Home » , » Λιάνα Κανέλλη: "Μηδενική ανοχή σε κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ"

Λιάνα Κανέλλη: "Μηδενική ανοχή σε κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ"

Από ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ , Σάββατο 25 Ιανουαρίου 2014 | 6:35 μ.μ.


Συνέντευξη της Λιάνας Κανέλλη στον Φώτη Παπούλια - "Εφημερίδα των Συντακτών"

Κυρία Κανέλλη, στις ευρωεκλογές το ΚΚΕ καλεί τον κόσμο να απαντήσει στο ερώτημα «ναι ή όχι στην Ε.Ε. και τα κόμματα του ευρωμονόδρομου». Αν το αποτέλεσμα είναι «υπέρ της Ε.Ε.», αυτό θα αποτελεί ήττα της γραμμή του κόμματος;

- Ξεκινάτε προβοκατόρικα, αναζητώντας εναγωνίως μα ήττα του ΚΚΕ μ' ένα λάθος ερμηνευτικό της ψήφου των ευρωεκλογών. Μπορώ να βοηθήσω να ξεθολώσετε, διευκρινίζοντας ότι η γραμμή του κόμματος δεν εντάσσεται ούτε στους ευρωλάγνους ούτε στους ευρωσκεπτικιστές. Για μας και οι δύο θέσεις «υπέρ-κατά» της Ε.Ε. είναι εντός, εκτός κι επί τα αυτά μίας Ευρώπης των μονοπωλίων, του μεγάλου κεφαλαίου, με αντιλαϊκές πολιτικές και ιμπεριαλιστικές φιλοδοξίες. Το ΚΚΕ παραμένει σταθερά η ιδεολογική και πολιτική δύναμη διάλυσης αυτής της λυκοσυμμαχίας και δημιουργίας μιας Ευρώπης των λαών της. Δεν ηττάται ποτέ, παρά μόνον αυτός που είτε δεν παλεύει είτε επιμένει να θέλει να βλέπουμε την τεθλασμένη του ως ευθεία.

Το ΚΕΑ το χαρακτηρίζετε «αριστερό ψάλτη» της Ε.Ε. Το ΚΚΕ ποιον ρόλο επιφυλάσσει για το ίδιο;

- Κοιτάξτε, αριστερούς και δεξιούς ψάλτες η Ε.Ε. διαθέτει πολλούς και καλούς ως «θεία λειτουργία» στον ναό του μεγάλου κεφαλαίου. Οχι, δεν θέλουμε να κοινωνήσουμε σ' αυτήν την αγία τράπεζα των ευρωμονοπωλιακών συμφερόντων, ούτε όμως και να αφήσουμε τους ψηφοφόρους να νομίζουν ότι το ΚΕΑ θα αλλάξει τη φύση της ευρω-ενωσιακής λειτουργίας με κοκκινωπά λιβανιστήρια επιδιορθωτικών των Βρυξελλών ψευδαισθήσεων. Θα φωνάζουμε όταν το ΚΕΑ ψάλλει ότι ο βασιλιάς εκτός από «αριστερός» είναι και γυμνός.

- Ενόψει των αυτοδιοικπακών εκλογών, το κόμμα σας «ποντάρει» στη Λαϊκή Συμμαχία. Μπορεί όμως αυτή να πραγματοποιηθεί όταν το ΚΚΕ κρατάει για τον εαυτό του τον ρόλο του «καθοδηγητή»;

- Χρόνια σπαράσσεστε από την αγωνία της χειραφέτησης από ένα ΚΚΕ που ούτε ενδιαφέρεται, ούτε επιθυμεί, ούτε επιδιώκει να έχει την κηδεμονία σας. Μάλλον μπερδέψατε τις αυτοδιοικητικές εκλογές με την ιδεολογική καπελιέρα που ώς τώρα χρησίμευσε στην προσαρμοσμένη Αριστερά τύπου ΣΥΡΙΖΑ να έχει στο καπέλο της πότε φτερά του ΛΑΟΣ στην Κέρκυρα και πότε κορδελίτσες των υπόλοιπων κομμάτων στην Ικαρία. Εσείς ποντάρετε, Εμείς συσπειρωνόμαστε. ί

- Αυτό εντάσσεται στη λογική του «κόμματος παντού καιρού», την οποία υπερασπίστηκε και στην Ιταλία ο γραμματέας του κόμματος;

- Το ΚΚΕ άντεξε πρωτοφανείς διωγμούς κι εξανδραποδισμούς σε καιρούς δυσκολότερους από τα σωτηριολογικά μποφόρ των διαχειριστών ενός φαντασιωσικού «υγιούς» καπιταλισμού. Παντός καιρού λοιπόν το κόμμα και κυρίως του τωρινού.

-  Θεωρείτε τον ΣΥΡΙΖΑ έτερο πόλο του νέου διπολισμού, τον κατηγορείτε ως «δύναμη ενσωμάτωσης». Δεν είναι ώρα να τελειώνει αυτός ο ιδιότυπο; ελληνικός εμφύλιος της Αριστεράς;

- Βρικολάκιασε τόσα χρόνια αυτή η ερώτηση της Δεξιάς στ' αριστερά σας χείλη. Δεν ήρθε η ώρα να τελειώνει αυτός ο ιδιότυπος αριστερός αντικομμουνισμός;

- Αν υποθέσουμε ότι ο ΣΥΡΙΖΑ έρχεται πρώτο κόμμα στις εκλογές, από τι θα εξαρτηθεί το αν θα τον στηρίξετε έστω και με ψήφο ανοχής;

- Από τίποτα. Μηδενική ανοχή.

- Η κυβέρνηση προσπαθεί να πολώσει το κλίμα. Βλέπετε πρόωρα εκλογές;

- Την πόλωση τη βλέπω και τους πόλους τούς βλέπω. Το ΚΚΕ, εκτός πόλων, είναι ανά πάσα στιγμή έτοιμο για εκλογές, οπότε το πρόωρον ή όχι δεν το αφορά ως πρόβλημα. Το αποτέλεσμα μετράει και όχι τα μερομήνια.

- Η κίνηση των «58», νέα πολιτικό μορφώματα που εκκολάπτονται... Εχει τύχη η επιδιωκόμενη νέα αναδιάταξη του πολιτικού συστήματος;

- Θέλω να πιστεύω ότι ο λαός έχει συσσωρεύσει επαρκή πείρα για να μην επιφυλάξει στον εαυτό του την τύχη να παγιδευτεί στη φάκα των αστικών μεταμορφώσεων βλέποντας πόσες τρύπες έχει το τυρί. Θα μιλήσει...

- Σε άρθρο σας, αναφερόμενη στη Χρυσή Αυγή, μιλάτε για «Ζιγκ χάιλ και ζιγκ χάλια μαζί». Το γεγονός όμως ότι το μόρφωμα αυτό εξακολουθεί να είναι τρίτο κόμμα στις δημοσκοπήσεις...

- «Ζιγκ χάιλ κόμμα και ζιγκ χάλια εγκληματική οργάνωση μαζί»... Οποιος δεν το βλέπει θα το λουστεί. Εύχομαι στις δημοσκοπήσεις να καταγράφεται ως σκιάχτρο-εργαλείο βεβαίως του συστήματος και να μην πάρει σάρκα και οστά στις κάλπες.

- Τελευταία διακρίνουμε μια προσπάθεια έντονης κριτικής, έως αποκαθήλωσης, του Χ. Φλωράκη, θα ακολουθήσει την τύχη σχεδόν όλων των γραμματέων του κόμματος;

- Η θρησκευτική ορολογία είναι της μόδας; Την ενστερνίζεστε; Αρχίσατε προβοκατόρικα και τελειώνετε προβοκατόρικα τις ερωτήσεις. Αυτήν δεν θα την πάρω! Οπως έλεγε κι ο Φλωράκης «να λείπει το Βύσσινο».
Μοιράσου το :

+ σχόλια + 80 σχόλια

Ανώνυμος
25 Ιανουαρίου 2014 στις 8:02 μ.μ.

Γιατί βρε παιδιά τόσο κακό με το ΣΥΡΙΖΑ; Στο κάτω-κάτω δείξτε την ίδια αγωνιστικότητα που δείχνετε με το ΠΑΣΟΚ και την ΝΔ, αφού δεν θέλετε να σας παρεξηγήσουν.
Ως ανοχή θα το εκλάβει ο ΣΥΡΙΖΑ, μην ανησυχείτε.

Επώνυμος
25 Ιανουαρίου 2014 στις 10:57 μ.μ.

Το ΚΚΕ δε θα δείξει κανένα έλεος στην κυβέρνηση του Σύριζα. Θα κάνει το Ομόνοια-Σύνταγμα 500 φορές πάνω κάτω και με βροχή και με χαλάζι και χωρίς ομπρέλες. Δε θα μασήσει πουθενά. Δε θα χαμπαριάσει τίποτα. Ο trash στο redfly planet θα τους ταράξει στην καταγγελία. Θα αποκαλύψει το χρυσαυγίτικο ρόλο του αντιρρησία. Δε θα τολμήσει να κουνηθεί τίποτα. Στο Leninreloaded θα απαγγέλουν Lenin και Stalin εναλλάξ. O Γιώργος Σαρρής θα τραγουδάει το νινανάει νάει νάει νινανάει!! Ο Κώστας Καζάκος θα απαγγέλλει το "Της Δικαιοσύνης ήλιε νοητέ! όλα θα είναι αλλιώς. Μακάρι να είμαι εκεί και να το ζήσω!!!

Ανώνυμος
26 Ιανουαρίου 2014 στις 12:07 π.μ.

8.02 την ιδια αγωνιστηκοτητα δειχνουμε απεναντι σε ολα τα αστικα και μικροαστικα κομματα χωρις καμμια διακριση. δεν προσδιοριζομαστε με βαση το συριζα ουτε εχουμε λογο να δειξουμε καμμια ανοχη απεναντι του. για εμας η τραγωδια που ζωη ο λαος λεγεται καπιταλιστικη κριση και αυτο δεν αλλαζει απλα με μια αλλαγη κυβερνησης χρειαζεται να αλλαξει ταξη στην εξουσια. το οτι ο λαος δεν εχει αντιληφθει τον ενοχο δεν σημαινει οτι θα του ταξουμε ευκολες λυσης θα συνεχισουμε μεχρι να δη τον πραγματικο ενοχο

Ανώνυμος
26 Ιανουαρίου 2014 στις 12:12 π.μ.

Άθλιος ο δημοσιογράφος.
Τύφλα να έχει η αυριανή και ο μπάμπης ο σουγιάς.

Ανώνυμος
26 Ιανουαρίου 2014 στις 12:37 π.μ.

@Ανώνυμος

Γι'αυτό σέρνουν στα δικαστήρια τους ΚΚΕδες συνδικαλιστές; Λόγω μεγάλης ανεκτικότητας;

Ή μήπως γι'αυτό το σύστημα στέλνει τα σκυλιά τους να τους επιτεθούν;

ΥΓ: Ο συγκεκριμένος ΚΚΕδολόγος επικέντρωσε τη συνέντευξη στο ΣΥΡΙΖΑ και στο ΚΕΑ. Όχι η συνεντευξιασθείσα.

Ανώνυμος
26 Ιανουαρίου 2014 στις 1:08 μ.μ.

Το ΚΚΕ θα έπρεπε να δείξει ανοχή στο Συριζα. Το απαιτούν οι καιροί ... Τουλάχιστον, ανοχή και συνεργασία κατά ... 5%, όσο και το επαχθές χρέος. Ολοι μαζί για το 5% ! Συρριζα η σιχαμάρα ...

Η Κανέλλη, εκατό φορές τον ταπώνει το βλακούλη. Τόσα χρόνια ψεύτης και δολοπλόκος.

Φάντασμα
26 Ιανουαρίου 2014 στις 1:54 μ.μ.

Αν η αντιπολίτευση του ΚΚΕ στην μελλοντική κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ, είναι τόσο "σκληρή" όσο η αντιπολίτευση του ΚΚΕ στην κυβέρνηση Σαμαρά - Βενιζέλου, τότε εκεί στην Κουμουνδούρου μπορούν να κάνουν από τώρα πάρτυ....

Η αλήθεια βέβαια είναι ότι στην ενδεχόμενη κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ, το ΚΚΕ θα αναλάβει τον συστημικό του ρόλο και θα κάνει την αντιπολίτευση που δεν κάνει σήμερα.


@ Ανώνυμο 12:37
Εσύ μόνο συνδικαλιστές του ΚΚΕ βλέπεις να διώκονται? (άσε που στο τέλος αθωώνονται....)

Τους κατοίκους της Ιερισσού που κατηγορούνται για δήθεν κακουργήματα ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΒΛΕΠΕΙΣ?
Τους αντιεξουσιαστές που μπαίνουν φυλακή χωρίς στοιχεία και μένουν προφυλακισμένοι για μήνες ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΒΛΕΠΕΙΣ?
Τον συνδικαλιστή του ΑΝΤΑΡΣΥΑ Π. Αντωνόπουλο που οδηγείται σε δικη επειδή τόλμησε να διαδηλώσει τότε που το ΚΚΕ έκανε την πάπια, ΔΕΝ ΤΟ ΒΛΕΠΕΙΣ?

Αυτά παθαίνεις φίλε μου όταν θεωρείς τον Ριζοσπάστη ευαγγέλιο και φοράς παρωπίδες....

Ανώνυμος
26 Ιανουαρίου 2014 στις 3:57 μ.μ.

εχεις πλακα
κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ, το ΚΚΕ θα αναλάβει τον" συστημικό" του ρόλο
Δηλαδη θα εχουμε κυβέρνηση (συριζα) και θα ειναι συστημική αντιπολίτευση ,αρα θα έχουμε αντι-συστημική κυβέρνηση ?
Πως τα λετε ολα αυτα ,?

Ανώνυμος
26 Ιανουαρίου 2014 στις 5:54 μ.μ.

@Φάντασμα
Το κκε κάνει αντιπολίτευση με όλες του τις δυνάμεις και κτυπάει όλα τα κόμματα της αστικής διαχείρισης. Τα ίδια μας 'έλεγαν και οι Πασόκοι όταν τους ξεσκεπάζαμε, το θυμάστε? Το Πασοκ αντιγράφετε? Γιατί από το 1981 το ακούμε αυτό. Ο Συριζα πώς ακριβώς αντιπολιτεύεται παρ΄όλο το εντυπωσιακό του 27%? Με σκυταλοδρομίες ποιός θα συμμετάσχει πρώτος στα διάφορα επιμελητήρια, ποιός θα δείξει ποιό πολύ ευρωπαίος, με τις κωλοτούμπες του θα έσκιζε "την άλλη μέρα" τα μνημόνια, αλλά μόνο "το 5%" θα κουρέψει, που θα επαναδιαπραγματευθεί, που θα κάνει καλή την ΕΕ με τον καλό Ολάντ, τον καλό "δεξιό Ραχόι", ή με τους "σοσιαλδημοκράτες φίλους του" γερμανούς που θα άλλαζαν τον "κακό καπιταλισμό" αλλά συνεργάστηκαν με την κακιά Μέρκελ,? Και μας λέτε, με όλους αυτούς τους εναγκαλισμούς σας με το κεφάλαιο και την εξουσία του, να μην σας κάνει το κκε αντιπολίτευση. Είστε στα καλά σας? Ανυποχώρητος ταξικός αγώνας, ανυποχώρητη λαϊκή πάλη, κάθε μέρα, κάθε ώρα, σε όλα τα κόμματα της αστικής τάξης, ανεξαρτήτου χρώματος και γεωγραφικού προσδιορισμού, μέχρι την οριστική και χωρίς "αστερίσκους" και" μεταβατικά στάδια" και "πράσινα άλογα", ανατροπή του καπιταλισμού. Εσείς είστε ελεύθεροι να φωνάζετε και να χτυπιέστε μέρα-νύχτα. Εσείς την δουλειά σας και εμείς την δική μας. Μαν

Ανώνυμος
26 Ιανουαρίου 2014 στις 6:38 μ.μ.

- Το ότι μηνύονται από ΝΔ-ΠΑΣΟΚ είναι το ζήτημα και, όπως αποδεικνύουν οι περισσότερες δικαστικές αποφάσεις, χωρίς λόγο.
Παρόλ'αυτά, κάποιοι καταδικάζονται:
http://www.matrix24.gr/2013/12/συνδικαλιστές-καταδικάστηκαν-για-ε/
http://www.902.gr/eidisi/ergatiki-taxi/30268/syndikalistes-n-zonis-katadikastikan-apo-plimmeleiodikeio-peiraia-meta (μετά από μήνυση μεγαλοεργολάβων)

- Όλα τα βλέπω. Αλλά το σχόλιό μου αφορούσε την αντιπολίτευση του ΚΚΕ σε ΝΔ-ΠΑΣΟΚ.
Αν θέλεις να κάνουμε μια κουβέντα για την αντιπολιτεύση των αναρχικών και της ΑΝΤΑΡΣΥΑ ευχαρίστως, αλλά μην περιμένεις να συμφωνήσω μαζί σου για τα αποτελέσματα της αντιπολιτευτικής τους πρακτικής* (δεν εννοώ την πρόσφατη περίπτωση Αντωνόπουλου).
Οι μόνοι που βρέθηκαν στο στόχαστρο του αστικού κράτους και δικαιολογημένα δεν ήξεραν πώς να προστατευτούν από προβοκατόρικες ενέργειες ήταν οι κάτοικοι της Ιερισσού (λόγω απειρίας).

*Μπορούν οι κρατικές αρχές να κρατήσουν προφυλακισμένο για μήνες μέλος του ΚΚΕ και να μείνει ουσιαστικά αναπάντητη αυτή η αυθαιρεσία; Μπορούν να συλλάβουν τόσο εύκολα διαδηλωτή του ΠΑΜΕ και να του φορτώσουν κατηγορίες; Αυτά για τους αναρχικούς.

Την αντιπολιτευτική πρακτική Παρεμβάσεων π.χ. πριν κάποιους μήνες στην ΟΛΜΕ (όταν συμμάχησαν με ΔΑΚΕ για να οδηγήσουν τους καθηγητές σε απεργιακό... φιάσκο) τη θεωρώ άκρως αναποτελεσματική και εκφυλιστική για το κίνημα.

Ο 12.37.

Ανώνυμος
26 Ιανουαρίου 2014 στις 8:00 μ.μ.

@Φάντασμα
Όταν απαντάς, κοίταζε να απαντάς σε αυτά που πραγματικά σχολιάζει ο άλλος και όχι σε όσα φαντάζεσαι εσύ.
Γράφει ο @12:37: "Γι'αυτό σέρνουν στα δικαστήρια τους ΚΚΕδες συνδικαλιστές; Λόγω μεγάλης ανεκτικότητας;" Και απαντάς εσύ τυφλωμένος από αντικκεδίλα: "Εσύ μόνο συνδικαλιστές του ΚΚΕ βλέπεις να διώκονται? (άσε που στο τέλος αθωώνονται....)".
Ποιός φοράει λοιπόν παρωπίδες, ο @12:37 ή εσύ που νομίζεις ότι διαβάζεις ό,τι φαντάζεσαι, αρκεί να βρεις ευκαιρία να επιτεθείς στο ΚΚΕ;
Και κάτι τελευταίο: Άσε το Ριζοσπάστη να τον διαβάζουν όσοι θέλουν. Εσύ τί διαβάζεις; Το Δρόμο της Αριστεράς; Την Εργατική Αλληλεγγύη; ή τον Τσελεμεντέ του Αναρχικού;

Ανώνυμος
26 Ιανουαρίου 2014 στις 9:22 μ.μ.

1.54
σωστός. ενα περιεργο πραγμα! παντα οι συνδικαλιστες του παμε αθωονονται! ε καταλαβαινεις τωρα. το αγαπημενο 89 δεν ξεχνιεται!!

Ανώνυμος
26 Ιανουαρίου 2014 στις 10:10 μ.μ.

9.22 το 1989 την εποχη της ΠΕΡΕΣΤΡΟ ΙΚΑ και της κυβερνησης ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΡΟΟΔΟΥ ΜΕ ΤΗΝ Ν.Δ οταν τα λεμε να τα λεμε ολα οχι τα μισα

Φάντασμα
26 Ιανουαρίου 2014 στις 10:34 μ.μ.

Ανώνυμε 6:38

Ρωτάς:

"Μπορούν οι κρατικές αρχές να κρατήσουν προφυλακισμένο για μήνες μέλος του ΚΚΕ και να μείνει ουσιαστικά αναπάντητη αυτή η αυθαιρεσία; Μπορούν να συλλάβουν τόσο εύκολα διαδηλωτή του ΠΑΜΕ και να του φορτώσουν κατηγορίες; "

Μα και βέβαια μπορούν!
Το 'χουν κάνει δεκάδες φορές σε δεκάδες αριστερούς. Έχουν απίστευτη πείρα σε αυτό!!

Δεν το κάνουν όμως στο ΚΚΕ.
Γιατί?? Μήπως γιατί φοβούνται το ΚΚΕ??
Πως γίνεται αυτό αφού ήδη το ΚΚΕ (σύμφωνα με τον Μαν. 5:54) κάνει "Ανυποχώρητο ταξικό αγώνα, ανυποχώρητη λαϊκή πάλη, κάθε μέρα, κάθε ώρα ........... ".
Τι παραπάνω θα κάνει τους το ΚΚΕ?? Θα βάλει την Κανέλλη να πουλάει περισσότερη κλανομαγκιά, ή θα βάλει τον Νίβο να κάνει κανένα νέο βιντεοκλιπ με γκομενάκια??

Άρα μάλλον, δεν το φοβούνται το ΚΚΕ. Το ΚΚΕ το προστατεύουν ως κόρη οφθαλμού γιατί είναι το μόνο δεκανίκι που τους έχει μείνει στο χώρο της Αριστεράς αφού ακόμα και η ΔΗΜΑΡ πάει τους τελείωσε.

Δημοσθένης Λιακόπουλος
26 Ιανουαρίου 2014 στις 11:02 μ.μ.

@Φάντασμα, Επώνυμο και άλλους εξυπνάκηδες

Επιτέλους δεν μπορείτε να αντιληφθείτε τι κάνει το ΚΚΕ αυτή τη στιγμή που εσείς παίζετε με το πληκτρολόγιο και λέτε εξυπνάδες; Δεν καταλαβαίνετε ότι έχει στήσει ένα πολυπλόκαμο δίκτυο ανατροπής του συστήματος και βρίσκεται κυριολεκτικά ένα βήμα πριν την υλοποίησή του; Δε βλέπετε που το σύστημα έχει τρομοκρατηθεί;
Τι άλλο περιμένετε για να καταλάβετε; Να σας το πούνε οι ίδιοι; Μα τα λένε αυτά τα πράγματα, άσχετοι ε άσχετοι; Εγώ πρέπει να τα λέω όλα;

ΥΓ. Μαν, μην ασχολείσαι άλλο και σου ανέβει η πίεση. Τους τα’πα εγώ. Μπαλτσαβία, εσένα δε σε φοβάμαι. Προχώρα, σε βλέπω ντούρο

Κουμουντούρου
26 Ιανουαρίου 2014 στις 11:11 μ.μ.

Ευχαριστούμε τους φίλους του ΚΚΕ για την δέσμευσή τους ότι θα ασκήσουν στην κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ την ίδια σκληρή αντιπολίτευση που ασκούν και στην κυβέρνηση Σαμαρά.
Οτιδήποτε διαφορετικό θα μας δυσκόλευε αληθινά.

Ως ανταπόδοση και εμείς υποσχόμαστε ότι θα συνεχίσουμε να παρέχουμε στο ΚΚΕ τη γνωστή ασυλία που του παρέχουν όλες οι κυβερνήσεις και βέβαια δεν θα πάψουμε ούτε στιγμή ως κυβέρνηση να εκφράζουμε τον σεβασμό μας στην στάση και την σταθερότητα των απόψεων του Κόμματος, όπως κάνει και σήμερα ο Άδωνις σε κάθε ευκαιρία:
http://www.youtube.com/watch?v=7HZg2thKEEE&feature=youtu.be&t=1m15s

Ανώνυμος
27 Ιανουαρίου 2014 στις 1:27 π.μ.

Μπορεί εδώ μέσα πολλοί να γελάτε και να ειρωνεύεστε την "αγωνιστικότητα" του ΚΚΕ, αλλά εγώ θεωρώ ότι το ΚΚΕ θα ξυπνήσει και θα βγει από το λήθαργο αμέσως μόλις αναλάβει ο ΣΥΡΙΖΑ. Αυτός είναι και ο ρόλος που του έχει ανατεθεί εξάλλου

Ανώνυμος
27 Ιανουαρίου 2014 στις 3:01 π.μ.

εδω εχουν μπει συγκεκριμένα ζητήματα τα όποιαδεν πρόκειται να απαντηθούν ,οπως τα προηγούμενα και καποιοι θεωρούν πως ειναι και οι άλλοι ηλίθιοι,που δεν βλεπουν και δεν καταλαβαίνουν....πως πίσω απο τους" χιούμοριστες" βρίσκονται ανίδεοι μπούφοι που χαζολογουν
Αν κατα τυχη αντέξει καποιος σοβαρός άνθρωπος ,ας διαβάσει τα σχολια και θα βγάλει τα συμπεράσματα του

kala krasia

Ανώνυμος
27 Ιανουαρίου 2014 στις 8:22 π.μ.

Το ΚΚΕ τελείωσε, όταν κατέρρευσαν τα πρώην ανατολικά καθεστώτα. Το έχουν εγκαταλείψει οι πάντες! Δεν υπάρχει σοβαρός άνθρωπος σήμερα που να μην έχει πάρει αποστάσεις απο αυτούς.

Μια δράκα βολεμένων έμμεινε να ουρλιάζει (γιατί αυτό κάνουν) και θα πάρει σιγά σιγά το δρόμο που της αξίζει. Το εργατικό κίνημα δεν ανήκει σε κανένα και ιδιαίτερα σε πολιτικούς χώρους σαν του ΚΚΕ.

Εμείς οι υπόλοιποι σταθεροί στον αγώνα. Σύντομα και ο κόσμος της αριστεράς θα ακολουθήσει. Το κάνει ήδη.

Ανώνυμος
27 Ιανουαρίου 2014 στις 10:04 π.μ.

δεκανικι του καπιταλισμου ειναι αυτος που τρεχει σε ολα τα ιδρυματα του να δωσει εξετασεις για διαχειρηστης και να παραμυθιαζει τον λαο οτι υπαρχουν υγιης επιχειρηματιες και θα ζησουμε ολοι μια χαρα και ο βιομηχανος και ο εργατης. αυτο ειναι διαχρονικα μια σημαντικη αποστολη του οπορτουνισμου να διασωζει τον καπιταλισμο απο της κρισης του. επισης ο αντικομμουνισμος ειναι και αυτο μια αποστολη που τους εχουνε αναθεση

Ανώνυμος
27 Ιανουαρίου 2014 στις 10:10 π.μ.

Προς ανώνυμο 1:27: Αυτό που λες είναι μια ισχυρή πιθανότητα, όμως στην πολιτική τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά. Αν ο ΣΥΡΙΖΑ προσπαθήσει και οι ΚΚΕδες θυμηθούν ότι είναι...επαναστάτες, μην είσαι σίγουρος ότι ο ΣΥΡΙΖΑ θα είναι ο χαμένος.

Γενικά σε όλη αυτή την ιστορία θα κριθούν οι πάντες, όχι μόνο ο ΣΥΡΙΖΑ. Κι αν οι ΚΚΕδες ελπίζουν ότι θα την σκαπουλάρουν με τέτοιες πίπες σαν κι αυτές που λέει η Κανέλλη είναι βαθιά γελασμένοι. Παρεμπιπτόντως: Όταν κάποιος δέχεται να δώσει συνέντευξη (γιατί αλλιώς δεν δέχεται) τότε απαντά στις "προβοκατόρικες" ερωτήσεις, δεν πουλάει τζάμπα μαγκιά γιατί του γυρίζει μπούμεραγκ. Όταν όμως κάποιος μπερδεύει το Λένιν με το Μουτσινά έχει ένα πρόβλημα, έτσι κι αλλιώς.

Ανώνυμος
27 Ιανουαρίου 2014 στις 10:30 π.μ.

@Ανώνυμος 9.22
Για ποιό 89 μιλάς? Για το "βρώμικο 89" να απευθυνθείς στον ΣΥΝ και τα τότε στελέχη του, μαζί και με αυτούς που αποχώρησαν μετά την διάσπαση του 91 από το κκε, και που όλοι, μα όλοι είναι σήμερα εκλεκτά στελέχη του Σύριζα. Σαν "πρώην Πασόκ" και νυν σύριζα σε διακατέχει πολύ μεγάλο θράσος, για να μην μιλάς για την "ιστορική συμφωνία" και συνεργασία με την "επάρατη δεξιά" και την ακροδεξιά. Μαν

Ανώνυμος
27 Ιανουαρίου 2014 στις 11:33 π.μ.

Το σίγουρο είναι ότι,εκτός απο το ΚΚΕ.μηδενική ανοχή σε μια ενδεχόμενη κυβέρνηση του Συριζα,θα δείξει η δεξιά και η παρακρατική ακροδεξιά ίσως και με προβοκάτσιες.
Θα συνταχτούν δλδ όλοι στον "κοινό αγώνα"
Όμως,ύστερα απο κάτι τέτοιο.το ΚΚΕ θα διαλυθεί ,θα μείνουν μόνο τα παιδιά του κομματικού σωλήνα στα μεγάλα άδεια γραφεία τους
Αδοξο τέλος

Ανώνυμος
27 Ιανουαρίου 2014 στις 12:14 μ.μ.

O Αδωνις για τον ΣΥΡΙΖΑ
''Δεν λέω όχι στη συνεργασία με τον ΣΥΡΙΖΑ''

http://www.enikos.gr/politics/209747,Gewrgiadhs:_Den_lew_oxi_sth_synergasia_m.html

Με τις υγειες σας!

Ανώνυμος
27 Ιανουαρίου 2014 στις 1:26 μ.μ.

Να είστε καλά για τις ευχές Συριζαίοι. Τα ίδια λέγατε κάποτε και ως πασόκοι μέχρι που εξαφανιστήκατε πολιτικά αφού πρώτα κάνατε όλη τη
"βρώμικη" δουλειά, όπως έκαναν πάντοτε οι σοσιαλδημοκράτες "αριστεροί" για τα αφεντικά τους. Την ίδια τύχη θα έχετε και με τη μάσκα του ΣΥΡΙΖΑ γιατί παίζετε τον ίδιο βρώμικο ρόλο. Και εσείς μάλλον θα εξαφανιστείτε συντομότερα απ' όσο χρειάστηκε για να εξαφανιστεί το ΠΑΣΟΚ σας. Απόδειξη αυτού είναι ότι ψηφίζετε ΣΥΡΙΖΑ και δεν τον εμπιστεύεστε προκαταβολικά ούτε εσείς οι ίδιοι!

Ανώνυμος
27 Ιανουαρίου 2014 στις 1:34 μ.μ.

Συριζαίοι, αριστεροί, ακροαριστεροί, υπερεπαναστάτες του πληκτρολογίου, εκατομμυριούχοι Τσουκαλαίοι, αριστεριστές κλπ συγγενείς. Το ρόλο σας τον ξέρετε. Μην τον προβάρετε όμως ακόμη, θα έχουμε εκπλήξεις και αλλαγές, ο "μεγάλος συνασπισμός" είναι προ των πυλών.
Τότε να σας δω, εντός ΕΕ ή εκτός ΕΕ, εντός ΕΕ με ευρώ ή με δραχμή, εκτός ΕΕ και χωρίς ευρώ αλλά με τα αφεντικά σας στην εξουσία για να διώξουμε τους ξένους επικυρίαρχους και να ανακτήσουμε την εθνική μας ανεξαρτησία, με ΑΝΕΛ και ΔΗΜΑΡ, με τους 58, με ΠΑΣΟΚ παλιό ή νέο; Βάλτε να πάνε, τώρα αρχίζει ο κυβερνητισμός, τώρα να δείτε γλέντια.

Ανώνυμος
27 Ιανουαρίου 2014 στις 2:15 μ.μ.

11.33 τωρα σε παραδεχομαι ειπες τον καημο ολου του καπιταλιστικου συστηματος. να διαλυθη το ΚΚΕ η να μεταλαχτη σε οπορτουνιστικο διαχειρηστης του καπιταλισμου. αφου δεν το καταφερατε το 1968 και το 1991 σε πολυ βολικες συνθηκες μη κανεις ονειρα. και να μη υποτιμας τον λαο οτι δεν ξερει να ξεχωριση την διαφορα στην πολιτικη αναμεσα στο ΚΚΕ ΚΑΙ ΤΗΝ Ν.Δ κοιταξε λιγο στην κυπρο τη επαθε το ΑΚΕΛ που εκανε τα ιδια με εσας ο χριστοφιας δεν τολμησε ουτε υποψηφιος να κατεβει υπομονη να εχεις και η ιδια τυχη σας περιμενει εδω θα ειμαστε

Ανώνυμος
27 Ιανουαρίου 2014 στις 4:12 μ.μ.

Το ΚΚΕ εχει αρκετη πειρα για να αποφυγη τυχωδιοκτισμους και τυχωδιοκτες αγνωστου προελευσης που του υποδεικνυουν πως θα δραση σε εναν αρνητικο συσχετισμο δυναμης.Αν θελεται ψαξτε αλλου.Οι κομμουνιστες εχουν υπομονη και επιμονη να περιμενουν να αφυπνιστη το εργατικο-λαικο κινημα και αγωνιζονται για αυτο. Τοτε να ειστε σιγουρη θα γινουν .Αλλωστε η ζωη δεν εξαντλειται με τον Συριζα και το καθε
πολιτικο μορφωμα που δημιουργουν οι αστοι για να εξηπηρετουν τα σμφεροντα τους.

Ανώνυμος
27 Ιανουαρίου 2014 στις 4:29 μ.μ.

8.22 οταν λες κατερρευσαν τα καθεστωτα στην ΕΣΣΔ και στην αν. ευρωπη τη ενοεις ειμαι περιεργος να μαθω και εγω. γιατι νομιζω οτι ανατραπηκαν απο τη στιγμη που προσπαθησαν να λυσουν προβληματα εφαρμοζοντας νομους του καπιταλισμου

Ανώνυμος
27 Ιανουαρίου 2014 στις 5:01 μ.μ.

Έτσι παλικάρια μου, ν' αποφύγετε τους τυχοδιωκτισμούς.
Να ψάχνετε το σιγουράκι που θα σας το σφυρίξει το άγιο πνεύμα.
Αν φυσικά δεν είναι κι αυτό προβοκάτορας.

ΚΚΕδοφρένεια
27 Ιανουαρίου 2014 στις 9:22 μ.μ.

Το ΑΚΕΛ που είναι "οπορτουνιστικό κόμμα και διαχειριστής του Καπιταλισμού" είναι ταυτόχρονα το .......αγαπημένο παιδί του ΚΚΕ!!!

http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=359733

Αυτά είναι ρε ΚΚΕδες! Πάντα διασκεδαστικοί μέχρις δακρύων! Συνεχίστε παιδιά!!!

Ανώνυμος
27 Ιανουαρίου 2014 στις 11:15 μ.μ.

Ευχαριστουμε παιδια του μααστριχτ και του σεβ αλλα δεν θα παρουμε.Απο την επομενη μερα μηδενικη ανοχη,παλη ταξικη.

Επώνυμος
28 Ιανουαρίου 2014 στις 11:57 π.μ.

@ανώνυμο 4.12 που λέει ότι "Οι κομμουνιστές έχουν υπομονή να περιμένουν να αφυπνιστεί το εργατικό-λαϊκό κίνημα...".
Πράγματι έχουν πολύ μεγάλη υπομονή. Και το αποδεικνύουν δεκαετίες τώρα. Τόσο μεγάλη υπομονή που είναι δυσεξήγητη.

Και πόση υπομονή μπορεί να δείξει ένας κομμουνιστής; 5,10,15,20,25,30,35,40,45,50, χρόνια; Και τι ελπίζει μετά από τόσα χρόνια υπομονής; Να κάνει την επανάστασή του στην άλλη ζωή;

Δυστυχώς, σύντροφοι, δεύτερη ζωή δεν έχει και όποιος το καταλαβαίνει θα κάνει την προσπάθειά του ΑΥΤΗΝ ακριβώς τη στιγμή, μεγάλη ή μικρή, τουλάχιστον για την τιμή των όπλων και δε θα κάτσει με το τηλεκοντρόλ στο χέρι να περιμένει να επαληθευθούν οι αυτοεκπληρούμενες προφητείες του κόμματος

Ανώνυμος
28 Ιανουαρίου 2014 στις 4:39 μ.μ.

11.57 οτι δεν υπαρχει δευτερη ζωη συμφωνω απολυτα. αυτο ομως δεν σημαινει σε καμμια περιπτωση οτι αν καποιος απαγοητευθη πρεπει να πιστεψει οτι μπορει να βελτιωση την ζωη του μεσα στα πλαισια του καπιταλισμου νομιζοντας οτι μπορει να τον κανει ανθρωπινο. τετοιο πραγμα δεν εχει συμβη ποτε και πουθενα. για αυτο αλλωστε και η αστικη ταξη παιρνοντας τα μετρα της εχει δημιουργηση πολλα αστικα και μικροαστικα κομματα. αν δεν ανατραπη ο καπιταλισμος σωτηρια δεν υπαρχει

Ανώνυμος
28 Ιανουαρίου 2014 στις 4:50 μ.μ.

9.22 στο διεθνες ΚΚ η ιδεολογικη παλη συνεχιζεται. να σε ενημερωσω οτι στην ουγγαρια το κομμα απο τα ιδρυτικα του ΚΕΑ σημερα ειναι στην ιδια γρα μμη με το ΚΚΕ. το ιδιο και στην ΙΤΑΛΙΑ που εδω και 4 χρονια υπαρχει ΚΚ. και συνεχιζουμε.

Ανώνυμος
28 Ιανουαρίου 2014 στις 7:05 μ.μ.

Τα παιδιά κάνουν την "προσπάθεια" τους: "ΑΥΤΗΝ ακριβώς τη στιγμή, μεγάλη ή μικρή, τουλάχιστον για την τιμή των όπλων και δε θα κάτσει με το τηλεκοντρόλ στο χέρι να περιμένει να επαληθευθούν οι αυτοεκπληρούμενες προφητείες του κόμματος"...

Μην ασχολείστε με τον σφυριζα και τα παρελκόμενα του, αφήστε τα παιδιά να κάνουν επανάστα...

Ανώνυμος
28 Ιανουαρίου 2014 στις 8:42 μ.μ.

@Ανώνυμος
Οι εξελίξεις στην Ουκρανία και σε όλο τον κόσμο πιστεύω ότι σου δίνουν την καλύτερη απάντηση. Η ίδια η ιστορία σου δίνει την καλύτερη απάντηση για το τι "κατέρρευσε". Εσύ κοίτα τα τεκταινόμενα στο κόμμα σου, δεν χρειάζεται να επιτίθεσαι στο κκε, για να καλύψεις την φανερή πλέον δεξιά στροφή του πολιτικού χώρου που ανήκεις. Δες τα στριμώγματα που κάνετε σαν αστικό πλέον κόμμα, ποιός θα πάει στα πιο πολλά βιομηχανικά επιμελητήρια, ποιός θα δώσει πρώτος διαπιστευτήρια σε ποιό κεφάλαιο, διάβασε τί είπε σήμερα ο Παπαδημούλης για τον ΣΕΒ και πώς σας στρώνουν κόκκινο χαλί οι βιομήχανοι (μήπως γιατί σας φοβήθηκαν όπως η Μέρκελ?), δές τι "αριστερά" πράγματα κάνει ο "αριστερός άνεμος" του Ολάντ. ο δεξιός Ραχόι (προσφάτως σύμμαχός σας), ρώτα να δείς που έφτασε η φτώχεια στις ΗΠΑ (με τον φίλο σας Ομπάμα) . πές μας ποιό είναι το πρόγραμμά σας για την ΕΕ? έξω λίγο, έξω με στάδια, μέσα αλλά με τρόπο, (με ευρώ οπωσδήποτε αυτό το λέτε καθαρά), με λίγη Ευρώπη ή πολύ, με σοσιαλδημοκράτες γερμανούς? (και τώρα που πήγαν με την Μέρκελ τι θα κάνετε? Μήπως με την επίκκληση "έκτακτης ανάγκης της χώρας" όπως έκανε και η Μέρκελ, πάτε και εσείς με την ΝΔ? Γιατί κάτι τέτοιο έγραφε το Εθνος (και είναι από τις εφημερίδες που σαν στηρίζει). Και μετά μιλάς και "απαιτείς" από το κκε να κάνει τί? Να γίνει σαν και εσάς? Ούτε στη τρίτη παρουσία. Τελεία και παύλα. Μαν

Ανώνυμος
28 Ιανουαρίου 2014 στις 9:18 μ.μ.

Ο Ανώνυμος 6:38 που ήταν και Ανώνυμος 12:37

@ Φάντασμα

"Γιατί?? Μήπως γιατί φοβούνται το ΚΚΕ??"

Εντελώς. Αν δε φοβούνταν το ΚΚΕ θα είχαν κάνει ό,τι έχουν κάνει οι ομόλογοί τους στα ΚΚ σε ορισμένες χώρες της ΕΕ. Ή ό,τι έκαναν στους Χρυσαλήτες και στους αναρχικούς ( τους οποίους δεν ταυτίζω μεταξύ τους σε ΚΑΜΙΑ περίπτωση, αλλά σημειώνω ότι είναι ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΙΜΟΙ από το σύστημα).
Οι Χρυσαλήτες, π.χ., δεκανίκι και μακρύ χέρι του συστήματος είναι, αλλά προς το παρόν "χρειάζεται" μόνο ως φόβητρο και γι'αυτό τους μαζέψαν εν μέρει.


"Τι παραπάνω θα κάνει τους το ΚΚΕ?? Θα βάλει την Κανέλλη να πουλάει περισσότερη κλανομαγκιά, ή θα βάλει τον Νίβο να κάνει κανένα νέο βιντεοκλιπ με γκομενάκια??"

Μάλλον θα κινητοποιήσει τόσο ΑΠΟΦΑΣΙΣΜΕΝΟ λαό όσο δεν μπορούν να κινητοποιήσουν όλα τα λοιπά κόμματα και αποκόμματα ΜΑΖΙ.

Ανώνυμος
28 Ιανουαρίου 2014 στις 10:30 μ.μ.

Σε λίγο που θα νιώσει και την ανάσα του ΑΝΤΑΡΣΥΑ, να δούμε τι θα λέει το κόμμα. Εκεί να δεις γέλιο.
Είναι μέχρι να ανοίξουν οι πόρτες. Άπαξ και ανοίξουν, σχόλασε ο γάμος

Ανώνυμος
29 Ιανουαρίου 2014 στις 12:28 π.μ.

10.30 στα πλαισια της αναπαλαιωσης του πολιτικου σκηνικου και την πληρη σοσιαλδημοκρατικοποιηση του συριζα ειναι πολυ λογικο το συστημα να κα λυψη το οπορτουνιστικο κενο με την ανταρσυα δεν υπαρχει κατι παραξενο. το ΚΚΕ θα συνεχιση με στοχο την ΛΑ ΙΚΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΓΙΑ ΕΡΓΑΤΙΚΗ ΛΑ ΙΚΗ ΕΞΟΥΣΙΑ μεχρι να το καταλαβει ο λαος και να μη εγκλοβιζεται σε αυταπατες διαχειρησης

Ανώνυμος
29 Ιανουαρίου 2014 στις 1:08 π.μ.

Προς τους μπούφους που χαζολογούν. Μην κοροϊδεύετε το κόμμα. Δε χρειάζεται. Τα καταφέρνει και μόνο του.

Ανώνυμος
29 Ιανουαρίου 2014 στις 10:30 π.μ.

Ας προσέξουν λίγο περισσότερο όσοι σχολιάζουν αντικκε αναρτήσεις υπερασπιζόμενοι το ΚΚΕ. Κάποιοι σχολιαστές είναι όντως από ΣΥΡΙΖΑ, ΑΝΤΑΡΣΥΑ και εξωκοινοβουλευτική αριστερά μεριά που λένε τα δικά τους, κάποιοι όμως (που "βρωμάνε" από μακριά) είναι από Κρατική Ασφάλεια, από Χρυσά Αυγά, από ΚΥΠ και από τα φασιστικά επικοινωνιακά επιτελεία της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ που προβοκάρουν. Τα ίδια ακριβώς σχόλια ποστάρουν και σε διάφορα φασιστοblog με άλλα ψευδώνυμα. Έχετε λίγο το νου σας. Αυτοί πληρώνονται με το κομμάτι όταν ποστάρουν, και κάνουν μπαμ από τις μπαρούφες που γράφουν.

Ανώνυμος
29 Ιανουαρίου 2014 στις 11:48 π.μ.

Μπραβο Λιανα

Ανώνυμος
29 Ιανουαρίου 2014 στις 6:08 μ.μ.

"κάποιοι όμως (που "βρωμάνε" από μακριά) είναι από Κρατική Ασφάλεια"

Πάντως αν εγώ ως κράτος πλήρωνα κάποιους στην ΕΥΠ για να μαλακίζονται ανώνυμα στο Βαθύ Κόκκινο, θα τους έβγαζα σε "διαθεσιμότητα". Υπάρχει και όριο στην ανοησία (των πρακτόρων)

Ανώνυμος
29 Ιανουαρίου 2014 στις 8:57 μ.μ.

τελικά καταλήγουμε πως ειναι μπούφοι συριζαιοι

Ανώνυμος
30 Ιανουαρίου 2014 στις 2:29 π.μ.

@ανώνυμος 10.30

Μπορείς να μας δώσεις περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τις ανοησίες που εκτοξεύεις; Θα κάτσει, δηλαδή, η κρατική ασφάλεια να ασχοληθεί με το ΚΚΕ βάζοντας στελέχη της να προβοκάρουν στο βαθύ κόκκινο; Τελικά, ο Δημοσθένης Λιακόπουλος σας αξίζει και τίποτα περισσότερο.

ΥΓ. Ξέρεις και τι γράφουν στα φασιστομπλογκ! Αφού μπορείς και μπαίνεις εκεί μέσα και διαβάζεις σχόλια, τι να σου πω καμμένε!

Ανώνυμος
30 Ιανουαρίου 2014 στις 9:55 π.μ.

"τελικά καταλήγουμε πως ειναι μπούφοι συριζαιοι"

Πολύ εύκολα βλέπω αλλάζεις γνώμη. Έτσι εύκολα παίζεις και με την αντίθεση σοσιαλιστική επανάσταση - θρησκευτική σέχτα;

Φάντασμα
30 Ιανουαρίου 2014 στις 11:03 π.μ.

@ Ανώνυμος 28 Ιανουαρίου 9:18

Λες ότι το ΚΚΕ σε περίπτωση κυβέρνησης Συριζα:
"Μάλλον θα κινητοποιήσει τόσο ΑΠΟΦΑΣΙΣΜΕΝΟ λαό όσο δεν μπορούν να κινητοποιήσουν όλα τα λοιπά κόμματα και αποκόμματα ΜΑΖΙ. "

Λες δηλαδή ότι το ΚΚΕ περιμένει να γίνει κυβέρνηση ο Συριζα για να κινητοποιήσει τον αποφασισμένο λαό?!?!?
ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΤΩΡΑ?
Δεν είναι αποφασισμένος σήμερα ο λαός και περιμένει να κυβερνήσει ο Σύριζα ώστε να μεταμορφωθεί τότε σε τάχα "αποφασισμένο" ??
Ή μήπως η φράση σου είναι η μεγαλύτερη παραδοχή του συστημικού ρόλου του ΚΚΕ, δηλ. η διάλυση κάθε προοπτικής συσπέιρωσης της Αριστεράς?

Η ώρα που θα γίνει ο Σύριζα κυβέρνηση είναι κοντά.
Κοντά επίσης είναι και η ώρα που το ΚΚΕ χέρι - χέρι με το αστικό σύστημα θα διοργανώνει αντικυβερνητικές διαδηλώσεις "κατατσαρόλας"........

Ανώνυμος
30 Ιανουαρίου 2014 στις 3:28 μ.μ.

@ Φάντασμα

- Με ρώτησες τί παραπάνω μπορούν να κάνουν οι ΚΚΕδες αν διωχθούν ποινικά/δικαστικά μέλη του. Και σου απάντησα.
Δε με ρώτησες τί παραπάνω μπορούν να κάνουν οι ΚΚΕδες αν βγει κυβέρνηση ο ΣΥΡΙΖΑ.

- Δεν ξέρω για το αστικό σύστημα, αλλά το ΚΚΕ σίγουρα θα βρεθεί στους δρόμους δίπλα στο λαό, αν ο ΣΥΡΙΖΑ συνεχίσει την ίδια Ευρωενωσιακή πολιτική με τη σημερινή κυβέρνηση. Στο εγγυώμαι.

Ο 28/1/2014 9:18

ΥΓ: Οι αυριανίστικες προγραφές περισσεύουν.

Ανώνυμος
30 Ιανουαρίου 2014 στις 5:07 μ.μ.

11.03 αλλο ειπε ο ανθρωπος αλλα δεν σε βολευει. δεν εγκλοβιζομαστε σε αντιπολιτευση που σκοπο εχει να φυγει ενα κομμα και να ερθη απλα ενα αλλο με τον καπιταλισμο στην θεση του. την συσπειρωση της αριστερας την ειδαμε το 1989 1991 οταν ο μοναδικος σας σκοπος ητανε να διαλυθη το ΚΚΕ. εμεις ποτε δεν κανουμε αντικυβερνητικες διαδηλωσεις μονο ΑΝΤΙΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΙΚΕΣ. για της κατσαρολες και τα τηγανια αυτα ειναι χαρισμα σας

Φάντασμα
30 Ιανουαρίου 2014 στις 6:19 μ.μ.

@ Ανώνυμο 3:28

Ισχυρίζεσαι δηλαδή ότι το σύστημα δεν μπορεί αν θέλει να κατασκευάσει κατηγορίες εναντίον π.χ. ενός μέλους του ΚΚΕ, διότι το ΚΚΕ αντιδρώντας θα κινητοποιήσει μεγάλες μάζες "αποφασισμένου" λαού.

Καταρχάς αν το ΚΚΕ μπορούσε πια να κινητοποιήσει μεγάλες μάζες αυτό θα είχε φανεί ότι καθ' όλη τη διάρκεια της κρίσης. Δυστυχώς δεν φάνηκε γιατί απλά το ΚΚΕ δεν έχει πια τόσο κόσμο που να το ακολουθεί.

Η ουσία όμως είναι αλλού. Ότι το σύστημα ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑ συμφέρον να πλήξει αυτή τη στιγμή το ΚΚΕ, ούτε να του κάνει πόλεμο μέσα από τα καθεστωτικά ΜΜΕ. Το σύστημα θέλει πάση θυσία να συντηρήσει το ΚΚΕ σε ποσοστά άνω του 6% για τον προφανή λόγο ότι τυχόν μείωση της εκλογικής του δύναμης θα τροφοδοτούσε άμεσα το Συριζα.
Παράλληλα, δες πως το σύστημα για τον ίδιο ακριβώς λόγο "πλήτει" δικαστικά και ποινικά τη ΧΑ (για την οποία έκανε τα στραβά μάτια τόσα χρόνια). Εκλογική συρίκνωση μιας "στριμωγμένης" ΧΑ δίνει άμεσα ψήφους στη ΝΔ.

Τώρα αν το ΚΚΕ επιλέξει να βρεθεί στο δρόμο σε έναν αντι-Σύριζα αγώνα αύριο, παρέα με ότι πιο αντιδραστικό έχει να δείξει η Ελληνική κοινωνία, με γειά του με χαρά του. Ίσως αυτό όμως να είναι και το οριστικό τέλος του για τον κόσμο της Αριστεράς.

Ανώνυμος
30 Ιανουαρίου 2014 στις 9:06 μ.μ.

@ Φάντασμα

- Σαφώς και μπορεί. Δεν το επιλέγει, όμως, προς το παρόν. Γιατί μια τέτοια σύγκρουση έχει κόστος.

- Το ΚΚΕ κινητοποιεί όσο κόσμο δεν μπορούν να κινητοποιήσουν όλα τα κινητοποιήσουν όλα τα λοιπά κόμματα και αποκόμματα ΜΑΖΙ. Αυτό έγραψα και στο προηγούμενο σχόλιο. Δεν έγραψα ότι αυτός ο κόσμος είναι επαρκής, π.χ., για Επανάσταση.

- Όταν γράφεις "σύστημα" τί εννοείς; Γιατί εγώ εννοώ αυτό του οποίου την κατάργηση προτείνει και επιδιώκει το ΚΚΕ και αυτό στο οποίο δηλώνει υποταγή ο ΣΥΡΙΖΑ, είτε στο Τέξας είτε από το βήμα του ΣΕΒ είτε στο Συνέδριό του με τις επίσημες θέσεις του.

- Σε "αντι-ΣΥΡΙΖΑ αγώνα" δε νομίζω να βρεθεί ποτέ. Όπως ακριβώς δε βρέθηκε ποτέ σε αντι-ΠΑΣΟΚ αγώνα (τις πολιτικές εμμονές να τις αναζητήσεις αλλού).
Σε αγώνα κατά της Ευρωενωσιακής πολιτικής και των εφαρμοστών της βρισκόταν, βρίσκεται και θα βρίσκεται μέχρι να καταργηθεί η ΕΕ.

- Τί σου φταίει αυτός ο έρμος "κόσμος της Αριστεράς", που τον επικαλείσαι, όταν επιλέγεις να κάνεις αυριανίστικες προγραφές; Αρκετά έχει συκοφαντηθεί από τους οπορτουνιστές. Φτάνει πια.

Ο ανώνυμος 3:28 και όλοι οι ανώνυμοι μαζί.

Ανώνυμος
30 Ιανουαρίου 2014 στις 9:11 μ.μ.

Για πες ρε φαντασμα,ο συριζα εφτασε στα ποσοστα που εχει επειδη ειναι αντισυστημικος?Τοτε ο γιωργακης με το ποσοστο που πηρε ειναι υπεραντισυστημικος.Δυστυχως για σενα το ΚΚΕ με το ποσοστο που εχει κινητοποιει τεραστιο πληθος κοσμου,βρεχει δεν βρεχει.Οτι πηρε, ο συριζα απ το ΚΚΕ σε ποσοστα,πηρε.Εξ αλλου το φασμα των ψηφοφορων του φτανει μεχρι την ακρα δεξια,αν κρινω απο σενα.Και για την τελευται αναλυση περι χρυσαυγουλων,μη βιαζεσαι και το χιτλερ φυλακη τον ειχαν για λιγο πριν αναλλαβει.Οχι πως λεω οτι θα γινει εδω το ιδιο. .Α και πουσαι,απ το 2008 εχω προσεξει πως οποτε κατηγορουν τα μμε το συριζα,τα ποσοστα του ανεβαινουν.Οπως και των χρυσαυγουλων αλλωστε.Και βαλε καμμια κατσαρολα στο κεφαλι.Μη σουρθει καμμια συνδιαχειρηση κατακεφαλα. Ξανθοπουλος.

Ανώνυμος
30 Ιανουαρίου 2014 στις 9:18 μ.μ.

κάνετε πως δεν καταλαβαίνεται.Δεν μας ενδιαφέρει πως αισθάνεται ο συριζα(αριστερα κτλ) αλλα τι πολιτική ακολουθεί,δηλ,αυτην του ευρω και της καπιταλιστικής "ανάπτυξης".Τι αντι συστημικα αριστερα κουμαρα μας πουλάτε ?
Τα ποσοστά της Χ.Α γιατι να πάνε στην Ν.Δ που φερνουν φτώχεια και οχι στο ΛΑΟΣ αν θελουν να βγάλουν το ακροδεξιό τους αχτι η" στους ΑΝΕΛ ?.
Παιδια μην κουράζεστε,, μας χωρίζει το πρόγραμμα σας ,εαν έχετε κατι σε αυτο που ειναι και το ουσιαστικό να συζητήσουμε ομως.τα αριστερα αντι συστημικα κτλ ειναι νεφελώδη σχήματα για να αποφύγετε την ουσία...
Θα σας κυνηγά ο κοσμος αυριο με τις ανακολουθίες σας

Ανώνυμος
30 Ιανουαρίου 2014 στις 10:19 μ.μ.

6.19 το ΚΚΕ απευθεινεται στη εργατικη ταξη στους αυτοαπασχολουμενους και στους φτωχους αγροτες αυτος ειναι ο ταξικος διαχωρισμος και οχι δεξιοι και αριστεροι δεν ειμαστε στην εποχη της γαλλικης επαναστασης

Φάντασμα
30 Ιανουαρίου 2014 στις 11:31 μ.μ.

@ Ανώνυμος 3:28 και όλοι οι "ανώνυμοι" κλώνοι του

Λες:

1. "- Σαφώς και μπορεί. Δεν το επιλέγει, όμως, προς το παρόν. Γιατί μια τέτοια σύγκρουση έχει κόστος.
- Το ΚΚΕ κινητοποιεί όσο κόσμο δεν μπορούν να κινητοποιήσουν όλα τα κινητοποιήσουν όλα τα λοιπά κόμματα και αποκόμματα ΜΑΖΙ. Αυτό έγραψα και στο προηγούμενο σχόλιο. Δεν έγραψα ότι αυτός ο κόσμος είναι επαρκής, π.χ., για Επανάσταση."

Κανένα κόστος δεν θα έχει για το σύστημα η σύγκρουση με το ΚΚΕ. Το ΚΚΕ πλέον (εδώ και χρόνια) είναι ΑΝΙΚΑΝΟ για οποιαδήποτε ουσιαστική αντίδραση. Το γεγονός ότι το ΚΚΕ μπορεί και κινητοποιεί το πολύ 10.000 καλά πειθαρχημένων οπαδών του είναι γεγονός. Γεγονός είναι επίσης ότι αυτό σήμερα κανένα άλλο κόμμα δεν μπορεί να κάνει και ο λόγος είναι απλός: Κανένας πλέον πολίτης δεν εμπιστεύεται τα κόμματα κατ' αρχήν, εκτός από τους εναπομέιναντες οπαδούς του ΚΚΕ.
Οι εποχές των συγκεντρώσεων πέρασαν ανεπιστρεπτί. Συνειδητοποίησέ το!
Αν τώρα εσύ νομίζεις ότι είναι μεγάλο όπλο οι 10.000 οπαδοί σου που θα κατέβουν στο δρόμο, τότε ζήσε το μύθο σου.....

2. "- Όταν γράφεις "σύστημα" τί εννοείς; Γιατί εγώ εννοώ αυτό του οποίου την κατάργηση προτείνει και επιδιώκει το ΚΚΕ και αυτό στο οποίο δηλώνει υποταγή ο ΣΥΡΙΖΑ, είτε στο Τέξας είτε από το βήμα του ΣΕΒ είτε στο Συνέδριό του με τις επίσημες θέσεις του."

Σύστημα εννοώ αυτό που εννοείς και συ.
Εσύ όμως πιστεύεις ότι με το να προτείνεις την κατάργησή του, κάνεις κάτι σπουδαίο, λες και όλοι οι άλλοι αριστεροί είναι λάτρεις του καπιταλισμού και συ ο μόνος έντιμος επαναστάτης. (Υπεροψία λέγεται αυτό και ναρκισσισμός).
Το θέμα είναι ο τρόπος που θα πετύχεις στην κατάργησή. Και μέχρι να περιγράψεις έναν πειστικό και εφικτό τρόπο (και όχι την Σταλινική αποτυχία), απλά θα αμπελοφιλοσοφείς (αν είσαι ειλικρινής) ή θα υποκρίνεσαι .....

3. "- Σε "αντι-ΣΥΡΙΖΑ αγώνα" δε νομίζω να βρεθεί ποτέ. Όπως ακριβώς δε βρέθηκε ποτέ σε αντι-ΠΑΣΟΚ αγώνα (τις πολιτικές εμμονές να τις αναζητήσεις αλλού).
Σε αγώνα κατά της Ευρωενωσιακής πολιτικής και των εφαρμοστών της βρισκόταν, βρίσκεται και θα βρίσκεται μέχρι να καταργηθεί η ΕΕ."

Μα ήδη ΜΟΝΟ αντι-Σύριζα αγώνα κάνεις ως ΚΚΕ και τίποτα περισσότερο. Ακόμα δεν το κατάλαβες?
Το ΚΚΕ όντως δεν έκανε ποτέ αντι-ΠΑΣΟΚ αγώνα. Αυτό είναι αλήθεια. Αλλά το ΚΚΕ τότε είχε μια Πολιτική που από την σημερινή του ηγετική ομάδα έχει πλέον χαρακτηριστεί ως "Οπορτουνιστική". Άρα μην επικαλείσαι μια πολιτική που έχεις καταδικάσει....

4. - Τί σου φταίει αυτός ο έρμος "κόσμος της Αριστεράς", που τον επικαλείσαι, όταν επιλέγεις να κάνεις αυριανίστικες προγραφές; Αρκετά έχει συκοφαντηθεί από τους οπορτουνιστές. Φτάνει πια.

Και τι σχέση έχεις εσύ ως ΚΚΕ με τον κόσμο της Αριστεράς?
Ο Μπαλτσαβίας (10:19) που είναι ντούρος ΚΚΕς παραδέχεται ότι καμία σχέση δεν έχει η Αριστερά με το ΚΚΕ...





Υ.Γ.: Το "Αυριανίστικες προγραφές" τι ακριβώς σημάινει?

Μπέρδεμα μέγα
30 Ιανουαρίου 2014 στις 11:35 μ.μ.

Σύντροφε Παναγιώτη, στους μισθωτούς απευθύνεται το ΚΚΕ ή όχι;
Και αν ναι, απευθύνεται στους υπαλλήλους των 600€ με τον ίδιο τρόπο που απευθύνεται στους υπαλλήλους των 5000€;
Με τον ίδιο τρόπο απευθύνεται το ΚΚΕ στον αυτοαπασχολούμενο τεχνίτη των 1000€ και στον αυτοαπασχολούμενο έμπορο των 10000€;
Μήπως θες λίγο χρόνο να το ξανασκεφτείς;

Φάντασμα
30 Ιανουαρίου 2014 στις 11:39 μ.μ.

@ Ξανθόπουλος

Κλάψε, κλάψε στο τέλος μπορεί να σου πάρω και παγωτό!

Ανώνυμος
31 Ιανουαρίου 2014 στις 10:51 π.μ.

..Μπραβο ρε Λιάνα! Και μόνο που ανάγκασες κάτι γυμνοσάλιαγκες να δείξουν πόσο γλείφουν την σοσιαλοδημοκρατία με την ευρωλιγούρα και την υγιή επιχειρηματικότητα σου αξίζουν συγχαρητήρια! Όλοι οι υπερεπανάστατες εδώ είναι έτοιμοι να σπάσουν στο ξύλο τους μπάτσους για να γυρίσουμε στο..2009! Άντε για έναν εθνικό καπιταλισμό, τα λέει κι ο Δελαστικ! Νταξ το ΚΚΕ μετά την τελευταία απεργία στις 6 Νοέμβρη,που πάλι μάζεψε τον περισσότερο κόσμο
http://www.rizospastis.gr/wwwengine/story.do?id=7688617
είναι "απλά" στις απεργίες στον Παπουτσάνη,στα πρακτορεία Τυπου κτλ. Εσείς που είστε ρε πουθενάδες; Και τι κόσμο μαζευετε; Εξω απο τα δικαστήρια είχαμε πολλαπλάσιο κόσμο απο αυτόν που είχατε συνολικά στην πορεία-κηδεία που κάνατε και την κάνατε άλλοθι για την ανυπαρξία σας..
http://www.youtube.com/watch?v=aLmIrT1MkuI
Ξεχάσατε την ΕΡΤ που όλοι μαζί ΑΝΤΑΡΣΥΑ, ΣΥΡΙΖΑ κτλ δεν είσασταν ούτε όσο το μισό μπλοκ του ΠΑΜΕ; Φοιτητικά γκρουπούσκουλα της κακιάς ώρας, οι καθοδηγητές σας το μόνο για το οποίο νοιάζονται είναι να μην πάρει η εργατική τάξη την εξουσία, για αυτό μιλάτε για "ΔΕΥΤΕΡΑ ΠΑΡΟΥΣΊΑ", το δε κλέφτες και αστυνόμοι είναι για να ξεδίνετε και μετά να γυρνάτε στην δουλειά με το κεφάλι κάτω! Όποιος απο δω μέσα είναι εργαζόμενος και έχει στοιχειώδη ταξική συνείδηση να βρει την θέση του στο ΠΑΜΕ! Οι υπόλοιποι καθίστε να κάνετε 500 μέτωπα των 1000 ατόμων και να παίζεται κρυφτοκυνηγητό μυξοκλαίγοντας αμα σας πιάσουν! Και τελευταίο μπόνους, η τελευταία καταδίκη μέλος του ΠΑΜΕ, μία από τις πολλές: Απλά αναρωτιέμαι αν είστε τυφλοί ή ψευτες!
http://www.rizospastis.gr/wwwengine/story.do?id=7805377
Μανουήλ

Ανώνυμος
31 Ιανουαρίου 2014 στις 2:04 μ.μ.

11.35 καθολου χρονο. ενοτητα της εργατικης ταξης και συμμαχια με τα υπολοιπα λα κα στρωματα αυτοαπασχολουμενους και φτωχους αγροτες 11.31 ο ταξικος διαχωρισμος ειναι ο σωστος για ενα ΚΚ τα υπολοιπαν θολωνουν τα πραγματα

Ανώνυμος
31 Ιανουαρίου 2014 στις 2:07 μ.μ.

11.31 αφου λες οτι οι ΜΠΟΛΣΕΒΙΚΟΙ ΚΑΙ Ο ΣΤΑΛΙΝ απετυχαν τοτε τη συνεργασια και σε ποιο σοσιαλισμο αναφερεσαι

Ανώνυμος
31 Ιανουαρίου 2014 στις 2:49 μ.μ.

11.31 το ΚΚΕ παντα εκανε αντιπολιτευση στο πασοκ. το οτι υπηρχαν δεξιες παρεκλισης την δεκαετια του 80 ειναι γεγονος και υπαρχει εξηγηση για αυτο. αρα λοιπον το προβλημα σου ειναι γιατι δεν εχουμε της ιδιες δεξιες παρεκλισης και σημερα απεναντι στο νεο πασοκ που γεννηθηκε. σε καταλαβαινω τη θελεις αλλα τα ιδια λαθη δεν ξαναγινονται η πειρα ειναι μεγαλη

Ανώνυμος
31 Ιανουαρίου 2014 στις 3:31 μ.μ.

11.31 δηλαδη λεσ οτι ο συριζα εχει σκοπο να ανατρεψει τον καπιταλισμο και να παρει την εξουσια αν μπορεις να μου το περιγραψης αυτο πωσ θα γινει και αν εχει συμβη και πουθενα αλλου αυτο θα σου χρωσταω μεγαλη χαρη

Δημοσθένης Λιακόπουλος
31 Ιανουαρίου 2014 στις 4:00 μ.μ.

Θα συμφωνήσω τόσο στο ύφος όσο και στο περιεχόμενο των δηλώσεων του συντρόφου Μαν. Δυστυχώς το θράσος των άκαπνων δεν έχει όρια. Για το λόγο αυτό παίρνω τη σκυτάλη από το σύντροφο και συνεχίζω:

Πού πάτε ρε πουθενάδες; Δε βλέπετε ότι δεν υπάρχετε; Δεν υπάρχετε τελείως! Δε βλέπετε ότι, σε αντίθεση με σας, το κόκκινο ποτάμι έχει ξεκινήσει και απελευθερώνει μία μία τις γειτονιές και ιδρύει επαναστατικές επιτροπές;

Πού πάτε ρε γυμνοσάλιαγκες; Δε βλέπετε τους αγέρωχους και ατρόμητους βουλευτές του ΚΚΕ πώς δρουν σαν κομάντα στη Βουλή; Δεν έχουν αφήσει νομοσχέδιο για νομοσχέδιο που να μην καταψηφίσουν. Έχουν γίνει ο φόβος και ο τρόμος του αστικού κοινοβουλίου! Ακούνε Καραθανασόπουλο και Διαμάντω Μανωλάκου και οι αστοί τα κάνουν πάνω τους !

Πού πάτε ρε ασήμαντοι; Όλοι μαζί (ΣΥΡΙΖΑ, ΑΝΤΑΡΣΥΑ, και λοιπά γκρουπούσκουλα) δε γεμίζετε ούτε ταξί! Ποιο μισό μπλοκ του ΠΑΜΕ; Ούτε το πεζοδρόμιο δε γεμίζατε! Όταν ήρθε το ΠΑΜΕ γέμισε όλη η Μεσογείων! Όταν μετά από μία ώρα έφυγε, άδειασε!

Πού πάτε ρε φοιτητικά γκρουπούσκουλα της κακιάς ώρας που μισείτε την εργατική τάξη και θέλετε τον αφανισμό της; Που αντί να κάνετε τη βόλτα σας και να πάτε στο σπιτάκι σας παίζετε το κλέφτες κι αστυνόμοι; Που αντί να δέρνετε αναρχικούς, χτυπάτε τους αστυνομικούς που είναι παιδιά της εργατικής τάξης;

Πού πάτε ρε μυξιάρικα που κλαίτε όταν σας πιάσουν; Δε βλέπετε τον αγέρωχο σύντροφο Κουτσούμπα; Μπορεί κανείς να φανταστεί ότι ο άνθρωπος αυτός μπορεί να κλάψει;

Πού πάτε ρε άκαπνοι; Δε βλέπετε ότι όλα τα στελέχη του ΚΚΕ έχουν περάσει πλέον στην παρανομία και στήνουν ασυρμάτους και γράφουν στον πολύγραφο προκηρύξεις;

Δεν περιγράφω άλλο! Να’σαι καλά Μαν. Αποτελείς για μένα πηγή έμπνευσης και φάρο μέσα στο οπορτουνιστικό σκοτάδι!

Ανώνυμος
31 Ιανουαρίου 2014 στις 5:28 μ.μ.

@Μανουήλ
Μην αναρωτιέσαι τσάμπα, συνειδητοί ψεύτες είναι.Μόνο που σύντομα θα καταλάβουν ότι ο πολιτικός χρόνος έχει τόσο πολύ μικρύνει που δεν θα έχουν καν την πολυτέλεια του χρόνου του αυριανοπασόκ. Μαν

Ανώνυμος
31 Ιανουαρίου 2014 στις 8:30 μ.μ.

4.00 ενταξει μετα απο τοση ειρωνια που εγραψες πες μας τωρα πως θα γινει σοσιαλισμος χωρις τα μεσα παραγωγης στην εργατικη ταξη το εχω μεγαλη απορια

Ανώνυμος
1 Φεβρουαρίου 2014 στις 11:56 π.μ.

..Δημοσθένη εσύ είσαι; Και συ ΑΝΤΑΡΙΖΑ; Μαζί με Δελαστικ και ΠΠ θα φωνάζετε ζήτω οι Έλληνες αστοι,να φυγουν οι κακοί ξένοι; Πες μου, υπάρχει σχέδιο; πχ 100 επίλεκτοι Ελ θα φορέσουν κουκουλες και θα σπάσουν 10.000 βιτρίνες, και 200 προαιώνιοι φοιτητες θα δείρουν 20.000 μπάτσους και θα γίνει η μεγάλη ανατροπή με την κυβέρνηση της Αριστεράς; Θα βγεί και νέος τόμος "Γιατί και πως ζούν αναμεσα μας" γιατί ναι, υπάρχει ένα πελώριο ρευμα απο την ΑΝΤΑΡΣΥΑ αλλά δεν εμφανίζεται σε σωματεία και εργατικές,αγροτικές κτλ διεκδικήσεις για να μην προδοθεί η συνομωσία! ¨Οπως και στους καθηγητές: 500 μουτζαχεντίν έχει η Φατούρου , θα τους ξαμολύσει την κατάλληλη στιγμή, δεν ήρθε ακόμα η ώρα.. Μεγαλη μου τιμή που ασχολείσαι μαζί μου! Τοξερα ότι άμα μίλαγα στο στιλάκι σας θα με καταλαβαίνατε! Αλλά διακρίνω μια ενόχληση..γιατί; Δεν θα χει να κάνει με την ειρωνία μου,εσεις εδώ συνειδητά απαξιώνεται χιλιάδες απλού κόσμου που διαδηλώνει και αγωνίζεται καθημερινά με το ΠΑΜΕ..αρα δεν είναι αυτό Σε αγχώνει που και στην πιο πεσμένη φάση του κινήματος το ΚΚΕ παρεμβαίνει παντού,στις απεργίες,στα χαράτσια,στη υγεία, στους αγρότες, στις λαικές γειτονιες κτλ, αταλάντευτα στο πλευρό της εργατικής τάξης κι όντας ο μόνος φορέας που κατεβάζει ακόμα μαζικά κόσμο..βάλε ξυδάκι και σου υπόσχομαι ότι ..δεν θα σου περασει. Φτιαξε και με φοντομοντάζ μια μαζική πορεία του "χωρου" σου, με καμιά 100αριά copy paste των ίδιων και ίδιων που είσαστε θα φτιάξεις ένα αξιοπρεπες μπλοκ να διαδηλώνει οργισμένα υπερ της αστικής δημοκρατίας, αχ που είναι οι παλιες καλές εποχες του αριστερού ΠΑΣΟΚ!
Μανουήλ

Ανώνυμος
1 Φεβρουαρίου 2014 στις 1:24 μ.μ.

..Παναγιώτη Μπαλτσαβιά, είσαι εκτός θέματος..ποιος σοσιαλισμός,είδες πουθενά να ασχολείται ο "χωρος" με τον σοσιαλισμό; Αφου είναι για την Δευτέρα Παρουσία, δεν θα γίνει ποτέ..εκτός αν συν τοις άλλοις τα παιδιά είναι και θρήσκοι οποτε πάσσο! Τετοια θέματα τα ανοίγει το ΚΚΕ, ξέρεις για να αποφύγει το τώρα..οι γνησιοι επαναστάτες είναι "αντί"..έτσι γενικώς κι αορίστως,προς όλες τις κατευθύνσεις για να βγεί συνισταμένη 0 και να μαστε πάντα εδώ..και μην ψάχνεις για λογική..εδώ σου λένε, ότι επειδή το ΚΚΕ δεν κατεβάζει 2 εκατομμύρια στο δρόμο,θα πάνε με κάποιος άλλους που κατεβάζουν 500 άτομα και μόνο αμα υπάρχουν κάμερες να καταγράψουν την "συγκρουση"..με όρους θεάματος διεξάγεται η ταξική πάλη για αυτούς..
Μανουήλ

Εριχ φον Νταίνικεν
1 Φεβρουαρίου 2014 στις 8:09 μ.μ.

