Home » , » Όταν το TVXS και το Left «ξέχασαν» το όνομά μου – του Άρη Χατζηστεφάνου

Όταν το TVXS και το Left «ξέχασαν» το όνομά μου – του Άρη Χατζηστεφάνου

Από ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ , Τρίτη 20 Νοεμβρίου 2018 | 1:50 μ.μ.

Άρης Χατζηστεφάνου - info-war.gr

Με αναφορές στο πρόσωπό μου αλλά όχι και στο όνομά μου, δημοσίευσε το TVXS (και αναδημοσίευσε το Left.gr) άρθρο το οποίο με στολίζει με διάφορους χαρακτηρισμούς, με αφορμή πρόσφατο κείμενό μου για το Πολυτεχνείο, και τo γεγονός ότι στέλεχος του ΣΥΡΙΖΑ χαρακτήρισε «φασίστες» τα παιδιά που αντιδρούσαν στην προσέλευσή του.

Μεταξύ άλλων η ιστοσελίδα του ευρωβουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ, Στέλιου Κούλογλου, και το κομματικό site (left.gr) αναφέρουν ότι ξεπλένω χρήματα που έχω λάβει από «μνημονιακά» ραδιόφωνα και ότι επιχειρώ να παίξω τον καθαρό επαναστάτη χωρίς κανένα κόστος και χωρίς κανέναν πραγματικό κίνδυνο.

Στο κείμενο μάλιστα με συγκρίνουν εμμέσως πλην σαφώς με τον Σαμαρά αλλά και τον Αδωνι Γεωργιάδη και εύχονται να μην αναφέρω και εγώ στο μέλλον ότι δεν υπήρχαν νεκροί στο πολυτεχνείο – όπως κάνουν οι Ναζί και ο αντιπρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας.

Παρά το γεγονός πάντως ότι αντιγράφουν αυτούσιες προτάσεις από το κείμενό μου, για κάποιο λόγο δεν θέλησαν να αναφέρουν το όνομά μου.

Το κείμενο υπογράφει ο Φοίβος Κλαυδιανός, πρώην συντάκτης της εφημερίδας Δημοκρατία και της Αυγής,  σχολιαστής στον τηλεοπτικό σταθμό Kontra και με μόνιμο στασίδι στην ΕΡΤ – και όπου αλλού απαιτείται η στήριξη του ΣΥΡΙΖΑ (γεγονός που του χάρισε και τον χαρακτηρισμό της «δημοσιογραφικής ομάδας κρούσης του Μαξίμου»).

Βασική απασχόληση του συγκεκριμένου δημοσιογράφου είναι να παίρνει συνεντεύξεις των υπουργών και των στελεχών του ΣΥΡΙΖΑ (σε ορισμένες μάλιστα περιπτώσεις, όπως στην Όλγα Γεροβασίλη κατ’ επανάληψη).

Ανάμεσα σε άλλα συνηθίζει μάλιστα να τους κάνει δύσκολες ερωτήσεις όπως η παρακάτω: «αυτές τις μέρες «τρέχει» η προκήρυξη του ΑΣΕΠ για χιλιάδες θέσεις εργασίας. Δώστε μας μια εικόνα για τις ανάγκες που καλύπτουν στο Δημόσιο».

Δεν αισθάνομαι την ανάγκη να απαντήσω στους χαρακτηρισμούς του συντάκτη για το ποιος είμαι και την πορεία μου στη δημοσιογραφία. Η συγκεκριμένη άποψη με ενδιαφέρει μόνο όταν προέρχεται από τους αναγνώστες, τους ακροατές και τους θεατές μου και όχι από ιστοσελίδες ευρωβουλευτών και παπαγάλους του Μαξίμου. Λίγη προσοχή όμως στο επιχείρημα περί μνημονιακών μέσων που «ξεπλένω», γιατί πέφτετε σε λογικά σφάλματα.

Άρης Χατζηστεφάνου  
Μοιράσου το :

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger