Γράφει ο Σ. Μ
Εδώ και καιρό έχει αρχίσει η σύγκρουση της κυβέρνησης με το σύνολο των απασχολούμενων στην εκπαίδευση (και όχι μόνο) αλλά και με την ίδια της την υπόσταση, όπως τη γνωρίζαμε μέχρι σήμερα. Ένας αγώνας δρόμου για κατάργηση δικαιωμάτων, ανακατατάξεις στο διοικητικό σχήμα, ξαναμοίρασμα των χαρτιών στην εξασφάλιση της εργασίας και αναδιοργάνωση του συνολικού τρόπου συγκρότησης και μετάδοσης συγκεκριμένου πλαισίου γνωστικού περιεχομένου της παρεχόμενης γνώσης.
Οι κινήσεις της κυβέρνησης είναι γνωστές. Αφού πρώτα, εν μια νυκτί, κατήργησε συγκεκριμένους κλάδους και ειδικότητες, αφού έστειλε στο δρόμο χιλιάδες εκπαιδευτικούς, αφού κάλεσε τους συνάδελφους να καταθέσουν αιτήσεις μετάταξης μέσα σε ένα νομικό πλαίσιο που δεν τους εξασφαλίζει καμιά οργανική θέση και, κυρίως, το αν και πόσο θα βρίσκονται στα σχολεία, αφού αύξησε το ωράριο δημιουργώντας πλασματικά και μη κενά ώστε χιλιάδες ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ
Εδώ και καιρό έχει αρχίσει η σύγκρουση της κυβέρνησης με το σύνολο των απασχολούμενων στην εκπαίδευση (και όχι μόνο) αλλά και με την ίδια της την υπόσταση, όπως τη γνωρίζαμε μέχρι σήμερα. Ένας αγώνας δρόμου για κατάργηση δικαιωμάτων, ανακατατάξεις στο διοικητικό σχήμα, ξαναμοίρασμα των χαρτιών στην εξασφάλιση της εργασίας και αναδιοργάνωση του συνολικού τρόπου συγκρότησης και μετάδοσης συγκεκριμένου πλαισίου γνωστικού περιεχομένου της παρεχόμενης γνώσης.
Οι κινήσεις της κυβέρνησης είναι γνωστές. Αφού πρώτα, εν μια νυκτί, κατήργησε συγκεκριμένους κλάδους και ειδικότητες, αφού έστειλε στο δρόμο χιλιάδες εκπαιδευτικούς, αφού κάλεσε τους συνάδελφους να καταθέσουν αιτήσεις μετάταξης μέσα σε ένα νομικό πλαίσιο που δεν τους εξασφαλίζει καμιά οργανική θέση και, κυρίως, το αν και πόσο θα βρίσκονται στα σχολεία, αφού αύξησε το ωράριο δημιουργώντας πλασματικά και μη κενά ώστε χιλιάδες ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου