Home » , » Μια ερώτηση από Ελληνα μετανάστη στην Γερμανία, προς τον υπουργό Γ. Βρούτση

Μια ερώτηση από Ελληνα μετανάστη στην Γερμανία, προς τον υπουργό Γ. Βρούτση

Από ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ , Δευτέρα 17 Φεβρουαρίου 2020 | 2:55 π.μ.

Λάβαμε στο ηλεκτρονικό μας ταχυδρομείο ένα μήνυμα από αναγνώστη μας στην Γερμανία. Είναι "μετανάστης τρίτης γενιάς", όπως μας γράφει και απευθύνει ένα ερώτημα στον υπουργό Εργασίας, Γ. Βρούτσης.

Το παραθέτουμε ασχολίαστο:

"Αγαπητοί, σύντροφοι.

Είμαι μετανάστης τρίτης γενιάς. Η οικονομική δυσπραγία που υπάρχει στην χώρα μας, με ανάγκασε εδώ και εφτά χρόνια να 'ρθω στην Γερμανία και να εργάζομαι σαν γιατρός στο νοσοκομείο Aesthetix στην πόλη Ντίσελντορφ. 
Δεν προτίθεμαι να αναφερθώ στην προσωπική μου ζωή, μόνο σημειώνω, ότι έχω παντρευτεί εδώ Γερμανίδα, απέκτησα το πρώτο μου παιδάκι και δεν ξέρω αν κάποια μέρα θα αξιωθώ να επιστρέψω στην πατρίδα.

Ο λόγος που σας στέλνω αυτό το e-mail -αν και σας διαβάζω τακτικά είναι η πρώτη φορά που επικοινωνώ μαζί σας- είναι επειδή πληροφορήθηκα την απάντηση που έδωσε ο υπουργός Εργασίας, κ. Γιάννης Βρούτσης, στον βουλευτή του ΚΚΕ κ.Χρήστο Κατσώτη.

«Ο κ. Κατσώτης παραμένει αδιόρθωτα εμμονικός σε μια αντίληψη που λέει ότι όσοι είστε από Αφγανιστάν, Πακιστάν, Αλγερία ελάτε και όσοι δουλέψετε εδώ θα παίρνετε εθνική σύνταξη ανεξάρτητα αν έχετε την ελληνική υπηκοότητα», δήλωσε ο κ. υπουργός.

Και εγώ ήθελα να τον ρωτήσω, γιατί μου φαίνεται απίστευτη αυτή του η δήλωση. Εγώ δεν έχω Γερμανική υπηκοότητα και πληρώνω τις ασφαλιστικές εισφορές μου στο Γερμανικό κράτος. Θεωρώ ότι κάτι αντίστοιχο θα γίνεται και με τους μετανάστες οι οποίοι εργάζονται σε Ελληνες εργοδότες. 
Οπως προσδοκώ εγώ κάποια στιγμή να πάρω σύνταξη από το Γερμανικό δημόσιο, έτσι δεν πρέπει να συμβεί και με τους ξένους εργαζόμενους στην Ελλάδα, που είναι ασφαλισμένοι σε κάποιον φορέα ανεξάρτητα από την υπηκοότητα που έχουν; 
Είμαι κάπου λάθος;

Ευχαριστώ

Χαιρετισμούς στην πατρίδα

Γιάννης Μ.
(σ.σ Δεν ξέρουμε αν πρέπει να παραθέσουμε ολόκληρο το όνομα του, όπως υπάρχει στο μήνυμα που μας έστειλε) , 
Μοιράσου το :

+ σχόλια + 1 σχόλια

17 Φεβρουαρίου 2020 στις 2:08 μ.μ.

Πολύ σωστά τα λεει ο Γιάννης Μ και το ΚΚΕ.Από την άλλη δεν πιστεύω οτι ο γλίτσας δεξιος Βρουτσης ειναι κανενας φυλετιστης.Ουτε το γερμανικο κρατος ειναι σοσιαλιστικό επειδη κανει το αυτονοητο.Απλα στην Ελλαδα που τα λεφτα των ταμείων τα εφαγαν η τα " μπιστολιασαν" τωρα είναι λιγα κ ο βρουτσης προτιμάει να δωσει εστω κ λιγα στους πιθανους ψηφοφορους του παρα σε ατομα που δεν θα τον ψηφισουν .Τοσο μαυρογιαλουρος ειναι αυτος κ το ειδος του...

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger