Home » , » "Παπάδες", "παπατζήδες", "παπατζηλίκι"

"Παπάδες", "παπατζήδες", "παπατζηλίκι"

Από ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ , Παρασκευή 21 Οκτωβρίου 2016 | 8:45 μ.μ.

Γράφει ο  mitsos175.

 "Αχού! Θα τραβήξω τις κοτσίδες μου" είχε πει ο αξέχαστος κωμικός και θαρραλέος αγωνιστής κατά της χούντας, Σταύρος Παράβας. Κι εγώ, κι εγώ! Αν είχα κοτσίδες, θα τις τράβαγα, μέχρι να τις ξεριζώσω. Κουρεύομαι όμως μόνος μου, λόγω μνημονίων, έτσι το κεφάλι μου είναι σαν τα πρόβατα που κούρευα όταν ήμουν βοσκός: Έργο αφηρημένης τέχνης.

Γιατί το μαλλιοτράβηγμα; Για τη λιτανεία της Εκκλησίας, ώστε να βρέξει! Λοιπόν παπάδες ξέρετε κάτι; Δεν έχετε μόνον εσείς internet, έχουν κι άλλοι. Να ευχαριστήσω με την ευκαιρία τους φίλους, που μου έκαναν την ευγενική χορηγία, διότι σήμερα ακόμα και για την κάρτα του ΟΑΕΔ, θέλεις σύνδεση.

Πριν μέρες λοιπόν έβλεπα τον καιρό και είχε πει ότι θα έβρεχε. Εποχή κατάλληλη για βροχές είναι, συνήθως με την κλιματική αλλαγή τώρα αρχίζουν τα πρωτοβρόχια... Μην τα πολυλογώ, το "θαύμα" πρόλαβαν και το είπαν πρώτοι οι μετεωρολόγοι. Σας πήραν τη δουλειά, ατυχία. Γι αυτό το δούλεμα στο διαδίκτυο.

Άσε το άλλο. Άμα γίνουν πλημμύρες, ποιός θα τις χρεωθεί τώρα; Θα πουν οι Ορθόδοξοι; "Χόρεψαν κι οι Ινδιάνοι το χορό της βροχής"; Μην παίζετε με αυτά τα πράγματα, είναι επικίνδυνο. Καθόσον αγάπη μου, μόλις ρίξει μια ψιχάλα, θα πνιγούμε. Όπως πνιγόμαστε πάντα σε μια κουταλιά νερό. Υπόνομοι που δεν καθαρίστηκαν, κακοτεχνίες, έργα που θα γίνουν μετά τη Β' Παρουσία κλπ...

Έβρεξε λοιπόν, γιατί το είπαν οι παπάδες! "Παπάδες", "παπατζήδες", "παπατζηλίκι", από την ίδια ρίζα προέρχονται οι λέξεις. Κι οι πράξεις. Όχι, δεν βλαστημώ! Α - πα - πα τέτοιο πράγμα. Καμιά θρησκεία δεν προσβάλω, δεν με ενδιαφέρει τι είπαν πριν χιλιάδες χρόνια ο Ιησούς, ο Μωάμεθ, ή οποιοσδήποτε άλλος. Και τους αγίους τους σέβομαι. Άλλοι τους καπηλεύονται, βγάζουν τα οστά τους τσάρκα, για να τα κονομήσουν. "Για τα λεφτά τα κάνεις όλα..." που λέει και το τραγούδι.

Αλλά μια και κάνετε θαύματα παπάδες, δεν κάνετε κι αυτό; Κάντε μια λιτανεία να απαλλαγούμε από τα Μνημόνια. Από τους τοκογλύφους. Κι εξορκισμό, ότι νομίζετε. Να σταματήσει το κλέψιμο από τους κομματικούς κουμπάρους. Να υπάρξει αξιοκρατία. Να φάνε οι φτωχοί, να βρουν σπίτι οι άστεγοι. Να αυξηθούν οι μισθοί οι συντάξεις, να μειωθεί η ανεργία, το χρέος.... Αυτά είναι δύσκολα θαύματα ε; Γι αυτά λέει η θρησκεία "Υπομονή. Νηστεία και Προσευχή" Κυρίως νηστεία για το ποίμνιο, το παπαδαριό είναι "άγιοι" άνθρωποι, μπορούν να τρώνε τον αγλέουρα, δεν χρειάζονται δίαιτες και σαχλαμάρες.

Αχ! μου έφτιαξε τη μέρα το ποίμνιο. Κι ας έβρεξε. Καινούριο συκώτι έκανα, ξινό θα μου βγει πάλι το γέλιο. Έχω ΕΝΦΙΑ απλήρωτο. Πάντως για τα θαύματα που ζήτησα, είχα ρωτήσει έναν ιερέα, αυτός ήταν εντάξει τύπος, φτωχός, πράος.. Μου είπε "Τέκνον μου, αυτά τα "θαύματα" δεν είναι δουλειά του Θεού, είναι δουλειά του Λαού. Όταν ο Κόσμος αποφασίσει να τα κάνει, τότε θα γίνουν..." Να αγιάσει το στόμα σου παππούλη. Υπάρχουν κι εξαιρέσεις, που όμως επιβεβαιώνουν τον κανόνα... 
Μοιράσου το :

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger