Του Γ.Γ.
Πριν αναφερθούμε στις τελευταίες εξελίξεις που προέκυψαν μετά την σφοδρή αντιπαράθεση ΔΟΛ και ΣΥΡΙΖΑ θα σας συνιστούσαμε να διαβάσετε δυο αναρτήσεις μας που έχουμε γράψει τον Μάρτη του 2013. Η πρώτη τιτλοφορείτε: «Όταν τρώνε δεν μιλάνε - Η τριγωνική σχέση κλεπτοκρατίας πολιτικών, τραπεζών και ΜΜΕ» και η δεύτερη:«Από «πυλώνες του συστήματος διαπλοκής προνομιακοί συνομιλητές οι ιδιοκτήτες των ΜΜΕ για τον Α. Τσίπρα».
Πριν αναφερθούμε στις τελευταίες εξελίξεις που προέκυψαν μετά την σφοδρή αντιπαράθεση ΔΟΛ και ΣΥΡΙΖΑ θα σας συνιστούσαμε να διαβάσετε δυο αναρτήσεις μας που έχουμε γράψει τον Μάρτη του 2013. Η πρώτη τιτλοφορείτε: «Όταν τρώνε δεν μιλάνε - Η τριγωνική σχέση κλεπτοκρατίας πολιτικών, τραπεζών και ΜΜΕ» και η δεύτερη:«Από «πυλώνες του συστήματος διαπλοκής προνομιακοί συνομιλητές οι ιδιοκτήτες των ΜΜΕ για τον Α. Τσίπρα».
Αρχικά και μόνο που υπήρξαν «μυστικά ραντεβού» του πρωθυπουργού με τον πρόεδρο του ΔΟΛ Σταύρο Ψυχάρη είναι ένα σοβαρό θέμα. Αλλά ας το προσπεράσουμε. Στεκόμαστε μόνο το πώς κανονίστηκαν οι τέσσερις συναντήσεις Τσίπρα – Ψυχάρη και οι οποίες έγιναν «με άκρα μυστικότητα» σύμφωνα με τα τηλεοπτικά ρεπορτάζ.
Οι τρεις απ’ αυτές -η τέταρτη έγινε στο σπίτι της στενής συνεργάτιδας του Τσίπρα Ζωής Χαλιδιά- πραγματοποιήθηκαν στην κατοικία του Βασίλη Μουλόπουλου. Ο δημοσιογράφος αυτός θεωρείται από τους κύριους λογογράφους του Τσίπρα ενώ χρημάτισε επιτελικό στέλεχος του ΔΟΛ, αρχισυντάκτης του «Βήματος» και πολύ στενός συνεργάτης του Ψυχάρη. Στην πορεία βρέθηκε βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, ενώ τώρα τον συναντάμε αρθρογράφο στην «Αυγή».
Πανέξυπνος τύπος με μακροχρόνια παρουσία στο δημοσιογραφικό κουρμπέτι γνωρίζει από πρώτο χέρι τι ακριβώς συμβαίνει με τα ΜΜΕ. Μάλιστα κάποιες φορές δεν διστάζει και να το πει. Διαβάστε τι δήλωνε, σε ανύποπτο χρόνο – Νοέμβρης 2010- σε συνέντευξη του στην ιστοσελίδα tvxs:
«Τα ΜΜΕ έπαψαν να είναι φορείς ενημέρωσης και ιδεών, δηλαδή αυτό που θα έπρεπε να είναι, και μετατράπηκαν σε φορείς συμφερόντων της οικονομικής και πολιτικής εξουσίας, αυτό δηλαδή που ονομάζουμε διαπλοκή. Αντί να πουλάνε ενημέρωση (η οποία εν μέρει είναι εμπόρευμα), πουλούσαν ιδεολογική και πολιτική χειραγώγηση, και αντί να αποτελούν πεδίο πολιτικής και ιδεολογικής αντιπαράθεσης, αναδείχθηκαν σε πεδίο διαπλοκής. Αυτή η απαξίωση άφησε τα ΜΜΕ χωρίς αγοραστές».
Ειλικρινέστατη η τοποθέτηση του Β. Μουλόπουλου. Σωστή η διαπίστωση του, αναμενόμενο να βγάλει τον εαυτό του από το «κάδρο» των διαπλεκομένων.
Δυστυχώς γι’ αυτόν όμως, κάποιες φορές το αλισβερίσι μεταξύ πολιτικής εξουσίας και ΜΜΕ, ξεφεύγει από τον «φυσικό του χώρο» το «παρασκήνιο» και παίρνει ανεξέλεγκτες διαστάσεις όπως συνέβη και με την περίπτωση Ψυχάρη – Τσίπρα.
Όπως γίνεται σε όλα τα νταλαβέρια μαφιόζων καθένας τους προσπαθεί να κρατάει κρυφά «χαρτιά και ντοκουμέντα» σε βάρος του «συνεργάτη» ώστε όταν χρειαστεί να τον εκβιάσει, να τον αναγκάσει να προσχωρήσει στις επιδιώξεις του ή σε κάποια άλλη φάση για να αμυνθεί σε επίθεση που δέχεται.
Προς το παρόν όμως στην μάχη ΔΟΛ – Τσίπρα υπάρχουν μόνο «ανιχνευτικές βολές». Η ανακοίνωση του Οργανισμού Λαμπράκη κάνει λόγω για «χρυσές εφεδρείες» που διαθέτει ενώ το Μέγαρο Μαξίμου ανταπαντάει –όπως μετέδωσε το δελτίο ειδήσεων του Mega-, μέσω κυβερνητικής πηγής, ότι: «Η χρήση απομαγνητοφωνημένων διαλόγων αποτελεί κακούργημα και όποιος το κάνει θα πάει μέσα».
Όλα αυτά δεν παραπέμπουν σε πόλεμο μαφιόζικων συμμοριών;
Δημοσίευση σχολίου