Ο Ν. Μαστοράκης δεν είναι χθεσινός στην πολιτική και κοινωνική ζωή της χώρας. Σαν ένθερμος υποστηριχτής της Απριλιανής χούντας -κάποιοι αναφέρουν ότι είχε ιδιαίτερες σχέσεις με την γυναίκα του Γ. Παπαδόπουλου- παριστάνει τον δημοσιογράφο και ταυτόχρονα θησαυρίζει κάνοντας μια σειρά μπίζνες έχοντας την αβάντα του δικτατορικού καθεστώτος.
Θεωρείται ότι αυτός ενέπνευσε το διαχρονικό σύνθημα "αλήτες - ρουφιάνοι- δημοσιογράφοι".
Ηταν 18 Νοέμβρη πριν 46 χρόνια. Παραμυθιάζει κάποιους φοιτητές οι οποίοι είχαν λάβει μέρος στην εξέγερση του Πολυτεχνείου ότι τους εγγυάται ότι η παρουσία τους στην τηλεοπτική του εκπομπή στην ΥΕΝΕΔ, δεν θα είχε καμιά επίπτωση σε βάρος τους.
Αυτοί δέχονται και του παραχωρούν συνέντευξη. Μετά το τέλος της όμως, στρατονόμοι που ήταν έξω απ' το κτίριο της ΥΕΝΕΔ, συλλαμβάνουν του φοιτητές, τους οδηγούν στα ΕΑΤ-ΕΣΑ., όπου να βασανίζονται φρικτά.
Φυσικά μετά την πτώση της δικτατορίας δεν σήκωνε "το κλίμα" τον Μαστοράκη, και έτσι ο ίδιος εγκαταλείπει την Ελλάδα και πάει στην Αγγλία και μετά στην Αμερική.
Ηρθε στην Ελλάδα το 1989 και "αθόρυβα" δουλεύει πρώτα στον τηλεοπτικό σταθμό ANT1 και μετά είναι απ' τους βασικούς συντελεστές στο να στηθεί το Star Channel.
Τώρα που πιθανόν ήρθε η ώρα να εργαστεί για λογαριασμό του Αλαφούζου θεώρησε ότι είναι ευκαιρία να 'ξεπλύνει" και το βρόμικο παρελθόν του.
Την κολυμπήθρα στου Σιλωάμ του πρόσφεραν ο Κανάκης και η παρέα του μέσα από την τηλεοπτική εκπομπή τους. Δεν έχει σημασία αν ήταν στημένη ή όχι η εκπομπή.
Αλλά να λέει ο Μαστοράκης ότι οι φοιτητές που τον πίστεψαν και μετά απλώς "ταλαιπωρήθηκαν" γιατί ανέλαβε η χούντα του Ιωαννίδη, και η παρέα του Κανάκη η δείχνει συγκατάβαση στις εξηγήσεις Μαστοράκη, πάει πολύ.
Μιλάμε για καραμπινάτο "ξέπλυμα" και "στέγνωμα" ενός πωρωμένου χουντικού.
Σιγα τη παρεα τους γελοτοποιους. Για διαβαστε τι νουμερα τηλεθεασης κανουν.δεν ειναι σατιρα αυτη. ξεπλυμα οπως σωστα το γραφετε απο μια ομαδα που μονη της πηρε το ονομα:καθαρματα.
ΑπάντησηΔιαγραφήνοτ ιμμπρεσσντ, η καταντια μας μπορει κ πιο κατω (κ στοιχημα θα παει κιολα)
ΑπάντησηΔιαγραφή