Home » , » Φραου - λίτσα.

Φραου - λίτσα.

Από mitsos175 , Κυριακή 13 Μαΐου 2012 | 8:47 μ.μ.


Κοριτσάρα μου! Τι γίνεσαι Φράου Μέρκελ; Στη Γερμανία όλα καλά; Βγήκαν τα αποτελέσματα στην Ρηνανία; 26% από 35%; Καλά μην κάνεις έτσι. Υπάρχουν και χειρότερα. Εδώ, το ΠΑΣΟΚ διασύρθηκε. Και η ΝΔ επίσης. Ναι ξέρω καρδούλα μου, αυτοί πτώχευσαν την Ελλάδα, ενώ εσύ μόνο τους φτωχούς Γερμανούς, όχι το κράτος. Ε, γι’ αυτό πήρες πάνω από είκοσι.

Ο Ομπάμιας στην έκανε. Μα πας και εσύ να κατακτήσεις ξανά την Ευρώπη; Και η Αμερική ποιους θα εκμεταλλεύεται; Μόνο τους Άραβες;
Οι Έλληνες φταίμε; Ε τώρα τα παραλές. Που φταίμε; Εμείς σε αγαπάμε, κάνα δυο φορές μερικοί σε είπαν γκιόσα και αποβολή του Χίτλερ, εντάξει τώρα. Όχι πανούκλα μου. Να σου κρατάμε εμείς κακία γιατί; Τι μας έκανες; Μας έδωσες ένα τοκογλυφικό δάνειο, μας φέρθηκες σαν αποικία, μας έβαλες τοποτηρητές, μας έδινες διαταγές, στα όπα – όπα μας είχες.

Ε όχι και σου χρωστάμε βρε γιαγιά. Περίμενε, τα κατοχικά δάνεια τα ξεχάσαμε; Κάτι πλιάτσικα και λεηλασίες, για να μην πω… Αμάν θύμωσες; Έτσι είσαι θυμωμένη; Για αυτό δε σε ψήφισε ούτε ένας.  

Όχι αμαζόνα μου, να μην κάνεις λίφτινγκ, ούτε δίαιτα. Μια χαρά μας τρομάζεις, όταν σε βλέπουμε, γιατί να το χαλάσεις; Κοίτα Αγγέλα, σκέφτηκες το ενδεχόμενο να φταίει, λιγουλάκι - όσο πατάει ο ελέφαντας - η πολιτική σου; Εντάξει, θέλεις εσύ το Δ Ράιχ. Αλλά οι φτωχοί στη χώρα σου, είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν το μάρμαρο; Μάλλον όχι.

Βεβαίως καταλαβαίνω ότι σου λείπει ο Γιωργάκης, ο Βενιζέλος και ο Σαμαράς. Σε νιώθω. Την ίδια πίκρα ένοιωσα κι εγώ όταν έχασα το δικό μου κατοικίδιο.   

Ασχημούλα μου, βεβαίως να έρθεις στην Ελλάδα. Τόσες και τόσες βρήκαν άντρα. Εσύ θα μείνεις στο ράφι; Ποιόν θες; Τον Μιχαλολιάκο; Γιατί μοιάζει στο σκύλο του Αδόλφου; Εδώ που τα λέμε, το ίδιο γαύγισμα κάνει. Και του φέρνει λίγο στη μουσούδα . Αλλά ο σκύλος ήταν ωραιότερος, πώς να το κάνουμε.

 Καλά Αγγέλα μου. Περί ορέξεως άλλωστε...

Μοιράσου το :

+ σχόλια + 1 σχόλια

13 Μαΐου 2012 στις 10:53 μ.μ.

Απολαυστικός και εύστοχος, χτυπάς φλέβα!

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger