
Πέρα όμως από όλα αυτά δεν μπορεί κανείς να μην παρατηρήσει ότι παρά τη γνωστή κατάσταση της ελληνικής οικονομίας, τη γενικότερη οικονομική κρίση και την πολιτική αστάθεια όχι μόνο δεν κινούνται στο δρόμο της αποχώρησης από την Ελλάδα, αλλά παραμένουν στη χώρα μας στηρίζοντας τις εδώ επενδύσεις τους.
Μια από τις μεγαλύτερες αλυσίδες ηλεκτρονικών ειδών, η Media Mark, τα ασφαλιστικά μεγαθήρια Allianz και Ergo και η γνωστή αλυσίδα Lidl παραμένουν και επεκτείνουν τις επενδύσεις τους στη χώρα μας.
Είναι γνωστό ότι μέσω των Δήμων και των Περιφερειών οι Γερμανοί μεθοδεύουν στα χρόνια του μνημονίου να βάλουν στο χέρι τα φιλέτα που αφορούν τη διαχείριση των απορριμμάτων – λυμάτων - βιολογικό καθαρισμό.
Ταυτόχρονα, κρατικοί γερμανικοί παράγοντες με Γερμανούς επιχειρηματίες σχεδιάζουν μεγάλες «παρεμβάσεις» στον τομέα της ενέργειας.
Γενικότερα, δεκάδες γερμανικές επιχειρήσεις διαβουλεύονται και ετοιμάζονται να επενδύσουν στη χώρα μας.
Εξάλλου, τα μέτρα του προγράμματος της Θεσσαλονίκης ακόμα και αν εφαρμοστούν στο ακέραιο – πράγμα που ούτε η ηγεσία του ΣΥΡΙΖΑ ούτε και τα στελέχη του δεν το πιστεύουν – δεν θα επηρεάσουν αρνητικά τις επιχειρηματικές τους δραστηριότητες.
Συνολικά οι πολιτικοί εκπρόσωποι του μεγάλου κεφαλαίου, των μονοπωλίων και των επιχειρηματικών ομίλων της ιμπεριαλιστικής ΕΕ και ιδιαίτερα του γερμανικού ιμπεριαλισμού, έχουν εγκλωβίσει τη χώρα μας στα ασφυκτικά πλαίσια των ευρωπαϊκών συμβάσεων, έχουν ρίξει τη χώρα μας στα μνημόνια και τα δάνεια και την έχουν κάνει μια ιδιότυπη ευρωπαϊκή μπανανία.
Οι διακηρύξεις για εθνική αξιοπρέπεια, ανεξαρτησία και άλλα παρόμοια εγκλωβισμένα μέσα σε εκλογικούς αγώνες και κοινοβουλευτικά παιχνίδια σπέρνουν σύγχυση και αυταπάτες στο λαό μας, αποπροσανατολίζουν τον αγώνα του και καθυστερούν τη μαζική αγωνιστική προοπτική τού αντιιμπεριαλιστικού ταξικού αγώνα του.
Μ-Λ ΚΚΕ
Γραφείο Τύπου
Υπάρχει και Ελληνική Αστική Τάξη που μαζι με τους Συμμάχους της Αμερικάνους Γερμανούς Ρώσους Κινέζους Καπιταλιστές κλέβουνε τον λαο.
ΑπάντησηΔιαγραφή