«Δεν είναι ιδιωτικοποίηση όταν πουλιέται ελληνικός δημόσιος πλούτος και δεν το αγοράζει ένας ιδιώτης αλλά το γερμανικό δημόσιο».
Χρήστος Σπίρτζης - Υπουργός Μεταφορών και Επικοινωνιών
Η παραπάνω απίστευτη μπαρούφα προέρχεται από ένα απ’ τα πιο φθαρμένα πρόσωπα του παλιού κοινωκικοπολιτικού κατεστημένου, που η Συριζέικη κολυμβήθρα του Σιλωάμ το ανέσυρε από την αφάνεια, διορίζοντας το σε σημαντικό κυβερνητικό πόστο.
Περιέχεται σε συνέντευξη που έδωσε ο Χ. Σπίρτζης στον κομματικό ραδιοσταθμό του ΣΥΡΙΖΑ και στην οποία προσπαθεί να δικαιολογήσει την παραχώρηση 14 περιφερειακών αεροδρομίων (Θεσσαλονίκης, Κέρκυρας, Ζακύνθου, Κεφαλονιάς, Ακτίου, Καβάλας, Χανίων, Ρόδου, Κω, Σαντορίνης, Μυκόνου, Μυτιλήνης, Σκιάθου, Σάμου) για περίοδο 40 ετών, στην Γερμανική εταιρεία Fraport .
Για την αποκιοκρατική σύμβαση που έκανε η συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ με την πολυεθνική Fraport -στην οποία συμμετέχει και η εταιρεία Slentel, συμφερόντων του ομίλου Κοπελούζου – και μ' αυτή προσφέρονται στην πολυεθνική, φοροαπαλλαγές, υπερεξουσίες, χωρίς η ίδια να αναλαμβάνει καμιά δέσμευση για το εργασιακό καθεστώς των εργαζομένων της, γράφαμε σ’ αυτή μας την ανάρτηση.
Χρήστος Σπίρτζης - Υπουργός Μεταφορών και Επικοινωνιών
Η παραπάνω απίστευτη μπαρούφα προέρχεται από ένα απ’ τα πιο φθαρμένα πρόσωπα του παλιού κοινωκικοπολιτικού κατεστημένου, που η Συριζέικη κολυμβήθρα του Σιλωάμ το ανέσυρε από την αφάνεια, διορίζοντας το σε σημαντικό κυβερνητικό πόστο.
Περιέχεται σε συνέντευξη που έδωσε ο Χ. Σπίρτζης στον κομματικό ραδιοσταθμό του ΣΥΡΙΖΑ και στην οποία προσπαθεί να δικαιολογήσει την παραχώρηση 14 περιφερειακών αεροδρομίων (Θεσσαλονίκης, Κέρκυρας, Ζακύνθου, Κεφαλονιάς, Ακτίου, Καβάλας, Χανίων, Ρόδου, Κω, Σαντορίνης, Μυκόνου, Μυτιλήνης, Σκιάθου, Σάμου) για περίοδο 40 ετών, στην Γερμανική εταιρεία Fraport .
Για την αποκιοκρατική σύμβαση που έκανε η συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ με την πολυεθνική Fraport -στην οποία συμμετέχει και η εταιρεία Slentel, συμφερόντων του ομίλου Κοπελούζου – και μ' αυτή προσφέρονται στην πολυεθνική, φοροαπαλλαγές, υπερεξουσίες, χωρίς η ίδια να αναλαμβάνει καμιά δέσμευση για το εργασιακό καθεστώς των εργαζομένων της, γράφαμε σ’ αυτή μας την ανάρτηση.
Να συμπληρώσουμε επίσης ότι η «Fraport Greece» αγόρασε τα αεροδρόμια κύρια με χρήματα του ελληνικού λαού αφού λαμβάνει μακροπρόθεσμη χρηματοδότηση, ύψους περίπου 1 δισ. ευρώ, από κοινοπραξία 5 κορυφαίων Ελληνικών τραπεζικών ιδρυμάτων.
Αξιοσημείωτο είναι ότι το ποσό που πήρε το ελληνικό δημόσιο για την παραχώρηση των αεροδρομίων, είναι περίπου 1,2 δις και στο σύνολο του κατέληξε στην αποπληρωμή των τοκογλυφικών δανείων που είχε πάρει το ελληνικό κράτος από τους ξένους δανειστές.
Με όλα τα παραπάνω και επιβάλλοντας εργασιακό μεσαίωνα, για την «Fraport Greece», "τα κέρδη είναι δεδομένα και βέβαια θα αυξάνονται" όπως σημείωνε σε ανακοίνωσή της η Ομοσπονδία Συλλόγων Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας.
Και αυτή η εκτίμηση επιβεβαιώθηκε απόλυτα τώρα με την πρόσφατη ανακοίνωση της εταιρείας. Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της γερμανικής μητρικής Στέφαν Σούλτε, τα 14 ελληνικά αεροδρόμια συνέβαλαν καθοριστικά στις ενισχυμένες οικονομικές επιδόσεις του ομίλου, αφού τα 14 ελληνικά περιφερειακά αεροδρόμια για τη χρήση του 2017, παρουσίασαν υπερκέρδη.
Η «Fraport Greece» ανακοίνωσε κύκλο εργασιών 234,9 εκατ. ευρώ και λειτουργικά κέρδη (EBITDA) 117,4 εκατ.
Πειστική απάντηση στο ερώτημα γιατί ξεπουλιούνται τόσο κερδοφόρες δημόσιες επιχειρήσεις, η κυβέρνηση, όπως και οι προηγούμενες που εφάρμοζαν την ίδια τακτική, αδυνατούν να δώσουν.
Να θυμίσουμε, επίσης, ότι εδώ και ένα περίπου χρόνο η Ο.Σ.Υ.Π.Α έχει καταθέσει μηνυτήριο αναφορά με σκοπό "να καταδείξει, με αδιάσειστα στοιχεία την αποικιοκρατική μορφή της συμφωνίας «ξεπουλήματος» των 14 κρατικών αεροδρομίων και να βοηθήσει τη Δικαιοσύνη να βρει τους ενόχους αυτού του εγχειρήματος, που εξυπηρετεί ξένα και μόνο συμφέροντα, υποδουλώνοντας τη χώρα και υποθηκεύοντας το μέλλον του τουρισμού".
Προφανώς και δεν έχουμε αυταπάτες για το που θα καταλήξει αυτή η μήνυση.
Δημοσίευση σχολίου