Home » , » Ολοι ίσα κι όμοια;

Ολοι ίσα κι όμοια;

Από ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ , Σάββατο 27 Μαΐου 2017 | 12:26 π.μ.

Πηγή:  Γιάννης Ιωάννου - f/b

Σήμερα το πρωί έκοψα την παλάμη μου.
Με πήγαν στο Ιατρικό μας κέντρο, αλλά ο χειρούργος είχε άδεια άρα το κέντρο δε λειτουργούσε για τέτοια επείγοντα.
Απλά μου συνέστησαν να πάω σε Δημόσιο νοσοκομείο γιατί ούτε τα έξοδα Ιδιωτικού κάλυπτε το κέντρο.

Μετά απ αυτό το σοκ της αποκαθήλωσης των δημοσιογραφικών μου προνομίων, έσπευσα στο κοντινό εφημερεύων σαν κοινός πολίτης. Ευαγγελισμός 12.30.
Εξω γράφει "ΕΦΗΜΕΡΕΥΕΙ".

Από την είσοδο με στέλνουν στα επείγοντα -χειρουργείο. Στο χειρουργείο η προϊσταμένη με κοιτάζει και μου λέει "δεν εφημερεύει"! Μα αφού έξω γράφει "εφημερεύει". Δεν μου απαντάει καν. Φεύγει.

Μετα τρεις ώρες που άνοιξε το Ιπποκράτειο, πήγα εκεί. Πρόλαβα στο τσαφ το χρονικό όριο για το ράψιμο του χεριού.
Μοιράσου το :

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger