«...και ενώ όλοι αποδοκιμάζουμε κάθε μορφή δικτατορίας, ήταν τότε που οι εκπαιδευτικοί εδίδασκαν στην εκπαίδευση, οι εφοριακοί εδούλευαν για το δημόσιο και οι πολίτες εκρατούσαν τα τρανταχτά σε αξία χαρτονομίσματα της δραχμής με υπογραφή "Ο υπουργός Νικ. Μακαρέζος"! Ήταν η εποχή της πιο ισχυρής οικονομίας της Ελλάδος».
Δεσπότης Ανθιμος
Ο θαυμαστής της χούντας και γνωστός σκοταδιστής δεσπότης της Θεσσαλονίκης, Ανθιμος, βγήκε στον άμβωνα του «Ράδιο Θεσσαλονίκης» και μας έψαλε ένα καινούργιο τροπάρι. Αυτή την φορά όχι για να καυτηριάσει –με χριστιανικό πάντα τρόπο- τα χαλαρά ήθη την κοινωνία μας, όπως στο παρελθόν όταν μας έλεγε για: «Ανηθικότητες, αναισχυντίες, απρέπειες αλλά και παρά φύσιν πράξεις στην κοινωνία, που η εκκλησία δεν μπορεί να είναι αδρανής και σιωπηλή, διότι θα πάθουμε σαν τα Σόδομα και τα Γόμμορα».
Ούτε για να εξαπολύσει απίθανα «θεόπνευστα» κηρύγματα όπως είχε κάνει με αποδέκτες τους οργανωτές του gay pride που είχε γίνει στην συμπρωτεύουσα, με τον «άγιο» Θεσσαλονίκης τότε να μας λέει ότι «ο γυμνισμός είναι αδίκημα» και ότι οι συμμετέχοντες στο gay pride πρέπει να συλληφθούν απ’ την αστυνομία και ένα σωρό άλλα τέτοια.
Δεσπότης Ανθιμος
Ο θαυμαστής της χούντας και γνωστός σκοταδιστής δεσπότης της Θεσσαλονίκης, Ανθιμος, βγήκε στον άμβωνα του «Ράδιο Θεσσαλονίκης» και μας έψαλε ένα καινούργιο τροπάρι. Αυτή την φορά όχι για να καυτηριάσει –με χριστιανικό πάντα τρόπο- τα χαλαρά ήθη την κοινωνία μας, όπως στο παρελθόν όταν μας έλεγε για: «Ανηθικότητες, αναισχυντίες, απρέπειες αλλά και παρά φύσιν πράξεις στην κοινωνία, που η εκκλησία δεν μπορεί να είναι αδρανής και σιωπηλή, διότι θα πάθουμε σαν τα Σόδομα και τα Γόμμορα».
Ούτε για να εξαπολύσει απίθανα «θεόπνευστα» κηρύγματα όπως είχε κάνει με αποδέκτες τους οργανωτές του gay pride που είχε γίνει στην συμπρωτεύουσα, με τον «άγιο» Θεσσαλονίκης τότε να μας λέει ότι «ο γυμνισμός είναι αδίκημα» και ότι οι συμμετέχοντες στο gay pride πρέπει να συλληφθούν απ’ την αστυνομία και ένα σωρό άλλα τέτοια.
Αυτή την φορά η παρέμβαση του δεσπότη είχε ερέθισμα την ψήφιση του νομοσχεδίου για την αναγνώριση της ταυτότητας φύλου. Ε, δεν μπορούσε να αφήσει την περιθωριακή φασιστοφυλλάδα «Ελεύθερη Ωρα» να μονοπωλήσει την αγωνία για την «κατάπτωση των ηθών» και τους κοινοβουλευτικούς εκπροσώπους της ναζιστικής συμμορίας να επιδίδονται σε πατροδοκαπηλία και χριστεμπορία. Το θεώρησε απαραίτητο να μοιραστεί κι αυτός ένα κομμάτι απ' την "δόξα" τους.
Μας είπε, λοιπόν, ο θεοφώτιστος δεσπότης ότι η ομοφυλοφιλία «είναι ένα είδος ασθενείας ας πούμε. Εάν για παράδειγμα ένα παιδί γεννηθεί με πρόβλημα στο πόδι του και κουτσαίνει, δεν θα το κάνουμε θεραπεία, δεν θα το αποδεχθούμε; Αλλά εδώ είναι πνευματικό το θέμα. Η Σύνοδος λέει όχι σε περιπτώσεις που έχουν ξεχωριστά γνωρίσματα».
Κι όπως τόνισε ο ίδιος την «αρρώστια» του ο «πάσχοντας» δεν μπορεί να την αντιμετωπίσει. «Πρέπει να πάει ή στον γιατρό του ή στον πνευματικό του και να πει ότι έχει πρόβλημα πχ με την ανδρική του υπόσταση», είπε χαρακτηριστικά επισημαίνοντας ότι δεν μπορεί ο πνευματικός να τον διώξει ή να τον κάνει να χάσει την ελπίδα του.
Μάλιστα. Επιλέγεις «γιατρό ή πνευματικό» και σου δίνει «θεραπεία» για την «αρρώστια» σου. Αυτός ο αρχιρασοφόρος θαυμαστής της Απριλιανής χούντας και έμπλεος «χριστιανικής αγάπης» για μετανάστες – πρόσφυγες δεν θα μπορούσε να έχει διαφορετική στάση απέναντι σε «αρρώστους» που πιθανόν να ανήκουν και στο θρησκευτικό του ποίμνιο.
Αλήθεια, ποιος μεσολάβησε για τον «άγιο» ώστε να απαλλαγεί με βούλευμα όχι από «αρρώστια» αλλά από την κατηγορία για παράβαση καθήκοντος και υπόθαλψη εγκληματία, όταν έγινε γνωστή η υπόθεση βιασμού ανηλίκου στο «Παπάφειου» Ορφανοτροφείο Θεσσαλονίκης, στο οποίο είναι πρόεδρος του Δ.Σ. και ο ίδιος προσπάθησε να την κουκουλώσει;
Και μια και αρχίσαμε τα ερωτήματα ας μας απαντήσει ο Ανθιμος γιατί όταν επώνυμα τον χαρακτήρισαν «Ανθισμένη παπαδιά μητροπολίτισσα Θεσσαλονίκης», δεν αντέδρασε;
Δημοσίευση σχολίου