Home » , » Α. Αποστολάκης: Εχω πολύ πιο μεγάλη σχέση με έναν φτωχό εμπνευσμένο άνθρωπο από τα Σκόπια παρά με έναν πλουτοκράτη στην Ελλάδα

Α. Αποστολάκης: Εχω πολύ πιο μεγάλη σχέση με έναν φτωχό εμπνευσμένο άνθρωπο από τα Σκόπια παρά με έναν πλουτοκράτη στην Ελλάδα

Από ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ , Δευτέρα 25 Φεβρουαρίου 2019 | 7:10 μ.μ.

«Τα σύνορα αλλάζουν διαρκώς. Αν δείτε τον πλανήτη, θα δείτε πώς άλλαξαν τα σύνορα τον τελευταίο αιώνα. Πίσω από τα σύνορα βρίσκονται μισαλλοδοξίες. Οι άνθρωποι δεν έχουν να χωρίσουν τίποτα. 

Εγώ παίζω και σκοπιανά τραγούδια και αλβανικά και σέρβικα και τούρκικα τραγούδια, άρα όλοι αυτοί είναι αδέλφια μου. Και έχω πολύ πιο μεγάλη σχέση με έναν φτωχό εμπνευσμένο άνθρωπο από τα Σκόπια παρά με έναν πλουτοκράτη στην Ελλάδα που εισάγει το lifestyle και ζει αλλότρια. Δεν έχω καμία σχέση με αυτόν τον κύριο. 

Εμείς οι μουσικοί το ξέρουμε καλά. Αλλιώς μπορεί να είμαστε μουσικοί, αλλά δε θα είμαστε καλλιτέχνες. Καλλιτέχνης σημαίνει εποπτική θεώρηση του όλου».

Τα παραπάνω δήλωσε, μεταξύ άλλων στην ιστοσελίδα "Κουτί της Πανδώρας" ο αγαπημένος μας σύντροφος, Δημήτρης Αποστολάκης.

Υ.Γ: Προφανώς η αναφορά του σε "σκοπιανά τραγούδια" θα έγινε εκ παραδρομής. Τέτοια τραγούδια δεν υπάρχουν. Θα εννοούσε τα ακούσματα της γειτονικής χώρας, Βόρειας Μακεδονίας. 
Μοιράσου το :

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger