Ενα σημερινό παράδειγμα.
Το περιεχόμενο της ιστοσελίδας της εφημερίδας του "Πρώτου Θέματος", καθορίζεται από επαγγελματίες δημοσιογράφους υπό την επίβλεψη αρχισυντακτών. Αν μάλιστα αποδεχθούμε τα γραφόμενα του ιστότοπου, καθημερινά συγκεντρώνει εκατοντάδες χιλιάδες αναγνώστες.
Και φυσικά αυτό δεν λέει το παραμικρό για την αξιοπιστία και την φερεγγυότητα αυτής της ιστοσελίδας. Είναι μια μεγάλη συζήτηση για το ποιοι παράγοντες συμβάλλουν ώστε ένα ΜΜΕ, ηλεκτρονικό ή έντυπο να έχει πλατιά απεύθυνση και αυτό ξεφεύγει απ' αυτό το άρθρο.
Διαβάζουμε λοιπόν ανάρτηση του "Π.Θ" στο twitter με τίτλο: "Πόθεν έσχες - Δημήτρης Κουτσούμπας: Τα εισοδήματά του στη δήλωση του 2020 - Αγόρασε καινούργιο αυτοκίνητο".
Σαν ψιλιασμένοι εκτιμήσαμε ότι έχουμε ένα προβοκατόρικο τίτλο, όπως τότε που κατηγόρησαν τον γ.γ του ΚΚΕ για επίδειξη πλουτισμού κυκλοφορώντας μια φωτογραφία στον διαδίκτυο όπου παρουσιαζόταν ο Δ. Κουτσούμπας, στα έδρανα της βουλής, φορώντας, υποτίθεται ένα πανάκριβο ρολόι Rolex.
Και έτσι ακριβώς ήταν. Το "καινούργιο αυτοκίνητο", όπως γράφει η ίδια η ιστοσελίδα του ¨Π.Θ" δεν είναι παρά ένα "επιβατικό αυτοκίνητο 1398 κυβικών στην τρέχουσα χρήση, με αγορά ύψους 4.150 ευρώ".
Κι όλο λέμε ότι δεν έχει παρακάτω η αθλιότητα και η γελοιότητα όσων διαχειρίζονται αυτή την ιστοσελίδα και όλο μας διαψεύδουν ...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου