Home » , » "Κατορθώματα" Πολύδωρα (Βίντεο)

"Κατορθώματα" Πολύδωρα (Βίντεο)

Από ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ , Παρασκευή 10 Αυγούστου 2012 | 9:02 μ.μ.

Είναι άξιο απορίας στο ποια θέματα επικεντρώνονται οι χρήστες των ιστοσελίδων κοινωνικής δικτύωσης για να εκφράσουν την πολιτική τους άποψη. Την στιγμή που η ολέθρια συγκυβέρνηση Σαμαρά-Βενιζέλου-Κουβέλη ισοπεδώνει όλη την ελληνική κοινωνία, σφαγιάζει μισθούς και συντάξεις, διαλύει κοινωνικό κράτος, υγεία και παιδεία, χιλιάδες χρήστες του f/b δημιούργησαν ιστοσελίδα στην οποία ζητούν την παραίτηση του Βύρωνα Πολύδωρα, γιατί «ανήθικα» διόρισε την κόρη του στο προσωπικό πολιτικό του γραφείο.

«Πιασάρικο» και ακίνδυνο θέμα γι’ αυτό και η τηλεόραση του Αντένα το έκανε εκτενή ρεπορτάζ. Εδώ είναι που λένε ότι βλέπουν το δέντρο και χάνουν το δάσος.

Μοιράσου το :

+ σχόλια + 3 σχόλια

Ανώνυμος
10 Αυγούστου 2012 στις 11:55 μ.μ.

Είναι πράγματι απορίας άξιον αλλά εδώ στο εξωτερικό που βρίσκομαι και γνώρισα πολλούς Έλληνες που πηγαινοέρχονται σε διαβεβαιώ ότι είναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΙ αυτοί που σκέφτονται έτσι. Εγώ ήμουνα πάντα στην κοσμάρα μου.

Ο κυριότερος λόγος νομίζω είναι ότι η σκέψη τους έχει μιαν άλλη διαστρωμάτωση από αυτή του, ας πούμε, δυτικού τρόπου σκέψης. Δεν βασίζεται πάντως στην αρχή της μη αντίφασης. Το τι έχει μέσα θα μου πεις εσύ γιατί εγώ δεν ξέρω.

Ας πούμε : το λογικό είναι να πεις, προκειμένου να καταστρέψει τις εργασιακές σχέσεις η κυβέρνηση, ας`παραλύσει το κέντρο της Αθήνας από απεργούς κι ας μην περνάει ούτε ποδήλατο απον κόσμο. Αυτοί θα σου πούνε, όχι δεν είναι σωστό να μην μπορεί να ζήσει ο άνθρωπος από το μισθό του - αλλά όχι και να κλείνουνε το δρόμο και να μην μπορείς να κάνεις τα ψώνια σου ή να μην μπορεί να πάει ο κόσμος στη δουλειά σου.

Για τους μετανάστες θα σου πούνε π.χ. και αυτοί άνθρωποι είναι, μεροκαματιάρηδες, οικογενειάρχες. Αλλά όχι και να έρχεσαι και να κλέβεις και να σκοτώνεις βρε αδερφέ! Ώπα!

Για το κόμμα που ψηφίζουνε : Eγώ πιστεύω ότι ο καθένας δικαιούται και πρέπει να έχει την άποψή του. Να ξέρεις πάντως ότι εγώ πηγαίνω, ρίχνω το ψηφοδέλτιό μου και φεύγω.

Για τη Εκκλησία. Σιγά μην ξημεροβραδιαστώ εκεί πέρα σαν τις θειες μου που πάνε εκεί τρακόσες μέρες το χρόνο. Πάω μια στο τόσο, ανάβω το καντηλάκι μου, κάνω το σταυρό μου και φεύγω.

Για τα κλαμπ που πηγαίνουνε. Κοίτα να`σου πω εγώ πάω εκεί πέρα για να ξεσκάσω. Πάω με τους φίλους μου και με τις φιλενάδες μου να δω κανάν άνθρωπο, να κάνω λίγο χαβαλέ, να χορέψω.

Για τους ομοφυλόφιλους. Κοίτα, εγώ πιστεύω ο καθένας δικαιούται να κάνει τις επιλογές του. Τώρα από κει και πέρα...

Για το στρατό. Πήγε ο αδερφός μου τώρα, είχε πάει και το αγόρι που τάχαμε και πήγα να τον δω στη Κόρινθο. Αλλά όταν γύρισε τάχα φτιάξει με τον Σωτήρη.

Για το Πανεπιστήμιο. Πέρασε όλα τα μαθήματα, της μένει η πτυχιακή.

Για έναν καθηγητή ή έναν γιατρό. Πολύ καλός άνθρωπος!

Ανώνυμος
11 Αυγούστου 2012 στις 11:29 π.μ.

Βρήκες τον πυρήνα της μαλακοσκέψης του μαλακοέλληνα. Πάντα πίτουρας ήτανε (η μεγάλη πλειοψηφία), πάντοτε οσφυοκάμπτης, πάντοτε φιγουρατζής και τζάμπα μάγκας, πάντοτε και με τον ασυτφύλαξ και με το χωροφύλαξ, πάντοτε περίμενε σαν κότα να μπουν μπροστά να "καθαρίσουν" άλλοι και να έρθει αυτός μετά να κάνει "ταμείο" και να μοιράσει θέσεις. Πάντοτε δειλός, φοβισμένος και δουλοπρεπής. ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ

μαλακοέλληνας
11 Αυγούστου 2012 στις 9:37 μ.μ.

Μόνο που παιδιά δεν μπορεί να θέλετε μερικοί λαϊκή εξουσία, αλλά να μιλάτε για ξεφτιλισμένο λαό. Είναι σαν να λέτε "Όλη η εξουσία στους ξεφτίλες".

Ορισμένοι τα έχουν λίγο χαμένα. Αν δεν τους κάνει ο Ελληνικός λαός, τότε δεν ξέρω από ποιόν περιμένουν κάτι. Από το twitter;
Στο κάτω-κάτω ρε παιδιά από πότε το facebook έγινε αντιπρόσωπος της Ελληνικής κοινωνίας; Πάει στο διάολο, τον Αλευρά, την Μπακογιάννη, το Λοβέρδο, το Ψαριανό κάποιοι τους ψήφισαν.
Το facebook με ποιά διαδικασία δηλαδή....πως?

Ας μην δίνουμε τόση σημασία στις socialχαζομάρες του δικτύου. Αυτοί μπορεί να κάνουν και γκρουπ για την διάσωση της κοιλιάς του Πάγκαλου.
Δεν φτιάχνουν επαναστάσεις οι σοσιαλμαλακίες. Συνειδήσεις πάνε να διαμορφώσουν με την βοήθεια πάντα των ΜΜΕ...

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger