Home
»
Κοινωνία
,
Featured
»
Με υπόκρουση τον ύμνο του ΕΑΜ η μαθητική παρέλαση στο Χαλάνδρι - Πανικοβλήθηκαν στο Protagon.gr: Μα, να ακουστεί ο Ύμνος του ΕΑΜ σε παρέλαση;
Με υπόκρουση τον ύμνο του ΕΑΜ η μαθητική παρέλαση στο Χαλάνδρι - Πανικοβλήθηκαν στο Protagon.gr: Μα, να ακουστεί ο Ύμνος του ΕΑΜ σε παρέλαση;
Από
ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
,
Τρίτη 28 Οκτωβρίου 2014
|
6:37 μ.μ.
Μόνο θετικά σχόλια έχουμε να κάνουμε για τον δήμαρχο Χαλανδρίου Σίμο Ρούσσο (υποστηρίχτηκε από τον Σύριζα και την Ανταρσύα).
Πρόσφατα αρνήθηκενα παραδώσει στοιχεία για την αξιολόγηση και τον επανέλεγχο των συμβάσεων των υπαλλήλων του δήμου, ενώ σήμερα –προφανώς ήταν επιλογή του- η φιλαρμονική του δήμου Χαλανδρίου έπαιζε τον ύμνο του ΕΑΜ –η μελωδία του ανήκει σε ένα παραδοσιακό ρώσικο τραγούδι στην «Κατιούσα» στην οποία έχει προσθέσει ελληνικούς στίχους ο Βασίλης Ρώτας- σαν υπόκρουση στην μαθητική παρέλαση.
Πανικοβλήθηκαν στο Protagon.gr: Μα, να ακουστεί ο Ύμνος του ΕΑΜ σε παρέλαση;
Πανικοβλήθηκαν στο Protagon.gr, επειδή κατά τη μαθητική παρέλαση στο Χαλάνδρι ακούστηκε η μουσική από τον Ύμνο του ΕΑΜ. Εκτός από τη ρώσικη μελωδία που ενόχλησε (άκου ρώσικη μελωδία, σε μια χώρα της Ε.Ε.!), οι πανικόβλητοι του Protagon,gr σκέφτηκαν και πως οι αναφορές στο ΕΑΜ είναι… εμφυλιοπολεμικές, καθώς «η επιλογή του ύμνου του ΕΑΜ φέρνει κάτι από μνήμες εμφυλίου, μέσα από την ιστορική προέκταση της αντιπαράθεσης».
Έχουν δίκιο! Ενοχλείται ο πολιτικός απόγονος του ταγματασφαλίτη και διαιωνίζεται ο διχασμός. Τώρα, το γεγονός ότι μετά την αναγνώριση της Εθνικής Αντίστασης από την κυβέρνηση Ανδρέα Παπανδρέου, το 1982, η ιστορία του ΕΑΜ αναγνωρίστηκε και επίσημα ως τμήμα της ιστορίας των αγώνων αυτού του λαού για ελευθερία και αξιοπρέπεια, ελάχιστα απασχολεί τους πανικόβλητους σχολιαστές.
Φυσικά, δεν είναι από μόνο του το παρελθόν που προκαλεί πανικό. Είναι οι αναφορές στο παρελθόν που συμβάλλουν στην τροφοδότηση ενός πνεύματος αντίστασης και αξιοπρέπειας σήμερα. Τρέμουν την Ιστορία γιατί φοβούνται το αύριο.
Το Εθνικό Απελευθερωτικό Μέτωπο (ΕΑΜ) ιδρύθηκε στις 27/9/1941 στην Αθήνα, με πρωτοβουλία του ΚΚΕ. Σκοπός του Σκοπός του είναι: "α) Η απελευθέρωσις του Έθνους μας από τον σημερινόν ξένον ζυγόν και η απόκτησις της πλήρους ανεξαρτησίας της χώρας μας. β) Ο σχηματισμός προσωρινής κυβερνήσεως του ΕΑΜ αμέσως μετά την εκδίωξιν των ξένων κατακτητών, μοναδικός σκοπός της οποίας θα είναι η προκήρυξις εκλογών δια συντακτικήν εθνοσυνέλευσιν, με βάσιν την αναλογικήν ίνα ο λαός αποφανθή κυριαρχικώς επί του τρόπου της διακυβερνήσεώς του. γ) Η κατοχύρωσις του κυριαρχικού τούτου δικαιώματος του Ελληνικού Λαού, όπως αποφανθή περί του τρόπου της διακυβερνήσεώς του, από πάσαν αντιδραστικήν απόπειραν, ήτις θα τείνη να επιβάλη εις τον λαόν λύσεις αντιθέτους προς τας επιθυμίας του και η εκμηδένισις δι’ όλων των μέσων του ΕΑΜ και των οργάνων που το αποτελούν, πάσης τοιαύτης αποπείρας."... Η Δράση του 28/10/1941 "με εντολή του ΕΑΜ ο λαός της Αθήνας, ο οποίος ήταν και εξαθλιωμένος από την κατοχική πείνα, βγήκε στους δρόμους για να πανηγυρίσει το έπος του ελληνικού λαού στα βουνά της Αλβανίας". Είναι η πρώτη επέτειος του ΟΧΙ. Απεργίες, διαδηλώσεις, προκηρύξεις, και πολλές άλλες μορφές αντίστασης με αποκορύφωμα τον ένοπλο αγώνα του ΕΛΑΣ. Καθιερώθηκε η λαϊκή τοπική αυτοδιοίκηση, χτυπήθηκαν, προδότες, κατακτητές, μαυραγορίτες. Οι μάχες με τους ναζί ήταν σκληρότατες αλλά νικηφόρες. Το Ελ Αλαμέιν και η γενικότερη αποτυχία των στρατηγικών σχεδιασμών του Άξονα οφείλεται στην πεισματική αντίσταση με όλα τα μέσα από τους ηρωικούς μαχητές, που έδωσαν άλλοι τη ζωή τους κι άλλοι μέλη του σώματος τους για την Ελευθερία. Δεκάδες επίλεκτες μεραρχίες καθηλώθηκαν στην Ελλάδα υφιστάμενες δεκάδες χιλιάδες απώλειες από τη δράση των κομμουνιστών που εφάρμοζαν με επιτυχία τον ανταρτοπόλεμο. Ο εφοδιασμός της αλεπού της ερήμου, του καλύτερου γερμανού στρατηγού Έρβιν Ρόμελ, διακόπηκε. Η μάχη της σοδειάς το 1944 όπου υπήρξε πλήρης αποτυχία με πολλές απώλειες για τους φασίστες, να πάρουν τα αγροτικά προϊόντα, έσωσε από τη μια τον κόσμο από την επανάληψη της μεγάλης πείνας των ετών 1941-1942 και από την άλλη άφησε χωρίς τρόφιμα τους ναζί. Συμπερασματικά αν κάποιος ύμνος, αν κάποια τραγούδια πρέπει να ακούγονται και να παίζονται από τις μπάντες είναι αυτά του ΕΑΜ και του ΕΛΑΣ. mitsos175.
Βρε,δεν παν να ενοχληθουν,και να σκασουν και να πλανταξουν....εχουμε φτυσει το γαλα της μανας μας,τοσα χρονια!! Αντε ,γιατι καμια φορα,η ιστορια μπορει να αλλαξει και απο μια ....τυχαιοτητα!! Καλα,μονο που το σκευτομαι......μια ευχαριστηση την εχω!!
Πολύ καλό αυτό που έκανε ο Ρούσος. Αξίζουν τέτοιοι συμβολισμοί. Δίνουν έστω μια μικρή ψυχολογική ανάταση που την χρειαζόμαστε όλοι όσοι αγωνιζόμαστε σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς..
9.09 ολα καλα. την εξουσια ομως γιατι δεν την πηρε το ΕΑΜ και υπογραψε τις εγκληματικες συμφωνιες ΣΜΑ ΛΙΒΑΝΟΣ ΚΑΖΕΡΤΑ ΒΑΡΚΙΖΑ. γιατι καταδικασε το κινημα της ΑΣΟ ως τυχοδιωκτες. Μερικα πολυ κρισιμα ερωτημματα που θελουνε μια απαντηση. και βεβαια την ιδυση του ΔΣΕ που δεν την αναφερες καθολου
9.09 ο 2ος στοχος του ΕΑΜ ειναι ολα τα λεφτα και δειχνει ξεκαθαρα την αιτια της ηττας. λες και υπηρχε ποτε περιπτωση η αστικη ταξη ΓΕΡΜΑΝΟΦΙΛΗ ΚΑΙ ΑΓΓΛΟΦΙΛΗ θα αφηνε να γινει αυτη η διαδικασια. Σε αυτες τις περιπτωσεις που κρινεται ποια ταξη θα παρει την εξουσια ο 2ος στοχος ειναι αυταπατη που οδηγει παντα στην καταστροφη,
@11.47 @1.18 Το ξέρουμε οτι το ΚΚΕ δεν θέλει ούτε να ακούει για ΕΑΜ. Αλλά ρε ΠΑΝ κάνε κουράγιο.Με τους Αριστερούς δήμαρχους θα πάθεις πολλά χουνέρια.Ο Ρούσσος έκανε την αρχή.
Το μόνο που απουσίαζε απο την λαική παρέλαση στο Χαλάνδρι ήταν το ΚΚΕ.Μάλλον ήξερε πως θα παιχτεί ο ύμνος του ΕΑΜ και δεν το άντεχε.
6.18 σε θεατρικες παραστασεις το ΚΚΕ δεν παιρνει μερος. εχεις να μας πεις τιποτα για τα ερωτηματα που εβαλα για τοτε. η για τον καπιταλισμο σημερα που μας παιρνει την ζωη. αυτα ειναι τα ερωτηματα οσο και ναπροσπαθεις να ξεφυγεις. και βεβαια δεν υπαρχει ουτε δεξια ουτε αριστερα αυτα ειναι παραμυθακια
Για την ΕΠΟΠΟΙΙΑ ΤΟΥ ΔΣΕ μουγκα. που παρα την εγκληματικη καθυστερηση απο τις αυταπατες και τα φουμαρα περι εθνικης ενοτητας εφερε σε αδιεξοδο το αστικο κρατος και χρειαστηκε η προδοσια το 1948 της ΣΥΜΜΟΡΙΑΣ ΤΙΤΟ ΚΑΡΝΤΕΛΙ ΠΑΡΤΣΑΛΙΔΗΣ ΒΑΦΕΙΑΔΗΣ που κλεισανε τα συνορα και το γιουγκοσλαβικο στρατο να συμμετεχει στις μαχες εναντιον του ΔΣΕ ωστε να λυγισει. Τιμαμε τους αλυγιστους τις ταξικης παλης κοντρα στα ταξικα ναυαγια ΑΘΑΝΑΤΟΙ
ΤΟ ΚΟΜΟ ΜΠΡΟΥΚΛΙΝ ΤΕΞΑΣ ΣΕΒ η επισκεψεις σε ολα τα ιδρυματα του καπιταλισμου οι κολεγιες με τους υγιεις επιχειρηματιες το ναι σε ΝΑΤΟ ΚΑΙ Ε.Ε δεν μπορουνε να κρυφτουνε πισω απο την ηρωικη αντισταση του λαου μας 1941 1949. Γιατι εισαστε ενοχοι και για τοτε και για σημερα. ο λαος που πολεμησε και νικησε τους γερμανους χαρη βεβαια και στον ηρωικο ΚΟΚΚΙΝΟ ΣΤΡΑΤΟ δεν μπορεσε να παρει την εξουσια στα χερια του τον οκτωβρη του 1944 συμφωνα με τις θεσεις του ΑΠΡΙΛΗ ΤΟΥ ΛΕΝΙΝ. εγκλοβισμενο το ΕΑΜ και η τοτε ηγεσια του ΚΚΕ 1941 1944 στις εγκληματικες συμφωνιες με την αστικη ταξη και τους αγγλους κατεστρεψε το κινημα. τα λογια του Γ. ΣΙΑΝΤΟΥ στην 44η συνδιασκεψη της ΠΕΕΑ ειναι πολυ χαραχταρηστικα για της αυταπατες και τα κουραφεξαλα οτι θα παμε ολοι μαζι αγαπημενοι
Πάντως τον χάρηκα το Πελετίδη ρε 6:40: Προσοχή στην εξέδρα των επισήμων δίπλα στον γραμματέα των περιβόητων ΣΔΙΤ. Τίμησε την παρέλαση όπως της έπρεπε, όχι σαν το θεατρίνο το Ρούσσο που έβαλε την φιλαρμονική να παίζει κάτι παλιακά του 1940...
Υγ: Παν το ταξικό ναυάγιο είναι καλό, το ΔΙΑΝΟΗΤΙΚΟ ναυάγιο είναι το δράμα...
8.12 πολυ καλα εκανε και παραβρεθηκε στην παρελαση ο σ. ΠΕΛΕΤΙΔΗΣ δεν εχουμε αυταπατες δεν καλλιεργουμε αυτα πατες. ειναι επικεφαλης στην πατρα της ΕΡΓΑΤΙΚΗΣ ΛΑ ΙΚΗΣ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗΣ για την ανατροπη του καπιτλισμου. θεατρικα κολπα για να κρυφτουνε απο πισω τα ΚΟΜΟ ΜΠΡΟΥΚΛΙΝ και η συμμετοχη σε κυβερνηση με τους καπιταλιστες στην εξουσια ειναι δικα σας κολπα. Σε αυτην την αβυσσο θα μονοι σας χωρις το ΚΚΕ
9.51 Ρε ΠΑΝ μπέρδεψες τα μπούτια σου έρμε. Ο Πελετίδης δεν είναι επικεφαλής της εργατικής λαικής αντιπολίτευσης στην Πάτρα. Είναι δήμαρχος ρε.Ούτε στο Κόμο ούτε στο Μπρούκλιν.Στην Πάτρα είναι δήμαρχος ρε ούφο. Στην εξέδρα με τον γραμματέα των ΣΔΙΤ βρέθηκε σαν δήμαρχος ρέ. Για κακή τύχη της Πάτρας ο Πελετίδης έγινε δήμαρχος χωρίς να το καταλάβει.
Θα περάσει και αυτό ΠΑΝ.Οπως θα περάσει και τούτη η κυβέρνηση,όσο και να την στηρίζει το ΚΚΕ.
9.19 ΜΠΕΡΔΕΥΤΗΚΕΣ. ο σ. ΠΕΛΕΤΙΔΗΣ ειναι επικεφαλης στην πατρα της ΕΡΓΑΤΙΚΗΣ ΛΑ ΙΚΗΣ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗΣ για αλλαγη ταξης στην εξουσια. και πολυ καλα εκανε και ητανε στην εξεδρα. Με θεατρινισμους για τον υμνο του εαμ δεν κρυβονται τα ΚΟΜΟ ΚΑΙ ΜΠΡΟΥΚΛΙΝ. Το θεμα ειναι να ανατρεψουμε τον καπιταλισμο και οχι να αλλαζουμε ΧΑΛΙΦΗΔΕΣ
"Θεατρινισμοί" κατά τον ΠΑΝ είναι η ανάκρουση του ΕΑΜικού ύμνου και η συμπαράσταση των διωκόμενων δημάρχων στα δικαστήρια.
Η παρουσία σε στάση προσοχής του Πελετίδη δίπλα στον ΓΓ των ΣΔΙΤ στην παρέλαση, ΔΕΝ είναι "θεατρινισμός" σύμφωνα και πάλι με τον ΠΑΝ
(σημ.: Κατα τον ΠΑΝ ο Πελετίδης δεν είναι δήμαρχος, αλλά επικεφαλής της "λαϊκής αντιπολίτευσης" που θα ανατρέψει τον καπιταλισμό, αλλά αυτό κατά τον ΠΑΝ δεν τον εμποδίζει να στέκεται δίπλα στον ΓΓ των ΣΔΙΤ .............. Τουλάχιστον ως Δήμαρχος θα είχε μια δικαιολογία....)
ολοι αυριο στους δρομους. Καμμια αναμονη καμμια αυταπατη διαδηλονουμε για την ζωη που μας κλεβει ο καπιταλισμος. απομονωνουμε τα τσιρακια του διασπαστες της ταξης μας ΧΩΡΙΣ ΕΣΕΝΑ ΓΡΑΝΑΖΙ ΔΕΝ ΓΥΡΝΑ ΕΡΓΑΤΗ ΜΠΟΡΕΙΣ ΧΩΡΙΣ ΑΦΕΝΤΙΚΑ ΟΛΟΙ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΤΑΞΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ
Ωωωω μεγάλε ΠΑΝ ΗΓΕΤΗ αν αύριο σε πλησιάσουν δύο τύποι με άσπρες μπλούζες μην γίνεις βίαιος. Μην ανισυχείς γα το καλό σου θα είναι. Δεν θα είναι ούτε, ασφαλίτες, όυτε οπορτούνες !
9:13 To σύνθημα "ΧΩΡΙΣ ΕΣΕΝΑ ΓΡΑΝΑΖΙ ΔΕΝ ΓΥΡΝΑ ΕΡΓΑΤΗ ΜΠΟΡΕΙΣ ΧΩΡΙΣ ΑΦΕΝΤΙΚΑ" αν τολμούσες να το ξεστομίσεις στην ΕΣΣΔ σε είχε φάει η μαρμάγκα μέχρι να πεις κίμινο φουκαρά μου!
11.17 ΣΤΗΝ ΕΣΣΔ οσο στην εξουσια ητανε οι ΜΠΟΛΣΕΒΙΚΟΙ δεν χρειαζοτανε να φωναξεις τετοιο συνθημα γιατι δεν υπηρχανε καπιταλιστες. Μετα το 20ο συνεδριο το 1956 που επικρατησε ο οπορτουνισμος και σταδιακα εφαρμοζανε νομους του καπιταλισμου θα συμφωνησω μαζι σου εχεις δικιο.
Που τον ακούσατε το ύμνο του ΕΑΜ , ο δήμαρχος είπε ότι ήταν ρώσικη μελωδία και ο οχι ο ύμνος του ΕΑΜ , που σε αυτή τη ρώσικη μελωδία "ντροπή τους", το έβαλα σε εισαγωγικά γιατί δεν το είπε αυτός αλλά εγώ , έβαλαν "οι αδιάντροποι" στίχους για το ΕΑΜ και το μετέτρεψαν σε ύμνο. Κατά τον δήμαρχο στις 28 Οκτώβρη βάζουμε ρώσικες μελωδίες και ο νοών νοείτω . Κρίμα που δεν έβαλε το Подмосковные Вечера = νύχτες της Μόσχας! που είναι καταπληκτική μελωδία. Καληνύχτα κ. Δήμαρχε και λοιποί συγγενείς.
Ο 5.44 λέει: "ο δήμαρχος είπε ότι ήταν ρώσικη μελωδία και ο οχι ο ύμνος του ΕΑΜ"
Η Δήλωση Ρούσου είναι αυτή: "Αυτό που ακούστηκε στην παρέλαση ήταν μια ρώσικη μελωδία που έχει χρησιμοποιηθεί και ως ύμνος του ΕΑΜ." http://www.protothema.gr/greece/article/422058/stin-eisaggelea-o-dimarhos-halandriou-gia-tin-axiologisi-/
Η Δήλωση Ρούσου είναι αυτή: "Αυτό που ακούστηκε στην παρέλαση ήταν μια ρώσικη μελωδία που έχει χρησιμοποιηθεί και ως ύμνος του ΕΑΜ."
΄Αρα αυτό που ακούστηκε στην παρέλαση σύμφωνα με το κ. Ρούσσο ήταν απλώς μια ρώσικη μελωδία. Κι όχι ο ύμνος του ΕΑΜ.
Η σημερινή συγκέντρωση του ΠΑΜΕ ήταν μεγαλειώδης, πέρα από κάθε προσδοκία, και το κυριότερο; Το ΠΑΜΕ πλέον το εμπιστεύονται όλο και περισσότεροι άνθρωποι. Γιατι δεν ήταν όλοι οι άνθρωποι που κατέβηκαν σήμερα στο συλλαλητήριο μέλη ή φίλοι του ΠΑΜΕ,. Βλέπουν όμως ότι επιτέλους κάτι πρέπει να γίνει κι οχι να περιμένουμε μια κυβέρνηση που έτσι κι αλλιώς δεν θα μας σώσει. Κατέβηκαν και άτομα που για πρώτη φορά συγχρωτίζονταν με το ΠΑΜΕ. Δεύτερος μεγάλος σταθμός η απεργία στις 27. Για να δούμε εκεί ποιοι θα απεργήσουν και ποιοι θα το παίξουν άρρωστοι και θα πάρουν άδειες; ΄Η ποιοι θα δουν βροχή και θα πουν άσε κάθομαι σπίτι μου τι να κάνω στο συλλαλητήριο; Θα βραχώ. Και τέλος ποιοι θα υπονομεύσουν την απεργία όπως προσπαθησαν ανεπιτυχώς να υπονομεύσουν και το σημερινό συλλαλητήριο ονομάζοντάς το "στενά κομματικό". Και απ' την πίκρα τους τώρα που δεν τα κατάφεραν τριγυρνάνε στα σαιτ και σταζουν το φαρμάκι τους ενάντια στο ΚΚΕ και στο ΠΑΜΕ. Μονο που ξεχνάνε κάτι. Το φίδι δηλητηριάστηκε γιατί δεν προσεξε και δάγκωσε τη γλώσσα του.
χαχα πόσο κνίτης είσαι ρε 11:53; Είναι γεγονός ότι όταν ο δικός σου δήμαρχος στέκεται σούζα στην εξέδρα των επισήμων πίσω από τον εκπρόσωπο των ΣΔΙΤ, δεν σου πολυαρέσει που ένας ΑΛΛΟΣ δήμαρχος κατέβηκε από την εξέδρα, μπήκε μέσα στο κόσμο κι έβαλε στην εξέδρα των επισήμων την μπάντα του δήμου να παίζει τον ύμνο του ΕΑΜ. Ε...όπως και να το κάνουμε είναι λαϊκιστής, είναι ηθοποιός, είναι το ένα και το άλλο. Γιατί αν ΔΕΝ είναι όλα αυτά, τότε εσύ είσαι ένας μικροαστούλης που όταν σε κάνουν δήμαρχο κοιτάς να...τιμήσεις τον τίτλο. Μικροαστούλης όμως και ΚΚΕ δεν πάει, είναι αδόκιμος όρος, έτσι δεν είναι; Υπάρχουν και οι παραδόσεις βεβαίως βεβαίως....
Όμως το άλλο τι το θες και το λες βρε καψερέ; Πανελλαδική κινητοποίηση κάνατε, τέτοια κινητοποιηση των δυνάμεών σας δεν έχετε κάνει ούτε σε προεκλογικές συγκεντρώσεις, πούλμαν από παντού, 3 μήνες κοπάνημα και τελικά το σύνταγμα που θέλατε δεν το γεμίσατε. Και μιλάτε και για ...άντα χιλιάδες κόσμου. Αλήθεια ΠΟΣΑ "...άντα"; Σαρ-άντα; Ή μήπως είναι και...."-ήντα"; Πείτε μας να γελάσουμε, γιατί το σύνταγμα που (δεν) γεμίσατε χωράει 22000. Κι έρχεσαι τώρα να μας πεις για την "απεργία" στις 27 Νοέμβρη, μία κραγμένη απεργία από τους πουλημένους της ΓΣΕΕ, μια απεργία που επετειακά κάνει κάθε χρόνο για τον προϋπολογισμό! Και ΑΥΤΟ είναι το...κέντρο αγώνα του ΠΑΜΕ!! ΑΥΤΗ είναι η..."διαφορά" από την ΓΣΕΕ: Το ΠΑΜΕ απεργεί στην μία και μοναδική 24ωρη ενώ η ΓΣΕΕ φοβάται την βροχή!!! Ρε τι άντρακλες είναι αυτοί του ΠΑΜΕ!! Τι επαναστάτες!!! Τι παντός καιρού!!!
ΠΑΜΕ με βροχή. ΠΑΜΕ με μπόρα. ΠΑΜΕ με μπουμπουνητά!! ΠΑΜΕ με χαλάζι! ΠΑΜΕ με χιόνι! ΠΑΜΕ με καύσωνα!! PAME all weather που θα έλεγε και η michelin....
11.53 Μετά απο 5 χρόνια ο κόσμος περίμενε το ΚΚΕ για να δεί άσπρη μέρα.Μωρέ μπράβο!!! Σαν πολύ δεν περίμενε το ΚΚΕ ρε παλουκάρι? Για 5 χρόνια το ΚΚΕ ήταν αραγμένο και έβριζε όποιον έβγαινε στον δρόμο.Εφτιαξε ένα διασπαστικό μόρφωμα που το ονόμασε ΠΑΜΕ και περιμένει να ξεγελάσει κανά αφελή. Αμ δέ....Εσπασε τα μούτρα του!!
Υ.Γ Το πόσο και πόσοι εμπιστεύονται το το ΚΚΕ φάνηκε στις εκλογές του 2012 και στις πρόσφατες ευρωεκλογές.Φαίνεται και στα σωματεία συνεχώς χάνει δυνάμεις. Ολα τα αλλα είναι για να παρηγοριέστε και να κάνετε όνειρα που στο τέλος καταλήγουν εφιάλτες.
@11.53 Εχεις τσακωθεί με την Ελληνική γλώσσα.Δεν εξηγείται αλλοιώς.
Αφού λοιπόν ντέ και καλά θέλεις να βγάλεις τον Ρούσσο προδότη,μάθε και αυτό. Ο Πελετίδης στην Πάτρα,αφού δεν μπόρεσε να πάρει απο τα λεφτά του Δήμου για να στείλει τους ΚΚΕδες στην Αθήνα,σκέφτηκε κάτι άλλο για να βοηθήσει το ΚΚΕ.Γιατί το μυαλό του δεν το έχει στα προβλήματα της πόλης αλλά σαν υψηλόβαθμο στέλεχος του ΚΚΕ,τον ενδιαφέρει μόνο το κόμμα του και πως θα το ξελασπώνει κάθε φορά. Οπως έγραψαν οι χτεσινές εφημερίδες της Πάτρας,και δεν διαψεύστηκε,ο Πελετίδης παρέδωσε στο ΠΑΜΕ/ΚΚΕ ενα ποσόν-άγνωστο πόσο-,απο την Πάγια Εντολή του Δημάρχου,για να εκδράμουν τα μέλη του ΚΚΕ στην Αθήνα. Για όσους δεν γνωρίζουν τι είναι η Παγια Εντολή Δημάρχου,πρόκειται για ένα χρηματικό ποσόν που έχει παραχωρηθεί στους Δημάρχους,ώστε να διαχειρίζονται διάφορες κοινωνικές υποχρεώσεις των Δήμων,όπως τα έξοδα καλεσμένων του Δημάρχου,την πληρωμή εξόδων για μετακινήσεις των Δημάρχων,τα έξοδα που διαθέτει ο Δήμος σε κηδείες κάποιων προσώπων που σχετίζονταν με τον Δήμο,ή είχαν μια επιφανή παρουσία στην πόλη,κλπ. Επ'ουδενί όμως η Πάγια Εντολή δεν έχει σκοπό την εξυπηρέτηση μικροκομματικών και μικροπολιτικών συμφερόντων. Αν π.χ.ζητούσε η Ανταρσία χρήματα απο τον Πελετίδη,για παρόμοιο λόγο,καταλαβαίνεις ποιά θα ήταν η απάντηση Πελετίδη.Δεν θέλει πολύ μυαλό. Κατά πόσο η ενέργεια Πελετίδη είναι νομότυπος,θα το κρίνουν οι πολίτες που τον εμπιστεύθηκαν. Ο καθένας φαντάζεται τι θα επακολουθούσε αν κάτι παρόμοιο έκανε ο Ρούσσος ή οποιοσδήποτε άλλος Αριστερός Δήμαρχος.
E, άσε μας εμας να παρηγοριόμαστε -δε βάζω σημείωση ώρας αφού ο ίδιος είσαι ρε κακομοίρη κι απ' το πρωί έχεις γίνει φραπές απ' το χτύπημα και τη λύσσα σου ενάντια στο ΠΑΜΕ. Συνέχισε. Γραψε κι άλλα. Εδώ είμαστε να γελάμε. 22000 χωράει το Σύνταγμα;; Το ΠΑΜε το γέμισε μεγάλε το Συνταγμα. Ανταρσύα και Συριζα δεν το γέμισαν το ίδιο απογευμα στη διαδήλωσή τους για το Κομπανί. Τι τρέχει; Το 2012 ο Σύριζα το γέμιζε στο πιτς φιτίλι και σήμερα με τη συνεργασία της Ανταρσύα και ήσασταν μια παρεούλα χαρωπή;;; Τς, τς, τς, δύσκολοι καιροί για αμετροεπείς οπορτούνες.
@9.12 Κανε μας την χάρη και βάλε σημείωση ώρας.Αφού γνωρίζεις ποιός γράφει την κάθε ώρα και την στιγμή.Θα μας υποχρεώσεις. Θα την πατήσεις όμως όπως εκείνον τον κνίτη που μπέρδεψε ο καψερός τον σύντροφο απο την Πάτρα με άλλον σύντροφο απο κάποια λέσχη υπεράσπισης των ΠΑΝίβλακων. Θα έχει πολύ γούστο.
8. 40 μ.μ. Στο ξαναγράφω γιατί μάλλον δεν το είδες. Ποιες εφημερίδες της Πάτρας το έγραψαν για το ποσον που έδωσε ο κ. Πελετίδης στο ΚΚΕ και τι στοιχεία δίνουν;;; Περιμένω απάντηση.
@9.45 Οι εφημερίδες ''Πελοπόννησος'' και ''Γνώμη''.Ισως και άλλες που αγνοώ.Δεν υπήρχε διάψευση απο πλευράς Δήμου,και τελικά είναι αλήθεια γιατί το θέμα κουβεντιάζεται ήδη στην πόλη με ότι αυτό συνεπάγεται. Δεν αναφέρουν το ποσόν,αλλά σημασία έχει η κίνηση Πελετίδη. Η Πάγια Εντολή δεν είναι προσωπικός κορβανάς του Δήμαρχου.Υπόκειται σε έλεγχο παραστατικών και λογοδοσία στους δημοτικούς συμβούλους.
Αύριο αν ζητήσουν συνδρομή οι συνδικαλιστικές παρατάξεις ΠΑΣΚΕ ή ΔΑΚΕ,τι θα κάνει ο Πελετίδης?Αν αρνηθεί μήπως κατηγορηθεί για μεροληψία?
@9:06 π.μ. Είναι αλήθεια γιατί κουβεντιάζεται στην πολη; Από ποιους κουβεντιάζεται; Και σ' ευχαριστώ που μου έγραψες τις εφημερίδες αλλά δε μου έγραψες για τα στοιχεία που δίνουν αυτές οι εφημερίδες ότι είναι έτσι τα πράγματα. Δώσαν στοιχεία ή όχι; Γιατί προσπάθησα να μπω σε προηγούμενα τεύχη τους να διαβάσω τι ακριβώς έγραφαν αλλά δεν μπορούσα. Είχα προσβαση μόνο στα σημερινά. ΄Οσο για τη διαψευση αν ο κ. Πελετίδης δείξει τα παραστατικά στους δημοτικούς συμβούλους και βγει ψέμα όλο αυτό, τι θα λενε οι εφημερίδες αυτές; Ενδιαφέρον. Θα περιμένουμε τις εξελίξεις. Σίγουρα αν είναι αλήθεια και υπάρχει παρανομία θα φροντίσουν τα ΜΕσα μαζικής αποβλάκωσης να μας πληροφορήσουν για αυτό το σκάνδαλο. Κόκκινο δήμαρχο θα κατηγορήσουν. Η καλύτερή τους.
@4.07 Αναφέρομαι στις συγκεκριμένες εφημερίδες με ημερομηνία 1η Νοεμβρίου 2014.Οσον αφορά τα στοιχεία,είμουν σαφής.Δεν αναφέρουν το ποσόν.Οταν το θέμα έρθει στο προσεχές Δημοτικό Συμβούλιο την 5/11,ίσως αποκαλυπτεί και το ποσόν.Που νομίζω οτι ελάχιστη σημασία έχει το ποσόν,επειδή αυτό που μετράει είναι η καθεαυτή κίνηση Πελετίδη.Τέλος δεν καταλαβαίνω ποιά άλλα στοιχεία εννοείς.Το γεγονός πως ο Πελετίδης έδωσε χρήματα για το ΠΑΜΕ/ΚΚΕ απο την Πάγια Εντολή,δεν αμφισβητείται πλέον,αφού το θέμα θα συζητηθεί στο Δημοτικό Συμβούλιο.Μάλιστα είχε το θράσος να ζητήσει να τσοντάρουν για το ΠΑΜΕ/ΚΚΕ και οι άλλες δημοτικές παρατάξεις!!!! Ο άνθρωπος είναι εντελώς στον κόσμο του,ή καλίτερα στον μικρόκοσμο του ΚΚΕ. Πρέπει να λάβουν υπ'όψιν τους οι αναγνώστες,πως ο Πελετίδης απολαμβάνει απο τα ΜΜΕ της Πάτρας μια ιδιότυπη ασυλία όπως απολαμβάνει και το κόμμα του απο το σύνολο των ΜΜΕ της χώρας.Και όσα στραβά και ανάποδα βλέπουν το φώς της δημοσιότητας για τον Πελετίδη,αυτό γίνεται με την δέουσα προσοχή και πάντα με το σταγονόμετρο.
@7:32 μ.μ Νομίζω ότι κι εγω είμαι αρκετά σαφής οσον αφορά τα στοιχεία. Αποδείξεις δηλαδή ότι όντως έλαβε χώρα κάτι τέτοιο. Είναι γνωστό ότι πολλοί χολώθηκαν όταν ο Πελετίδης πήρε το ποσοστό που πήρε κι είναι γνωστό ότι στην Ελλάδα πολύ ευκολα κατηγορείς κάποιον για μικροκομματικά οφέλη. Μην ξεχνάμε κι όλα αυτά τα σκάνδαλα που έχουν βγει στη φόρα για την προηγούμενη δημοτικη αρχή της Πάτρας. Πάλι στο ίντερνετ έχουν αναφερθεί αυτά κι όχι στα ΜΜΕ. Γι' αυτό δεν ξέρω κατά ποσο είναι αλήθεια. Αφού λοιπον οπως λες στις 5 του μηνός θα μπει αυτό το θέμα θα διευκρινιστεί κι απ' τη λαϊκή συσπείρωση της Πάτρας. Τώρα με συγχωρείς πολύ αλλά το ότι θα μπει όπως ισχυρίζεσαι στο δημοτικό συμβούλιο δεν πάει να πει ότι είναι κι αλήθεια. Και ρωτάω. Θα μπει ως ερωτημα ή ως κατηγορία με αποδείξεις;; Εχει πολύ σημασία αυτό. Μην ξεχνάμε τώρα προσφατα έναν δήμαρχο στην Αττική που έβγαινε στα κανάλια και κατηγορούσε την προηγούμενη δημοτική αρχή κι όταν του ήρθε η μήνυση ανασκεύασε. Ιδιοτυπη ασυλία για τον Πελετίδη;;; Πού; όταν τον κατηγορούνε ότι δεν ακολουθεί το νόμο για την αξιολόγηση στο δήμο; Οταν δεν λένε ότι μείωσε την εισφορά στα τροφεία του δήμου; Μην ξεχνάμε ότι ο κ. Πελετίδης έχει δημιουργήσει εχθρούς και μέσα στον ποδοσφαιρικό χώρο γιατί είπε ότι η Παναχαική δε θα χρησιμοποιήσει το γήπεδο αν δεν εξοφλήσει τα χρέη της στο δήμο. Πώς δημιουργήθηκαν αυτά τα χρέη και γιατί η προηγούμενη δημοτική αρχή δεν έκανε το ίδιο με τον κ. Πελετίδη;; Δηλαδή ο λαός της Πάτρας είχε υποστεί τα χρέη της ομάδας και του μεγαλοπαράγοντά της; Κι όσον αφορά για τις εφημερίδες που γράφεις δεν ξέρω καν ποιων τα συμφέροντα εξυπηρετούν και με ποιον είναι. Παίζει μεγάλο ρόλο κι αυτό στις εφημερίδες. Στις 5 του μηνός λοιπόν θα μάθουμε.
@10.29 Ενα ένα για να βγάλουμε άκρη. Ζητάς αποδείξεις.Να τις ζητήσεις απο τις εφημερίδες που έγραψαν για το θέμα.Εγώ μετέφερα την είδηση όπως ακριβώς την έγραψαν,και επισήμανα πως δεν διαψεύτηκε.Επειδή έχω σχέση με τα Δημοτικά της Πάτρας,σημείωσα πως έχω την πληροφορία πως το θέμα θα τεθεί στο προσεχές Δημοτικό Συμβούλιο.Εκεί αυτός που πρέπει να δώσει εξηγήσεις είναι ο Πελετίδης. Θα πρέπει να διαψεύσει το γεγονός ή αν ισχύει να δικαιολογήσει την πράξη του και να αναφέρει το ακριβές ποσόν που έδωσε στο ΠΑΜΕ/ΚΚΕ.Τελεία και παύλα επ'αυτού. Λες είναι πολλοί αυτοί που χολώθηκαν απο το ποσοστό του Πελετίδη.Δεν ξέρω ποιούς εννοείς,αλλά πρίν τον Δεύτερο γύρο των εκλογών ο Τσίπρας ζήτησε απο την πλατεία Γεωργίου ο πατραικός λαός να ψηφίσει Πελετίδη χωρίς δεύτερη σκέψη και αστερίσκους.Παράλληλα οι Αριστερές παρατάξεις με προεξέχουσα την ΡΑΠ που στηρίζεται και απο τον ΣΥΡΙΖΑ,κάλεσαν με ανακοινώσεις τους τους ψηφοφόρους τους να στηρίξουν Πελετίδη. Και για να μην κοροιδεύομαστε αν οι ψηφοφόροι του ΣΥΡΙΖΑ δεν ψήφιζαν Πελετίδη στον δεύτερο γύρο,ο ίδιος δεν θα έβλεπε ποτέ Δημαρχία. Υπάρχει διαφορά βλέπεις.Αλλος ο Συριζαίος και άλλος ο Μπέος Απο την στήριξη όμως προεκλογικά μέχρι να μην γίνεται κριτική στις κυβιστήσεις Πελετίδη και σε όσα παράλογα διαφαίνονται στην διαχείρηση που κάνει στον Δήμο,η απόσταση είναι τεράστια και επ'ουδενι δεν θα μείνει στο απυρόβλητο. Η αξιολόγηση στον Δήμο.Ο Πελετίδης δεν είναι ο μοναδικός Δήμαρχος που αντιστάθηκε.Να μην αναφέρω ονόματα.Σχεδόν οι περισσότεροι Δήμαρχοι είναι αποφασισμένοι να μην συναινέσουν στην ''αξιολόγηση''πράττοντας το αυτονόητο.Ακόμα και αυτοί που έχουν εκλεγεί με φιλοκυβερνητικές παρατάξεις.Η στάση του όμως αυτή δεν μπορεί να αποτελέσει άλλοθι για την υπόλοιπη πολιτική διαχείρησης του Δήμου.Σχετικά με την αντιμετώπιση του Πελετίδη απο τα τοπικά ΜΜΕ,να πώ μόνο πως την επίσκεψη του Πελετίδη στον εισαγγελέα τα ΜΜΕ την είδαν κάτι σαν την απελευθέρωση της πόλης απο τους ναζί,και λίγο ήθελε η όλη κατάσταση απο τους πανηγυρισμούς να μεταβληθεί σε γελοίο σόου. Για την ιστορία οι εφημερίδες στην Πάτρα σχεδόν στο συνολό τους ανήκουν σε δεξιά συγκροτήματα και οικονομικά συμφέροντα που σχετίζονται με την κυβέρνηση.Για τα τοπικά τηλοπτικά κανάλια,καλύτερα να μην γίνει κουβέντα.Μικρογραφίες του Σκάι και του Μέγκα. Τα τροφεία του Δήμου.Αν έχεις την εντύπωση πως οι πολίτες της Πάτρας εξέλεξαν τον Πελετίδη μόνο για αυτής της ήσσονος σημασίας θέματα,μάλλον κάνεις λάθος.Δεν χρειάζεται να είναι κάποιος Αριστερός για να το κάνει.Ακόμα και δεξιοί Δήμαρχοι μειώνουν τα τροφεία κάτω απο την πίεση της ανέχειας των δημοτών.Οι πολίτες της Πάτρας τον Πελετίδη τον εξέλεξαν για τα μεγάλα και καυτά χρονίζοντα προβλήματα της Πάτρας,όπως την διαχείρηση των απορριμάτων και την κατάργηση του ΧΥΤΑ Ξερόλακκας που προεκλογικά μάλιστα είχε υποσχεθεί πως θα την κλείσει,το θαλάσσιο μέτωπο που όσο ήταν στην αντιπολίτευση ζητούσε να παραχωρηθεί στον Δήμο,το κυκλοφοριακό που κατάντησε μάστιγα,την ποιότητα ζωής στην πόλη που έχει υποβαθμιστεί απελπιστικά, την εγκατατάλειψη των συνοικιών κλπ.Πού όμως ο Πελετίδης ούτε τολμάει να τα αγγίξει προς το παρόν. Σχετικά με τα ποδοσφαιρικά και εδώ είσαι ανενημέρωτος.Ο προηγούμενος Δήμαρχος Δημαράς,για το μόνο καλό που χρεώνεται,είναι η αντιθέσή του στον μεγαλοπαράγοντα της Παναχαικής Κούγια,και η άρνησή του να του παραχωρήσει το Παμπελοποννησιακό Στάδιο λόγω χρεών.Στο θέμα αυτό έρχεται δεύτερος ο Πελετίδης,αν και κάποιοι βλέπουν πως τελικά ο Πελετίδης δεν θα κοντράρει τον Κούγια.Ιδωμεν.
Υ.Γ Υπάρχει επίσης το θέμα με το Παράρτημα της Πάτρας που ο Δημαράς το έκλεισε πέρσι.Λέγοντας Παράρτημα εννοούμε τον χώρο που αποτέλεσε σημείο αναφοράς της εξέγερσης των φοιτητών της Πάτρας τον Νοέβρη του 73.Η επέτειος του Πολυτεχνείου πλησιάζει και ο Πελετίδης τηρεί άκραν του τάφου σιωπή.Οπως όλα δείχνουν δεν προτίθεται να ανοίξει το Παράρτημα. .
Ψηλά τα λάβαρα…
-
Στις πλάτες της εργατικής τάξης πέφτουν μεγάλες ευθύνες...Στους σχεδιασμούς
της να ‘ναι όχι μόνον τα άμεσα καθήκοντα επιβίωσης των λαών, αλλά και αυτό
τ...
ΑΝΤΙΚΥΝΩΝΙΚΑ
-
Δύο χιλιάδες είκοσι τέσσερα παραδομένοι, πεσμένοι στα τέσσερα Ας μην
ξεχνάμε ότι μια πρωτοχρονιά πριν από 67 χρόνια γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη ο
Ευάγγελ...
+ σχόλια + 39 σχόλια
Έλα ρε...έκανε τέτοια αυτός που τα βρίσκει με τους φασίστες; Ο...."πουλημένος";
Α ρε ΞΥΛΟ που θέλουν μερικοί....
Είδες τι κάνει ο παλιοαριστερός δήμαρχος;
Σα δεν ντρέπεται!
Δεν σκέφτηκε τα εγκεφαλικά που θα πάθουν τόσοι αγνοί ταγματαλήτες.
Το Εθνικό Απελευθερωτικό Μέτωπο (ΕΑΜ) ιδρύθηκε στις 27/9/1941 στην Αθήνα, με πρωτοβουλία του ΚΚΕ. Σκοπός του Σκοπός του είναι:
"α) Η απελευθέρωσις του Έθνους μας από τον σημερινόν ξένον ζυγόν και η απόκτησις της πλήρους ανεξαρτησίας της χώρας μας.
β) Ο σχηματισμός προσωρινής κυβερνήσεως του ΕΑΜ αμέσως μετά την εκδίωξιν των ξένων κατακτητών, μοναδικός σκοπός της οποίας θα είναι η προκήρυξις εκλογών δια συντακτικήν εθνοσυνέλευσιν, με βάσιν την αναλογικήν ίνα ο λαός αποφανθή κυριαρχικώς επί του τρόπου της διακυβερνήσεώς του.
γ) Η κατοχύρωσις του κυριαρχικού τούτου δικαιώματος του Ελληνικού Λαού, όπως αποφανθή περί του τρόπου της διακυβερνήσεώς του, από πάσαν αντιδραστικήν απόπειραν, ήτις θα τείνη να επιβάλη εις τον λαόν λύσεις αντιθέτους προς τας επιθυμίας του και η εκμηδένισις δι’ όλων των μέσων του ΕΑΜ και των οργάνων που το αποτελούν, πάσης τοιαύτης αποπείρας."...
Η Δράση του
28/10/1941 "με εντολή του ΕΑΜ ο λαός της Αθήνας, ο οποίος ήταν και εξαθλιωμένος από την κατοχική πείνα, βγήκε στους δρόμους για να πανηγυρίσει το έπος του ελληνικού λαού στα βουνά της Αλβανίας". Είναι η πρώτη επέτειος του ΟΧΙ.
Απεργίες, διαδηλώσεις, προκηρύξεις, και πολλές άλλες μορφές αντίστασης με αποκορύφωμα τον ένοπλο αγώνα του ΕΛΑΣ. Καθιερώθηκε η λαϊκή τοπική αυτοδιοίκηση, χτυπήθηκαν, προδότες, κατακτητές, μαυραγορίτες. Οι μάχες με τους ναζί ήταν σκληρότατες αλλά νικηφόρες. Το Ελ Αλαμέιν και η γενικότερη αποτυχία των στρατηγικών σχεδιασμών του Άξονα οφείλεται στην πεισματική αντίσταση με όλα τα μέσα από τους ηρωικούς μαχητές, που έδωσαν άλλοι τη ζωή τους κι άλλοι μέλη του σώματος τους για την Ελευθερία. Δεκάδες επίλεκτες μεραρχίες καθηλώθηκαν στην Ελλάδα υφιστάμενες δεκάδες χιλιάδες απώλειες από τη δράση των κομμουνιστών που εφάρμοζαν με επιτυχία τον ανταρτοπόλεμο. Ο εφοδιασμός της αλεπού της ερήμου, του καλύτερου γερμανού στρατηγού Έρβιν Ρόμελ, διακόπηκε. Η μάχη της σοδειάς το 1944 όπου υπήρξε πλήρης αποτυχία με πολλές απώλειες για τους φασίστες, να πάρουν τα αγροτικά προϊόντα, έσωσε από τη μια τον κόσμο από την επανάληψη της μεγάλης πείνας των ετών 1941-1942 και από την άλλη άφησε χωρίς τρόφιμα τους ναζί.
Συμπερασματικά αν κάποιος ύμνος, αν κάποια τραγούδια πρέπει να ακούγονται και να παίζονται από τις μπάντες είναι αυτά του ΕΑΜ και του ΕΛΑΣ. mitsos175.
Αντε με το καλό να ακουστεί και ο ύμνος του ΕΛΑΣ.
Και όχι μόνο στις παρελάσεις.
Βρε,δεν παν να ενοχληθουν,και να σκασουν και να πλανταξουν....εχουμε φτυσει το γαλα της μανας μας,τοσα χρονια!! Αντε ,γιατι καμια φορα,η ιστορια μπορει να αλλαξει και απο μια ....τυχαιοτητα!! Καλα,μονο που το σκευτομαι......μια ευχαριστηση την εχω!!
Πολύ καλό αυτό που έκανε ο Ρούσος. Αξίζουν τέτοιοι συμβολισμοί. Δίνουν έστω μια μικρή ψυχολογική ανάταση που την χρειαζόμαστε όλοι όσοι αγωνιζόμαστε σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς..
28 Οκτωβρίου είναι και η ίδρυση του ηρωικού ΔΣΕ.
Ενα μεγάλο ΜΠΡΑΒΟ για τον ΔΗΜΑΡΧΟ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ οι παρελάσεις γινονται για την τιμή των ΑΓΩΝΙΣΤΩΝ και ΟΧΙ για τους φασίστες
9.09 ολα καλα. την εξουσια ομως γιατι δεν την πηρε το ΕΑΜ και υπογραψε τις εγκληματικες συμφωνιες ΣΜΑ ΛΙΒΑΝΟΣ ΚΑΖΕΡΤΑ ΒΑΡΚΙΖΑ. γιατι καταδικασε το κινημα της ΑΣΟ ως τυχοδιωκτες. Μερικα πολυ κρισιμα ερωτημματα που θελουνε μια απαντηση. και βεβαια την ιδυση του ΔΣΕ που δεν την αναφερες καθολου
9.09 ο 2ος στοχος του ΕΑΜ ειναι ολα τα λεφτα και δειχνει ξεκαθαρα την αιτια της ηττας. λες και υπηρχε ποτε περιπτωση η αστικη ταξη ΓΕΡΜΑΝΟΦΙΛΗ ΚΑΙ ΑΓΓΛΟΦΙΛΗ θα αφηνε να γινει αυτη η διαδικασια. Σε αυτες τις περιπτωσεις που κρινεται ποια ταξη θα παρει την εξουσια ο 2ος στοχος ειναι αυταπατη που οδηγει παντα στην καταστροφη,
@11.47 @1.18
Το ξέρουμε οτι το ΚΚΕ δεν θέλει ούτε να ακούει για ΕΑΜ.
Αλλά ρε ΠΑΝ κάνε κουράγιο.Με τους Αριστερούς δήμαρχους θα πάθεις πολλά χουνέρια.Ο Ρούσσος έκανε την αρχή.
Το μόνο που απουσίαζε απο την λαική παρέλαση στο Χαλάνδρι ήταν το ΚΚΕ.Μάλλον ήξερε πως θα παιχτεί ο ύμνος του ΕΑΜ και δεν το άντεχε.
6.18 σε θεατρικες παραστασεις το ΚΚΕ δεν παιρνει μερος. εχεις να μας πεις τιποτα για τα ερωτηματα που εβαλα για τοτε. η για τον καπιταλισμο σημερα που μας παιρνει την ζωη. αυτα ειναι τα ερωτηματα οσο και ναπροσπαθεις να ξεφυγεις. και βεβαια δεν υπαρχει ουτε δεξια ουτε αριστερα αυτα ειναι παραμυθακια
Για την ΕΠΟΠΟΙΙΑ ΤΟΥ ΔΣΕ μουγκα. που παρα την εγκληματικη καθυστερηση απο τις αυταπατες και τα φουμαρα περι εθνικης ενοτητας εφερε σε αδιεξοδο το αστικο κρατος και χρειαστηκε η προδοσια το 1948 της ΣΥΜΜΟΡΙΑΣ ΤΙΤΟ ΚΑΡΝΤΕΛΙ ΠΑΡΤΣΑΛΙΔΗΣ ΒΑΦΕΙΑΔΗΣ που κλεισανε τα συνορα και το γιουγκοσλαβικο στρατο να συμμετεχει στις μαχες εναντιον του ΔΣΕ ωστε να λυγισει. Τιμαμε τους αλυγιστους τις ταξικης παλης κοντρα στα ταξικα ναυαγια ΑΘΑΝΑΤΟΙ
ΤΟ ΚΟΜΟ ΜΠΡΟΥΚΛΙΝ ΤΕΞΑΣ ΣΕΒ η επισκεψεις σε ολα τα ιδρυματα του καπιταλισμου οι κολεγιες με τους υγιεις επιχειρηματιες το ναι σε ΝΑΤΟ ΚΑΙ Ε.Ε δεν μπορουνε να κρυφτουνε πισω απο την ηρωικη αντισταση του λαου μας 1941 1949. Γιατι εισαστε ενοχοι και για τοτε και για σημερα. ο λαος που πολεμησε και νικησε τους γερμανους χαρη βεβαια και στον ηρωικο ΚΟΚΚΙΝΟ ΣΤΡΑΤΟ δεν μπορεσε να παρει την εξουσια στα χερια του τον οκτωβρη του 1944 συμφωνα με τις θεσεις του ΑΠΡΙΛΗ ΤΟΥ ΛΕΝΙΝ. εγκλοβισμενο το ΕΑΜ και η τοτε ηγεσια του ΚΚΕ 1941 1944 στις εγκληματικες συμφωνιες με την αστικη ταξη και τους αγγλους κατεστρεψε το κινημα. τα λογια του Γ. ΣΙΑΝΤΟΥ στην 44η συνδιασκεψη της ΠΕΕΑ ειναι πολυ χαραχταρηστικα για της αυταπατες και τα κουραφεξαλα οτι θα παμε ολοι μαζι αγαπημενοι
Πάντως τον χάρηκα το Πελετίδη ρε 6:40: Προσοχή στην εξέδρα των επισήμων δίπλα στον γραμματέα των περιβόητων ΣΔΙΤ. Τίμησε την παρέλαση όπως της έπρεπε, όχι σαν το θεατρίνο το Ρούσσο που έβαλε την φιλαρμονική να παίζει κάτι παλιακά του 1940...
Υγ: Παν το ταξικό ναυάγιο είναι καλό, το ΔΙΑΝΟΗΤΙΚΟ ναυάγιο είναι το δράμα...
8.12 πολυ καλα εκανε και παραβρεθηκε στην παρελαση ο σ. ΠΕΛΕΤΙΔΗΣ δεν εχουμε αυταπατες δεν καλλιεργουμε αυτα πατες. ειναι επικεφαλης στην πατρα της ΕΡΓΑΤΙΚΗΣ ΛΑ ΙΚΗΣ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗΣ για την ανατροπη του καπιτλισμου. θεατρικα κολπα για να κρυφτουνε απο πισω τα ΚΟΜΟ ΜΠΡΟΥΚΛΙΝ και η συμμετοχη σε κυβερνηση με τους καπιταλιστες στην εξουσια ειναι δικα σας κολπα. Σε αυτην την αβυσσο θα μονοι σας χωρις το ΚΚΕ
9.51
Ρε ΠΑΝ μπέρδεψες τα μπούτια σου έρμε.
Ο Πελετίδης δεν είναι επικεφαλής της εργατικής λαικής αντιπολίτευσης στην Πάτρα.
Είναι δήμαρχος ρε.Ούτε στο Κόμο ούτε στο Μπρούκλιν.Στην Πάτρα είναι δήμαρχος ρε ούφο.
Στην εξέδρα με τον γραμματέα των ΣΔΙΤ βρέθηκε σαν δήμαρχος ρέ.
Για κακή τύχη της Πάτρας ο Πελετίδης έγινε δήμαρχος χωρίς να το καταλάβει.
Θα περάσει και αυτό ΠΑΝ.Οπως θα περάσει και τούτη η κυβέρνηση,όσο και να την στηρίζει το ΚΚΕ.
9.19 ΜΠΕΡΔΕΥΤΗΚΕΣ. ο σ. ΠΕΛΕΤΙΔΗΣ ειναι επικεφαλης στην πατρα της ΕΡΓΑΤΙΚΗΣ ΛΑ ΙΚΗΣ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗΣ για αλλαγη ταξης στην εξουσια. και πολυ καλα εκανε και ητανε στην εξεδρα. Με θεατρινισμους για τον υμνο του εαμ δεν κρυβονται τα ΚΟΜΟ ΚΑΙ ΜΠΡΟΥΚΛΙΝ. Το θεμα ειναι να ανατρεψουμε τον καπιταλισμο και οχι να αλλαζουμε ΧΑΛΙΦΗΔΕΣ
"Θεατρινισμοί" κατά τον ΠΑΝ είναι η ανάκρουση του ΕΑΜικού ύμνου και η συμπαράσταση των διωκόμενων δημάρχων στα δικαστήρια.
Η παρουσία σε στάση προσοχής του Πελετίδη δίπλα στον ΓΓ των ΣΔΙΤ στην παρέλαση, ΔΕΝ είναι "θεατρινισμός" σύμφωνα και πάλι με τον ΠΑΝ
(σημ.: Κατα τον ΠΑΝ ο Πελετίδης δεν είναι δήμαρχος, αλλά επικεφαλής της "λαϊκής αντιπολίτευσης" που θα ανατρέψει τον καπιταλισμό, αλλά αυτό κατά τον ΠΑΝ δεν τον εμποδίζει να στέκεται δίπλα στον ΓΓ των ΣΔΙΤ .............. Τουλάχιστον ως Δήμαρχος θα είχε μια δικαιολογία....)
ολοι αυριο στους δρομους. Καμμια αναμονη καμμια αυταπατη διαδηλονουμε για την ζωη που μας κλεβει ο καπιταλισμος. απομονωνουμε τα τσιρακια του διασπαστες της ταξης μας ΧΩΡΙΣ ΕΣΕΝΑ ΓΡΑΝΑΖΙ ΔΕΝ ΓΥΡΝΑ ΕΡΓΑΤΗ ΜΠΟΡΕΙΣ ΧΩΡΙΣ ΑΦΕΝΤΙΚΑ ΟΛΟΙ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΤΑΞΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ
Ωωωω μεγάλε ΠΑΝ ΗΓΕΤΗ αν αύριο σε πλησιάσουν δύο τύποι με άσπρες μπλούζες μην γίνεις βίαιος. Μην ανισυχείς γα το καλό σου θα είναι. Δεν θα είναι ούτε, ασφαλίτες, όυτε οπορτούνες !
9:13
To σύνθημα "ΧΩΡΙΣ ΕΣΕΝΑ ΓΡΑΝΑΖΙ ΔΕΝ ΓΥΡΝΑ ΕΡΓΑΤΗ ΜΠΟΡΕΙΣ ΧΩΡΙΣ ΑΦΕΝΤΙΚΑ" αν τολμούσες να το ξεστομίσεις στην ΕΣΣΔ σε είχε φάει η μαρμάγκα μέχρι να πεις κίμινο φουκαρά μου!
11.17 ΣΤΗΝ ΕΣΣΔ οσο στην εξουσια ητανε οι ΜΠΟΛΣΕΒΙΚΟΙ δεν χρειαζοτανε να φωναξεις τετοιο συνθημα γιατι δεν υπηρχανε καπιταλιστες. Μετα το 20ο συνεδριο το 1956 που επικρατησε ο οπορτουνισμος και σταδιακα εφαρμοζανε νομους του καπιταλισμου θα συμφωνησω μαζι σου εχεις δικιο.
Που τον ακούσατε το ύμνο του ΕΑΜ , ο δήμαρχος είπε ότι ήταν ρώσικη μελωδία και ο οχι ο ύμνος του ΕΑΜ , που σε αυτή τη ρώσικη μελωδία "ντροπή τους", το έβαλα σε εισαγωγικά γιατί δεν το είπε αυτός αλλά εγώ , έβαλαν "οι αδιάντροποι" στίχους για το ΕΑΜ και το μετέτρεψαν σε ύμνο. Κατά τον δήμαρχο στις 28 Οκτώβρη βάζουμε ρώσικες μελωδίες και ο νοών νοείτω . Κρίμα που δεν έβαλε το Подмосковные Вечера = νύχτες της Μόσχας! που είναι καταπληκτική μελωδία.
Καληνύχτα κ. Δήμαρχε και λοιποί συγγενείς.
Κολοκοτρώνης
Ο 5.44 λέει:
"ο δήμαρχος είπε ότι ήταν ρώσικη μελωδία και ο οχι ο ύμνος του ΕΑΜ"
Η Δήλωση Ρούσου είναι αυτή:
"Αυτό που ακούστηκε στην παρέλαση ήταν μια ρώσικη μελωδία που έχει χρησιμοποιηθεί και ως ύμνος του ΕΑΜ."
http://www.protothema.gr/greece/article/422058/stin-eisaggelea-o-dimarhos-halandriou-gia-tin-axiologisi-/
Πόσο ψευταράς είσαι ρε Λολοκοτρώνη;
Η Δήλωση Ρούσου είναι αυτή:
"Αυτό που ακούστηκε στην παρέλαση ήταν μια ρώσικη μελωδία που έχει χρησιμοποιηθεί και ως ύμνος του ΕΑΜ."
΄Αρα αυτό που ακούστηκε στην παρέλαση σύμφωνα με το κ. Ρούσσο ήταν απλώς μια ρώσικη μελωδία. Κι όχι ο ύμνος του ΕΑΜ.
Η σημερινή συγκέντρωση του ΠΑΜΕ ήταν μεγαλειώδης, πέρα από κάθε προσδοκία, και το κυριότερο; Το ΠΑΜΕ πλέον το εμπιστεύονται όλο και περισσότεροι άνθρωποι. Γιατι δεν ήταν όλοι οι άνθρωποι που κατέβηκαν σήμερα στο συλλαλητήριο μέλη ή φίλοι του ΠΑΜΕ,. Βλέπουν όμως ότι επιτέλους κάτι πρέπει να γίνει κι οχι να περιμένουμε μια κυβέρνηση που έτσι κι αλλιώς δεν θα μας σώσει. Κατέβηκαν και άτομα που για πρώτη φορά συγχρωτίζονταν με το ΠΑΜΕ. Δεύτερος μεγάλος σταθμός η απεργία στις 27. Για να δούμε εκεί ποιοι θα απεργήσουν και ποιοι θα το παίξουν άρρωστοι και θα πάρουν άδειες; ΄Η ποιοι θα δουν βροχή και θα πουν άσε κάθομαι σπίτι μου τι να κάνω στο συλλαλητήριο; Θα βραχώ. Και τέλος ποιοι θα υπονομεύσουν την απεργία όπως προσπαθησαν ανεπιτυχώς να υπονομεύσουν και το σημερινό συλλαλητήριο ονομάζοντάς το "στενά κομματικό". Και απ' την πίκρα τους τώρα που δεν τα κατάφεραν τριγυρνάνε στα σαιτ και σταζουν το φαρμάκι τους ενάντια στο ΚΚΕ και στο ΠΑΜΕ. Μονο που ξεχνάνε κάτι. Το φίδι δηλητηριάστηκε γιατί δεν προσεξε και δάγκωσε τη γλώσσα του.
@11:53
Μάλλον δεν καταλαβαίνεις καλά Ελληνικά. Μόνο έτσι εξηγείται.
χαχα πόσο κνίτης είσαι ρε 11:53;
Είναι γεγονός ότι όταν ο δικός σου δήμαρχος στέκεται σούζα στην εξέδρα των επισήμων πίσω από τον εκπρόσωπο των ΣΔΙΤ, δεν σου πολυαρέσει που ένας ΑΛΛΟΣ δήμαρχος κατέβηκε από την εξέδρα, μπήκε μέσα στο κόσμο κι έβαλε στην εξέδρα των επισήμων την μπάντα του δήμου να παίζει τον ύμνο του ΕΑΜ. Ε...όπως και να το κάνουμε είναι λαϊκιστής, είναι ηθοποιός, είναι το ένα και το άλλο. Γιατί αν ΔΕΝ είναι όλα αυτά, τότε εσύ είσαι ένας μικροαστούλης που όταν σε κάνουν δήμαρχο κοιτάς να...τιμήσεις τον τίτλο. Μικροαστούλης όμως και ΚΚΕ δεν πάει, είναι αδόκιμος όρος, έτσι δεν είναι; Υπάρχουν και οι παραδόσεις βεβαίως βεβαίως....
Όμως το άλλο τι το θες και το λες βρε καψερέ;
Πανελλαδική κινητοποίηση κάνατε, τέτοια κινητοποιηση των δυνάμεών σας δεν έχετε κάνει ούτε σε προεκλογικές συγκεντρώσεις, πούλμαν από παντού, 3 μήνες κοπάνημα και τελικά το σύνταγμα που θέλατε δεν το γεμίσατε. Και μιλάτε και για ...άντα χιλιάδες κόσμου. Αλήθεια ΠΟΣΑ "...άντα"; Σαρ-άντα; Ή μήπως είναι και...."-ήντα"; Πείτε μας να γελάσουμε, γιατί το σύνταγμα που (δεν) γεμίσατε χωράει 22000. Κι έρχεσαι τώρα να μας πεις για την "απεργία" στις 27 Νοέμβρη, μία κραγμένη απεργία από τους πουλημένους της ΓΣΕΕ, μια απεργία που επετειακά κάνει κάθε χρόνο για τον προϋπολογισμό! Και ΑΥΤΟ είναι το...κέντρο αγώνα του ΠΑΜΕ!! ΑΥΤΗ είναι η..."διαφορά" από την ΓΣΕΕ: Το ΠΑΜΕ απεργεί στην μία και μοναδική 24ωρη ενώ η ΓΣΕΕ φοβάται την βροχή!!!
Ρε τι άντρακλες είναι αυτοί του ΠΑΜΕ!!
Τι επαναστάτες!!!
Τι παντός καιρού!!!
ΠΑΜΕ με βροχή.
ΠΑΜΕ με μπόρα.
ΠΑΜΕ με μπουμπουνητά!!
ΠΑΜΕ με χαλάζι!
ΠΑΜΕ με χιόνι!
ΠΑΜΕ με καύσωνα!!
PAME all weather που θα έλεγε και η michelin....
11.53
Μετά απο 5 χρόνια ο κόσμος περίμενε το ΚΚΕ για να δεί άσπρη μέρα.Μωρέ μπράβο!!! Σαν πολύ δεν περίμενε το ΚΚΕ ρε παλουκάρι?
Για 5 χρόνια το ΚΚΕ ήταν αραγμένο και έβριζε όποιον έβγαινε στον δρόμο.Εφτιαξε ένα διασπαστικό μόρφωμα που το ονόμασε ΠΑΜΕ και περιμένει να ξεγελάσει κανά αφελή.
Αμ δέ....Εσπασε τα μούτρα του!!
Υ.Γ Το πόσο και πόσοι εμπιστεύονται το το ΚΚΕ φάνηκε στις εκλογές του 2012 και στις πρόσφατες ευρωεκλογές.Φαίνεται και στα σωματεία συνεχώς χάνει δυνάμεις.
Ολα τα αλλα είναι για να παρηγοριέστε και να κάνετε όνειρα που στο τέλος καταλήγουν εφιάλτες.
@11.53
Εχεις τσακωθεί με την Ελληνική γλώσσα.Δεν εξηγείται αλλοιώς.
Αφού λοιπόν ντέ και καλά θέλεις να βγάλεις τον Ρούσσο προδότη,μάθε και αυτό.
Ο Πελετίδης στην Πάτρα,αφού δεν μπόρεσε να πάρει απο τα λεφτά του Δήμου για να στείλει τους ΚΚΕδες στην Αθήνα,σκέφτηκε κάτι άλλο για να βοηθήσει το ΚΚΕ.Γιατί το μυαλό του δεν το έχει στα προβλήματα της πόλης αλλά σαν υψηλόβαθμο στέλεχος του ΚΚΕ,τον ενδιαφέρει μόνο το κόμμα του και πως θα το ξελασπώνει κάθε φορά.
Οπως έγραψαν οι χτεσινές εφημερίδες της Πάτρας,και δεν διαψεύστηκε,ο Πελετίδης παρέδωσε στο ΠΑΜΕ/ΚΚΕ ενα ποσόν-άγνωστο πόσο-,απο την Πάγια Εντολή του Δημάρχου,για να εκδράμουν τα μέλη του ΚΚΕ στην Αθήνα.
Για όσους δεν γνωρίζουν τι είναι η Παγια Εντολή Δημάρχου,πρόκειται για ένα χρηματικό ποσόν που έχει παραχωρηθεί στους Δημάρχους,ώστε να διαχειρίζονται διάφορες κοινωνικές υποχρεώσεις των Δήμων,όπως τα έξοδα καλεσμένων του Δημάρχου,την πληρωμή εξόδων για μετακινήσεις των Δημάρχων,τα έξοδα που διαθέτει ο Δήμος σε κηδείες κάποιων προσώπων που σχετίζονταν με τον Δήμο,ή είχαν μια επιφανή παρουσία στην πόλη,κλπ.
Επ'ουδενί όμως η Πάγια Εντολή δεν έχει σκοπό την εξυπηρέτηση μικροκομματικών και μικροπολιτικών συμφερόντων.
Αν π.χ.ζητούσε η Ανταρσία χρήματα απο τον Πελετίδη,για παρόμοιο λόγο,καταλαβαίνεις ποιά θα ήταν η απάντηση Πελετίδη.Δεν θέλει πολύ μυαλό.
Κατά πόσο η ενέργεια Πελετίδη είναι νομότυπος,θα το κρίνουν οι πολίτες που τον εμπιστεύθηκαν.
Ο καθένας φαντάζεται τι θα επακολουθούσε αν κάτι παρόμοιο έκανε ο Ρούσσος ή οποιοσδήποτε άλλος Αριστερός Δήμαρχος.
E, άσε μας εμας να παρηγοριόμαστε -δε βάζω σημείωση ώρας αφού ο ίδιος είσαι ρε κακομοίρη κι απ' το πρωί έχεις γίνει φραπές απ' το χτύπημα και τη λύσσα σου ενάντια στο ΠΑΜΕ. Συνέχισε. Γραψε κι άλλα. Εδώ είμαστε να γελάμε. 22000 χωράει το Σύνταγμα;; Το ΠΑΜε το γέμισε μεγάλε το Συνταγμα. Ανταρσύα και Συριζα δεν το γέμισαν το ίδιο απογευμα στη διαδήλωσή τους για το Κομπανί. Τι τρέχει; Το 2012 ο Σύριζα το γέμιζε στο πιτς φιτίλι και σήμερα με τη συνεργασία της Ανταρσύα και ήσασταν μια παρεούλα χαρωπή;;; Τς, τς, τς, δύσκολοι καιροί για αμετροεπείς οπορτούνες.
@9.12
Κανε μας την χάρη και βάλε σημείωση ώρας.Αφού γνωρίζεις ποιός γράφει την κάθε ώρα και την στιγμή.Θα μας υποχρεώσεις.
Θα την πατήσεις όμως όπως εκείνον τον κνίτη που μπέρδεψε ο καψερός τον σύντροφο απο την Πάτρα με άλλον σύντροφο απο κάποια λέσχη υπεράσπισης των ΠΑΝίβλακων.
Θα έχει πολύ γούστο.
@ 8:40 μ.μ
Ποιες εφημερίδες της Πάτρας το έγραψαν και τι στοιχεία δίνουν;;; Περιμένω απάντηση.
8. 40 μ.μ.
Στο ξαναγράφω γιατί μάλλον δεν το είδες.
Ποιες εφημερίδες της Πάτρας το έγραψαν για το ποσον που έδωσε ο κ. Πελετίδης στο ΚΚΕ και τι στοιχεία δίνουν;;; Περιμένω απάντηση.
@9.45
Οι εφημερίδες ''Πελοπόννησος'' και ''Γνώμη''.Ισως και άλλες που αγνοώ.Δεν υπήρχε διάψευση απο πλευράς Δήμου,και τελικά είναι αλήθεια γιατί το θέμα κουβεντιάζεται ήδη στην πόλη με ότι αυτό συνεπάγεται.
Δεν αναφέρουν το ποσόν,αλλά σημασία έχει η κίνηση Πελετίδη.
Η Πάγια Εντολή δεν είναι προσωπικός κορβανάς του Δήμαρχου.Υπόκειται σε έλεγχο παραστατικών και λογοδοσία στους δημοτικούς συμβούλους.
Αύριο αν ζητήσουν συνδρομή οι συνδικαλιστικές παρατάξεις ΠΑΣΚΕ ή ΔΑΚΕ,τι θα κάνει ο Πελετίδης?Αν αρνηθεί μήπως κατηγορηθεί για μεροληψία?
@9:06 π.μ.
Είναι αλήθεια γιατί κουβεντιάζεται στην πολη; Από ποιους κουβεντιάζεται; Και σ' ευχαριστώ που μου έγραψες τις εφημερίδες αλλά δε μου έγραψες για τα στοιχεία που δίνουν αυτές οι εφημερίδες ότι είναι έτσι τα πράγματα. Δώσαν στοιχεία ή όχι; Γιατί προσπάθησα να μπω σε προηγούμενα τεύχη τους να διαβάσω τι ακριβώς έγραφαν αλλά δεν μπορούσα. Είχα προσβαση μόνο στα σημερινά. ΄Οσο για τη διαψευση αν ο κ. Πελετίδης δείξει τα παραστατικά στους δημοτικούς συμβούλους και βγει ψέμα όλο αυτό, τι θα λενε οι εφημερίδες αυτές; Ενδιαφέρον. Θα περιμένουμε τις εξελίξεις. Σίγουρα αν είναι αλήθεια και υπάρχει παρανομία θα φροντίσουν τα ΜΕσα μαζικής αποβλάκωσης να μας πληροφορήσουν για αυτό το σκάνδαλο. Κόκκινο δήμαρχο θα κατηγορήσουν. Η καλύτερή τους.
@4.07
Αναφέρομαι στις συγκεκριμένες εφημερίδες με ημερομηνία 1η Νοεμβρίου 2014.Οσον αφορά τα στοιχεία,είμουν σαφής.Δεν αναφέρουν το ποσόν.Οταν το θέμα έρθει στο προσεχές Δημοτικό Συμβούλιο την 5/11,ίσως αποκαλυπτεί και το ποσόν.Που νομίζω οτι ελάχιστη σημασία έχει το ποσόν,επειδή αυτό που μετράει είναι η καθεαυτή κίνηση Πελετίδη.Τέλος δεν καταλαβαίνω ποιά άλλα στοιχεία εννοείς.Το γεγονός πως ο Πελετίδης έδωσε χρήματα για το ΠΑΜΕ/ΚΚΕ απο την Πάγια Εντολή,δεν αμφισβητείται πλέον,αφού το θέμα θα συζητηθεί στο Δημοτικό Συμβούλιο.Μάλιστα είχε το θράσος να ζητήσει να τσοντάρουν για το ΠΑΜΕ/ΚΚΕ και οι άλλες δημοτικές παρατάξεις!!!!
Ο άνθρωπος είναι εντελώς στον κόσμο του,ή καλίτερα στον μικρόκοσμο του ΚΚΕ.
Πρέπει να λάβουν υπ'όψιν τους οι αναγνώστες,πως ο Πελετίδης απολαμβάνει απο τα ΜΜΕ της Πάτρας μια ιδιότυπη ασυλία όπως απολαμβάνει και το κόμμα του απο το σύνολο των ΜΜΕ της χώρας.Και όσα στραβά και ανάποδα βλέπουν το φώς της δημοσιότητας για τον Πελετίδη,αυτό γίνεται με την δέουσα προσοχή και πάντα με το σταγονόμετρο.
@7:32 μ.μ
Νομίζω ότι κι εγω είμαι αρκετά σαφής οσον αφορά τα στοιχεία. Αποδείξεις δηλαδή ότι όντως έλαβε χώρα κάτι τέτοιο. Είναι γνωστό ότι πολλοί χολώθηκαν όταν ο Πελετίδης πήρε το ποσοστό που πήρε κι είναι γνωστό ότι στην Ελλάδα πολύ ευκολα κατηγορείς κάποιον για μικροκομματικά οφέλη. Μην ξεχνάμε κι όλα αυτά τα σκάνδαλα που έχουν βγει στη φόρα για την προηγούμενη δημοτικη αρχή της Πάτρας. Πάλι στο ίντερνετ έχουν αναφερθεί αυτά κι όχι στα ΜΜΕ. Γι' αυτό δεν ξέρω κατά ποσο είναι αλήθεια. Αφού λοιπον οπως λες στις 5 του μηνός θα μπει αυτό το θέμα θα διευκρινιστεί κι απ' τη λαϊκή συσπείρωση της Πάτρας. Τώρα με συγχωρείς πολύ αλλά το ότι θα μπει όπως ισχυρίζεσαι στο δημοτικό συμβούλιο δεν πάει να πει ότι είναι κι αλήθεια. Και ρωτάω. Θα μπει ως ερωτημα ή ως κατηγορία με αποδείξεις;; Εχει πολύ σημασία αυτό. Μην ξεχνάμε τώρα προσφατα έναν δήμαρχο στην Αττική που έβγαινε στα κανάλια και κατηγορούσε την προηγούμενη δημοτική αρχή κι όταν του ήρθε η μήνυση ανασκεύασε. Ιδιοτυπη ασυλία για τον Πελετίδη;;; Πού; όταν τον κατηγορούνε ότι δεν ακολουθεί το νόμο για την αξιολόγηση στο δήμο; Οταν δεν λένε ότι μείωσε την εισφορά στα τροφεία του δήμου; Μην ξεχνάμε ότι ο κ. Πελετίδης έχει δημιουργήσει εχθρούς και μέσα στον ποδοσφαιρικό χώρο γιατί είπε ότι η Παναχαική δε θα χρησιμοποιήσει το γήπεδο αν δεν εξοφλήσει τα χρέη της στο δήμο. Πώς δημιουργήθηκαν αυτά τα χρέη και γιατί η προηγούμενη δημοτική αρχή δεν έκανε το ίδιο με τον κ. Πελετίδη;; Δηλαδή ο λαός της Πάτρας είχε υποστεί τα χρέη της ομάδας και του μεγαλοπαράγοντά της; Κι όσον αφορά για τις εφημερίδες που γράφεις δεν ξέρω καν ποιων τα συμφέροντα εξυπηρετούν και με ποιον είναι. Παίζει μεγάλο ρόλο κι αυτό στις εφημερίδες.
Στις 5 του μηνός λοιπόν θα μάθουμε.
@10.29
Ενα ένα για να βγάλουμε άκρη.
Ζητάς αποδείξεις.Να τις ζητήσεις απο τις εφημερίδες που έγραψαν για το θέμα.Εγώ μετέφερα την είδηση όπως ακριβώς την έγραψαν,και επισήμανα πως δεν διαψεύτηκε.Επειδή έχω σχέση με τα Δημοτικά της Πάτρας,σημείωσα πως έχω την πληροφορία πως το θέμα θα τεθεί στο προσεχές Δημοτικό Συμβούλιο.Εκεί αυτός που πρέπει να δώσει εξηγήσεις είναι ο Πελετίδης. Θα πρέπει να διαψεύσει το γεγονός ή αν ισχύει να δικαιολογήσει την πράξη του και να αναφέρει το ακριβές ποσόν που έδωσε στο ΠΑΜΕ/ΚΚΕ.Τελεία και παύλα επ'αυτού.
Λες είναι πολλοί αυτοί που χολώθηκαν απο το ποσοστό του Πελετίδη.Δεν ξέρω ποιούς εννοείς,αλλά πρίν τον Δεύτερο γύρο των εκλογών ο Τσίπρας ζήτησε απο την πλατεία Γεωργίου ο πατραικός λαός να ψηφίσει Πελετίδη χωρίς δεύτερη σκέψη και αστερίσκους.Παράλληλα οι Αριστερές παρατάξεις με προεξέχουσα την ΡΑΠ που στηρίζεται και απο τον ΣΥΡΙΖΑ,κάλεσαν με ανακοινώσεις τους τους ψηφοφόρους τους να στηρίξουν Πελετίδη.
Και για να μην κοροιδεύομαστε αν οι ψηφοφόροι του ΣΥΡΙΖΑ δεν ψήφιζαν Πελετίδη στον δεύτερο γύρο,ο ίδιος δεν θα έβλεπε ποτέ Δημαρχία.
Υπάρχει διαφορά βλέπεις.Αλλος ο Συριζαίος και άλλος ο Μπέος
Απο την στήριξη όμως προεκλογικά μέχρι να μην γίνεται κριτική στις κυβιστήσεις Πελετίδη και σε όσα παράλογα διαφαίνονται στην διαχείρηση που κάνει στον Δήμο,η απόσταση είναι τεράστια και επ'ουδενι δεν θα μείνει στο απυρόβλητο.
Η αξιολόγηση στον Δήμο.Ο Πελετίδης δεν είναι ο μοναδικός Δήμαρχος που αντιστάθηκε.Να μην αναφέρω ονόματα.Σχεδόν οι περισσότεροι Δήμαρχοι είναι αποφασισμένοι να μην συναινέσουν στην ''αξιολόγηση''πράττοντας το αυτονόητο.Ακόμα και αυτοί που έχουν εκλεγεί με φιλοκυβερνητικές παρατάξεις.Η στάση του όμως αυτή δεν μπορεί να αποτελέσει άλλοθι για την υπόλοιπη πολιτική διαχείρησης του Δήμου.Σχετικά με την αντιμετώπιση του Πελετίδη απο τα τοπικά ΜΜΕ,να πώ μόνο πως την επίσκεψη του Πελετίδη στον εισαγγελέα τα ΜΜΕ την είδαν κάτι σαν την απελευθέρωση της πόλης απο τους ναζί,και λίγο ήθελε η όλη κατάσταση απο τους πανηγυρισμούς να μεταβληθεί σε γελοίο σόου.
Για την ιστορία οι εφημερίδες στην Πάτρα σχεδόν στο συνολό τους ανήκουν σε δεξιά συγκροτήματα και οικονομικά συμφέροντα που σχετίζονται με την κυβέρνηση.Για τα τοπικά τηλοπτικά κανάλια,καλύτερα να μην γίνει κουβέντα.Μικρογραφίες του Σκάι και του Μέγκα.
Τα τροφεία του Δήμου.Αν έχεις την εντύπωση πως οι πολίτες της Πάτρας εξέλεξαν τον Πελετίδη μόνο για αυτής της ήσσονος σημασίας θέματα,μάλλον κάνεις λάθος.Δεν χρειάζεται να είναι κάποιος Αριστερός για να το κάνει.Ακόμα και δεξιοί Δήμαρχοι μειώνουν τα τροφεία κάτω απο την πίεση της ανέχειας των δημοτών.Οι πολίτες της Πάτρας τον Πελετίδη τον εξέλεξαν για τα μεγάλα και καυτά χρονίζοντα προβλήματα της Πάτρας,όπως την διαχείρηση των απορριμάτων και την κατάργηση του ΧΥΤΑ Ξερόλακκας που προεκλογικά μάλιστα είχε υποσχεθεί πως θα την κλείσει,το θαλάσσιο μέτωπο που όσο ήταν στην αντιπολίτευση ζητούσε να παραχωρηθεί στον Δήμο,το κυκλοφοριακό που κατάντησε μάστιγα,την ποιότητα ζωής στην πόλη που έχει υποβαθμιστεί απελπιστικά, την εγκατατάλειψη των συνοικιών κλπ.Πού όμως ο Πελετίδης ούτε τολμάει να τα αγγίξει προς το παρόν.
Σχετικά με τα ποδοσφαιρικά και εδώ είσαι ανενημέρωτος.Ο προηγούμενος Δήμαρχος Δημαράς,για το μόνο καλό που χρεώνεται,είναι η αντιθέσή του στον μεγαλοπαράγοντα της Παναχαικής Κούγια,και η άρνησή του να του παραχωρήσει το Παμπελοποννησιακό Στάδιο λόγω χρεών.Στο θέμα αυτό έρχεται δεύτερος ο Πελετίδης,αν και κάποιοι βλέπουν πως τελικά ο Πελετίδης δεν θα κοντράρει τον Κούγια.Ιδωμεν.
Υ.Γ Υπάρχει επίσης το θέμα με το Παράρτημα της Πάτρας που ο Δημαράς το έκλεισε πέρσι.Λέγοντας Παράρτημα εννοούμε τον χώρο που αποτέλεσε σημείο αναφοράς της εξέγερσης των φοιτητών της Πάτρας τον Νοέβρη του 73.Η επέτειος του Πολυτεχνείου πλησιάζει και ο Πελετίδης τηρεί άκραν του τάφου σιωπή.Οπως όλα δείχνουν δεν προτίθεται να ανοίξει το Παράρτημα.
.
Δημοσίευση σχολίου