Του Γ. Γ.
Με ένα κείμενο που τιτλοφορείται "Αποχή: Μην τους «χαρίσεις» την ψήφο σου, μην απέχεις" ο Νίκος Μπογιόπουλος, εκτιμάει τι αποτελέσματα έχει η μη συμμετοχή στις εκλογικές διαδικασίες.
Διαβάζουμε μεταξύ άλλων στον "Ημεροδρόμο":
Με ένα κείμενο που τιτλοφορείται "Αποχή: Μην τους «χαρίσεις» την ψήφο σου, μην απέχεις" ο Νίκος Μπογιόπουλος, εκτιμάει τι αποτελέσματα έχει η μη συμμετοχή στις εκλογικές διαδικασίες.
Διαβάζουμε μεταξύ άλλων στον "Ημεροδρόμο":
Η αποχή, που το κυρίαρχο σύστημα την διαχειρίζεται προς όφελός του, ούτε «ελευθεριακή» στάση συνιστά, ούτε «αντιπατερναλιστικούς» δρόμους ανοίγει, όπως λανσαρίστηκε στο παρελθόν από τους «προχωρημένους» του «λαιφ στάιλ». Η «ελεύθερη» επιλογή της αποχής είναι, τελικά, μια κατευθυνόμενη επιλογή που διδάσκεται 365 μέρες το χρόνο από μια Δημοκρατία που της αρκεί η τυπική της «νομιμοποίηση». Εν προκειμένω η αποχή «ψηφίζει». Και στις σημερινές συνθήκες, η αποχή ψηφίζει υπέρ των ισχυρών του συστήματος και όχι εναντίον τους.
Μάλιστα. Σύμφωνα λοιπόν με τον δημοσιογράφο η αποχή από τις εκλογικές διαδικασίες λειτουργεί προς όφελος του κυρίαρχου συστήματος και όποιος την επιλέγει "ψηφίζει υπέρ των ισχυρών του συστήματος".
Είναι πάγιες και διαχρονικές αυτές οι απόψεις του δημοσιογράφου; Αναρωτιόμαστε, γιατί ο ίδιος, σχολιάζοντας την τεράστια αποχή που υπήρξε στις αυτοδιοικητικές εκλογές του 2010 εκτιμούσε ότι αυτές έδωσαν το μήνυμα ότι "Το αστικό πολιτικό σύστημα και η κυρίαρχη μορφή του, το (δι)κομματικό κατεστημένο, έχουν περιπέσει στην μεγαλύτερη κρίση νομιμοποίησης της ύπαρξής τους μετά τη μεταπολίτευση".
Τώρα η αποχή "ψηφίζει" υπέρ του συστήματος, τότε η αποχή του δημιουργούσε "κρίση νομιμοποίησης του αστικού συστήματος". Πώς γίνεται αυτό;.
Ας δούμε το κείμενο του Ν. Μπογιόπουλου το οποίο έχει δημοσιευτεί στον "Ριζοσπάστη" (Οι υπογραμμίσεις του προτύπου):
«Κι όποιος δεν καταλαβαίνει... »
Η πολιτική δεν είναι απλή αριθμητική. Αλλά όποιος παρακάμπτει την αριθμητική στο όνομα της «πολιτικής άλγεβρας», τότε χρησιμοποιεί τα «ανώτερα μαθηματικά» εντελώς παραπειστικά, με στόχο την εξαγωγή και διακίνηση εικονικών πολιτικών συμπερασμάτων.
Η αριθμητική του πρώτου γύρου των εκλογών
(καθώς εκεί καταγράφονται οι αυθεντικοί πολιτικοί συσχετισμοί που στο β' γύρο συσκοτίζονται και παραποιούνται από τα εκβιαστικά και καλπονοθευτικά δίπολα)
επιβεβαιώνει τα εξής:
*
Περιφέρεια Αττικής: Εγγεγραμμένοι 2.787.062. Σγουρός 343.792 ψήφοι. Δηλαδή, ο «μικρός πρωθυπουργός» του ΠΑΣΟΚ στη μεγαλύτερη περιφέρεια της χώρας, εξελέγη έχοντας την εμπιστοσύνη μόλις του 12% των ψηφοφόρων επί του συνόλου του εκλογικού σώματος...
Δήμος Αθήνας: Εγγεγραμμένοι 488.243. Καμίνης 54.636 ψήφοι. Δηλαδή ο νέος δήμαρχος της πρωτεύουσας έχει εκλεγεί με το 11,2% των ψήφων του εκλογικού σώματος...
Δήμος Πειραιά: Εγγεγραμμένοι 162.125. Μιχαλολιάκος 15.771 ψήφοι. Δηλαδή ο δήμαρχος του μεγαλύτερου λιμανιού της χώρας έχει εκλεγεί με το 9,7% των ψήφων...
Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας: Εγγεγραμμένοι 1.643.557. Ψωμιάδης 421.859 ψήφοι. Δηλαδή ο περιφερειάρχης της δεύτερης μεγαλύτερης περιφέρειας της χώρας εξελέγη με το 25,6% των ψήφων του εκλογικού σώματος...
Δήμος Θεσσαλονίκης: Εγγεγραμμένοι 247.624. Μπουτάρης 41.735 ψήφοι. Δηλαδή ο δήμαρχος της δεύτερης μεγαλύτερης πόλης της χώρας έχει εκλεγεί με το 16,8% των ψήφων...
*
(,,,) Αυτή είναι η πραγματική εικόνα που κατέγραψε η κάλπη. Εικόνα πεντακάθαρη, όσο κι αν ορισμένοι πασχίζουν να την «θολώσουν» μέσα από τον θόρυβο των κενών φράσεων και με τον καπνό των «διασταλτικών ερμηνειών».
*
Επομένως, αν κάτι αποτυπώνουν και πιστοποιούν τα παραπάνω είναι τούτο:
Το αστικό πολιτικό σύστημα και η κυρίαρχη μορφή του, το (δι)κομματικό κατεστημένο, έχουν περιπέσει στην μεγαλύτερη κρίση νομιμοποίησης της ύπαρξής τους μετά τη μεταπολίτευση.
Κι όποιος δεν το καταλαβαίνει , τότε, είτε «δεν ξέρει που πατεί και πού πηγαίνει», είτε - πράγμα πιθανότερο - υποκρίνεται, μετατρέπει την «ανάγκη σε φιλοτιμία» και πορεύεται κάνοντας ότι «δεν το καταλαβαίνει »...
Υ.Γ Εδώ να κάνουμε μια διευκρίνιση προς αποφυγή παρερμηνειών. Σίγουρα οι επαναστάτες και οι κομμουνιστές, θα μπουν ακόμα και στο στάβλο του αστικού κοινοβουλευτισμού, προκειμένου να βοηθήσουν την ανάπτυξη της ταξικής πάλης του προλεταριάτου όπως λένε οι θεωρητικοί του μαρξισμού-λενινισμού.
Οπότε δεν μπαίνει θέμα αν πρέπει οι επαναστάτες, οι κομμουνιστές να απορρίπτουν a priori την κοινοβουλευτική πάλη, ακόμα και τη συμμετοχή στο κοινοβούλιο. Γιατί όμως, θα πρέπει υποχρεωτικά να επιλέγουν κάθε φορά αυτή τη μορφή πάλης και μάλιστα να την αναγορεύουν σε ύψιστη μορφή πολιτικού αγώνα;
Για να θυμηθούμε και λίγο τον Μαρξ θα πρέπει να κάνουμε «συγκεκριμένη ανάλυση της συγκεκριμένης κατάστασης».
Γι' αυτό όμως θα επανέλθω σε άλλη ανάρτηση/
Η αποχή που έκανε το ΚΚΕ από το δημοψήφισμα τι ήταν;
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν έκανε αποχή το ΚΚΕ στο κάλπικο τσιπρέικο δημοψήφισμα του 2015, ναι εκεί που η ΑΝΤΑΡΣΥΑ αθροίστηκε με το ΣΥΡΙΖΑ στην εξαπάτηση του λαού, και έκαναν μαζί επιθέσεις στα μέλη του ΚΚΕ που διακινούσαν το ωηφοδέλτιο του διπλού ΟΧΙ. Το ΚΚΕ είπε διπλό ΟΧΙ και έξω αό την ΕΕ και το σύστημά σου το καταχώρησε στα άκυρα. Άντε τώρα συριζοτρολλ να ξαναφάς σανό.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Κουτσουμπας ειπε οτι ο τσιπρας εκανε το οχι του λαου ναι. Εστω κ. Καθυστερημενα παραδεχεται οτι υπηρχε διλημμα σοβαρο στο δημιψηφισμα. Ψιλοτουμπαρε η γραμμη. Μετα απο 20 χρονια θα γινει κ αυτοκριτικη γιατι το κκε εριξε ακυρο. Γιατι ακυρο ηταν οπως καταλαβαινει ο καθενας. Αλλιως κ γω στις εκλογες θα βαλω μια φωτογραφια του βελουχιωτη νε φυσεκλικια θα γραψω κκε και ανε μετρα το για δικο σου μετα....
ΔιαγραφήΤι ακριβώς (κάνεις ότι) δεν καταλαβαίνεις; Η "κρίση νομιμοποίησης" αφορά τις πλειοψηφίες που δημιουργούνται και τις πολιτικές που εφαρμόζουν, παρά τα μικρά ποσοστά που παίρνουν οι "νικητές". Η αποχή δεν απονομιμοποιεί, δεν κλονίζει την κυριαρχία του αστικού συστήματος, αφού τελικά καταγράφεται σαν ουδετερότητα και αδιαφορία απέναντι σε αυτό. Ο Μπογιόπουλος δεν καλεί σε συμμετοχή, αλλά σε στοχευμένη ψήφο αντίδρασης και αντίστασης. Επίσης δεν λέει ότι όποιος επιλέγει την αποχή, "ψηφίζει υπέρ των ισχυρών του συστήματος". Λέει ότι η αποχή ψηφίζει υπέρ των ισχυρών του συστήματος, αφού τελικά χρησιμοποιείται υπέρ του.
ΑπάντησηΔιαγραφή(Η αποχή που έκανε το ΚΚΕ από το δημοψήφισμα αφορούσε το περιεχόμενο, το ερώτημα του δημοψηφίσματος, αφού όπως θα θυμάσαι είχε ζητήσει να υπάρχει και τρίτη επιλογή.)
Τελικά το στυλάκι "κάνω ότι δεν καταλαβαίνω" (που χρησιμοποιήθηκε πρόσφατα και στην περίπτωση του Σοφιανού) σας γίνεται συνήθεια, όταν αφορά θέσεις του ΚΚΕ.
Και βέβαια, χαρακτηρισμοί τύπου "ρατσιστικές δηλώσεις Σοφιανού" αλλά χωρίς σχόλιο ο χαρακτηρισμός "σταλινοφασίστας" του Τζήμερ.. συγγνώμη του Μεγαλοοικονόμου ή "ατυχής" η αφίσα της ΑΝΤΑΡΣΥΑ.
Βαθύ κόκκινο είπατε; Μπααα... Βαθύ σκοτάδι βλέπω εγώ.
Δεν συνηθίζουμε Μαστρο Λάρι να απαντάμε σε σχόλια αναγνωστών. Αλλά μια και κάνεις μπαμ ποιος είσαι, δυο πράγματα τηλεγραφικά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε σχέση με το άρθρο περί αποχής και τις απόψεις Μπογιόπουλου, πιθανολογώ ότι θα απαντήσει ο σύντροφος που το έγραψε.
Από κει και πέρα.
Δημοσιογραφικά -κατά την άποψη μας- ήταν άψογος ο τρόπος που καλύψαμε το θέμα που προέκυψε με το δημοσίευμα στην εφημερίδα των Συντακτών του Μεγαλοοικονόμου. Τον γιατρό αυτόν τυχαίνει να τον γνωρίζουμε κάποιες δεκαετίες. Πρόσκειται στο ΕΚΚΕ, γνωρίζουμε τις απόψεις του και φυσικά δεν συμφωνούμε μ' αυτές, όπως και δεν συμφωνούμε με τον τρόπο που αντιμετώπισε τα λεγόμενα -κατ' αυτόν- του Σοφιανού, κάτι που το γράφαμε.
Από κει και μέρα για την αφίσα της ΑΝΤΑΡΣΥΑ πήραμε από την πρώτη στιγμή θέση χωρίς να χρησιμοποιήσουμε χρυσαυγίτικο λεξιλόγιο, όπως έκανε ιστοσελίδα που πρόσκειται στο ΚΚΕ.
Αφού στον ιστότοπο μας βλέπεις βαθύ σκοτάδι, θα σου ήταν εύκολο να μας δώσεις τα φώτα σου απαντώντας σε κάποιες ερωτήσεις;
Ποιο ήταν το μέλος του ΚΚΕ που έφαγε χοντρή "ροχάλα" απ' τους συντρόφους του όταν έβαλε υποψηφιότητα για σύνεδρος στο 19 Συνέδριο του ΚΚΕ και για ποιο λόγο;
Και για να σε βοηθήσουμε προσθέτουμε ότι είναι το ίδιο άτομο που στέλεχος του ΚΚΕ σε δημόσια ομιλία του, στον Πειραιά, του απέδωσε ότι "βλέπει τον ίσκιο του και θεωρεί ότι είναι το μπόι του".
Κι αν δυσκολεύεσαι ακόμα να εντοπίσεις για πιο πρόσωπο αναφερόμαστε να συμπληρώσουμε ότι είναι το ίδιο το οποίο όταν επιχείρησε να γίνει μπίζνεμαν, παράλληλα με το άλλο επάγγελμα που εξασκεί, οι συνέταιροι του τον ανάγκασαν με τον τρόπο τους να αποχωρήσει, χαρακτηρίζοντας τον "εγωπαθή ευρωφονιά".
Υποθέτουμε ότι είναι εύκολο το κουίζ αυτό για σένα.
Πέρα απ' αυτό περιμένουμε κι εμείς να μας δοθεί η ευκαιρία Λάρι, να βγάλουμε απ' το "Βαθύ σκοτάδι" τους αναγνώστες μας για πράγματα που αγνοούν, και αφορούν ένα άτομο που παριστάνει τον "πωλητή κομμουνισμού", όπως λέει σύντροφος.
Και φυσικά τότε, όπως άλλωστε κάνουμε πάντα, θα μιλήσουμε με ονόματα και στοιχεία.
Πόσο πιο χαμηλά μπορείς να πέσεις "βαθύ" κόκκινο με τόση εμπάθεια.. Αποκαλείς "ροχάλα" την απόφαση της κομ.οργάνωσης βάσης που αποφασίζει, βαφτίζεις μπίζνεσμαν οποιον ανοίγει ένα καφε μπαράκι, και πωλητή κομμουνισμού τον συγγραφέα ενός πολιτικού εξαιρετικού βιβλίου.. Σας τσούζει πολύ το ΚΚΕ το ξέρουν κκ οι πέτρες, μμην αγχώνεστε όμως λίγη προσπάθεια ακόμη χρειάζεστε για να γίνετε η καλύτερη 5η φάλαγγα του συστήματος.. Ντροπαλοί αντικομμουνιστές πρυτανεις του οπορτουνισμού
ΔιαγραφήΚατ' αρχάς αντιπαρέρχομαι το ολίγον προβοκατόρικο "κάνεις μπάμ ποιός είσαι". Καταλαβαίνω ότι θέλεις να προκαταλάβεις την άποψη του αναγνώστη σου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι σαφές ότι το σχόλιό μου δεν γράφτηκε για την...υπεράσπιση του Μπογιόπουλου. Συμφωνώ ότι είναι αυτός αρμόδιος να απαντήσει. Πόσω μάλλον δεν γράφτηκε γιά την υπεράσπιση "ιστοσελίδας που πρόσκειται στο ΚΚΕ".
Αυτό που σχολιάζω είναι η επιλεκτική αντιμετώπιση των απόψεων του ΚΚΕ(που συνήθως συνοδεύεται από ολίγη διαστρέβλωση, κοπτοραπτική, αλλαγή θέσεων κλπ). Απόψεις που συνήθως δεν παρουσιάζονται αυτούσιες, αλλά μέσα από σχόλια διαφωνούντων προς αυτές (πχ Σοφιανός)
Προσέξτε: "άθλια" η Κανέλλη, "ατυχής" η αφίσα της ΑΝΤΑΡΣΥΑ. "Ρατσιστής" ο Σοφιανός, "γνωστός από τα παλιά" ο Μεγαλοοικονόμου.
Αυτά αφορούσαν το σχόλιό μου. Σε ότι αφορά το κουίζ σου, σε αφήνω να ανακαλύψεις την Αμερική και σε ότι αφορά τις "απειλές" γιά αποκαλύψεις με γαργαλιστικές λεπτομέρειες, το δελτίο του STAR έχει πάντα χώρο.
Ευχαριστώ για το χώρο και το χρόνο που μου διαθέσατε.
ΥΓ Θύμισέ μου σε παρακαλώ, αν μπορείς, ποιοί είχαν ανέβει στα κάγκελα όταν ο Μπογιόπουλος έφυγε από το Ριζοσπάστη.
Ο Μεγαλοοικονομου ειναι ΕΕΚ κ οχι ΕΚΚΕ..
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα γίνει της μουρλης από άκυρα . Τοπικό ,δήμαρχο ,περιφερειαρχή , ευρωβουλευτή. Ξέρω γυναίκες μεγάλες σε ηλικία που γενικά δυσκολεύονται και περνούν έτοιμα τα ψηφοδέλτια. Μερικές μας ζητησαν την βοήθεια μας . Θ α βρίσκουν ψηφοδέλτια για ευρωβουλευτή στο τοπικό. Μία κυρία μας ζήτησε να την συνοδεψουμε στο εκλογικό .
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπραβο Βαθυ κοκκινο. Σωστος να μαθαινουμε και εμεις οι τριτοι. Σωστη η φραση:πωλητης κομμουνισμου. Τελειο!!!
ΑπάντησηΔιαγραφή@Unknown
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτην πρώτη ανάρτηση είπες ότι το ΚΚΕ στο τσιπρέικο δημοψήφισμα έκανε αποχή. Μετά γράφεις ότι έριξε άκυρο και ότι τώρα το παραδέχεται, και πώς ήταν άκυρο επειδή εσύ (και όσοι είναι σαν εσένα) καταλαβαίνουν ότι ήταν άκυρο. Ρε άνθρωπε η οπορτουνίτιδα που σε δέρνει είναι ανίατη, εσύ δεν συμφωνείς ούτε με τον εαυτό σου. Για το ερώτημα που έθεσε το ΚΚΕ στο δημοψήφισμα (το διπλό ΟΧΙ με έξοδο από ΕΕ) να ρωτήσεις τον εργατολόγο Α. Μητρόπουλο και την "τίμια" Ζ. Κωνσταντοπούλου που ήταν οι υπεύθυνοι ΣΥΡΙΖΑΙΟΙ Πρόεδροι της Βουλής γιατί δεν είχαν θέσει καν σε ψηφοφορία να συμπεριληφθεί στο δημοψήφισμα το ερώτημα του ΚΚΕ. Για πες μας τώρα λοιπόν, εάν μπορείς, ήταν αληθινό ή κάλπικο το ΝΑΙ και το ΟΧΙ που έθεσε ως ερώτημα στο δημοψήφισμα ο Τσίπρας; Οδηγούσαν στον ίδιο αποτέλεσμα; Ήταν ή όχι γνήσιο το διπλό ΟΧΙ με έξοδο από την ΕΕ που ήθελε να θέσει ως ερώτημα το ΚΚΕ (και ας αποφάσιζε ο λαός); Πού το βρήκες γραμμένο ότι το ΚΚΕ δέχεται ότι το ΝΑΙ και το ΟΧΙ του δημοψηφίσματος του Τσίπρα αποτελούσε πραγματικό δίλημμα; Γιατί αποδεικνύεται για μία φορά ακόμη τελικά ότι η διαστρέβλωση των θέσεων και η συκοφάντηση των στελεχών του ΚΚΕ (δηλ. ο αντικομμουνισμός) είναι σύμφυτες με τους αριστεριστές και τους σοσιαλδημοκράτες. Είναι ο κύριος λόγος της ύπαρξής τους.
Προς deldio:δεν κατασυκοφαντουμε κανενα κομμουνιστικο κομμα και πολυ περισσοτερο το ΚΚΕ. Okey συντροφε που παντου βλεπεις συριζαιους. Κριτικη κανουμε με απαλα νυχια. Αυτοι που συκοφαντουν καθημερινα με εργα και λογια ειναι ειναι γνωστοι στη ν. δ βρισκονται στο κιναλ και στα παρακλαδια τους. Τι να λεμε τωρα. Εσυ deldio δωσε την εξηγηση και οι χαρακτιρισμοι δεν βλαπτουν εσενα. Αλλους βλαπτουν γιατι καθε συντροφος δεν ειναι κολλημενος. Σκεπτεται. Sorry
ΑπάντησηΔιαγραφή