Του Γ. Γ.
Διαβάζω την είδηση και πέρα από το ότι αισθάνομαι θλίψη μου έρχεται στο μυαλό στη γνωστή ρήση του Hegel: «Η λογική γίνεται παραλογισμός». Η ειδησεογραφία, μας λέει λοιπόν ότι η επιχείρηση «Ελληνορθόδοξη Εκκλησία Α.Ε» άνοιξε ένα καινούργιο υποκατάστημα «στον Ιερό Ναό της Παναγίας της Παντάνασσας στο Πεντάγωνο», με «εκλεκτό εμπόρευμα» που γίνεται ανάρπαστο απ' το «χριστεπώνυμο ποίμνιο». Κι αυτό λέγεται εικόνα της «Παναγίας Σουμελά».
«Είναι κάθε ηλικίας και κάθε κοινωνικής τάξης οι ευσεβείς που για να προσκυνήσουν» μας λέει το δημοσιογραφικό ρεπορτάζ και συμπληρώνει: «Πηλήκια και καλυμμαύχια στέκουν γύρω από την Παναγία τη Σουμελά … Ανά δέκα μέτρα, δυάδες στρατιωτικών και φαντάρων από όλα τα Σώματα υποδέχονται τους πιστούς που έρχονται μαζικά να προσκυνήσουν την εικόνα-σύμβολο που έγινε δεκτή με τιμές αρχηγού κράτους.
Είναι η τέταρτη φορά που η πρώτη φορά Αριστερά υποδέχεται έναν υπερκόσμιο ανώτατο άρχοντα: έχουν προηγηθεί δύο επισκέψεις του Αγίου Φωτός και μία της Αγίας Βαρβάρας».Διαβάζω την είδηση και πέρα από το ότι αισθάνομαι θλίψη μου έρχεται στο μυαλό στη γνωστή ρήση του Hegel: «Η λογική γίνεται παραλογισμός». Η ειδησεογραφία, μας λέει λοιπόν ότι η επιχείρηση «Ελληνορθόδοξη Εκκλησία Α.Ε» άνοιξε ένα καινούργιο υποκατάστημα «στον Ιερό Ναό της Παναγίας της Παντάνασσας στο Πεντάγωνο», με «εκλεκτό εμπόρευμα» που γίνεται ανάρπαστο απ' το «χριστεπώνυμο ποίμνιο». Κι αυτό λέγεται εικόνα της «Παναγίας Σουμελά».
«Είναι κάθε ηλικίας και κάθε κοινωνικής τάξης οι ευσεβείς που για να προσκυνήσουν» μας λέει το δημοσιογραφικό ρεπορτάζ και συμπληρώνει: «Πηλήκια και καλυμμαύχια στέκουν γύρω από την Παναγία τη Σουμελά … Ανά δέκα μέτρα, δυάδες στρατιωτικών και φαντάρων από όλα τα Σώματα υποδέχονται τους πιστούς που έρχονται μαζικά να προσκυνήσουν την εικόνα-σύμβολο που έγινε δεκτή με τιμές αρχηγού κράτους.
Είναι ιστορικά επιβεβαιωμένο ότι σε περιόδους που οι κοινωνικές αντιθέσεις μεγεθύνονται πάντα το θρησκευτικό φαινόμενο –που αποτελεί κυρίαρχη μορφή της κρατούσας ιδεολογίας- οξύνεται. Και μπορεί να μην βρισκόμαστε στα χρόνια του Μεσαίωνα όπου κυριαρχούσε άγριος σκοταδισμός, θρησκοληψία, φανατισμός, δεισιδαιμονίες και προλήψεις, βρισκόμαστε όπως σε έναν άλλο Μεσαίωνα. Εργατικό, κοινωνικό, απάνθρωπο. Και μάλιστα με κυβέρνηση «αριστεράς».
Όταν όλα τα λαϊκά στρώματα βρίσκονται κυριολεκτικά «στα γόνατα» είναι αναμενόμενο κάποια απ’ τα θύματα αυτής της καπιταλιστικής βαρβαρότητας να σέρνονται γονυπετή στα «μαγαζιά» της επικρατούσας θρησκείας ψάχνοντας παρηγοριά σε μεταφυσικές δοξασίες.
Αλλά γιατί να κριτικάρουμε τον απελπισμένο κόσμο που ψάχνει αναστεναγμό ανακούφισης σε ψαλμωδίες και σε προσμονή «θαύματος»; Ο Τσίπρας δεν ήταν που έδωσε το «καλό παράδειγμα»; Ο πρωθυπουργός μας δεν συναντήθηκε με τον το Πάπα της Καθολικής Εκκλησίας «βαφτίζοντας» ένα μαύρο φασίστα σε «Πάπα των φτωχών»;
Ο Τσίπρας και τα στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ δεν ήταν που όσο το κόμμα τους βρισκόταν στην αντιπολίτευση μιλούσαν για διαχωρισμό της Εκκλησίας από το κράτος διεκδικώντας κατάργηση του μαθήματος των θρησκευτικών στα σχολεία, πλήρη ανεξιθρησκεία και δε συμμαζεύεται; Δεν είναι οι ίδιοι που σήμερα επισκέπτονται τους ρασοφόρους εκφραστές της βλακείας και του σκοταδισμού στο «άγιο» Ορος κάνοντας αναφορά στην «αναντικατάστατη προσφορά του Αγίου Ορους ανά τους αιώνες»;
«O μαρξισμός όλες τις σύγχρονες θρησκείες και εκκλησίες, όλες τις κάθε λογής θρησκευτικές οργανώσεις, τις βλέπει πάντα σαν όργανα της αστικής αντίδρασης, που χρησιμεύουν για την υπεράσπιση της εκμετάλλευσης και την αποχαύνωση της εργατικής τάξης».
Λένιν
Δημοσίευση σχολίου