Την είδηση την είχε πρωτοδημοσιεύσει το kontranews.gr. Σύμφωνα μ' αυτή η Ν.Δ., φέρεται να έχει αγοράσει όλο τον διαφημιστικό χρόνο του YouTube, με 20.000 ευρώ την ημέρα για 45 μέρες. Δηλαδή συνολικά, η Νέα Δημοκρατία έχει πληρώσει 900.000 ευρώ.
Η ίδια είδηση με κάποιες παραλλαγές αναδημοσιεύτηκε σε όλα τα φιλοκυβερνητικά ΜΜΕ με την ιστοσελίδα tvxs να σημειώνει: "Είναι μάλιστα εντυπωσιακό ότι η ΝΔ ξοδεύει σχεδόν 1 εκατ. ευρώ μόνο για το YouTube, ενώ συνολικά οι δαπάνες για social media στις Ευρωεκλογές, όλων των ευρωπαϊκών κομμάτων σε όλες τις χώρες, κόστισαν 24 εκατ. ευρώ για 500 εκατομμύρια πολίτες! Τέλος, αν κανείς συνυπολογίσει και την πανάκριβη τηλεοπτική διαφήμιση και τα άλλα μεγάλα έξοδα μιας προεκλογικής εκστρατείας ενός κόμματος εξουσίας, είναι σαφές ότι η ΝΔ έχει ξοδέψει πολλαπλάσιο ποσό από το ύψος της κρατικής χρηματοδότησης των 3,3 εκατομμυρίων ευρώ που της αναλογεί".
Στο ίδιο θέμα επανέρχεται και το χθεσινό "Ποντίκι". Η Ν.Δ «αναμένεται να πληρώσει στο YouTube 1.000.000 ευρώ για την αγορά όλου του διαφημιστικού του χρόνου», μέχρι της προσεχής εκλογές, αναφέρει το βδομαδιάτικο έντυπο.
Επειδή μέχρι τώρα δεν είδαμε καμιά επίσημη διάψευση απ' το λαλίστατο γραφείο τύπου της Νέας Δημοκρατία να υποθέσουμε ότι είναι βάσιμη η είδηση που δημοσιεύεται.
Και εδώ δημιουργούνται κάποια ερωτηματικά. Δεν είναι απλώς το ότι το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης είναι ένα καταχρεωμένο κόμμα που αν ήταν ιδιωτική επιχείρηση θα είχε βάλει λουκέτο. («Χρωστάει περίπου 300.000.000 ευρώ στις τράπεζες», γράφει το δημοσίευμα που αναφέραμε).
Ο προβληματισμός που δημιουργείτε σε κάθε καλόπιστο είναι γιατί το κόμμα του Κυριάκου Μητσοτάκη προχωράει σ' αυτή την τεράστια διαφημιστική δαπάνη, αφού όλες οι δημοσκοπήσεις -με τελευταία αυτή που παρακολουθήσαμε χτες από τον Σκάι- δείχνουν μεγάλη νίκη στις εκλογές της Ν.Δ., με εξασφαλισμένη την αυτοδυναμία.
Απάντηση σ' αυτό το ερώτημα εμείς δεν έχουμε. (Το να υπάρχουν "ιδιαίτερες σχέσεις" του επικοινωνιακού επιτελείου της Ν.Δ με αυτούς που διαχειρίζονται το διαφημιστικό τμήμα του YouTube, είναι ένα ενδεχόμενο .. και ξέρετε τώρα πώς γίνονται αυτές οι δουλειές).
Εσείς υποθέτετε κάτι περισσότερο;
Η ίδια είδηση με κάποιες παραλλαγές αναδημοσιεύτηκε σε όλα τα φιλοκυβερνητικά ΜΜΕ με την ιστοσελίδα tvxs να σημειώνει: "Είναι μάλιστα εντυπωσιακό ότι η ΝΔ ξοδεύει σχεδόν 1 εκατ. ευρώ μόνο για το YouTube, ενώ συνολικά οι δαπάνες για social media στις Ευρωεκλογές, όλων των ευρωπαϊκών κομμάτων σε όλες τις χώρες, κόστισαν 24 εκατ. ευρώ για 500 εκατομμύρια πολίτες! Τέλος, αν κανείς συνυπολογίσει και την πανάκριβη τηλεοπτική διαφήμιση και τα άλλα μεγάλα έξοδα μιας προεκλογικής εκστρατείας ενός κόμματος εξουσίας, είναι σαφές ότι η ΝΔ έχει ξοδέψει πολλαπλάσιο ποσό από το ύψος της κρατικής χρηματοδότησης των 3,3 εκατομμυρίων ευρώ που της αναλογεί".
Επειδή μέχρι τώρα δεν είδαμε καμιά επίσημη διάψευση απ' το λαλίστατο γραφείο τύπου της Νέας Δημοκρατία να υποθέσουμε ότι είναι βάσιμη η είδηση που δημοσιεύεται.
Και εδώ δημιουργούνται κάποια ερωτηματικά. Δεν είναι απλώς το ότι το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης είναι ένα καταχρεωμένο κόμμα που αν ήταν ιδιωτική επιχείρηση θα είχε βάλει λουκέτο. («Χρωστάει περίπου 300.000.000 ευρώ στις τράπεζες», γράφει το δημοσίευμα που αναφέραμε).
Ο προβληματισμός που δημιουργείτε σε κάθε καλόπιστο είναι γιατί το κόμμα του Κυριάκου Μητσοτάκη προχωράει σ' αυτή την τεράστια διαφημιστική δαπάνη, αφού όλες οι δημοσκοπήσεις -με τελευταία αυτή που παρακολουθήσαμε χτες από τον Σκάι- δείχνουν μεγάλη νίκη στις εκλογές της Ν.Δ., με εξασφαλισμένη την αυτοδυναμία.
Απάντηση σ' αυτό το ερώτημα εμείς δεν έχουμε. (Το να υπάρχουν "ιδιαίτερες σχέσεις" του επικοινωνιακού επιτελείου της Ν.Δ με αυτούς που διαχειρίζονται το διαφημιστικό τμήμα του YouTube, είναι ένα ενδεχόμενο .. και ξέρετε τώρα πώς γίνονται αυτές οι δουλειές).
Εσείς υποθέτετε κάτι περισσότερο;
Δημοσίευση σχολίου