Μανουήλ ή Μαν ή Ανώνυμε.

Για να απαντήσεις στον αγαπημένο μου μαθητή Δημοσθένη Λιακόπουλο στο "στυλάκι" του όπως λες, θα πρέπει να διαθέτεις χιούμορ.
Χιούμορ και Σταλινισμός είναι δυο πράγματα ασύμβατα, οπότε άστο καλύτερα διότι η προσπάθεια σου δεν είναι καθόλου καλή. Μάλλον σε Σεφερλή παραπέμπει.....

Συνέχισε λοιπόν απρόσκοπτος την ανυποχώρητη ταξική πάλη.

Είμαι σίγουρος ότι θα έχετε μεγάλη επιτυχία γιατί έχετε και μεγάλη πείρα και τρομερή θεωρητική επεξεργασία που πάντα μέχρι σήμερα σας οδήγησε από ταξική νίκη σε ταξική νίκη.
Τι να πρωτοθυμηθεί κανείς...

Είμαι τόσο σίγουρος για την επιτυχία σας όσο σίγουρος είμαι ότι ο Νιμπίρου έχει κρυφτεί πίσω από τον Πλούτωνα στα πέρατα του Ηλιακού συστήματος και σύντομα θα επισκεφτεί τη Γη για να συνεορτάσει με το ΚΚΕ την νικηφόρα μεγάλη Επανάσταση που ετοιμάζετε για τις 30 Φλεβάρη.


Ανώνυμος
1 Φεβρουαρίου 2014 στις 8:22 μ.μ.

Μανουηλ. εχεις απολυτο δικιο σε οτι λες απλα ρητορικα εθεσα το ερωτημα χωρις να εχω αυταπατη για απαντηση το κακο ειναι οτι πονταρουνε στην απελπισια του κοσμου και τον τα ιζουν φουμαρα οτι με μια αλλαγη στην κυβερνηση θα αλλαξει η ζωη του. 15 χρονια στην βενεζεουλα με αριστερη κυβερνηση καπιταλισμο εχουνε και θα συνεχισουνε να εχουνε μεχρι την δευτερα παρουσια στην κυπρο 5 χρονια ΤΟ ΑΚΕΛ κυβερνηση εβαλε την χωρα στο μνημονιο στη ΔΑΝΙΑ η πρωθυπουργος αριστερη και αυτη μπλεγμενη σε σκανδαλα. τελικα φαινεται οτι αυτη η αριστερα τα χωραει ολα

Ανώνυμος
1 Φεβρουαρίου 2014 στις 9:26 μ.μ.

8.09 ειναι πολυ φυσικο ο λαος να μη μπορει να παρει τα μεσα παραγωγης στα χερια του ο καπιταλισμος εχει πολλα εργαλεια να κοιμηζει τον λαο. ενα απο τα ποιο σημαντικα ειναι ο οπορτουνισμος πολυ χρησιμος για να βγαινει ο καπιταλισμος απο της κρισης του. οσο για την επανασταση που ειρωνευεσαι οτι θα γινει στης 30 φλεβαρη δεν υπαρχει αμφιβολια οτι ο οπορτουνισμος κανει καλα την δουλεια του ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ για τον καπιταλισμο εδω ανετρεψε τα σοσιαλιστικα καθεστωτα αλλα δεν χρειαζεται να καμαρωνεται γιατι ετσι εκτιθεσται.

Εριχ φον Νταίνικεν
1 Φεβρουαρίου 2014 στις 11:08 μ.μ.

Μπαλτσαβία,

είπαμε δεν φταίει το ΚΚΕ για την ανατροπή του καπιταλισμού που δεν ήρθε.
Το ΚΚΕ εδώ και 90 χρόνια οδηγεί το λαϊκό κίνημα από νίκη σε νίκη .

Φταίει ο Οπορτουνισμός και οι τυφλοί οπαδοί του Οπορτουνιστές Νεφελίμ που έμφορτοι αντιΚΚΕδικών αισθημάτων βγαίνουν από την Λευκή Πυραμίδα της Τάτλα Μακάν και ανατρέπουν τα αλάνθαστα, προσεκτικά μελετημένα και ιστορικά δικαιωμένα σχέδια του ΚΚΕ.

Που διαφωνούμε δηλαδή;

Ανώνυμος
2 Φεβρουαρίου 2014 στις 2:57 μ.μ.

11.08 το ΚΚΕ 95 χρονια αγωνιζεται για να μην υπαρχη εκμεταλευση σε ανθρωπο για τον σοσιαλισμο το 1944 μετα τον απελευθερωτικο αγωνα μπορουσε ο λαος να εχει παρει την εξουσια. δεν εγινε αυτο απο της αυταπατες της ηγεσιας του ΕΑΜ και του ΚΚΕ. ΣΤΗΝ ΕΣΣΔ και στην αν. ευρωπη τα καθεστωτα δεν ανατραπηκαν απο μονα τους η επικρατηση του οπορτουνισμου το 1956 ξεκινησε την διαδικασια σταδιακης ανατροπης. ουτε πυραμιδες ουτε νεφελιμ λοιπον ο οπορτουνισμος εχει αυτη την αποστολη παραμυθιασμα του λαου οτι υπαρχουν λυσης μεσα στον καπιταλισμο και προσπαθεια να εισχωρη μεσα στης γραμμες του κομμουνιαστικου κινηματος η ιδεολογικη παλη συνεχιζεται

Ανώνυμος
2 Φεβρουαρίου 2014 στις 4:45 μ.μ.

@Εριχ φον Νταίνικεν
Κάτι για τον "υπαρκτό καπιταλισμό" θα μας πείς ή όχι. Κάτι και τον "μονόδρομο της ΕΕ" θα μας πείς ή όχι? Κάτι για το "καλό μοντέλο και το πείραμα της Αργεντινή" θα μας πείς ή όχι? Τέλος πάντων βρε παιδιά, "μαθητές" και "δάσκαλοι" θα μας πείτε ποιό είναι τέλος πάντων τό "πρόγραμμα της ¨αριστεράς" για την ΕΕ, ποιό είναι αυτό το ρημάδι πρόγραμμα που περιμένω να διαβάσω στους σχολιασμούς σας (πέρα από τον"κακό Στάλιν" και τον " κακό σοσιαλισμό", το πρόγραμμά σας ποιό είναι? Η σας βολεύει ο κακός "στάλιν" για να μην πείτε ότι είσαστε το αριστερό πλυντήριο, που ξεπλένει και καθαρίζει, πασόκους, νεοπασοκους, ρίζους, κοτσακάδες και όλο το κακό συναπάντημα? Μαν (Ο Μανουήλ είναι άλλος σχολιαστής. Το Μαν είναι από Μανώλης)

Ανώνυμος
2 Φεβρουαρίου 2014 στις 5:29 μ.μ.

Μανωλης. στην ΓΕΡΜΑΝΙΑ το αδελφο κομμα του συριζα εχει φτιαξει μνημειο στο ΒΕΡΟΛΙΝΟ για τους γερμανους αντιφασιστες που ητανε στην ΕΣΣΔ και ταχα δολοφωνηθηκαν απο τον ΣΤΑΛΙΝ την περιοδο 1933 1953 σε αυτο το μνημειο καταθετουν στεφανια και γερμανοι φασιστες. τα συμπερασματα δικα σου συντροφε

Ανώνυμος
2 Φεβρουαρίου 2014 στις 5:34 μ.μ.

.. Εριχ Φον Νταινικεν, πως κι αποφάσισες να ασχοληθείς με τα γήινα; Φανταζομαι ότι υπο το πρίσμα των διαστρικών περιπλανήσεων σου η ιστορία και οι κατακτήσεις του λαϊκου κινήματος στην Ελλάδα σου φαντάζει ασήμαντη..προφανώς ασχολείσαι με πιο προηγμένους πολιτισμούς και δεν μπορείς να ασχολείσαι με την τωρινή προσπάθεια των εργαζομένων να απαλλαγούν απο την εκμετάλλευση..ίσως πάλι βλέπεις κάτι που εμεις δεν βλέπουμε..όπως την συνεισφορά των πλην ΚΚΕ χώρων υπερ της εργατικής τάξης πχ σε αυτοδιαχεριζόμενα στέκια, μες στο ασυλο των πανεπιστημίων κτλ..πες μας, αυτό είναι το μέλλον? Και ποια θα είναι η επόμενη μετενσαρκωση σου,κάτσε να σκεφτώ: Δημοσθένης Λιακόπουλος, Εριχ Φον Νταίνικεν...Νοστράδαμος?
υσ. Σταλινισμός; μα καλά δεν μπορούσες να βρεις κάτι πιο πρωτότυπο; αφου τα βγάζεις που τα βγάζεις απο το κεφάλι σου..δες λίγο Σεφερλή, να εμπνευστείς, περι ορέξεως..
Μανουήλ

Ανώνυμος
2 Φεβρουαρίου 2014 στις 5:52 μ.μ.

.. Επίσης Εριχ Φον Νταινικεν, εσύ που έχεις νταραβερια με εξωγήινους πολιτισμους μήπως έχεις μια ενοποιημένη πολιτική θεωρία των πάντων,τα "πάντα όλα"; Βλέπω ότι απαξιώνεις 95 χρόνια του κινήματος στην Ελλάδα, προφανώς γιατί δεν ήταν αρκετά επαναστατικά για σένα, αλλά ταυτόχρονα κατηγορείς το ΚΚΕ ότι έχει μέτωπο κατά του οπορτουνισμού..νταξ, βέβαια για να δέσει η συνταγή,υπάρχει η αντισταλινική σάλτσα,εγκεκριμένη κι απο την ΕΕ!
Μανουήλ

Ανώνυμος
3 Φεβρουαρίου 2014 στις 2:07 μ.μ.

@Παναγιώτη Μπαλτσαβιά
Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Η προπαγάνδα τους είναι ακριβώς ίδια με τον Γκέμπελς και στον αντικομμουνισμό και στον αντισοβιετισμό και στον αντισταλισμό. Γιατί εκπορεύεται από τα ίδια κέντρα. Αυτό να προβληματίσει κάθε καλοπροαίρετο που ακολουθεί τις μπουρδολογίες τους. Μαν

Ιωάννης Περιπατητής
3 Φεβρουαρίου 2014 στις 2:09 μ.μ.

Άλλη μία προβοκάτσια εις βάρος του ηρωϊκού ΚΚΕ.

Σύντροφοι απάνω τους. Ούτε στο Διάστημα, ούτε πουθενά - σοσιαλισμός δε γίνεται με τον Κοτσακά! (Σας βρήκα και σύνθημα)

Ανώνυμος
3 Φεβρουαρίου 2014 στις 3:21 μ.μ.

2.09 δεν εχεις δικιο. ο κοτσακας και ολοι οι αλλοι που ητανε στο ΠΑΣΟΚ απο το 1981 σοσιαλισμο εφεραν ετσι ελεγε ο ανδρεας και ο μενιος

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger