Το αίτημα για ελεύθερους δρόμους για όλους είναι πανάρχαιο. Ανάγεται στα μυθολογικά ακόμη χρόνια. Οι Έλληνες ουδέποτε τα πήγαιναν καλά με τους κακοποιούς και τους ληστές των δρόμων.
Γνωρίζουμε ίσως όλοι τον μύθο του Σισύφου και το αιώνιο μαρτύριό του. Δεν γνωρίζουμε όμως την αιτία του. Ο Σίσυφος, γνωστός για την πανουργία και τις απατεωνιές του, με το που έγινε βασιλιάς
της Εφύρας (μετέπειτα Κορίνθου), περιέζωσε με τείχη ολόκληρο τον Ισθμό της Κορίνθου και έβαλε διόδια, ληστεύοντας τους περαστικούς!
Η λαϊκή οργή υπήρξε μεγάλη. Γι’ αυτό ο Σίσυφος όχι μόνο καταδικάστηκε σε θάνατο, αλλά του επιβλήθηκε στον Άδη το αιώνιο μαρτύριο να κουβαλά ανώφελα και χωρίς αποτέλεσμα ένα θεόρατο βράχο προς την κορυφή του βουνού.
Ο Θησέας, ο σημαντικότερος μετά τον Ηρακλή ήρωας της αρχαίας Ελλάδας, αφού σκότωσε τον Περιφήτη στον δρόμο προς την Επίδαυρο, στη συνέχεια εξόντωσε τον άλλο ληστή στην Κακιά Σκάλα,
ελευθερώνοντας έτσι την Αθηνών – Κορίνθου.
Επί Οθωμανικής Αυτοκρατορίας απ’ τα πιο μισητά πρόσωπα ήταν οι δερβεναγάδες, που έπιαναν τα περάσματα, τα γνωστά δερβένια και επέβαλαν κεφαλικό φόρο στους περαστικούς.
Οι πολυεθνικές και οι ντόπιοι μεγαλοεργολάβοι είναι οι σύγχρονοι δερβεναγάδες των εθνικών μας δρόμων. Αφού έκλεισαν τους παραδρόμους και κάθε άλλη εναλλακτική διαδρομή, μας στήνουν καρτέρι στους εθνικούς δρόμους για να προεισπράξουν το χαράτσι τους. Λεηλατούν το εισόδημά μας και εμποδίζουν την ελεύθερη μετακίνηση και κυκλοφορία μας μέσα στην ίδια μας τη χώρα, με τις
πλάτες των κυβερνήσεων που είναι πειθήνια όργανά τους.
Ο ανυπότακτος ελληνικός λαός όμως, με το πρωτόγνωρο κίνημά του «ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ» καταργεί τα διόδιά τους στην πράξη!
Πηγή: Του Χρήστου Σταμόπουλου στην εφημερίδα "Ελευθερία"
Η πλειοψηφία του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Λήμνου ψήφισε άλλον έναν
αντιλαϊκό προϋπολογισμό και άλλο ένα Τεχνικό Πρόγραμμα που δεν
ανταποκρίνεται στις ανάγκες και στα αιτήματα των Κοινοτήτων
-
Αξίζει να σημειωθεί ότι από τους 30 προέδρους κοινοτήτων, συμμετείχαν στη
συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου μόνο οι 10 που ψήφισαν το Τεχνικό
πρόγραμμα...
Πριν από 1 ώρα
+ σχόλια + 2 σχόλια
Προφανώς, ο αρθρογράφος συγχέει το Σίσυφο με τον Προκρούστη. Αυτό δεν είναι αναλογία, αλλά προπαγανδιστική σοφιστεία. Η δε Εφύρα ταυτίζεται κυρίως με το βασίλειο της προομηρικής Τροιζήνας.
Ουσιαστικά το έγκλημα του Σίσυφου ήταν ότι κατόρθωσε να νικήσει το θάνατο και να ανατρέψει τη φυσική τάξη (αυτό κάνει ο Υπουργός, δηλαδή);. Κατόρθωσε να κάνει πραγματικότητα ένα από τα πιο ουτοπικά όνειρα ολόκληρης της ανθρωπότητας, χωρίς όμως να σκέφτεται τις συνέπειες της πράξης του.
ασχολιόταν ο Προκρούστης με διόδια; Αυτός απλά έκοβε ότι περίσσευε από το κρεβάτι.
Εννοέις ότι τα κομμένα χέρια/πόδια ήταν το τέλος διόδιων;
Δημοσίευση σχολίου