Home » , » Για όνομα!

Για όνομα!

Από ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ , Παρασκευή 15 Ιουνίου 2018 | 8:57 μ.μ.

Γράφει ο mitsos175.

Η παρακάτω ιστορία είναι φανταστική. Κάθε ομοιότητα με πρόσωπα, πράγματα ή καταστάσεις, είναι απολύτως συμπτωματική. Σας ορκίζομαι στην ομορφιά του Κούλη.

- Ποιος χτυπά τέτοια ώρα; Ποιος είναι;

- Ανοίξτε μου παρακαλώ.

- Τι θέλετε;

- Να αλλάξετε όνομα!

- Πλάκα μου κάνεις ρε φίλε;

- Καθόλου, βλέπετε, έχουμε το ίδιο ακριβώς όνομα.

- Συνωνυμία δηλαδή, εκτός αν είμαστε συγγενείς.

- Δεν είμαστε, το έψαξα. Πρέπει λοιπόν, αφού δεν είμαστε συγγενείς, να αλλάξετε όνομα.

- Ρε συ, κόψε τα ληγμένα, σε βλάπτουν.

- Μην ειρωνεύεστε και μη γελάτε κύριε. Μάθετε ότι είμαι υπερήφανος για το όνομα και την καταγωγή μου.

- Μπράβο σου, κι εμένα τι με νοιάζει; Άλλωστε κι εγώ περήφανος είμαι για τους δικούς μου.

- Οι δικοί μου πρόγονοι ήταν πολύ σπουδαίοι.

- Σοβαρά τώρα, θες να ανοίξουμε τέτοια συζήτηση;

- Δεν το συζητώ καν, απαιτούμε να αλλάξετε όνομα!

- Απαιτείτε!; Ποιοι;

- Εμείς! Η οικογένεια μου. Ψηφίσαμε δημοκρατικά κι αποφασίσαμε να λέγεστε αλλιώς.

- Εγώ όμως δεν ψήφισα κάτι τέτοιο.

- Είστε μόνος, άρα μειοψηφία.

- Κι εσύ μουρλός, αλλά θέλω να δω που το πας.

- Μπορείτε να διαλέξετε όνομα από τον κατάλογο που σας έφερα.

- Άμα σου φέρω κάνα βάζο στο κεφάλι, θα συνέρθεις;

- Θέλετε λοιπόν πόλεμο;

- Βασικά την ησυχία μου θέλω, αλλά έχω ένα παλαβό που μ' ενοχλεί.

- Όμως το να έχουμε το ίδιο όνομα δημιουργεί μπέρδεμα.

- Σε σπάνιες περιπτώσεις, πράγματι. Αλλά αυτός δεν είναι να τρέχω να αλλάζω όνομα. Άλλαξε εσύ, άμα θες.

- Ποτέ! Ποτέ δεν θα αρνηθώ το όνομα που έχω από όταν γεννήθηκα.

- Κι εγώ από όταν γεννήθηκα το έχω.

- Το όνομα είναι η ψυχή μου, δεν μπορώ να το μοιραστώ! Απαιτώ να αλλάξεις το δικό σου, το ψεύτικο.

- Καλά μισό λεπτό, θα κάνω ένα τηλεφώνημα και θα λυθεί το θέμα.

- Χαίρομαι που είστε λογικός.

- Εγώ είμαι. Εσύ;

Λοιπόν... ποιο είναι το τηλέφωνο;
Ναι; Ψυχιατρείο εκεί; Κυκλοφορεί ένας παλαβός. Είναι έξω από την πόρτα μου και λέει κουταμάρες. Ελάτε να τον μαζέψετε. Είναι κάτι μεταξύ Άδωνη και Χίου. Γυαλίζει το μάτι του! Έρχεστε αμέσως; Ωραία!
Άντε, γιατί έχω να δω και το Μουντιάλ...
Μοιράσου το :

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger