Home » , » Οι δημοσκόποι που χτες ζητούσαν συγνώμη για τα ευρήματα των ερευνών τους, σήμερα προσφέρονται για αποπροσανατολισμό της κοινής γνώμης

Οι δημοσκόποι που χτες ζητούσαν συγνώμη για τα ευρήματα των ερευνών τους, σήμερα προσφέρονται για αποπροσανατολισμό της κοινής γνώμης

Από giorgis , Τρίτη 1 Νοεμβρίου 2016 | 11:14 μ.μ.


Του Γ.Γ.

Νομίζω ότι πολύ καλά κάνουμε και εδώ και αρκετό καιρό δεν ασχολούμαστε με τα αποτελέσματα των δημοσκοπήσεων που βλέπουν το φως της δημοσιότητας.

Κι αυτό γιατί μετά το Βατερλό που έπαθαν όλες οι εταιρείες δημοσκοπήσεων στις τελευταίες εκλογικές αναμετρήσεις και ειδικά στο δημοψήφισμα ανάγκασαν τους υπευθύνους τους να βγουν δημόσια να ζητήσουν συγνώμη για τις «αστοχίες» των προβλέψεων τους ψελλίζοντας κάποιες αστείες δικαιολογίες.
Αν ψάξει κανείς στο διαδίκτυο θα βρει τις «απολογίες» του Κώστας Παναγόπουλου της εταιρείας δημοσκοπήσεων Alco. Του Θωμά Γεράκη, της MARC του Δημήτρη Μαύρου της MRB που ουσιαστικά παραδέχονται ότι όλες οι έρευνες τους σχετικά με την εκλογική προτίμηση των εκλογέων είναι εντελώς αφερέγγυες.

Με αυτό το δεδομένο είναι εντυπωσιακός όλος αυτός ο θόρυβος που έχει ξεσπάσει με τη νέα δημοσκόπηση της εταιρείας Public Issue η οποία κάνει τον γύρο των μέσων ενημέρωσης.
Σύμφωνα με το Βαρόμετρο Οκτωβρίου αυτής της εταιρείας, η ΝΔ στην εκτίμηση εκλογικής επιρροής συγκεντρώνει 42% έναντι 18% του ΣΥΡΙΖΑ. Ακολουθούν Χρυσή Αυγή και Δημοκρατική Συμπαράταξη με 8%, το ΚΚΕ με 7,5%, το Ποτάμι με 2,5%, η Πλεύση Ελευθερίας με 2,5%, η Ενωση Κεντρώων και οι ΑΝΕΛ με 2% και λοιπά κόμματα 7,5%.


Για  «Ψευδοδημοσκόπηση της Public Issue - 130% βγάζει το άθροισμα στην καρτέλα» κάνει λόγο το «Κουτί της Πανδώρας», «Τα τηλεφωνικά κέντρα της Siemens έχουν πάρει φωτιά από τα συγχαρητήρια για τη δημοσκόπηση. Οι δημοσκοπήσεις όμως δεν είναι εκλογές», αναφέρει η εκπρόσωπος τύπου του ΣΥΡΙΖΑ Ράνια Σβίγκου σε ανάρτηση της στον προσωπικό λογαριασμό της στο Twitter, ενώ απ’ την πλευρά τους δεξιές ιστοσελίδες πανηγυρίζουν για την τεράστια διαφορά ως προς την πρόθεση ψήφου που φέρεται να έχει η Ν.Δ ως προς την ΣΥΡΙΖΑ.


Η ουσία τελικά είναι ότι ΣΥΡΙΖΑ και Ν.Δ και τα ΜΜΕ που επηρεάζουν ασχολούνται με κατασκευασμένες αστειότητες αφού δεν έχουν άλλο πεδίο αντιπαράθεσης μια και στα βασικά πολιτικά ζητήματα συμφωνούν.
Θα αρκούσε η Κουμουνδούρου να επικαλεστεί τα ευρήματα αυτής της εταιρείας στις ευρωεκλογές για να αποδείξει την αναξιοπιστία της. Οι ανούσιες όμως αντιπαραθέσεις λειτουργούν αποπροσανατολιστικά και εξυπηρετούν τις σκοπιμότητες της.
Μοιράσου το :

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger