Ο γερμανοτσολιάς του γερμανικού σουπερμάρκετ συνεχίζει την ιστορία από εκεί που την άφησαν οι γερμανοτσολιάδες της Κατοχής και οι μετακατοχικοί, ως σήμερα, δωσίλογοι.
Οι Γερμανοί Ναζί δεν θα είχαν καταφέρει να ισοπεδώσουν τη χώρα και να εξοντώσουν το λαό της, δίχως τους συνεργάτες τους.
Ούτε και στο colpo grossο, της στημένης χρεοκοπίας και της μνημονιακής ισοπέδωσης θα είχαν καταφέρει πολλά αν δεν υπήρχε όλο το σκυλολόι που εναλλάσσεται στην εξουσία, με κορυφαίους του χορού, τους σημερινούς μαφιόζους.
Ποια χώρα μπορεί να λογίζεται ως χώρα, όταν έχει ξεπουλήσει την ενεργειακή της βάση, τις τηλεπικοινωνίες της, τα αεροδρόμιά, τις κεντρικές οδικές αρτηρίες, τις σιδηροδρομικές γραμμές, τις βουνοκορφές, τον τουρισμό και σε λίγο και τις λαϊκές της αγορές;
Πριν λίγο πουλήθηκαν οι ελληνικοί σιδηρόδρομοι για 45 εκατομμύρια ευρώ όταν πριν λίγους μήνες η Βουλή των Κουίσλινγκς αποφάσισε κρατική ενίσχυση για το Γερμανικό Ελ Βενιζέλος, 130 εκατ. ευρώ και για τη Fraport και τα 14 αεροδρόμια που της πουλήσαμε αποζημίωση 178 εκατ. λόγω ‘διαφυγόντων κερδών’ από την πανδημία.
Ο φερετζές της πανδημίας αποτέλειωσε ένα λαό που ψυχορραγούσε.
Η γιαγιά Ελλάδα έκλεψε γιατί πεινούσε.
Η γιαγιά Ελλάδα επιτρέπεται μόνο να ψάχνει βρώμικα υπολείμματα σε κάδους σκουπιδιών.
Σε κανονική Κατοχή θα της έσπαγαν και τα χέρια.
Οι Γερμανοί δεν ξανάρχονται, ήρθαν, έχουν φτάσει μέχρι την Ακρόπολη, χωρίς πόλεμο. Ο κόσμος πεινά, οι δωσίλογοι τρώνε με δέκα μασέλες, έχουμε πόλεμο κι εμείς, αφού κάνουμε –στην καλύτερη περίπτωση –παθητική αντίσταση με μποϋκοτάζ σε μια εταιρία με 104,3 δις ευρώ το χρόνο, πούμε και μερικά δακρύβρεχτα ή εξεγερτικά (όπως καλή ώρα η αφεντιά μου) σε ηλεκτρονικές συνεδρίες, θα το ξεχάσουμε και αυτό, όπως το παιδί χωρίς εισιτήριο που πήδηξε απ’ το λεωφορείο κι έμεινε στον τόπο, τα παιδιά που πέθαναν από αναθυμιάσεις μαγκαλιού και τους 6000 που κρεμάστηκαν.
Εμείς και το πρόβλημα, εμείς και η λύση
Δημοσίευση σχολίου