Με αυτά τα δεδομένα συμπεραίνουμε ότι η Ν.Δ., αισθάνεται εκλογικά στρυμωγμένη, και ίσως να μελετάει το ενδεχόμενο να προσφύγει σε πρόωρες εκλογές για να περιορίσει την φθορά της. Διαθέτοντας άφθονο χρήμα, (από ποιες πηγές;) προχωράει στην έκδοση δυο νέων ημερήσιων εφημερίδων για να ενισχύσει την επικοινωνιακή της πολιτική.
Στις αρχές Ιούνη σχεδιάζεται να επανεκδοθεί η δεξιά ιστορική φυλλάδα Ακρόπολη. (Είχε ξαναγίνει μια ανάλογη προσπάθεια από τον Μαυρίκο που έβαλε εκδότη διευθυντή τον καταδικασμένο για εκβιασμούς και μάρτυρα υπεράσπισης του Μιχαλολιάκου, Αρη Σπίνο, αλλά δεν είχε καμιά τύχη). Τώρα προγραμματίζεται να κυκλοφορήσει η Ακρόπολη με "βαριά" δεξιά ονόματα της δημοσιογραφίας. (Εχουν κυκλοφορήσει τα ονόματα αλλά ας μην τα αναφέρουμε)
Η φυλλάδα που κρεμάστηκε σήμερα στα περίπτερα με το όνομα to manifesto είναι ένα πολιτικό κακέκτυπο της Espresso.
Εμετικό γλύψιμο στον αρχηγό της Ν.Δ - "Ο Μητσοτάκης χαίρει της απολύτους εμπιστοσύνης των ξένων ηγετών και γ' αυτό ο πρόεδρος Μπάιντεν δήλωσε προσφάτως ότι ανυπομονεί να συναντήσει τον Ελληνα πρωθυπουργό"- ειρωνεία και απαξίωση στους εσωκομματικούς του αντιπάλους - χλευάζει τον Σαμαρά για την φράση του "μας εγκαρδιώνει ότι εκατομμύρια Ελληνες παρακολουθούν στην τηλεόραση τη ζωή του αγίου Παϊσίου"- ενώ κατηγορεί τον Τσίπρα για "τοξικότητα, διχασμό, απειλές προς τους πολιτικούς του αντιπάλους και μπόλικα face news".
Το τι βαρύτητα έχουν τα δημοσιεύματα αυτής της φυλλάδας, αρκεί να αναφέρουμε ότι αφιερώνει μια ολόκληρη σελίδα για να μας πει ότι υπάρχει κάποια "παραίτηση -βόμβα" από τον ΣΥΡΙΖΑ κάποιου Πάνου Ξενοκώστα. Τον χαρακτηρίζει στέλεχος του κόμματος της αξιωματική αντιπολίτευσης "Πασοκογενή" και "αδελφό του βασικού επενδυτή στα Ναυπηγία Ελευσίνας". Αυτός, γράφει η φυλλάδα, έριξε "βόμβα" με την επιστολή παραίτησή του, προς τον Τσίπρα, για την "ανοχή και σιωπηρή αποδοχή της ηγεσίας του κόμματος σε φραξιονιστικές λογικές και σε αντικαταστατικούς μηχανισμούς".
Απο κει και πέρα και μόνο ότι βασικοί αρθρογράφοι της φυλλάδας είναι ο Γιάννης Παπαγιάννης, ο Μάνος Βουλαρινός και το γνωστό γαλάζιο τρολ του twitter GeorghyZhukov δείχνουν την "ποιότητα" του εντύπου.
Εδώ να τονίσουμε ότι οι εμπνευστές και χρηματοδότες αυτών των φυλλάδων -Ακρόπολη και Manifersto- γνωρίζουν ότι τα έντυπα τους θα έχουν μηδαμινή κυκλοφορία, και ανύπαρκτη παρεμβασιμότητα. Αλλη είναι όμως η στόχευσή τους: Οι εντυπώσεις που θα δημιουργήσουν τα πρωτοσέλιδα τους όταν κρέμονται στα περίπτερα, και όταν παρουσιάζονται σε ραδιοτηλεοπτικές εκπομπές.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου