Άρηδες, Μπάμπηδες, Πρετεντέρηδες και σία φτιάχνουν στα μέτρα τους τα debates που θα βγουν στον αέρα, καλώντας ή αποκλείοντας καλεσμένους ανάλογα με την τσέπη και τα συμφέροντα των ιδιοκτητών τους.
Πηγή: Ματίνα Παπαχριστούδη - "Δρόμος της Αριστεράς"
Η αποκάλυψη των Financial Times λίγες μέρες πριν από την εκλογική μάχη για το πώς επιβλήθηκε ο Παπαδήμος και τι εντολές έλαβαν Παπανδρέου, Σαμαράς και Βενιζέλος για την κυβερνητική εξουσία και η αντιμετώπιση της είδησης από το κυρίαρχο κανάλι της διαπλεκόμενης εξουσίας το Mega, επιβεβαίωσε, για μια ακόμα φορά, πως τα εγχώρια Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης έχουν πλήρως ευτελιστεί.
Όλο το προηγούμενο διάστημα τα «Μέσα» -έντυπα, ηλεκτρονικά και ιντερνετικά- που χρηματοδοτούνται από παλιά και νέα διαπλεκόμενα τζάκια, δρούσαν ως βραχίονας στην επιχείρηση χειραγώγησης και καταστολής της κοινωνίας.
Πριν από τις εκλογές της 18ης και 25ης Μάη, έχουν σχεδόν εξαγριωθεί... Τα φαινόμενα είναι εξοργιστικά και προσβλητικά για τους πολίτες.
Σε πολιτικό επίπεδο ψηφίστηκαν και επιβλήθηκαν νέοι όροι στην τηλεοπτική προβολή των υποψηφίων κομμάτων με στόχο να νομιμοποιηθεί η πριμοδότηση τηλεοπτικής και μαζικής προβολής μόνο στα μνημονιακά κυβερνητικά κόμματα και ξέφτια.
Η πολιτική προβολή υποψηφίων υποτάχθηκε και θεσμικά στους τηλεοπτικούς όρους διασημότητας και αναγνωρισιμότητας και στα κριτήρια επιλογής των διευθυντικών ομάδων στα ΜΜΕ.
Η τυπική προεκλογική περίοδος περιορίστηκε σε τρεις εβδομάδες. Σε αυτό το διάστημα, κανάλια, sites και εφημερίδες κεντρικές και περιφερειακές επιδόθηκαν σε ένα άνευ προηγούμενο αλισβερίσι με τους υποψήφιους και τα κόμματά τους.
Ξαφνικά βρέθηκαν λεφτά για διαφήμιση των εκλογών, λεφτά για τους υποψήφιους οι οποίοι εμφανίζονται τυπικά να δίνουν, για παράδειγμα, 50 ευρώ για την έντυπη προβολή τους αλλά, στην πραγματικότητα, μέσω off shore ή διαφημιστικών εταιριών πληρώνουν χιλιάδες ευρώ σε «δημοσιογράφους» και «Μέσα».
Πέρα από τους επικεφαλής όλων των πολιτικών κομμάτων, οι άλλοι υποψήφιοι των μνημονιακών κομμάτων εννοείται, βγαίνουν κατόπιν συγκεκριμένων συμφωνιών με τις διευθυντικές ομάδες και με τα τμήματα μάρκετινγκ να έχουν τον πρώτο ρόλο στην... ουρά των εμφανίσεων, έξω από το στούντιο.
Διευθυντές και προσωπάρχες Άρηδες, Μπάμπηδες, Πρετεντέρηδες και σία φτιάχνουν στα μέτρα τους τα debates που θα βγουν στον αέρα, καλώντας ή αποκλείοντας καλεσμένους ανάλογα με την τσέπη και τα συμφέροντα των ιδιοκτητών τους.
Μαζί με τις αλλαγές στους όρους της πολιτικής προβολής απελευθερώθηκε και το καθεστώς δημοσίευσης των δημοσκοπήσεων ώς και την προτελευταία ημέρα των εκλογών, με σκοπό να δοθεί στο μοναδικό αυτό όπλο χειραγώγησης της λεγόμενης «κοινής γνώμης» ο κυρίαρχος ρόλος για να επιβληθούν με το ζόρι τα πρόσωπα της μνημονιακήε πολιτικής οι πολιτικές επιλογές του ευρωπαϊκού κεφαλαίου.
Μόλις όμως οι δημοσκοπήσεις έδειξαν να αποτυγχάνουν στο «δείγμα» και τη συλλογή των στοιχείων, αποσύρθηκαν, έγιναν «κρυφές» και άρχισε η διαχείριση των διαρροών και διοχετεύσεων από τα οργανωμένα κέντρα επικοινωνίαε. Tις «μονταζιέρες» του πολιτικού σκηνικού οι οποίες διαχειρίζονται ξετσίπωτα τις πληροφορίες και τα γεγονότα, κόβουν, ράβουν, μοντάρουν κατασκευάζονται «ειδήσεις» όπως τους βολεύει.
Αυτές τις χαλκευμένες ειδήσεις παίρνουν εν γνώσει τους τα «Μέσα» για να τις μεταδόσουν μαζικά στο κοινό τους. ΟΙ «μονταζιέρες» είναι πλέον η πηγή των ειδήσεων και πληροφοριών για τις δυο εκλογικές αναμετρήσεις, για όλα τα «Μέσα» Ενημέρωσης. Πολλές φορές με το αζημίωτο, αρκετές φορές χωρις καν υπόσχεση ανταλλαγμάτων.
Πηγή: Ματίνα Παπαχριστούδη - "Δρόμος της Αριστεράς"
Η αποκάλυψη των Financial Times λίγες μέρες πριν από την εκλογική μάχη για το πώς επιβλήθηκε ο Παπαδήμος και τι εντολές έλαβαν Παπανδρέου, Σαμαράς και Βενιζέλος για την κυβερνητική εξουσία και η αντιμετώπιση της είδησης από το κυρίαρχο κανάλι της διαπλεκόμενης εξουσίας το Mega, επιβεβαίωσε, για μια ακόμα φορά, πως τα εγχώρια Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης έχουν πλήρως ευτελιστεί.
Όλο το προηγούμενο διάστημα τα «Μέσα» -έντυπα, ηλεκτρονικά και ιντερνετικά- που χρηματοδοτούνται από παλιά και νέα διαπλεκόμενα τζάκια, δρούσαν ως βραχίονας στην επιχείρηση χειραγώγησης και καταστολής της κοινωνίας.
Πριν από τις εκλογές της 18ης και 25ης Μάη, έχουν σχεδόν εξαγριωθεί... Τα φαινόμενα είναι εξοργιστικά και προσβλητικά για τους πολίτες.
Σε πολιτικό επίπεδο ψηφίστηκαν και επιβλήθηκαν νέοι όροι στην τηλεοπτική προβολή των υποψηφίων κομμάτων με στόχο να νομιμοποιηθεί η πριμοδότηση τηλεοπτικής και μαζικής προβολής μόνο στα μνημονιακά κυβερνητικά κόμματα και ξέφτια.
Η πολιτική προβολή υποψηφίων υποτάχθηκε και θεσμικά στους τηλεοπτικούς όρους διασημότητας και αναγνωρισιμότητας και στα κριτήρια επιλογής των διευθυντικών ομάδων στα ΜΜΕ.
Η τυπική προεκλογική περίοδος περιορίστηκε σε τρεις εβδομάδες. Σε αυτό το διάστημα, κανάλια, sites και εφημερίδες κεντρικές και περιφερειακές επιδόθηκαν σε ένα άνευ προηγούμενο αλισβερίσι με τους υποψήφιους και τα κόμματά τους.
Ξαφνικά βρέθηκαν λεφτά για διαφήμιση των εκλογών, λεφτά για τους υποψήφιους οι οποίοι εμφανίζονται τυπικά να δίνουν, για παράδειγμα, 50 ευρώ για την έντυπη προβολή τους αλλά, στην πραγματικότητα, μέσω off shore ή διαφημιστικών εταιριών πληρώνουν χιλιάδες ευρώ σε «δημοσιογράφους» και «Μέσα».
Πέρα από τους επικεφαλής όλων των πολιτικών κομμάτων, οι άλλοι υποψήφιοι των μνημονιακών κομμάτων εννοείται, βγαίνουν κατόπιν συγκεκριμένων συμφωνιών με τις διευθυντικές ομάδες και με τα τμήματα μάρκετινγκ να έχουν τον πρώτο ρόλο στην... ουρά των εμφανίσεων, έξω από το στούντιο.
Διευθυντές και προσωπάρχες Άρηδες, Μπάμπηδες, Πρετεντέρηδες και σία φτιάχνουν στα μέτρα τους τα debates που θα βγουν στον αέρα, καλώντας ή αποκλείοντας καλεσμένους ανάλογα με την τσέπη και τα συμφέροντα των ιδιοκτητών τους.
Μαζί με τις αλλαγές στους όρους της πολιτικής προβολής απελευθερώθηκε και το καθεστώς δημοσίευσης των δημοσκοπήσεων ώς και την προτελευταία ημέρα των εκλογών, με σκοπό να δοθεί στο μοναδικό αυτό όπλο χειραγώγησης της λεγόμενης «κοινής γνώμης» ο κυρίαρχος ρόλος για να επιβληθούν με το ζόρι τα πρόσωπα της μνημονιακήε πολιτικής οι πολιτικές επιλογές του ευρωπαϊκού κεφαλαίου.
Μόλις όμως οι δημοσκοπήσεις έδειξαν να αποτυγχάνουν στο «δείγμα» και τη συλλογή των στοιχείων, αποσύρθηκαν, έγιναν «κρυφές» και άρχισε η διαχείριση των διαρροών και διοχετεύσεων από τα οργανωμένα κέντρα επικοινωνίαε. Tις «μονταζιέρες» του πολιτικού σκηνικού οι οποίες διαχειρίζονται ξετσίπωτα τις πληροφορίες και τα γεγονότα, κόβουν, ράβουν, μοντάρουν κατασκευάζονται «ειδήσεις» όπως τους βολεύει.
Αυτές τις χαλκευμένες ειδήσεις παίρνουν εν γνώσει τους τα «Μέσα» για να τις μεταδόσουν μαζικά στο κοινό τους. ΟΙ «μονταζιέρες» είναι πλέον η πηγή των ειδήσεων και πληροφοριών για τις δυο εκλογικές αναμετρήσεις, για όλα τα «Μέσα» Ενημέρωσης. Πολλές φορές με το αζημίωτο, αρκετές φορές χωρις καν υπόσχεση ανταλλαγμάτων.
+ σχόλια + 2 σχόλια
ΣΥΜΜΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΤΣΟΥΤΣΕΚΙΑ ΤΗ ΒΡΑΔΙΑ ΤΩΝ ΒΡΥΚΟΛΑΚΩΝ
Ελάχιστη αξία έχει τελικά αν όλοι διέθεταν κι από ένα σχέδιο προκειμένου να βγάλουν την Ελλάδα από τη ζώνη του ευρώ, πετσοκόβοντας έτσι οι ίδιοι το ευρωμπαστάρδι που δημιούργησαν...
του Κ. ΚΥΡΙΑΚΟΠΟΥΛΟΥ
http://ellinikoforoum.blogspot.gr/2014/05/blog-post_6781.html
Όσο οι πληροφορίες πληθαίνουν... Όσο περισσότερα βλέπουν το φως της δημοσιότητας από τη βραδιά των βρυκολάκων στις Κάννες... Τόσο αυτό που απαοδεικνύεται περίτρανα προσλαμβάνει πλέον χαρακτήρα επιτακτικό.
Η Ευρωζώνη και κατ επέκταση η Ευρωπαϊκή Ένωση, δεν ήταν... δεν είναι... και ουδέποτε πρόκειται ν αποτελέσει μια κοινότητα λαών ή έστω ισοτίμων χωρών - μελών, αλλά μια συμμορία εκβιαστών και μαφιόζων, δομημένη εγκληματικά και παραδομένη στα χέρια δημίων αδίστακτων.
Οι ευρωκαραγκιόζηδες με προεξάρχοντα τα Ελληνόφωνα ανδρείκελα που ανταγωνίζονται και πλειοδοτούν στον ανεξέλεγκτο ευρωλιγουρισμό, δε συνιστούν επιτελείο περήφανων ηγετών, αλλά
προσκυνημένη παρέα πολιτικών ουρακοτάγκων, που...
Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ>>> http://ellinikoforoum.blogspot.gr/2014/05/blog-post_6781.html
ΣΕ ΕΤΟΙΜΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΕΚΤΕΤΑΜΕΝΗ ΠΡΟΒΟΚΑΤΣΙΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ
Δυο πράγματα είναι αυτά που απειλούν να ανακόψουν την επικίνδυνη νεοταξίτικη συνταγή που μαγειρεύεται σε μια Ευρώπη που βράζει: Ο ευρωσκεπτικισμός που σαρώνει ολόκληρη την Ήπειρο και οι εξελίξεις στην Ελλάδα...
του Κ. ΚΥΡΙΑΚΟΠΟΥΛΟΥ
http://ellinikoforoum.blogspot.gr/2014/05/blog-post_917.html
Έτσι, μπροστά στις ευρωεκλογές που έρχονται, οι εξελίξεις στην Ελλάδα αποκτούν μια θέση ξεχωριστή στο υπό διαμόρφωση γεωπολιτικό ντόμινο, και μπρος στην αβεβαιότητα απόλυτου ελέγχου τους, στην ημερήσια διάταξη μπαίνουν εκ των πραγμάτων σχεδιασμοί με στόχο την αποτροπή τους.
Ο επικοινωνιακός οχετός που άνοιξε με τις δήθεν αποκαλύψεις για τη βραδιά της ντροπής στη γιάφκα των βρικολάκων, δε σχετίζεται μονάχα με την απόπειρα εκτεταμένης χειραγώγησης της πολιτικής συμπεριφοράς των μαζών μπροστά στις εκλογές και με εργαλείο την κατευθυνόμενη τρομοκράτηση.
Η διόλου τυχαία ανάδειξη και αναπαραγωγή αυτής της βρωμιάς, που μεταξύ άλλων επιβεβαιώνει και τον ελεεινό ρόλο του τρισάθλιου ολετήρα, πρωτίστως αποσκοπεί στην προετοιμασία του εδάφους για εκτεταμένη και απρόβλεπτων διαστάσεων πολιτική προβοκάτσια, που όλα δείχνουν πως...
Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ>>> http://ellinikoforoum.blogspot.gr/2014/05/blog-post_917.html
Δημοσίευση σχολίου