Να εντοπίσουν δηλαδή τον λόγο που είχε, ο Vahid Shafiniya από την Τεχεράνη, ο Md Maruf Haque από το Σιλέτ του Μπανγκλαντές, ο Kirill Shevtsov από το Κισινάου, ο Obaidullah Nazary από το Κουντούζ του Αφγανιστάν και τόσοι άλλοι κάτοικοι από όλες τις χώρες του πλανήτη να εκφράσουν τα εύσημα τους για τις δραστηριότητες και διακυρήξεις του Μητσοτάκη.
Και το ρεπορτάζ που υπογράφει ο Αλέξανδρος Παπαδήμας στην εφημερίδα Documento μας δίνει την απάντηση και συγχρόνως εκθέτη τον πρωθυπουργό.
Αντιγράφουμε:
«Φόρμες ανθρώπων κάνουν like»
Μην μπορώντας να δώσουμε μια πειστική εξήγηση στο γιατί αυτοί οι λογαριασμοί έκαναν like στις δημοσιεύσεις του πρωθυπουργού, απευθυνθήκαμε σε ανθρώπους που εργάζονται στον τομέα του digital marketing θέτοντας το ερώτημα αν γίνεται οι επίμαχες θετικές αντιδράσεις να έχουν γίνει επ' αμοιβή.
Οπως μας είπαν οι συγκεκριμένοι ειδικοί, «υπάρχουν συγκεκριμένες διαδικτυακές αγορές στις οποίες μπορεί κανείς να αγοράσει likes. Παλιά μπορούσε κανείς να αγοράσει likes από hots, δηλαδή ψεύτικα προφίλ που τα χειρίζονταν με ένα πρόγραμμα. Αυτά τα ψεύτικα προφίλ σταδιακά έχουν κλείσει, έπειτα από μεγάλη εκκαθάριση που πραγματοποιήθηκε από το Facebook και το Instagram».
Ως αποτέλεσμα, «η ίδια υπηρεσία συνεχίζει να παρέχεται -έστω και πιο ακριβά- από φυσικά πρόσωπα. Αρα άνθρωποι που προέρχονται κυρίως από χώρες με πολύ χαμηλά εισοδήματα για μερικά σεντς είναι πρόθυμοι να προσφέρουν τέτοιου είδους εύκολες υπηρεσίες. Μιλάμε για φάρμες ανθρώπων».
Τέτοιου είδους πληρωμένες υπηρεσίες «παρέχονται μέσω ιστοσελίδων που ονομάζονται marketplaces. Ο,τι θέλεις μπορείς να το βρεις σε τέτοιους είδους ιστοσελίδες. Το κόστος εξακολουθεί να είναι χαμηλό, αφού από περίπου 5 δολάρια που κόστιζαν περίπου εκατό likes, πλέον το αντίστοιχο κόστος ανέρχεται σε περίπου 10 δολάρια».
Μετά τα παραπάνω αντιληφθήκαμε γιατί ξαφνικά ο Mirshad Orujzada από το Αζερμπαϊτζάν, η Min Thandar Moe από τη Γιανγκόν της Μιανμάρ, και ο Yllas Balolong από το Πανγκασινάν Φυπού, τους ήρθε φλασi;a να λατρέcουν τον Μητσοτάκη 😋
Δημοσίευση σχολίου