(Δεν είναι τυχαίο που αναδημοσιεύουμε το παρακάτω άρθρο που υπογράφει ο Θανάσης Κάππος και δημοσιεύτηκε χτες στην ιστοσελίδα iskra.gr. Τον λόγο θα τον διαπιστώσετε σε λίγες μέρες, ίσως και σε μερικές ώρες)
- Ακούγεται ο ισχυρισμός ότι το κόψιμο της στήλης του συντρόφου Ν. Μπογιόπουλου έγινε για λόγους οικονομίας και μείωσης του κόστους.
Σκεφτόμαστε: Στις περιπτώσεις που λέγονται ψέματα, αυτοί που τα λένε δικαιολογούνται στο όνομα μιας μεγάλης προστασίας. Αλλά αυτοί που λένε τόσο ανόητα ψέματα για το κόψιμο της στήλης του Νίκου, τι ακριβώς νομίζουν ότι προστατεύουν;
Επιπρόσθετα: O Καντ έλεγε πως με «το ψέμα ο άνθρωπος εγκληματεί κατά του εαυτού του». Από τα πρώτα χρόνια ίδρυσης του κόσμου συναντάμε ψεύτες και απατεώνες. Τα παραδείγματα ουκ ολίγα στον χρόνο. Το ψέμα δύσκολα κάποιος μπορεί να το αποφύγει αλλά και δύσκολα κάποιος μπορεί να μην το πει. Για μερικούς φιλοσόφους είναι το απόλυτο κακό. Για μερικούς δήθεν κομμουνιστές που αποτελούν ιερά δισκοπότηρα του κομματικού ιερατείου αποτελεί καθημερινή πρακτική.
- Λένε κάποιοι: Μα γιατί διαμαρτύρεστε για τη στήλη του Μπογιόπουλου και όχι και για την άλλη σελίδα που κόπηκε από τον Ριζοσπάστη.
Σκεφτόμαστε: Η στήλη του Νίκου ήταν πολύ σκληρή για να πεθάνει. Αυτοί που την έκοψαν φαίνεται για να βρουν δικαιολογίες ότι ήταν αναγκασμένοι να προκαλέσουν και «παράπλευρες απώλειες»…
- Τώρα που ο Ν. Μπογιόπουλος κόπηκε, κι αντί να σκύψει το κεφάλι και να φιμωθεί δέχτηκε να γράφει τα άρθρα του στο «enikos.gr» θα πρέπει να περιμένουμε κάποιο φιρμάνι από την επίσημη κομματική γραμμή ότι «ο Μπογιόπουλος είναι πήξος και δείξος»; Προειδοποιούμε: το ψέμα χωρίς αμφιβολία δεν είναι εύκολη υπόθεση. Για να το φτιάξεις και να το πεις καλά είναι αρκετά δύσκολο. Ακόμη δυσκολότερο είναι να το βρεις. Είτε αρέσει, είτε όχι, στην περίπτωση του σ. Νίκου Μπογιόπουλου η αλήθεια έχει μόνο ένα πρόσωπο. Η διαστρέβλωση, το μύθευμα και η συγκάλυψη, «πολλά, εκατό χιλιάδες πρόσωπα».
Συμπέρασμα:
Ο σύντροφος Ν. Μπογιόπουλος είναι ένας κομμουνιστής δημοσιογράφος που χρόνια τώρα υπερασπίστηκε και υπερασπίζεται την τιμή, την ιστορία και τους αγώνες μας.
Υπερασπίστηκε τις θέσεις του ΚΚΕ στο γυαλί, το ραδιόφωνο με τεκμηριωμένα επιχειρήματα και αρχές, βάζοντας στην θέση τους πολιτικούς και ιδεολογικούς αντιπάλους.
Θα μπορούσε όπως πολλοί άλλοι (για δημοσιογράφους ο λόγος), που πέρασαν απ΄ το ΚΚΕ, να έχει εξαργυρώσει τα οφίτσια του αστικού τύπου, εδώ και πολλά χρόνια. Αυτός όμως εκεί. Αυτός δεν έφυγε. Παραμένει στον «Ριζοσπάστη» κι ας τον έκοψαν! Τον έκοψαν παρότι με τον “Ημεροδρόμο” του – μέχρι και την ημέρα που τον έκοψαν - μας έδειχνε καθημερινά πως οι πιο ωραίες μάχες είναι αυτές που δεν δώσαμε ακόμη. Τον ξέρουμε τον Νίκο. Και ξέρουμε ότι θα συνεχίσει να κάνει το ίδιο. Από όποιο βήμα του δοθεί.
- Ακούγεται ο ισχυρισμός ότι το κόψιμο της στήλης του συντρόφου Ν. Μπογιόπουλου έγινε για λόγους οικονομίας και μείωσης του κόστους.
Σκεφτόμαστε: Στις περιπτώσεις που λέγονται ψέματα, αυτοί που τα λένε δικαιολογούνται στο όνομα μιας μεγάλης προστασίας. Αλλά αυτοί που λένε τόσο ανόητα ψέματα για το κόψιμο της στήλης του Νίκου, τι ακριβώς νομίζουν ότι προστατεύουν;
Επιπρόσθετα: O Καντ έλεγε πως με «το ψέμα ο άνθρωπος εγκληματεί κατά του εαυτού του». Από τα πρώτα χρόνια ίδρυσης του κόσμου συναντάμε ψεύτες και απατεώνες. Τα παραδείγματα ουκ ολίγα στον χρόνο. Το ψέμα δύσκολα κάποιος μπορεί να το αποφύγει αλλά και δύσκολα κάποιος μπορεί να μην το πει. Για μερικούς φιλοσόφους είναι το απόλυτο κακό. Για μερικούς δήθεν κομμουνιστές που αποτελούν ιερά δισκοπότηρα του κομματικού ιερατείου αποτελεί καθημερινή πρακτική.
- Λένε κάποιοι: Μα γιατί διαμαρτύρεστε για τη στήλη του Μπογιόπουλου και όχι και για την άλλη σελίδα που κόπηκε από τον Ριζοσπάστη.
Σκεφτόμαστε: Η στήλη του Νίκου ήταν πολύ σκληρή για να πεθάνει. Αυτοί που την έκοψαν φαίνεται για να βρουν δικαιολογίες ότι ήταν αναγκασμένοι να προκαλέσουν και «παράπλευρες απώλειες»…
- Τώρα που ο Ν. Μπογιόπουλος κόπηκε, κι αντί να σκύψει το κεφάλι και να φιμωθεί δέχτηκε να γράφει τα άρθρα του στο «enikos.gr» θα πρέπει να περιμένουμε κάποιο φιρμάνι από την επίσημη κομματική γραμμή ότι «ο Μπογιόπουλος είναι πήξος και δείξος»; Προειδοποιούμε: το ψέμα χωρίς αμφιβολία δεν είναι εύκολη υπόθεση. Για να το φτιάξεις και να το πεις καλά είναι αρκετά δύσκολο. Ακόμη δυσκολότερο είναι να το βρεις. Είτε αρέσει, είτε όχι, στην περίπτωση του σ. Νίκου Μπογιόπουλου η αλήθεια έχει μόνο ένα πρόσωπο. Η διαστρέβλωση, το μύθευμα και η συγκάλυψη, «πολλά, εκατό χιλιάδες πρόσωπα».
Συμπέρασμα:
Ο σύντροφος Ν. Μπογιόπουλος είναι ένας κομμουνιστής δημοσιογράφος που χρόνια τώρα υπερασπίστηκε και υπερασπίζεται την τιμή, την ιστορία και τους αγώνες μας.
Υπερασπίστηκε τις θέσεις του ΚΚΕ στο γυαλί, το ραδιόφωνο με τεκμηριωμένα επιχειρήματα και αρχές, βάζοντας στην θέση τους πολιτικούς και ιδεολογικούς αντιπάλους.
Θα μπορούσε όπως πολλοί άλλοι (για δημοσιογράφους ο λόγος), που πέρασαν απ΄ το ΚΚΕ, να έχει εξαργυρώσει τα οφίτσια του αστικού τύπου, εδώ και πολλά χρόνια. Αυτός όμως εκεί. Αυτός δεν έφυγε. Παραμένει στον «Ριζοσπάστη» κι ας τον έκοψαν! Τον έκοψαν παρότι με τον “Ημεροδρόμο” του – μέχρι και την ημέρα που τον έκοψαν - μας έδειχνε καθημερινά πως οι πιο ωραίες μάχες είναι αυτές που δεν δώσαμε ακόμη. Τον ξέρουμε τον Νίκο. Και ξέρουμε ότι θα συνεχίσει να κάνει το ίδιο. Από όποιο βήμα του δοθεί.
+ σχόλια + 51 σχόλια
-Ποιοί είναι δηλαδή οι τύποι του Iskra που θα αποκαλέσουν "σύντροφο" τον Μπογιόπουλο;
Εκτός εάν προσχώρησε στον ΣΥΡΙΖΑ και δεν πήραμε πρέφα...
-Και το βασικότερο:
Ποιοί είναι αυτοί που τους οφείλεται οποιαδήποτε εξήγηση από το ΚΚΕ για το τι κάνει αυτό με το κομματικό του όργανο.
Ασχοληθήκαμε εμείς με την συχνότητα που γράφουν η Μαριάννα Λάτση και η Χίλαρυ Κλίντον στην Αυγή;
Άντε, γιατί το θράσος έχει και όρια.
Το δε κείμενο που αναδημοσιέυετε, είναι όλο για κλωτσιές -δεν το συζητάμε!
Εδώ ο τύπος (λογικά νοητικά καθυστερημένος) μας λέει πως "φιμώθηκε" από τον "Ρ" ο Μπογιόπουλος, την στιγμή που η στήλη του -όπως και κάθε άλλη στον "Ρ"- ευθιγραμμίζοταν εύλογα με την καταστατική του υποχρέωση να προωθεί τις θέσεις του ΚΚΕ. Δεν ήταν ποτέ "εφημερίδα των συντακτών¨" ο "Ρ" να γράφει ο καθένας ότι του καπνίσει. Όργανο της ΚΕ του ΚΚΕ είναι. Όποιος δεν με πιστεύει, ας κοιτάξει μία φορά το εξώφυλλο του σε κανένα περίπτερο.
Που τους πήρε ο πόνος για την στήλη του Μπογιόπουλου (και όχι φυσικά του Λεκάτη- δεν προσφέρονταν για συνωμοσιολογία βλέπεις), και δεν έχουν διαβάσει ούτε τον τίτλο του "Ρ"
ΟΡΓΑΝΟ ΤΗΣ ΚΕ ΤΟΥ ΚΚΕ!
Ας αχοληθούν στο Λαφαζανέικο με το χάλι της Αυγής. Εκεί τους πέφτει λόγος.
Ή μήπως τελικά όχι;
trash γίνεσαι εντελώς αστείος.
Αν αυτό θέλεις να κανεις, τα καταφέρνεις μια χαρά.
Εκει στον Περισσο,ειναι καταδικασμενοι να ζουν τα λαθη τους ξανα και ξανα γιατι πολυ απλα δε καταδεχονται οτι εκαναν λαθη. Μετα την αποχωρηση της κυριας Παπαρηγα σε μια πολυ δυσκολη συγκυρια, το κομμα θυμιζει,για αυτους που βρισκονται κοντα στα στελεχη,περιοδο Κολιγιαννη και "εκκαθαρισεων". Αντε να δουμε "...ποιος,ποιος,ποιος θα φαγωθει..." και ποιος θα αντεξει την "εξορια"απο τους ιδιους του τους συντροφους
φιλε TRASH πολυ καλο nickname εχεις. σε απεικονιζει απολυτα.
αν θεωρεις συντροφους μονο οσους ειναι εντος των κομματικων τειχων της οεργανωσης, εαν θεωρεις οτι οσοι δεν προωθουν την κομματικη γραμμη στο 100% πρεπει να καρατομουνται, ε τοτε εισαι αξιος της τυχης σου,,,,,θα καταληξετε μονο τα γραφεια και τους τοιχους να εχετε στο κομμα. θα μεινετε χωρις συντροφους κ συναγωνιστες.
κρετινε
Στον ενικο gr λοιπόν ο Μπογιόπουλος.
Οταν κόπηκε η στήλη του απο τον Ριζοσπάστη,με την δικαιολογία της οικονομικής δυσπραγίας του ΚΚΕ,πολλοί οπαδοί του Περισσού, και στο Βαθύ Κόκκινο κατακεραύνωναν όσους έλεγαν ότι οι λόγοι είναι καθαρά λόγοι πολιτικής δίωξης.
Μάλιστα κάποιοι έλεγαν ότι ο Μπογιόπουλος είναι...σε άδεια και επιστρέφει οσονούπω!!
Ο πιό προκλητικός απο αυτούς,την 26 Σεμπτεβρίου σε σχόλιο του στο Βαθύ Κόκκινο,απειλούσε πως όσοι υποστηρίζουν πως οι λογοι είναι πολιτικοί,γρήγορα θα διαψευθούν και πως δεν θα έχουν τα κότσια να το παραδεχτούν μετά!
Δυστυχώς αυτοί που διαψεύθηκαν τελικά είναι οι οπαδοί του Περισσού.
Ο Μπογιόπουλος αποτελεί παρελθόν απο τον Ριζοσπάστη,και τα κότσια άλλοι δεν τα διαθέτουν,για να παρεδεχτούν ότι πουλούσαν φούμαρα,όντως σε διατεταγμένη κομματική υπηρεσία.
Με αφορμή και πάλι τα πέρι Νίκου Μπογιόπουλου
αγαπητέ "τρας" θα ήθελα να σε ρωτήσω επειδή ρωτάς:"Ποιοί είναι αυτοί που τους οφείλεται οποιαδήποτε εξήγηση από το ΚΚΕ για το τι κάνει αυτό με το κομματικό του όργανο"
κι εγώ με τη σειρά μου,εσύ ποιός είσαι και ποιός σε έχρησε τιμητή των αποφάσεων του ΚΚΕ ;
Κάποια κομματική οργάνωση μήπως αν είσαι μέλος της ή κάποιο κομματικό ταμείο που στα ρίχνει για να βρίζεις όσους ασκούν κριτική,όχι στο ΚΚΕ σαν κόμμα και σαν ιστορία,αλλά στις αποφάσεις της συγκεκριμένης ηγετικής ομάδας του;
"Σωτήρες" σαν κι εσένα φίλε,γιατί το "σύντροφος" σου πέφτει πολύ, ο Μαρξισμός Λενινισμός
ούτε τους είχε ούτε και τους έχει ανάγκη.
Οπότε όλοι εσείς που ανήκετε στην "ταλιμπανική" μπλογκόσφαιρα και όχι φυσικά στην κομμουνιστική,κάνετε μόνο κακό στην υπόθεση του κινήματος,αποθώντας τον κόσμο με την αγοραία σας κριτική."Υπερασπίζεστε" το Νίκο, τώρα αν τυχόν όμως ο Νίκος βγει εκτός κόμματος χωρίς δική του ευθύνη θα τον βρίζεται ως οπορτουνιστή.
Και ένα τελευταίο ερώτημα σχετικά με το ψευδώνυμο που βρήκες,έκανες πολύ καιρό να το βρεις;
γιατί από ό,τι ξέρω το TRASH σημαίνει:
trash-/ noun /
σκουπίδια
rubbish, garbage, trash, junk, litter, refuse
απορρίμματα
refuse, trash, offal, dross, offscourings
σκύβαλα
refuse, trash
trash-/ adjective /
άχρηστα
trash
Θα προσπαθήσω να συγκρατηθώ για να μη διαγραφεί και το δικό μου σχόλιο όπως έγινε στον προηγούμενο.
Βλέπουμε για μια ακόμη αφορά να πετιέται πρώτος απ'όλους το ανόητο ανθρωπάκι, που έχει αναλάβει εργολαβικά την υπεράσπιση του κόμματος στο βαθύ κόκκινο. Ενός κόμματος που από υπηρέτης μιας ιδέας κατάντησε υπηρέτης του εαυτού του.
Δεν έχει αντιληφθεί ότι ο κόσμος στην καλύτερη περίπτωση δεν ασχολείται μαζί τους, αν δε γελάει κιόλας μ'αυτούς;
Και, επί του προκειμένου, η στήλη του Μπογιόπουλου ήταν από τις ελάχιστες ( να μην πω η μοναδική ) που μπορούσε να διαβάσει ένας φυσιολογικός άνθρωπος. Αν αυτό δεν τους απασχολεί, δικαίωμά τους. Αν δεν τους απασχολεί που το κόμμα έκλεισε το ραδιόφωνο και την τηλεόρασή του, πάλι δικαίωμά τους. Αν δεν τους απασχολεί που ο Ριζοσπάστης θα γίνει μπροσούρα, πάλι δικαίωμά τους. Αν είναι τόσο πρόβατα να καταπίνουν αμάσητα τα πάντα, ξανά δικαίωμά τους. Όσο δικαίωμα έχει κανείς να είναι βλάκας. Αφήστε τους βλάκες ελεύθερους. Λευτεριά στους βλάκες!!!
Κοντά 100 χρόνια ιστορίας τα ίδια και τα ίδια,όποιος μας κουνιέται στον κάδο των αχρήστων. Και έτσι επιβιώνουν οι ελεγχόμενες μετριότητες που ακούγοντάς τες μετα βίας συγκρατείς χασμουρητά. The same my pantelakis
Βάλτε τον Μπογιόπουλο σαν Γ.Γ. και θα δείτε πως θα ξεφουσκώσει το κόμμα του Λαφαζάνη, του iskra και του κάθε όψιμου αριστερου, συγκαλυμμένου πασοκου. Ylist
Ο Καππος κανει ενα κολοσιαιο λαθος Οικοδομει μια πολεμικη στο ΚΚΕ βασισμενος σε φημες καποιος καπου κατι ειπε
Γιαιτ αποκλειει το πιθανοτερο δηλ να προηγηθηκε η ευρεση νεας εργασιας και κατοπιν να αποχωρησε ο ΝΜ απο τον Ριζοσπαστη (που πραγματι εχει οικονομικα προβληματα)
λιγο φρενο στο αντικομμουνισμος δεν βλαπτει ειδικα απο αυτους που ορκιζονται συνεχως στο ονομα της ενοτητας
Οχι δεν είσαι ΚΚΕ καθόλου!!! το προβλημά σου φίλε έπρεπε να είναι για ποιό λόγο χάνεται απο το οργανο του κομματός σου μια τόσο σπουδαία στήλη και οχι να εξφενδονίζεις κατινιές γιατί τον λένε οι άλλο σύντροφο.
Από τον "ΈΝΙΚΟ" στον "Ε", στον διάδοχο του 902.
Έκει είναι η θέση του Μπογιόπουλου...
trash
εισαι ο κλασικος και πολιτικα ανοητος τυπος του δογματος αφου το κομμα λεει πεταει ο γαιδαρος σιγουρα πεταει. βλαξ απο τη στιγμη που μια πολιτικη εφημεριδα κρεμιεται στα περιπτερα και παροτρυνεις τον κοσμο να την αγορασει (και δεν την πουλας μονο στα κομματικα γραφεια) ο καθε αναγνωστης εχει δικαιωμα να ρωτησει γιατι κοπηκε η στηλη μπογιοπουλου. αν η ηγεσια σου αρνειται να δωσει μια πιστικη απαντηση ειναι προβλημα της. αν δεν το κανει ο καθενας μπορει να βγαλει το συμπερασμα οτι κοπηκε λογω του κραξιματος που σας εκανε ο μπογιοπουλος στον προσυνεδριακο διαλογο
τρας, ε συγγνώμη,σκουπίδι καλά τα είπες μπορείς και χειρότερα
Αντικκεδες πολυ πονος για το Ριζοσπαστη και το Νικο το προβλημα μας δεν ειναι προβλημα σας αλλα ειναι μια ευκαιρια για αντιΚΚΕ παραξισμο
Eγώ από την πλευρά μ θα ήθελα να ρωτήσω προς τι όλη αυτή η πρεμούρα αν κόπηκε ο Νικόλας από τον ρίζο....
Αλήθεια σας έχω βαρεθεί όλους(και τους δικούς μ)....
Όσο ο Νίκος ανήκει στο κόμμα ή δεν βγαίνει δημόσια να μιλήσει κατά αυτού εγώ δεν έχω λόγο να κάθομαι να ασχολούμαι ή να υπερασπίζομαι με το αν κόπηκε ο Ημερόδρομος,,,,
Αν τώρα για σας όπως γράφετε μερικοί είναι λόγος να μην παίρνετε τον ρίζο είναι πρόβλημα σας....
Αλλά για στάσου ρε αδερφέ δεν γίνεται ξαφνικά να φύτρωσαν χιλιάδες αγανακτισμένοι αναγνώστες του ρίζου....
δεν βγαίνουν τα κουκιά....
Και γω διαφωνώ αν έγινε στο πλαίσιο της διαφωνίας με τον προσυνεδριακό διάλογο αλλά αυτό μέχρι το να αφορίσω το κόμμα και να βγω να κραυγάζω κατά αυτού απέχει πολύ...
όσο για το κείμενο απλά είναι εμετικό....
και θα συμφωνήσω με το trash σε ένα σημείο όπου κάποιος πιο κάτω έκανε πως δεν κατάλαβε.... Το να αποκαλεί σύντροφο τον Νίκο κάποιος που αποκαλεί σύντροφο ’εναν πασόκο ή έναν της κατσέλη και άμα χρειαστεί και των αν.ελλ τότε υπάρχει ΜΕΓΑΛΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ....
prohja
Δεν έχω καταλήξει ακόμη για το τί έχει συμβεί. Θα το μάθω στην πορεία και μέχρι τότε δεν με ενδιαφέρει ούτε τί λέει το ΚΚΕ για το θέμα ούτε τί λένε οι (δήθεν) θαυμαστές του Μπογιόπουλου που μέχρι τώρα αναθεματίζουν το κόμμα στο οποίο ανήκει ο Μπογιόπουλος και τους αρέσουν όσα λέει ο Μπογιόπουλος αλλά όχι όσα λέει το ΚΚΕ. Η υποκρισία στο απόγειό της! Πάντως ο Ριζοσπάστης είναι κομματικό όργανο με ό,τι συνεπάγεται αυτό, δεν είναι ΕΘΝΟΣ, ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ούτε ΑΥΓΗ. Το τελευταίο που θα ενδιέφερε τους κομμουνιστές, προοδευτικούς, αριστερούς, ριζοσπάστες αγωνιστές θα ήταν η προσωπολατρεία γύρω από το Μπογιόπουλο, όσο μεγάλο "γκελ" στον κόσμο" και εάν έχει ο Νικόλας στο αριστερό ακροατήριο. Διότι ο περισσότερος κόσμος από όλους αυτούς που μιλάνε για νέο "λάθος" του ΚΚΕ ήταν όλοι αυτοί που τα προηγούμενα χρόνια έπεφταν από τη μία γκάφα και διάψευση στην άλλη.
ολοι εχουν δικαίωμα να γράφουν οτι θελουν χωρις να ζητάνε του καθε κουραμπιέ την γνωμη ,που πισω απο την αντωνυμία κανει αυτο που δεν τολμάει στην πραγματική ζωη
Εσυ που γραφεις με υφος ,να ερθεις στην επόμενη κινητοποίηση να ζητήσεις αυτον που σου την σπάει και να του την πεις στα μουτρα,αλλιως εισαι ενας φλώρος που εκτος των αλλων δεν μπορει να σχολιασεις το θεμα της ανάρτησης και γραφει γενικά για το κκε τον περισσό κτλ
Το κείμενο λεει κατι το οποιο ακομα δεν γνωρίζουμε εαν ισχύει
και προέρχεται απο εναν χωρο που εκπροσωπεί τον πολιτικό τυχοδιωκτισμό ,....Αντικειμενικά..
aeras kopanistos
"Βάλτε τον Μπογιόπουλο σαν Γ.Γ. και θα δείτε πως θα ξεφουσκώσει το κόμμα του Λαφαζάνη, του iskra και του κάθε όψιμου αριστερου, συγκαλυμμένου πασοκου. Ylist"
ποτε δεν θα το κάνουνε αυτό γιατι κάποιοι που το παίζουνε ιλουμινατι και δυστηχωςειναι κι σε θεσης κλειδια στο κομμα ειναι βολεμενοι με το 5% αυτο θελουνε το" μπακαλικο" τους τι βολι τους δεν θελουνε να κυβερνησουνε δεν θελουνε λαοκρατια τους βολευει αυτο το ποσοστο αυτο το κομμα ετσι οπως το καταντησανε.σε μια χωρα που μαστιζετε απο την τροικα το κκε βλεπει τα ποσοστα του να πεφτουνε ..σε μια χωρα που η ανεργια και η εξαθλιωση βασιλευουνε ..καποιοι χαριζουνε τον απελπισμενο λαο στο συριζα και στη χρυση αυγη..κρατοντας των λαο μακρια απο το κομμα του..βγαινουνε στα καναλια και αυτο λιβανιζονται ητα ειχε πει αυτα το κκε απο 1995 ..και τι εγινε τωρα που τα εχει πει ρε μαστορα κουνας στο δακτυλο στο λαο και τουλες στα ειχαπει στα εχω πει..τωρα τι γινετε αυτο ειναι το ζητημα .. αφηνεις αυτο το λαο να παει στο συριζα και στη χρυση αυγη επειδη καποτε ξεγελαστηκε η βολευτικαν και ψηφιζανε τους νδ και πασοκ ή απλώνεις τα χερια σου σε αυτους με αλληλεγγυη και τους καθοδηγείς τους αγκαλιαζεις δεν τους ζητας χαρτια" κομμουνιστισυνης" ...και δηλωση μετανοιας αυτα τα ζητουσανε οι προγονοι του κασιδιαρη οχι απογονοι του βελουχιωτη
ανορφογραφος
prohja λες:
Το να αποκαλεί σύντροφο τον Νίκο κάποιος που αποκαλεί σύντροφο ’εναν πασόκο ή έναν της κατσέλη και άμα χρειαστεί και των αν.ελλ τότε υπάρχει ΜΕΓΑΛΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ....
Μη προτρεχέτω η γλώττα του νοός, λέγανε οι αρχαίοι άσχετε
Μάθε λοιπόν
«Αν τρέμεις από αγανάκτηση για κάθε αδικία, είσαι σύντροφός μου»!
Τσέ Γκεβάρα
(τόγραψε κι ο ριζοσπάστης 9/10/12 κι έχει και φωτό του Τσέ)
mbiker
Μόλις κάποιος τολμήσει να πει ή να κάνει κάτι εις βάρος του "αφεντικού", να τα "σκυλιά-φύλακες" έτοιμα με τα κοφτερά τους δόντια και την δηλητηριώδη γλώσσα να καταστείλουν κάθε επίδοξη απειλή.
Οι πραγματικοί αυθέντες όμως, δεν έχουν καμμιά ανάγκη από καλογυμνασμένα σκυλιά για να τους προστατέψουν... Και προφανώς δεν επιδιώκουν καμμία καταστολή!
Ρε παιδιά ό άλλος με τις βάρκιζες, τις προδοσίες και το συστημικό ΚΚΕ που πήγε? Έχει αρχίσει να μου λείπει!! Συμπαθητική η προσπάθεια του άλλου με τους Κολιγγιάννηδες αλλά θέλει δουλειά ακόμη...
Ακούστε, κύριοι
Κατανοούμε την «έκπληξη» για το βάθος, για την ποιότητα και για το ουσιαστικό περιεχόμενο του Προσυνεδριακού Διαλόγου για το 19ο Συνέδριο του ΚΚΕ εκ μέρους όσων έχουν συνηθίσει να ζουν και να σκέφτονται με τους κανόνες της ίντριγκας, του μιντιακού παρασιτισμού, της υποκρισίας, του καιροσκοπισμού, της καμαρίλας, της κομματικής ψευτοδημοκρατίας.
Κατανοούμε τον «πόνο» τους να «διορθώσουν» τους κομμουνιστές όσον αφορά τη στρατηγική και την τακτική που θα φέρει το σοσιαλισμό και τον κομμουνισμό, μιας και άλλωστε είναι πασίγνωστος ο «καημός» τους και για το σοσιαλισμό και για τον κομμουνισμό.
Κατανοούμε και την εμετική συμπεριφορά τους που άλλοτε μεταμφιέζεται σε «έπαινο», σε συκοφαντικές επιθέσεις «φιλίας» που είναι αηδιαστικότερες και από τον πιο αήθη λίβελο, κι άλλοτε υψώνει την «εισαγγελική» ρομφαία για τις Θέσεις του ΚΚΕ και τις απόψεις που αναπτύσσονται στο διάλογο.
Αυταπατώνται, αν νομίζουν ότι μπορούν αυτοί, είτε με τη χυδαιότητα, είτε με την «αντικειμενικότητά τους», να καθορίσουν τη σχέση του ΚΚΕ με τα μέλη του και τη σχέση των μελών του ΚΚΕ με το Κόμμα τους.
Αυταπατώνται, αν νομίζουν ότι μπορούν να παρέμβουν στα εσωτερικά του ΚΚΕ από την «πίσω πόρτα».
Αυταπατώνται ότι έτσι θα καταφέρουν να πλήξουν το φρόνημα, τις συντροφικές σχέσεις και την τιμή των ελεύθερων, σκεπτόμενων και συνειδητά πειθαρχημένων στα ιδανικά τους ανθρώπων που συγκροτούν το ΚΚΕ.
*
Ο Χαρίλαος μας έχει αφήσει παρακαταθήκη εκείνη τη φράση: «Παινεύουν τους πεθαμένους για να θάψουν τους ζωντανούς». Ματαιοπονούν, μα στο τέλος θα καταλάβουν όπως τόσοι άλλοι αυτά τα 95 χρόνια, ότι:
Ούτε τους πεθαμένους, ούτε τους ζωντανούς του ΚΚΕ τούς επιτρέπουμε να μας πιάνουν στο στόμα τους. Κι όταν καταχρηστικά το διαπράττουν, ματαιοπονούν, αν νομίζουν ότι μπορούν να μας λερώσουν.
ΥΓ: (για κ. Λάκη Λαζόπουλο):
«Κρείττον εις κόρακας ή εις κόλακας εμπεσείν. Οι μεν γαρ νεκρούς, οι δε ζώντας εσθίουσιν» (Αντισθένης).
mbiker για αρχή εγώ δεν έβρισα κάποιον ή ειρωνεύτηκα.....
σου επιστρέφω λοιπόν το άσχετε....
επίσης αυτή μ η παρατήρηση σε πείραξε πολύ...
τυχαίο?δεν νομίζω...
ναι μαζί σ μόνο που ο ΤΣΕ δεν γνώρισε όλα αυτά τα καλοβολεμένα λαμόγια του μπατσοκ και κάποια από άλλες παρατάξεις που πέθαναν για ένα ρουσφετάκι για να καταλάβει ότι η αδικία είναι δήθεν επειδή ξεβολεύτηκαν..
ότι στην πρώτη ευκαιρία θα την κάνουν και θα κάνουν την λαμογιά γιατί πάντα βάζουν το προσωπικό τους συμφέρον πάνω απ όλα....
διαφορετικά πιστεύω λοιπόν διαφορετικοί αγώνες χρόνια τώρα άρα σύντροφος με αυτούς πως?...
αν εσύ ξύπνησες τα τελευταία 2 χρόνια πρόβλημα σ.....
prohja
καφροι της πολιτικης σκεψης σαν τον trash σφραγιζουν μιλωντας στο ονομα του κκε και του κομμουνισμου τη χειροτερη αντικομμουνιστικη σκεψη.
απο ποτε η λεξη συντροφος αποτελει προνομιο μονο των μελων του κκε;
trash αν ειχες μπροστα σου το βασιλη ραφαηλιδη-μη μελος του κκε- πως θα τον αποκαλουσες εκτος απο συντροφε; για βρες μου την καταλληλη λεξη.
ρεφορμιστη; οπουρτουνιστη; διεφθαρμενο;(μια που δουλευε και στην εφημεριδα εθνος του αστου μπομπολα), αντεπαναστατη;
η λεξη συντροφος κερδιζεται απο την καθημερινη πραξη του καθε ανθρωπου. και ευτυχως υπαρχουν και εκτος κκε τετοιοι. εδω αποκαλειτε συντροφο τον καθε τυχαρπαστο μαιλη μονο και μονο επειδη εχει αιωνια μια κομματικη ταυτοτητα
Λυπάμαι που θα σας απογοητεύσω γιατί οι δύο διαλεκτοί μου σύντροφοι Ν. Μπογιόπουλος και Θ. Λεκάτης εργάζονται στον "Ρ" από νέα μετερίζια που δεν θέλω να αποκαλύψω. Τη μιά ήταν που σας λύπησε η πώληση του "902" που θέλατε να οδηγηθεί σε κλείσιμο και να φανεί το κόμμα αναξιόπιστο στα μάτια του κόσμου, τώρα σκούζετε γιατί σταμάτησαν τις σελίδες των σ. Ν.Μ και Θ.Λ. στα πλαίσια της μείωσης της ύλης της εφημερίδας στις 24 σελίδες. Δεν πειράζει θα σας περάσει και αυτό ,για να βρείτε κάτι άλλο για να μας την "πέσετε". Ένα μόνο δεν έχουμε ξεχάσει εμείς που χρόνια τώρα μέσα από τις γραμμές του ΚΚΕ παλεύουμε για το δίκιο και το σοσιαλισμό, " δεν ξεχνούμε ότι βρίσκετε στην απέναντι όχθη μαζί με το ταξικό αντίπαλο της εργατικής τάξης και των λαϊκών στρωμάτων που υποφέρουν". Το ΚΚΕ θα καθοδηγήσει την αντεπίθεση και το κίνημα, έτσι ώστε με σκληρούς ταξικούς αγώνες να φτάσουμε στη λαϊκή εξουσία και το σοσιαλισμό. Η ελπίδα και το δίκιο έχουν σφραγίδα και βρίσκεται στο ΚΚΕ!
“Never argue with a fool, onlookers may not be able to tell the difference.”... είπε ο Mark Twain από εκεί ψηλά όταν έιδε τόσους να ασχολούνται με τον Trash!
Όσο κι αν αλυχτάνε τα σκυλιά: ΤΙΜΗΜΕΝΟ ΚΚΕ!
hopenends
Νέα μετερίζια που δεν αποκαλύπτονται όμως για τον Μπογιόπουλο.!! Το κρατάνε μυστικό να μην τους πάρει χαμπάρι ο ταξικός εχθρός και τους χαλάσει...το σακσες στόρυ!!.
Καινούργια καραούλια θα φυλάει τώρα ο Νίκος.Ζώθηκε κιόλας τα άρματα για το βουνό τραβάει.Μπορεί και την Τζαβέλαινα στον δρόμο ν'απαντήσει!!
Το νέο μετερίζι είναι ο ενικός του Χατζηνικολάου και απο εκεί ο Μπογιόπουλος θα μάχεται τον καπιταλισμό σε καθημερινή βάση με το αζημίωτο φυσικά.
Αυτά παθαίνεις όταν επαναλαμβάνεις μόνος σου πόσο τιμημένο είναι το ΚΚΕ.
Απο τις πολλές φορές που το λές,στο τέλος πιστεύεις ότι είναι και αλήθεια!!!.
Εν τω μεταξύ οι εργάτες σε έχουν πάρει φαλάγγι και εσύ ψάχνεις να βρείς που χάθηκε τόση τιμιότητα.
Αχ βρε Κνιτόπαιδες άμυαλοι.
Το κάλπικο κόμμα σας, αφού σας άφησε αμόρφωτους, τσιτατολόγους, παπαγάλους, τώρα σας εξευτελίζει με τον χειρότερο τρόπο.Σας 'έχει πείσει βρε φουκαράδες μου, ότι βρισκόμαστε περίπου στη δεκαετία του '80. Δηλαδή, ότι με μαγκιές και αγκιτάτσιες, θα καλύψετε την ιδεολογική γύμνια, η οποία ταλανίζει το χώρο σας.
Για να καταλάβετε πόσο χρυσόψαρα είστε, πρέπει να σας επισημάνω ότι ο πραγματικός εκλογικός σας καταστροφέας, δεν ήταν ο ΣΥΡΙΖΑ αλλά η ΔΗΜΑΡ.
Γιατί;
Διότι η ΔΗΜΑΡ επέλεξε-ενώ μπορούσε- να μην σχηματίσει βιώσιμη Κυβέρνηση με ΝΔ, ΠΑΣΟΚ, τον Μάϊο του 2012. Έτσι το Κόμμα σας θα κατέγραφε ποσοστό 8,5 % και θα είχε 26 βουλευτές. (Πρακτικά κανένα οικονομικό πρόβλημα).
Δηλαδή τί ΔΕΝ θα είχε συμβεί;
1) Η διάλυση της Τυποεκδοτικής
2) Η πώληση του 902 TV.
3) Oι απολύσεις σε Ριζοσπάστη.
4) Οι αποχωρήσεις στελεχών.
5) Τα σαρκαστικά σχόλια στο διαδίκτυο.
6) Η κοπιώδης προσπάθεια του TRASH να καταγγέλλει τους πάντες.
7) Η εμφάνιση διαφόρων επίδοξων ερμηνευτών, της συμπεριφοράς, τύπων, όπως ο TRASH.
Γιατί, μερικές φορές, η Ιστορία, διαβάζεται κι απ΄την ανάποδη.
Αυτά για την ώρα.
Καλά εκεί στο ΚΚΕ πρέπει να σας εχουν κάνει πολύωρα μαθήματα για το πωε να απαντάτε με στυλ "μμμ σας έπιασε ο πόνος για το ΚΚΕ". Είναι απίστευτο αλλά το έχω ακούσει σε καμια δεκαριά παραλλαγές. Μάθετε τώρα οτι αυτό δεν ήταν ποτέ απάντηση..
Ανωνυμε προσεχε,γιατί η μαλακια σας θα πεσει στο κεφαλι σας κ πρωτα στο κεφαλι του θαναση
Αρχηγοπουλο του 1:37 ΣΕΚιτης εισαι?
Δεν εξηγειται αλλιως το οτι μας γραφεις σαν να ζεις σε αλλο πλανητη ............
Ο ιδιος ο Μπογιοπουλος σας φτυνει και σεις ειστε τοσο κομπλεξικοι που νομιζετε πως βρεχει.
Αυτη ειναι η καταντια που σας οδηγει η απομονωση σας απο τον λαο και η ενασχοληση μονο με τα γκρουπομαγαζα που εχετε στησει.
Βουλιαχτε μονοι στα αδιεξοδα σας.
Νικος
Κλεφτόπουλο της 9-10-13 8.30 κνιτόπουλο είσαι?
Ασε να μιλήσει κανείς άλλος που δεν είναι απο άλλο πλάνήτη για απαξίωση.
Η απομόνωση και περιφρόνηση απο την εργατική τάξη που απολαμβάνει το ΚΚΕ είναι πρωτοφανής.
Και να σκεφτείς θλιβερό κνιτάκι ότι είσαστε ακομα στην αρχή της κατρακύλας.
Η φράξια που σας καθοδηγεί προς την καταστροφή,έχει βάλει σκοπό να διαλύσει το ΚΚΕ.
Οι μόνοι που δεν το βλέπουν είναι οι φανατικοί ταλιμπάν σαν εσένα,που τους φτύνει όλος ο λαός και ξέμειναν απο ομπρέλα.
Οι μεγάλες ξεφτίλες για το κώμα του λαού είναι ακόμα μπροστά.
Μετά από 32 σχόλια τα περισσότερα εκ των οποίων περιέχουν προσωπικούς υβριστικούς χαρακτηρισμούς (και κανένα λογικό ή πολιτικό αντεπειχήρημα) εναντίον μου από ανθρώπους που δεν με γνωρίζουν, δεν βρέθηκε ένας (αρ.1) από δαύτους, να ανατρέψει επι της ουσίας ένα(αρ.1), από τα ζητήματα που βάζω.
Εκτός αν απάντηση είναι το ουστ ρε κομματόσκυλο, που δείχνει πέρα από ένδεια επιχειρημάτων, στέρηση νοητική και χυδαιότητα προσωπική.
Διόλου τυχαία οι περισσότεροι εξ αυτών σχολιάζουν ανώνυμα.
Υ.Γ,
Ο Ν.Μπογιόπουλος εξακολουθεί να είναι μέλος του ΚΚΕ, και εξακολουθεί να έχει (και να τηρεί) την καταστατική του υποχρέωση της προώθησης της γραμμής του κόμματος, με την οποία υποτίθεται πως όλοι εσείς διαφωνείτε κιόλας! (άρα διαφωνείτε και με τον Ν.Μ. που την εκφράζει).
Μικρόνοοι ξεφτίλες, βράστε στην μιζέρια σας...
Όσο για την "τεχνική" (γιατί περί αυτού πρόκειται) των αλλεπάλληλων υβριστικών σχολίων, είναι γνωστή κύριοι:
http://www.nytimes.com/2013/03/03/opinion/sunday/this-story-stinks.html?_r=1&
Μην νομίζετε δηλαδή πως δεν σας ξέρουμε κιόλας...
@ 9 Οκτωβρίου 2013 - 7:59 π.μ.
- Κάνεις λάθος ανάλυση. Η (ουσιαστική/δεν ξέρω για την τυπική) πτώχευση της Τυποεκδοτικής προήγηθηκε των εκλογών του 2012. Από κει και πέρα τα λοιπά (σε οικονομικό πεδίο) ήταν ντόμινο.
- Το λάθος του ΚΚΕ έγινε όταν επέκτεινε τις δραστηριότητες της Τυποεκδοτικής πριν κάμποσα χρόνια. Κατά τη γνώμη μου πάντα.
Ψηφοφόρος (όχι μέλος) του ΚΚΕ. Για να μην ψάχνεις χαρακτηρισμούς για μένα...
Trash
Δεν έπρεπε να ασχοληθείς μαζι τους, δεν γίνεται .Πέρα απο δεν ξερει τι να γράψει.,,ο.άνθρωπος εχει πρόβλημα(ένας ειναι ) ,λυπάμαι που το λεω αλλα ετσι ειναι
YG
Μου αρεσει που ο γιωργης και κάποιοι "σχολιαστές" μιλούσαν για ταλιμπαν κουκουεδες ,εδω μονο που δεν μας ρίχνουν μπινελίκια ....ουγκα ρε...
aeras kopanistos
prohja
Δεν έβρισα κανέναν. Ούτε και ειρωνεύτηκα.
Αν το να σε αποκαλέσω άσχετο, σε πρόσβαλα, ξύδι.
Μάθε πρώτα ποιοί είναι οι εχθροί και ποιοί οι σύντροφοί σου.
Κάμποσα χρονάκια πριν, σύντροφους έλεγες τον ανδρουλάκη, τη δαμανάκημ τον μπείξε και τον δείξε, απλά και μόνο επειδή ήταν μέλη (κι εξέχοντα μάλιστα), του κόμματος.
Τη ρήση του Τσέ, την διατύπωσα μπας και καταλάβεις κάτι. Όπως και θα διατυπώσω και μια του Βλαδίμηρου που τόσο τον επαναλαμβάνει το κόμμα, μα όπου το βολεύει.
Είπε λοιπόν ο Λένιν.
"Τον γιό της πλύστρας να φοβάσαι"
Που σημαίνει, ευκαιριακός κομμουνιστής που λόγω μιας κάποιας δεδομένης στιγμής, επειδή είναι πάτος τελειωμένος κι άφραγγος, δηλώνει και είναι μέλος του κόμματος. Μόλις τα πιάσει όμως, μην τον είδατε.
Αυτός είναι για σένα ο σύντροφος.
Τέτοιοι είναι όλοι αυτοί που τ αρπάζουν στα κανάλια όπως πολύ καλά ξέρεις.
Επειδήςςςς κάποτε τύχαιναν μέλη του κόμματος και δημοσιογράφοι στο ρίζο, τους τιμούσες σαν σύντροφους.
Το ίδιο κάνεις και τώρα.
Συριζαίοι, αναρχικοί, ανταρσύοι, καμμένοι, ακόμα και ψηφοφόροι μα μη μέλη του κόμματος κι ίσως κριτές, είναι εχθροί για τη λογική σου.
Με τέτοια και με άλλα τράς, καταντήσατε το έρμο κόμμα, απόκομμα.
Ακόμα και στον Μίσιο βγάλατε χολή. Επειδή κάποτε τόλμησε να διατυπώσει μια άλλη άποψη. Λανθασμένη κατ εμέ, μα το να γράφει το πρώτο τυχόν τσουτσέκι στον ρίζο με απαξίωση την ανακοίνωση του θανάτου κάποιου αντάρτη που έζησε 30 χρόνια στις φυλακές και στις εξορίες, χώρια οι θανατικές καταδίκες, μου δίνουν το δικαίωμα να σας κράζω μια χαρά για το ποιός είναι εχθρός και ποιός σύντροφος.
mbiker
πολλα,πολλα σχολια αντικουκουεδων.ενα κομμα στα μετρα μας ρε παιδια.ε καντε το λοιπον,σαματι πρωτη φορα θα προσπαθησετε?βρισιες και υποτιμητικα σχολια σωρηδον.περασε κανενας απο σας επαναστατες της κουλτουρας,απο εργοστασια,απο χαμαλικι,απο δουλειες να τσακιζουν το σωμα και το μυαλο?στο τελος το μπογιοπουλο τι τον εχετε ρε μιζαβιρηδες?ειναι κομμουνιστης που σημαινει πως κανενας δεν τον κανει κουμαντο,παρα μονο η πιστη του κι η ιδεολογια του.αφηστε λοιπον τις καλοκακοπροαιρετες βολες οι διαφοροι τραγκες και λαζοπουλοι.σας εχει ηδη απαντησει ο ιδιος.ενα ειν το κομμα.ΚΚΕ. Πλεμπας,
Για τον Μισιο αυτα που ειπε το κκε δεν νομίζω οτι ο ιδιος ο μισιος θα ειχε αλλη αποψη ,ισως να μην του άρεσε το υφος ,λογικό ο καθε ενας εχει υποκειμενική γνωμη για τον εαυτο του,η περιγραφή παντως ηταν ακριβής,απο εκει και περα οποιος θεωρεί τον συριζα σύντροφο του μεγια του με χαρα του,,, παντως το κκε ξεκαθάρισε με ολους αυτούς(Λαφαζανιδε Αλαβανους κτλ.) ,αντι λοιπον να μας κάνετε "κριτική" κοιτάξτε καλυτερα που σημερα τους θεωρείτε απο την απο εδω μεριά και αποφασίστε ποτε σας αρεσουν και πότε οχι...
Επίσης το κκε ειναι πρώτο κόμμα στον δρόμο εσεις καντε επαναστατική αριθμητική στα εκλογικά ποσοστά,,, και μαζέψτε τα σάλια σας...γιατι στο κκε του εγινε πρόταση για κυβέρνηση της "αριστεράς"(της καπιταλιστικής) και ειπε όχι,,,.....
aereas kopanistos
Ακόμα δεν έχω καταλάβει, για ποιον λόγο γίνεται αυτή η κουβέντα. Προσπαθώ πολύ αλλά δεν καταλαβαίνω. Δεν καταλαβαίνω τι σχέση θα μπορούσε να έχει ο Λένιν, με αυτά εδώ τα πανηγύρια που στήνει κάθε τρις και λίγο το « Βαθύ Κόκκινο», και ο κάθε ένας όπου το έχει βάλει σκοπό της ζωής, να ξεφτιλίζεται κατά αυτόν τον τρόπο. Γιατί να με συμπαθάτε κύριοι και κυρίες, αλλά αυτού του είδους η « κριτική» φτάνει στα αστικά πρότυπα της κάθε κοινής αστής « γυναικούλας», όπου κάθετε και σχολιάζει στο κάθε τηλεοπτικό κανάλι της κακιάς συμφοράς, εάν θα έπρεπε να χωρίσει ή όχι ο τάδε ηθοποιός με την τάδε τραγουδίστρια, και τούμπλαλιν… αυτό είναι το ιδεολογικός και πολιτικό σας επίπεδο, και κάνετε αναφορές ακόμα και στον Λένιν … Ο σοφός λαός μας λέει « από πίτα που δεν τρως, τι σε μέλλει κι αν καεί;» …
Αυτό που με εξιτάρει είναι η καταπληκτική αποδοχή των θέσεων και της γλώσσας του κόμματος στην κοινωνία. Απαξίωση, ειρωνεία, χλευασμός.
Τι δεν κάνετε καλά σύντροφοι; Πάλι σας φταίνε οι άλλοι; Εσείς τα έχετε καλώς καμωμένα; Αν έτσι νομίζετε, μπορείτε να συνεχίσετε τον ύπνο σας. Μπορείτε να πείτε στον εαυτό σας πως ένας είναι αυτός που σας κράζει και πως οι υπόλοιποι είναι παραπλανημένοι από την αστική προπαγάνδα και το δούρειο ίππο της, το ΣΥΡΙΖΑ, που είναι το νέο ΠΑΣΟΚ κλπ κλπ.
Μπορείτε επίσης να πείτε ότι το κόμμα, κόντρα σε όλους, θα συνεχίσει να παλεύει στους χώρους δουλειάς (άσχετα με το πόσοι έχουν απομείνει ακόμα), στα Πανεπιστήμια, κλπ κλπ
Μπορείτε ακόμη να καλέσετε σε πορεία στην Ομόνοια, να μετρηθείτε και να αποχωρήσετε έχοντας δώσει άλλον έναν ταξικό αγώνα.
Μπορείτε τέλος να καλέσετε σε ανυπακοή του τίποτα, σε λαική συμμαχία με τον κανένα και σε αναμονή ωρίμανσης των συνθηκών.
Αν όλα αυτά δεν είναι σουρεαλισμός, τι είναι;
Προς εξωγήινο πιθανότατα ΣΕΚιτη
Καταρχάς το «από άλλο πλανήτη» το έκλεψα απο τον χαρακτηρισμό που σας κάνουν οι σύντροφοι σας στην ΑΝΤΑΡΣΥΑ.
Κατά τα υπόλοιπα: Σε 15 μέρες έχει απεργία.
Πως το βλέπεις θα γεμίσετε βαγόνι του ΜΕΤΡΟ ?
Το ρωτάω μόνο και μόνο γιατί δεν είστε απομονωμένοι.
Χαχα…
Το φτύσιμο του Μπογιοπουλου το βλέπετε ή ακόμα λέτε πως βρέχει?
Νίκος
"Για τον Μισιο αυτα που ειπε το κκε δεν νομίζω οτι ο ιδιος ο μισιος θα ειχε αλλη αποψη ,ισως να μην του άρεσε το υφος ,λογικό ο καθε ενας εχει υποκειμενική γνωμη για τον εαυτο του,η περιγραφή παντως ηταν ακριβής,απο εκει και περα οποιος θεωρεί τον συριζα σύντροφο του μεγια του με χαρα του,,, παντως το κκε ξεκαθάρισε με ολους αυτούς(Λαφαζανιδε Αλαβανους κτλ.) ,αντι λοιπον να μας κάνετε "κριτική" κοιτάξτε καλυτερα που σημερα τους θεωρείτε απο την απο εδω μεριά και αποφασίστε ποτε σας αρεσουν και πότε οχι...
Επίσης το κκε ειναι πρώτο κόμμα στον δρόμο εσεις καντε επαναστατική αριθμητική στα εκλογικά ποσοστά,,, και μαζέψτε τα σάλια σας...γιατι στο κκε του εγινε πρόταση για κυβέρνηση της "αριστεράς"(της καπιταλιστικής) και ειπε όχι,,,.....
aereas kopanistos"
Τώρα για πείτε μου ρε μάγκες τί στο διάολο καταλαβαίνει κανείς, διαβάζοντας τα παραπάνω;
Υ.Γ. : Το "κριτική" (εντός εισαγωγικών ) μας μάρανε.
ενώ οι διάφοροι διαφωνούντες ως προς το ΚΚΕ γενικά, είστε πολύ σοβαροί, καθόλου είρωνες, και πάνω απ όλα σέβονται τις οργανωτικές αρχές του… αυτό όμως που μου κάνει μεγάλη εντύπωση επί τοθ θέματος, είναι ότι έχετε μιλήσει πάρα πολλοί γι αυτόν, εκτός από τον ίδιο τον Μπογιόπουλο, για τα όσα αφορούν τον Ριζοσπάστη γενικότερα, και όσο αφορά την στήλη του στον Ριζοσπάστη όπου και διεκόπη… εάν ο ίδιος σας έχει χρίσει υπεύθυνους γι αυτήν την δουλειά, να απαντήσετε για λογαριασμό του επί αυτού του θέματος, πάω πάσο… όμως εάν δεν … τότε είναι καιρός να σταματήσετε να γράφεται αυτές τις ατάκες για τα ποσοστά του ΚΚΕ, γιατί κύριοι και κυρίες μου ευθύνεστε…
έχει παραγίνει θαρρώ αυτό το κακό, με εσάς εδώ ( αναφέρομαι και στο blog « βαθύ Κόκκινο» ) … μέρα νύχτα ασχολείστε με θέματα όπου δεν θα έπρεπε να ασχολείστε, και αυτά όπου είναι άξια σημασίας και ασχολίας, για τον λαό μας – την εργατική τάξη της χώρας, τα αφήνεται ασχολίαστα… τα συγχαρητήρια μου και στον κύριο Θανάση Κάππο … έκλυσε ( μετά από αυτό το άρθρο του ) μία θέση στην απογευματινή ζώνη του STAR, εάν τον διώξει ποτέ ο Λαφαζάνης…
aereas kopanistos
Μάλλον δεν έχεις πάρει χαμπάρι για τι μιλάω.
Η ανακοίνωση θανάτου του Μίσιου
«Απεβίωσε χτες, σε ηλικία 82 χρόνων, ο συγγραφέας Χρόνης Μίσσιος. Γεννημένος στην Καβάλα, από γονείς καπνεργάτες, έζησε τα παιδικά του χρόνια σε μια γειτονιά γεμάτη πρόσφυγες. Στα Γιαννιτσά, όπου τον στέλνει ο Ερυθρός Σταυρός, μαζί με άλλα παιδιά για να γλιτώσουν από την πείνα της Κατοχής, περνάει στο ΕΑΜ, ενώ πέρασε για λίγο και από το Δημοκρατικό Στρατό Ελλάδας. Με το έργο του βεβαίως στην πορεία δε στάθηκε στο πλευρό των λαϊκών αγώνων και της δράσης των κομμουνιστών, αφού δεν πίστευε στη διέξοδο της ταξικής πάλης, ενώ βρήκε ‘‘στέγη’’ στη λεγόμενη ‘‘ανανεωτική’’ Αριστερά».
"...πέρασε για λίγο και από το Δημοκρατικό Στρατό Ελλάδας..."
"...αφού δεν πίστευε στη διέξοδο της ταξικής πάλης..."
Αυτά για έναν άνθρωπο που καταδικάστηκε στα 18 του σε θάνατο, πολέμησε κι έζησε φυλακές κι εξορίες για περίπου 30 χρόνια.
Εύγε λοιπόν κι έτσι ίσως είναι καταννοητό γιατί ασχολούμαστε με τον Μπογιόπουλο και τον Ριζοσπάστη και το κόμμα.
Όποιος έχει καεί απ το χυλό, φυσάει και το γιαούρτι.
Η ηγεσία έχει κάνει τοσα λάθη, που εμένα προσωπικά θα μ ενοχλούσε ακόμα ένα, ειδικά σε κάποιον που ως φαίνεται είναι ο μοναδικός σήμερα στο κόμμα που θα κάτσουν να τον ακούσουν δεξιοί, καραδεξιοί, οπορτουνιστές ακόμα κι αναρχικοί. Μ άλλα λόγια, κάνει τη δουλειά δεκάδων από σας και μάλιστα στα δικά τους γήπεδα και ΜΜΕ. Και πιο αποτελεσματικά και πιο επιστημονικά και πιο υπεύθυνα.
Όλο και κάποιος θα πειστεί.
Εκτός κι αν νομίζετε τον trash για μορφωμένο κομμουνιστή και άτομο που επηρεάζει θετικά τους εχθρικά διακείμενους.
mbiker
@ mbiker
και είναι αυτοί λόγοι να το κάνεις αυτό, μέσα από « Βαθύ Κόκκινο», και άλλα τέτοιου είδους blogs? υπάρχουν χώροι όπου η κριτική ίσως και να έπιανε τόπο ( μιας και αυτοπλασσάρεσαι ως μορφωμένος κομμουνιστής ) … επίσης μου κάνει εντύπωση γιατί μένεις μόνο στην κριτική του Ριζοσπάστη… και δεν μιλάς και για τα όσα γράφουν οι οπορτουνιστές για μεγάλους κομμουνιστές ηγέτες, με απεριόριστη χολή και λάσπη… χρόνια μετά τον θάνατο τους…
Προς :
Ψηφοφόρο (όχι μέλος) του ΚΚΕ.
9 Οκτωβρίου 2013 - 3:03 μ.μ.
Με παρεξήγησες φίλε μου..
Τα καυστικά σχόλια και οι χαρακτηρισμοί, εκ μέρους μου, δεν αναφέρονται σε ιδιότητες ή πεποιθήσεις, αλλά σε συμπεριφορές και λεγόμενα.
Για να μη λέγονται ανακρίβειες. Από όσο ξέρω(με σιγουριά) ο Μπογιόπουλος ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΠΟΧΩΡΗΣΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗ. Δεν ξέρω τι μπορεί να γινει αργότερα(δεν είμαι μάντης), αλλά τώρα παραμένει στο Ρ γράφοντας όπως και οι άλλοι, χωρίς τη σελίδα που είχε πριν. Αυτή είναι η αλήθεια. Πολλή κουβέντα για ένα θέμα που κανείς σας δε γνωρίζει τα γιατί, που μπορεί να έχουν διάφορες διαστάσεις πολλών ειδών.
Κ.
βρε παιδια ανωριμα γιατι ασχολησθε με το ΚΚΕ( εννοω το Μπογιοπουλο) και οχι με το νεο ΠΑΣΟΚακι Τσιπρα που Θα διαχειρισθει το καπιταλισμο καλυτερα απο τους καπιταλιστες αν σας κυβερνησει? αυτο σας εχει περασει απο το αμυαλο στενοκεφαλο σας ψευτοσοσιαλιστες της αριστερας? ο κοσμος καιγεται κ εσεις ...... χτενιζεσθε!
Δημοσίευση σχολίου