
Και γιατί πρέπει να τονωθεί η αγορά των ΙΧ; Εχει η Ελλάδα αυτοκινητοβιομηχανία και χρειάζεται να προστατεύσει θέσεις εργασίας; Το πολύ πολύ που κατασκευάζει η Ελλάδα είναι φρεζάκια τεσσάρων ίππων -ούτε καν τρακτέρ. Απλώς, πρέπει να διώξουν το στοκ οι αντιπροσωπείες αυτοκινήτων.
Ωραία! Δεν μπορούν να το διώξουν κάνοντας προσφορές και μειώνοντας το κέρδος τους; Φυσικά μπορούν, αλλά στη made in Greece επιχειρηματικότητα, δε συνηθίζεται οι επιχειρηματίες να αναλαμβάνουν τον κίνδυνο. Προτιμούν να κρατούν τα κέρδη και, όταν έρχονται οι δυσκολίες, αναλαμβάνει το Δημόσιο και πληρώνει με τα χρήματα των φορολογουμένων -στην προκειμένη περίπτωση με τα χρήματα των νομαρχιακών αυτοδιοικήσεων, που καταγγέλλουν ότι ανατρέπεται το πρόγραμμα των έργων τους εξαιτίας της υστέρησης των εσόδων που έφερε η μείωση του τέλους ταξινόμησης.
Αλλά ποιος να τις ακούσει; Μαρσάρουν τα αστραφτερά τζιπ.
Αγγελιοφόρος
Δημοσίευση σχολίου