Του Γ. Γ
Αρχικά θεωρώ αναγκαίο να κάνω δυο τηλεγραφικές επισημάνσεις που αφορούν αναρτήσεις μου και αντιμετωπίστηκαν επιφυλακτικά από ιστότοπους, οι οποίοι θεώρησαν καλό να μας γνωστοποιήσουν τις απόψεις τους στο ηλεκτρονικό μας ταχυδρομείο.
Δεν συντελούμε στο κλίμα ομοψυχίας που πρέπει να υπάρχει για να ξεπεράσουμε την οικονομική κρίση, δεν έχουμε επίγνωση της σημερινής κατάστασης και με τις ιστορικές αναρτήσεις μας δυναμιτίζουμε το κλίμα ενότητας που επιβάλλετε για να ξεπεράσουμε την κρίση, μας χρέωσαν. «Απαιτείται ενότητα για να αντιμετωπιστούν τα ακανθώδη προβλήματα της σκληρής καθημερινότητας» και γενικά δεν γινόμαστε συστατικό της … σούπας, που τόσο θα βόλευε το σύστημα, μας απέδωσαν.
Θα υποτιμούσαμε την νοημοσύνη των αναγνωστών μας αν προχωρούσαμε να απαντήσουμε σε τέτοιες αστειότητες. Κουραστικοί δεν θα γινόμαστε αν αρχίζαμε να επαναλαμβάνουμε ότι η «εθνική ενότητα είναι μια απάτη»…;
Επίσης να το ξαναγράψω. Αυτός ο ιστότοπος δεν είναι ανώνυμος. Οτιδήποτε, χωρίς να υπογράφεται και φυσικά χωρίς να είναι αναδημοσίευση, εμφανιστεί εδώ είναι με προσωπική ευθύνη του διαχειριστή του μπλοκ, δικιά μου δηλαδή. (Ονομάζομαι Γιώργος –Γιώργης για τους φίλους/ες- Γιαννακέλλης).
Τέσπα, που λέμε και στις διαδικτυακές συνομιλίες. Παρασύρθηκα. Ας 'ρθούμε στο θέμα μας. '
Είδα στην ιστοσελίδα του 902 να γράφει ότι η πρώην γ.γ. του ΚΚΕ Αλέκα Παπαρήγα μιλώντας στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας στη Θεσσαλονίκη, σε κομματική εκδήλωση έκανε λόγω ότι «η παραχάραξη της ιστορίας του ΚΚΕ αποτελεί εργαλείο στην υπηρεσία των σημερινών αναγκών του αστικού πολιτικού συστήματος», αναφερόμενη «αναλυτικά στην έκδοση των Στάθη Ν. Καλύβα και Νίκου Μαραντζίδη με τίτλο «Εμφύλια πάθη: 23 ερωτήσεις και απαντήσεις για τον εμφύλιο».
Αρχικά θεωρώ αναγκαίο να κάνω δυο τηλεγραφικές επισημάνσεις που αφορούν αναρτήσεις μου και αντιμετωπίστηκαν επιφυλακτικά από ιστότοπους, οι οποίοι θεώρησαν καλό να μας γνωστοποιήσουν τις απόψεις τους στο ηλεκτρονικό μας ταχυδρομείο.
Δεν συντελούμε στο κλίμα ομοψυχίας που πρέπει να υπάρχει για να ξεπεράσουμε την οικονομική κρίση, δεν έχουμε επίγνωση της σημερινής κατάστασης και με τις ιστορικές αναρτήσεις μας δυναμιτίζουμε το κλίμα ενότητας που επιβάλλετε για να ξεπεράσουμε την κρίση, μας χρέωσαν. «Απαιτείται ενότητα για να αντιμετωπιστούν τα ακανθώδη προβλήματα της σκληρής καθημερινότητας» και γενικά δεν γινόμαστε συστατικό της … σούπας, που τόσο θα βόλευε το σύστημα, μας απέδωσαν.
Θα υποτιμούσαμε την νοημοσύνη των αναγνωστών μας αν προχωρούσαμε να απαντήσουμε σε τέτοιες αστειότητες. Κουραστικοί δεν θα γινόμαστε αν αρχίζαμε να επαναλαμβάνουμε ότι η «εθνική ενότητα είναι μια απάτη»…;
Επίσης να το ξαναγράψω. Αυτός ο ιστότοπος δεν είναι ανώνυμος. Οτιδήποτε, χωρίς να υπογράφεται και φυσικά χωρίς να είναι αναδημοσίευση, εμφανιστεί εδώ είναι με προσωπική ευθύνη του διαχειριστή του μπλοκ, δικιά μου δηλαδή. (Ονομάζομαι Γιώργος –Γιώργης για τους φίλους/ες- Γιαννακέλλης).
Τέσπα, που λέμε και στις διαδικτυακές συνομιλίες. Παρασύρθηκα. Ας 'ρθούμε στο θέμα μας. '
Είδα στην ιστοσελίδα του 902 να γράφει ότι η πρώην γ.γ. του ΚΚΕ Αλέκα Παπαρήγα μιλώντας στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας στη Θεσσαλονίκη, σε κομματική εκδήλωση έκανε λόγω ότι «η παραχάραξη της ιστορίας του ΚΚΕ αποτελεί εργαλείο στην υπηρεσία των σημερινών αναγκών του αστικού πολιτικού συστήματος», αναφερόμενη «αναλυτικά στην έκδοση των Στάθη Ν. Καλύβα και Νίκου Μαραντζίδη με τίτλο «Εμφύλια πάθη: 23 ερωτήσεις και απαντήσεις για τον εμφύλιο».
Φυσικά έχουμε άλλα κριτήρια με την Α. Παπαρήγα. Εγώ πάντως όταν πριν αρκετές μέρες διάβασα στο Hot Doc History αποσπάσματα από το πόνημα Καλύβα-Μαραντζίδη και την σκωπτική κριτική που έκανε σ’ αυτό ένας δημοσιογράφος, το θεώρησα ανούσιο να ασχοληθούμε με ανοησίες του τύπου ότι ο εμφύλιος πόλεμος ξεκίνησε το 1943 και ότι «Οι εξοπλισμένοι από Γερμανούς δεν ήταν προδότες»!
Πιθανόν όμως η πρώην γ.γ του ΚΚΕ να έχει καλύτερο πολιτικό κριτήριο από μένα και να μην πρέπει να περνάει τόσα αβασάνιστα συγγράμματα όπως αυτό των Καλύβα-Μαραντζίδη. Ας το δούμε, λοιπόν, ποιο αναλυτικά.
4 παρατηρήσεις:
ΑπάντησηΔιαγραφή1) Η πρώην Γ.Γ. του ΚΚΕ έχει τελειώσει το Ιστορικό-Αρχαιολογικό. Δε μίλησε για μοριακή βιολογία, αλλά για το αντικείμενο των σπουδών της.
2) Όσα ανέφερε ήταν στο πλαίσιο εκδήλωσης για το ΔΣΕ.
3) Η εκδήλωση έγινε στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, όπου καθηγητής είναι ο Μαραντζίδης.
4) Η παραχάραξη της Ιστορίας από Καλύβα-Μαραντζίδη αναπαράγεται κατά κόρον από την αστική προπαγάνδα, η οποία μάλιστα την παρουσιάζει ως "Ιστορία" και τους 2 ως "ιστορικούς επιστήμονες"...
Άγνωστος Χ