Home » , » Συνέντευξη μ' ένα ζόμπι.

Συνέντευξη μ' ένα ζόμπι.

Από ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ , Τετάρτη 20 Μαρτίου 2019 | 7:42 μ.μ.

Γράφει ο mitsos175

Για τη συνέντευξη αυτή συναντήσαμε πολλές δυσκολίες. Έπρεπε όχι μόνο να βρούμε το ζόμπι, αλλά και να συνεννοηθούμε. Τα καταφέραμε πάντως. Να τονίσω πως η συνέντευξη είναι μεταφρασμένη από τα χαβγουλικά, κοινή διάλεκτος των ζόμπι και των ούγκανων.

" - Καλημέρα.

- Η Μακεδονία είναι Ελληνική. 

- Η Μακεδονία είναι περιοχή, αλλά που κολλάει αυτό στο "καλημέρα";

- Ο Κούλης είπε ότι είναι σαν την Κόκα κόλα, πάει με όλα. 

- Εγώ φταίω, που κάνω τέτοιες συνεντεύξεις. Να αρχίσουμε με το ονοματάκι σου;

- Ηρώδης.

- Κάποια σχέση με το γνωστό Ηρώδη;

- Ο ίδιος είμαι. 

- Αυτό είναι αποκάλυψη!

- Τι είναι "αποκάλυψη";

- Είσαι και "σπίρτο". Γιατί σκότωσες τα παιδάκια;

- Γιατί τα φοβόμουν! Ακόμα φοβάμαι τα παιδιά. Μεγαλώνουν και μεγαλώνουν και μεγαλώνουν...

- Αυτό κάνουν τα παιδιά, ενηλικιώνονται κάποτε. Κι εσύ παιδί δεν ήσουν;

- Πολύ παλιά, άλλωστε εγώ ήμουν πλουσιόπαιδο. Τα άλλα παιδιά βέβαια με έλεγαν "κωλόπαιδο". 

- Αναρωτιέμαι γιατί...

- Γιατί τα βάραγα, τους έπαιρνα το φαΐ, τα παιχνίδια, τα κάρφωνα. 

- Στο δάσκαλο;

- Στο σταυρό! Ήταν πολύ της μόδας η σταύρωση κάποτε. Ήμουν πολύ "in".

- Μάλλον πολύ βλαμμένος. Και κομπλεξικός. Θα σε ρωτούσα πάρα πολλά, αλλά θα εστιάσουμε στα παιδιά, γιατί δεν έχουμε πολύ χρόνο. Σκέφτηκες ποτέ να παίξεις μαζί τους, αντί να τα τυραννάς;

- Τους πρότεινα να κάνουν τους σκλάβους μου, αλλά δεν ήθελαν. Επειδή δεν με έπαιζαν, όπου βρω παιδιά, τα κυνηγάω. Λέω και στο φίλο μου το Γεωργιάδη, να βγαίνουμε τα βράδια να ψάχνουμε για αγοράκια. Εγώ τα σκοτώνω, αυτός όμως τους κάνει χειρότερα... 

- Είστε τέρατα.

- Αυτοαποκαλούμαστε, εθνικιστές. Παρακαλώ να είσαι "πολίτικαλ -κορέκτ"! 

- Τι λες ρε; Πλάκα μου κάνεις;

- Πλάκα είχε τις απόκριες, που ντύθηκα γονιός. Μετά βγήκα στα κανάλια και κατηγορούσα τα παιδιά των προσφύγων. Ότι είναι βρώμικα, έχουν αρρώστιες... 

- Ενώ ο αρρωστημένος βρομιάρης είσαι εσύ.

- Ακριβώς. Αυτός είμαι και σ' όποιον αρέσει, όπως είπε κι ο συνάδελφος για τη στάση της αστυνομίας στο περιστατικό με το Ζακ. 

- Εκεί είχαμε δολοφονία ενός αθώου. Αλλά γιατί αποκάλεσες το μπάτσο "συνάδελφο"; Μπήκες στην ΕΛΑΣ;

- Με μέσον και χωρίς ΑΣΕΠ. Είχα τόσους γνωστούς πολιτικούς, κρίμα να μην το εκμεταλλευτώ. Αφού καταργήθηκε η μοναρχία, έπρεπε κάτι να κάνω. Προτίμησα το επάγγελμα αυτό, αλλά από χόμπι κάνω και το μαυραγορίτη. Σου βγάζω χρυσό δόντι στο δευτερόλεπτο. Έχω όμως όλα τα προσόντα για αστυνομικός. Άλλωστε τη σφαγή των νηπίων νομίζεις πως την έκανα μόνος μου; Οι μπάτσοι εκείνης της εποχής την έκαναν. Κι εδώ θέλω να πω, πως εξοστρακίστηκαν τα βέλη, τα ακόντια και τα ξίφη. Επίσης τα βρέφη τους προκάλεσαν, τους έβρισαν! 

- Τι είπαν δηλαδή;

- Έκλαιγαν! Το κλάμα είναι διαμαρτυρία κατά της κυβέρνησης. Ενοχλεί και τους επενδυτές! Πως θα δουλέψει το μαγαζί, όταν κλαίει δίπλα το μωρό; 

- Ρε κτήνος, βρε παλιοτόμαρο, τολμάς να λες βλακείες, ενώ σκότωσες τόσα παιδάκια;

- Εξόντωνα μόνο τα φτωχά παιδιά. Τα πλούσια ποτέ. Τώρα όμως πρώτα βρίζω τα φτωχόπαιδα και μετά τα κυνηγάω. Είναι πιο ενδιαφέρον έτσι.

- Δεν βρίσκω πλέον λόγια να σε βρίσω. Και δεν ξέρω τι με κρατά από το να σε βουτήξω και να σε αρχίσω στις γρήγορες.

- Δεν καταδικάζεις τη βία;

- Εγώ ναι, εσύ;

- Δεν είμαστε το ίδιο. Εμένα μ' αρέσει η Βία. Ζόρικη γκόμενα, είναι αδερφή του Κράτους. Παιδί του Πάλλαντα, αυτού του γίγαντα που προσπάθησε να βιάσει την Αθηνά. Όμως τελικά τον έγδαρε η σοφή Παλλάδα. Κρίμα, κάναμε καλή παρέα. Τώρα όμως βρήκα άλλους φίλους, τους φασίστες. Απόγονοι του Κύκλωπα. Ανθρωποφάγοι, άγριοι, ξενοφοβικοί, μ' ένα ακροδεξιό μάτι και χωρίς καθόλου μυαλό. Φεύγω τώρα, πάω να κάνω το νοικοκύρη.

- Στα τσακίδια ρε! Κι αν σε πετύχω να πειράζεις αθώο, θα γίνεις κοψοχέρης... 
Μοιράσου το :

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger