Πραγματικά είναι πρωτοφανές τραγέλαφος αυτό που συμβαίνει μετά το ναυάγιο του δεξαμενόπλοιου «Αγία Ζώνη ΙΙ», στον Σαρωνικό και την τεράστια οικολογική καταστροφή που προκάλεσε.
Όπως μας πληροφορεί σήμερα ενημερωτική ιστοσελίδα, ο υπουργός Ναυτιλίας Παναγιώτης Κουρουμπλής, παραδέχτηκε ότι δεν έχει βρεθεί πλοίο για να συνεχίσει την απάντληση και έτσι είναι άμεσος ο κίνδυνος δεύτερης οικολογικής καταστροφής για τον Σαρωνικό από τους 700 τόνους μαζούτ, που υπολογίζεται ότι βρίσκονται ακόμα στα αμπάρια του βυθισμένου δεξαμενόπλοιου.
Όπως μας πληροφορεί σήμερα ενημερωτική ιστοσελίδα, ο υπουργός Ναυτιλίας Παναγιώτης Κουρουμπλής, παραδέχτηκε ότι δεν έχει βρεθεί πλοίο για να συνεχίσει την απάντληση και έτσι είναι άμεσος ο κίνδυνος δεύτερης οικολογικής καταστροφής για τον Σαρωνικό από τους 700 τόνους μαζούτ, που υπολογίζεται ότι βρίσκονται ακόμα στα αμπάρια του βυθισμένου δεξαμενόπλοιου.
Να θυμίσουμε ότι το προηγούμενο πλοίο το «Λασσαία» που είχε αναλάβει αυτό το έργο αποχώρησε, καθώς είχαν λήξει τα προσωρινά πιστοποιητικά αξιοπλοΐας –τα ίδια ακριβώς που είχε και το «Αγία Ζώνη ΙΙ», που βούλιαξε- και στη συνέχεια κατασχέθηκε για λαθρεμπορία καυσίμων, ενώ συνελήφθησαν ο πλοίαρχος και ο Α’ μηχανικός. Αυτό το πλοίο δηλαδή πήγε εκεί σαν «απορρυπαντικό» ήταν τελικά λαθρεμπορικό. Ωραίες καταστάσεις.
Και τώρα σύμφωνα πάντα με το ρεπορτάζ που αναφέραμε «δεν έχει βρεθεί πλοίο για την άντληση του πετρελαίου, ενώ ειδικοί προειδοποιούν ότι το γεμάτο ρηγματώσεις βυθισμένο «Αγία Ζώνη ΙΙ» μπορεί ανά πάσα στιγμή να υποστεί νέο ρήγμα και να διαρρεύσει το πετρέλαιο στη θάλασσα, με ανυπολόγιστες συνέπειες για τον ήδη βεβαρημένο Σαρωνικό».
Κι όμως, με ένα ψάξιμο που κάναμε στο διαδίκτυο μάθαμε ότι ο υπάρχουν 47 (!) πλοία ιδιοκτησίας ελλήνων εφοπλιστών που μπορεί να αναλάβουν αυτή την εργασία αλλά όλα είναι «σαπάκια» και ανασφάλιστα και όμως αυτά δεν είναι παροπλισμένα και εξακολουθούν να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους στους εφοπλιστές!
Αλήθεια υπάρχει άλλη χώρα –πέρα απ’ την δική μας με το «εφοπλιστικό θαύμα» να μην έχουν τα πλοία της όριο ηλικίας; (Τώρα λέει ότι θα καθιερώσει η κυβέρνηση αλλά κι αυτό μένει να το δούμε).
Αλλά μια και αρχίσαμε τα ερωτήματα. Υπάρχει άλλη χώρα να έχει δώσει 58 φοροαπαλλαγές στους εφοπλιστές; (Παρένθεση. Επί κυβέρνησης Ν.Δ ήταν 52 οι φοροαπαλλαγές τις οποίες κατάγγειλε δριμύτατα από το βήμα της βουλής ο Τσίπρας, ενώ όταν ήρθε στην κυβέρνηση πρόσθεσε και άλλες 6).
Υπάρχει άλλη χώρα στην οποία η «δικαιοσύνη» της να βγάζει πεντακαθαρίδηδες τους εφοπλιστές της για τα καραμπινάτα εγκλήματα τους που στοιχίζουν δεκάδες νεκρούς; Να θυμίσουμε κάποιες αποφάσεις της «αδέσμευτης» δικαιοσύνης:
Μετά το ναυάγιο του πλοίου «Αϊρον Αντώνης» που έστειλε στον υγρό τάφο 24 ναυτεργάτες οι εφοπλιστές αδελφοί Ηλιόπουλοι μαζί με δυο διευθυντές του «Ελληνικού Νηογνώμονα» βρέθηκαν στο σκαμνί του δικαστηρίου με βαρύτατες κατηγορίες.
Ηταν το κλίμα έτσι φορτισμένο που το δικαστήριο αναγκάστηκε να ρίξει στους εφοπλιστές 5 χρόνια φυλακή για τις εγκληματικές παραλήψεις τους που έστειλε στα θυμαράκια 24 ναυτεργάτες.
Στο Εφετείο, όμως, οι εφοπλιστές αθωώθηκαν με την γελοία αιτιολογία της «εσφαλμένης κλήτευσης»!!!! (Και φυσικά αυτή η είδηση δεν φιλοξενήθηκε ούτε μονόστηλο στις φυλλάδες).
Να θυμίσουμε, επίσης, ότι μαζί με τους 24 ναυτεργάτες του «Αϊρον Αντώνης» στον υγρό τάφο βρίσκονται και οι 12 ναυτεργάτες του πλοίου «Πελ Χάντερ», οι 9 του πλοίου «Αγιος Παντελεήμονας», οι 17 του «Αρτικ Ριφερ» και πάει λέγοντας. Ομως κανένας απ’ τους ιδιοκτήτες των σαπιοκάραβων δεν κλήθηκε να πληρώσει για τις εγκληματικές παραλήψεις τους που έστειλαν στο τάφο τόσο ανθρώπους.
Αλλά τώρα τι να λέμε.... Εδώ για το «ΔΥΣΤΟΣ» που κατάπιε 20 ανθρώπους και το «Σαμίνα» που έπνιξε άλλους 82 οι εφοπλιστές την έβγαλαν καθαρή. .....
Μιλάμε ότι η «δικαιοσύνη τους» είναι τόσο αντικειμενική που ποτέ κανένας εφοπλιστής (κανένας πλουτοκράτης γενικά) όχι μόνο δεν έχει κάτσει μέρα φυλακή για τα αποδεδειγμένα ναυτικά τους εγκλήματα, αλλά ούτε έχει πληρώσει δεκάρα τσακιστή.
Υ.Γ. Τώρα ανακοινώνεται ότι στην θέση του «απορρυπαντικού» «Lassea» που κατασχέθηκε λόγω λαθρεμπορίας καυσίμων, θα βρεθεί το πλοίο «NEDA» που είναι όμως της ίδιας εταιρείας με το προηγούμενο.
Σύμφωνα με καθεστωτική ιστοσελίδα το «NEDA» που καταπλέει στην Ψυτάλλεια εντός των επομένων ωρών θα συνεχίσει την απάντληση πετρελαιοειδών από το κύτος του «Αγία Ζώνη 2», την ώρα που το «Lassea» έμφορτο μαζούτ είναι αφημένο στην τύχη του αγκυροβολημένο έξω από τις εγκαταστάσεις των ΕΛΠΕ, έχει κατασχεθεί, ο καπετάνιος και ο α' μηχανικός περνούν σήμερα Πέμπτη από το αυτόφωρο για λαθρεμπορία και ενώ οι λαμαρίνες του «Lassea» είναι σε κατάσταση προχωρημένης αποσύνθεσης. Δηλαδή το «Lassea» είναι μία ακίνητη ωρολογιακή οικολογική βόμβα στο κέντρο του κόλπου της Ελευσίνας.
Είναι πολύ περίεργο ότι σε αυτήν την υπόθεση έχουμε να κάνουμε με έναν από το 1991 σεσημασμένο λαθρέμπορο καυσίμων, τον Κουντούρη, που επιβιώνει με «κρατική χορηγία» αδειών ναυσιπλοΐας μέχρι σήμερα, τον Όμιλο του «FOS PETROLEUM», την εταιρεία Σπανόπουλου και την εταιρεία Mare Hellas Shipping, που διαχειρίζεται τα «Lassea» και «NEDA».
+ σχόλια + 1 σχόλια
Το "απορρυπαντικό" πλοίο αποδεικνύετΑΙ λαθρεμπορικό και αντικαθίστατΑΙ από άλλο της ίδιας εταιρείας! - Το Ελληνικό "εφοπλιστικό θαύμα"
Δημοσίευση σχολίου