Home » » Σουβλακίου το ανάγνωσμα

Σουβλακίου το ανάγνωσμα

Από ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ , Τετάρτη 24 Απριλίου 2019 | 11:40 μ.μ.

Γράφει ο mitsos175

"Την παρέμβαση της Επιτροπής Ανταγωνισμού προκάλεσε η προαναγγελία αυξήσεων στο σουβλάκι, δεδομένου ότι η εναρμονισμένη πρακτική επιχειρήσεων για τον καθορισμό των τιμών πώλησης απαγορεύεται από τη νομοθεσία".  (Πηγή)

Εγώ πάλι υποπτεύομαι ιερό δάκτυλο. Έχω μια θεωρία: Νηστεία σήμερα δεν κάνει σχεδόν κανείς. Οι παπάδες είπαν να διαδώσουν φήμες, μπας και σταματήσουμε τα σουβλάκια, να το ρίξουμε στα νηστίσιμα! Όχι τίποτε άλλο, να γλυτώσουν μερικά χοιρινά βρε...

Τζάμπα κόπος, όποιοι κι αν το κάνουν. Το σουβλάκι είναι τόσο γευστικό, που δεν ακούμε τίποτα. Ούτε για αρρώστιες, ούτε για αυξήσεις, ούτε για χοληστερίνη, τί-πο-τα!
Θα συνεχίσουμε ακάθεκτοι, να τρώμε, μέχρι να σπάσει η καρέκλα από το βάρος!

Κι οι σύντροφοι vegan, να κοιτάνε τα δικό τους το πιάτο, εντάξει; Το ξέρω, καλέ μου Οικολόγε, ότι γίνεται σφαγή αθώων ζώων, αλλά είναι νόστιμα τ' άτιμα, κι εμείς... πεινασμένοι λάτρεις της ανθυγιεινής, αλλά πεντανόστιμης κουζίνας! Είναι στη γεύση μας.

Η Φύση μας έκανε να αγαπάμε την αμαρτία, να γουστάρουμε το συνδυασμό αλατοπίπερου και λαδορίγανης στο ψητό κρέας. Ο συνδυασμός μάλιστα τζατζίκι, κρεμμύδι, ντοματούλα και πατατούλες είναι τόσο προκλητικός, όσο η κρυφή φαντασίωση σου με το κορίτσι σου και τις όμορφες φίλες της! Μην ανησυχείς όμως, η δική σου έχει παρόμοιες φαντασιώσεις με σένα και καμιά δεκαριά άλλους νταβραντισμένους άντρες.

Και τώρα με το κοψίδι στο χέρι, ας τραγουδήσουμε όλοι τον ύμνο για το υπέροχο αυτό έδεσμα:

Σουβλάκι εσύ αθάνατο, ψητό κομμάτι, του κρέατος, κοτόπουλου ή του χοιρινού,
κατέβα στο στομάχι και μ' άστραψε το μάτι, στο πάντρεμα της γεύσης, ξινού και αλμυρού!
Στο λίπος και στο κρέας σου και στο ψωμάκι, η νόστιμη η τσίκνα μύρισε πολύ.
Ρίξε το μυρωδάτο της ρίγανης ανθάκι και γεύση φίνα δώσε, πιπέρι μου εσύ!
Παιδιά αλλά και γέροντες, θέλουν να σε φάνε, πατάτες και τζατζίκι, τρώει ο λαός. 
Τώρα σε δαγκώσω εγώ ο θαυμαστής σου - Σουβλάκι μου υπέροχο - ο νηστικός! 

ΥΓ Ζητώ συγνώμη για το άρθρο υπέρ της κρεατοφαγίας, μέρες που είναι, αλλά μένω πάνω από σουβλατζίδικο και η μυρωδιά ψητούρας με κτυπάει κάθε βράδυ στα ρουθούνια! Άνθρωπος είμαι, πόσο να αντέξω;

Μοιράσου το :

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger