Home » » Χάιλ Μέρκελ!

Χάιλ Μέρκελ!

Από ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ , Παρασκευή 28 Οκτωβρίου 2016 | 9:15 μ.μ.

 Γράφει ο mitsos175.

- Χάιλ Μέρκελ!

- Χάιλ! Χερ Κούλη. Σας περίμενα με ανυπομονησία. Φέρατε αυτά που σας είπα;

- Γιαβόλ φον Σόιμπλε. Οι δηλώσεις των ελλήνων πολιτικών, όπως μου ζητήσατε. Και η δική μου φυσικά.

- Ζερ γκουντ! Πολύ καλά! Μου τις διαβάζετε;

- Ασφαλώς! Αλλά -μεταξύ μας- σαχλαμάρες λέμε.

- Για! Το ξέρω χερ Κούλη! Ακριβώς γι αυτό. Σπάω πλάκα. Βλέπεις, σήμερα είναι 28 Οκτωβρίου. Άσχημη μέρα για το Ράιχ και το ναζισμό. Οι παππούδες των Ελλήνων αντιστάθηκαν και χάσαμε τον πόλεμο! Γι αυτό θέλω λίγο να ξεσκάσω. Διαβάζοντας τις δηλώσεις σας, φτιάχνει το κέφι μου. Βλέπω που κατάντησε η Ελλάδα και χαίρομαι! Κατάλαβες χερ Κούλη;

- Ο για, φον Σόιμπλε! Αρχίζω με τον Τσίπρα. Θα βάλει -λέει- δωρεάν internet. Όπως ο ακατονόμαστος.

- Το Σαμαρά λες; Αλήθεια, έκανε δήλωση;

- Του έβαλα φίμωτρο και τον έχω τιμωρία.

- Χερ Κούλη... Ακόμα κι εγώ εκπλήσσομαι με τη σκληρότητά σου. Ώστε internet ε; Δεν βρήκε τίποτε άλλο;

- Καπέλωσε και τους αγώνες των κομμουνιστών.

- Α Μπράβο του! Γι αυτό τον έχω επάνω. Έλα, χερ Κούλη, μη στραβομουτσουνιάζεις. Θα έρθει η σειρά σου, θα δεις... Πες μου για τον Πάκη τώρα.

- Επανέλαβε το "Μολών Λαβέ"

- Βας;

- Σημαίνει "έλα να τα πάρεις".

- Πολύ ευγενικό, αλλά τα πήραμε ήδη όλα, τι άλλο να πάρουμε;

- Είναι ιστορική φράση του Λεωνίδα, βασιλιά των Σπαρτιατών, η οποία δόθηκε σε απάντηση των κηρύκων του βασιλιά Ξέρξη, όταν αυτός ζήτησε την παράδοση των όπλων στις Θερμοπύλες.

- Κάτι σαν το ΟΧΙ του 1940. Κατάλαβα. Απίθανο τρολάρισμα από μια "γλάστρα" που δεν κουνιέται από τη θέση της και που το μόνο που ξέρει είναι να γονατίζει και να προσκυνά. Ο Λεωνίδας δεν σκοτώθηκε πολεμώντας στην πρώτη γραμμή, ή κάνω λάθος;

- Σωστά χερ Σόιμπλε. Ευτυχώς για μας δεν ζει.

- Γκουντ, γκουντ. Μου έφτιαξε η διάθεση. Θα διαβάσω τις υπόλοιπες κουταμάρες μόνος μου. Είμαι σίγουρος ότι μας γλείφετε υπέροχα.

- Γιαβόλ φον Σόιμπλε. Μάλιστα εγώ μίλησα και για ψυχική ενότητα για άλμα στο κενό... Εεε στο μέλλον...

- Το Ξέρω Κούλη, ότι έχεις ταλέντο στο να λες ανέκδοτα. Επιπλέον η οικογένειά σου ήταν πάντα με το Ράιχ. Ο μπαμπάς σου μεγάλωσε το Φύρερ στα γόνατά του! Η συστατική από τη Siemens είναι μαζί με το βιογραφικό σου. Φεύγοντας πάρε και μερικά νέα μέτρα, προαπαιτούμενα, που σκέφτηκα λόγω της επετείου. Δώστα στον Αλέξη, και πες του είναι διαταγές που πρέπει να γίνουν αμέσως.

Θέλω τα κεφάλια όσων γλύτωσαν από τα SS στην Κατοχή! Τώρα!!!

- Γιαβόλ φον Σόιμπλε! Πάντα δούλος σας. Χάιλ Μέρκελ! 
Μοιράσου το :

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger