Home » , » Θα εξακολουθούσατε να προμηθεύεστε από ένα παραγωγό ένα προϊόν, αν επανειλημμένα έχει αποδειχθεί σκάρτο;

Θα εξακολουθούσατε να προμηθεύεστε από ένα παραγωγό ένα προϊόν, αν επανειλημμένα έχει αποδειχθεί σκάρτο;

Από ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ , Δευτέρα 29 Αυγούστου 2022 | 6:24 μ.μ.

Θα καταντούσαμε κουραστικοί αν πάλι επαναλαμβάναμε τα όσα έχουμε γράψει για τις δημοσκοπικές εταιρείες. 
Κάποιες φορές μάλιστα έχεις την αίσθηση ότι οι δημοσκόποι δεν προχωρούν σε καμιά έρευνα κοινής γνώμης. Κάθονται στο γραφείο τους και συντάσσουν αποτελέσματα δημοσκόπησης, ανάλογα με ότι τους πει ο πελάτης τους. 
Και μόνο την ανάγνωση των ευρημάτων ως προς την πρόθεση ψήφου να παρακολουθήσει κανείς διαπιστώνει ότι οι προβλέψεις μιας χαρτορίχτρας θα ήταν ποιο κοντά στην πραγματικότητα.   

Το μόνο ίσως που αξίζει να φέρουμε στην μνήμη σας είναι μια πρόταση που έγραφε ένας δημοσιογράφος όταν παρίστανε τον αντιεξουσαστή, πριν καταντήσει υπάλληλος στον Μαρινάκη. Ο Λευτέρης Χαραλαμποόπουλος: "Οι οκτώ πιο διάσημες στο κοινό εταιρείες ερευνών κοινής γνώμης (ALCO, GPO, Κάπα-Research, MARC, Metron Analysis και MRB) κάνουν χρυσές δουλειές, πληρωμένες από το ελληνικό δημόσιο βεβαίως".

Κάναμε αυτή την εισαγωγή για να παραθέσουμε στην συνέχεια ένα απόσπασμα από μια ενδιαφέρουσα σχετική ανάρτηση που έκανε η ιστοσελίδα ieidiseis.gr. Θέλοντας αυτός ο ιστότοπος να αναφερθεί στο κατά πόσο είναι αξιόπιστα τα αποτελέσματα δημοσκόπησης της εταιρείας Marc που δημοσιεύτηκαν χτες στην εφημερίδα "Πρώτο Θέμα", κάνει μια αναφορά στις τέσσερις δημοσκοπήσεις που έκανε πριν τις βουλευτικές εκλογές του 2019, ως προς την πρόθεση ψήφου του εκλογικού σώματος για τον ΣΥΡΙΖΑ. 

Η Marc έπεσε έξω περίπου 12 (!) ποσοστιαίες μονάδες στην πρόθεση ψήφου που ανακοίνωνε ως προς το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης. 

Και εδώ μπορεί να τεθεί και ένα, ρητορικό, ερώτημα: Θα εξακολουθούσαμε να προμηθεύεστε από ένα παραγωγό ένα προϊόν αν επανειλημμένα έχει αποδειχθεί σκάρτο; Γιατί, λοιπόν τηλεοπτικοί σταθμοί και εφημερίδες εξακολουθούν να πληρώνουν την Marc και να τις αναθέτουν να κάνει δημοσκοπήσεις; (Είπαμε, ρητορικό είναι το ερώτημα).

Για αρχειακούς λόγους, λοιπόν, ας παραθέσουμε ένα απόσπασμα από την ανάρτηση που αναφέραμε:

Στην πρόσφατη δημοσκόπηση που δημοσίευσε, -σ.σ η Marc- έβγαλε ως συμπέρασμα ότι για το μείζον θέμα των υποκλοπών περίπου δεν ενδιαφέρεται κανένας. Άντε, στην καλύτερη περίπτωση, λίγοι γραφικοί.

Και στην πρόθεση ψήφου, περίπου τα ίδια, ένα πολιτικό σκηνικό αναλλοίωτο, με σχεδόν οριακά κέρδη για την αντιπολίτευση. Αυτά βρήκε, αυτά δημοσιεύει, εμείς δεν θα κάνουμε δίκες προθέσεων.

Κάναμε όμως κάτι άλλο. Πήραμε τις δημοσκοπήσεις της ίδιας εταιρείας, σε χρονικό διάστημα ανάλογο με το τωρινό. Περίπου 10 μήνες δηλαδή πριν από τις εθνικές εκλογές του 2019 και εντεύθεν.

Τι ποσοστά λοιπόν έδινε η εταιρεία στον ΣΥΡΙΖΑ; Σημειώστε.

Στις 9 Σεπτεμβρίου 2018 του έδινε 19%. Στις 20/1/2019 το ποσοστό ήταν 21%. Στις 7/4/2019 ήταν 18,6% για τις ευρωεκλογές και 21,2% για τις εθνικές εκλογές. Ο μέσος όρος και των 4 δημοσκοπήσεων μας δίνει ένα ποσοστό του ΣΥΡΙΖΑ 19,95% ακριβώς. Στις εκλογές τον Ιούλιο 2019 ο ΣΥΡΙΖΑ πήρε 31,53%.

Πόσο έπεσε έξω η εταιρεία; Περίπου 12 ποσοστιαίες μονάδες. Αυτά λοιπόν τα λίγα, για να γνωριζόμαστε όλοι καλύτερα. 


Υ.Γ: Ιδιοκτήτης της συγκεκριμένης δημοσκοπικής εταιρείας και αυτοχαρατηριζόμενος πολιτικός αναλυτής είναι ο Θωμάς Γεράκης. Σας παραπέμπουμε, λοιπόν στην ανάρτηση που τιτλοφορούσαμε: "Ενας άθλιος δημοσκόπος ο οποίος ξεκίνησε σαν άθεος και κομμουνιστής, σπούδασε με υποτροφία απ' το ΚΚΕ και κατάντησε θλιβερός λακές του συστήματος"
Μοιράσου το :

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger