Εκτός αυτού όμως εδώ προκύπτει ένα τεράστιο ζήτημα και οι "άγιοι πατέρες" δεν είναι δυνατόν να μην τοποθετηθούν.
Ο δημοσιογράφος δεν είναι απλώς ότι τους χαρακτηρίζει "σκοταδιστές" που στην τελική είναι μια προσωπική εκτίμηση αλλά τους αποδίδει ότι είναι ,μια "συμμορία η οποία με όπλο την πίστη είναι πραγματικά επικίνδυνη. Μια συμμορία κανονική με δομή, οργάνωση και μελετημένες μεθόδους εκβίασης".
Και εδώ για τους δεσποτάδες είναι μονόδρομος. 'Η θα αποδεχθούν ότι είναι συμμορίτες "μεταπράτες της πίστης, μίζεροι εμπόροι που ανησυχούν μήπως μείνει απούλητο το εμπόρευμα" και βάζουν σε κίνδυνο χιλιάδες ανθρώπους σχετικά με τα όσα λένε για την "Θεία Κοινωνία" ή κατηγορούν σαν συκοφάντη τον δημοσιογράφο και καταφεύγουν στα δικαστήρια. Αλλη επιλογή δεν έχουν.
Εμείς ρισκάρουμε την εκτίμηση ότι δεν θα τολμήσουν οι δεσποτάδες να προβούν στην παραμικρή αντίδραση. Και έτσι από δω και πέρα η "Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδος" θα αποκτήσει τον χαρακτηρισμό -τον οποίο θα αποδέχεται και η ΔΙΣ- ότι είναι το ανώτατο όργανο στο οποίο λαμβάνουν αποφάσεις οι επικεφαλής των ρασοφόρων συμμοριτών.
Ενδιαφέρουσα εξέλιξη έτσι;
Ας δούμε το κείμενο του Μάριου Διονέλλη
στο οποίο αναφερθήκαμε:
Προσοχή! Αυτό το κείμενο δεν μιλά για τον Θεό. Αυτό το κείμενο μιλά για ανθρώπους. Μιλά ειδικά για τη θλιβερή μερίδα των ανθρώπων που ανέλαβαν να εκπροσωπήσουν τον Θεό επί της γης και ειδικότερα επί της Ελλάδος.
Μπορεί φυσικά ο καθένας μας να πιστεύει σε όποιον Θεό θέλει αλλά αυτή εδώ η συμμορία είναι πραγματικά επικίνδυνη.
Η σημερινή απόφαση της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος αποτελεί όχι μόνο μνημείο σκοταδισμού αλλά ενδεχομένως θα έπρεπε να αποτελέσει και αντικείμενο ποινικής αντιμετώπισης, για έκθεση μεγάλης μερίδας του κοινωνικού συνόλου σε τεράστιο κίνδυνο.
«Θα εξακολουθήσουμε στις Ορθόδοξες Εκκλησίες μας να λειτουργούμε και να κοινωνούμε, έχοντας την βεβαιότητα ότι κοινωνούμε στη Ζωή και στην Αθανασία» είπαν σήμερα.
Στην Ελλάδα το πρώτο κρούσμα κορονοϊού εντοπίστηκε στις 27 Φεβρουαρίου στη Θεσσαλονίκη. Σήμερα, 11 μέρες μετά, έχουμε 84 κρούσματα.
Στην Ιταλία, τα πρώτα δύο κρούσματα κορονοϊού εντοπίστηκαν στις 31 Ιανουαρίου στο Μιλάνο. Στις 20 πρώτες μέρες είχαν εντοπιστεί μόλις 6 κρούσματα. Ομως στις επόμενες 18 μέρες, μέχρι σήμερα, η χώρα ζει μια πραγματική καταστροφή με αστραπιαία εξάπλωση του ιού φτάνοντας πλέον στα 9.172 κρούσματα και 463 νεκρούς (update).
Μπορεί κανείς να εγγυηθεί τί θα γίνει και σε μας στις 40 μέρες;
Στην Ιταλία ο Πάπας κάνει πια τη λειτουργία από το ίντερνετ και φυσικά οι εκκλησίες έχουν κλείσει.
Στη Σαουδική Αραβία η κυβέρνηση ανέστειλε το προσκύνημα στη Μέκκα.
Στο Ιράν επίσης έχουν κλείσει όλοι οι χώροι θρησκευτικής συνάθροισης.
Ξαναλέω, αυτό το κείμενο δεν μιλάει για τον Θεό, για κανέναν Θεό. Δεν φταίνε οι Θεοί. Αφήστε τους εκεί που κάθονται και πιστέψτε σε όποιον γουστάρετε.
Το θέμα είναι τί κάνουν οι άνθρωποι που ισχυρίζονται ότι τους εκπροσωπούν. Πόσους νεκρούς θα χρειαστούν οι δικοί μας παπάδες για να πειστούν;
Οι δικοί μας, σήμερα, 11 μέρες μετά το πρώτο κρούσμα και με πολλαπλάσια κρούσματα από όσα είχε η Ιταλία στο πρώτο δεκαήμερο, μας λένε: «Θα εξακολουθήσουμε στις Ορθόδοξες Εκκλησίες μας να λειτουργούμε και να κοινωνούμε, έχοντας την βεβαιότητα ότι κοινωνούμε στη Ζωή και στην Αθανασία».
Είναι οι ίδιοι άνθρωποι που πριν από ένα χρόνο έσκιζαν τα ιμάτιά τους για να μείνουν στο δημόσιο μισθολόγιο. Αυτοπροσδιορίζονταν ως «δημόσιοι λειτουργοί» που παρέχουν «σημαντικό κοινωνικό έργο». Ποιος άλλος όμως δημόσιος λειτουργός μπορεί να υπηρετεί τόσο στρεβλά το κοινωνικό έργο που του ανατέθηκε (από ποιον άραγε;) χωρίς να αντιμετωπίζει πειθαρχικές ή ποινικές ευθύνες για λανθασμένες αποφάσεις του;
Σε ποιον λογοδοτούν οι ιεράρχες μας;
Στον Θεό και μόνο, όταν έρθει η ώρα τους;
Και μέχρι τότε τί γίνεται;
Καλυμμένοι πίσω από την ασφάλεια του δόγματος ξερνούν τη δική τους αλήθεια:
«Κανείς δεν αρρώστησε από τη Θεία Κοινωνία». Μια αλήθεια που είναι «αυταπόδεικτη» ακριβώς επειδή είναι… αναπόδεικτη.
Προσέξτε: Δεν μπορούν εκείνοι να το αποδείξουν. Αλλά δεν χρειάζεται κιόλας. Απλά ισχύει επειδή εσύ δεν μπορείς να αποδείξεις το αντίθετο. Ποτέ δεν εξακριβώθηκε επιστημονικά κάτι τέτοιο, ούτε φυσικά και το αντίθετο. Λες και ακολούθησε ποτέ κανείς κατά πόδας τους ηλικιωμένους που κοινώνησαν για να δουν αν αρρώστησαν ή πέθαναν μετά. Μπορούν ακριβώς να επικαλούνται το «ποτέ» επειδή εσύ δεν μπορείς να ερευνήσεις το «ίσως» και το «αν».
Δείτε το από την ανάποδη: Φέτος έχουμε 77 νεκρούς στην Ελλάδα από τη γρίπη. Ο μέσος όρος ηλικίας τους ήταν τα 75 έτη. Βάσιμα υποθέτω πως οι περισσότεροι από αυτούς πήγαιναν τακτικά στην εκκλησία και τακτικά κοινωνούσαν. Μπορείτε να αποδείξετε ότι ΔΕΝ κόλλησαν από εκεί; Όχι. Αρα μπορώ να ισχυριστώ ότι και οι 77 νεκροί κόλλησαν από τη συναναστροφή τους με άλλους ασθενείς στην Εκκλησία και από τη Θεία Κοινωνία. Λοιπόν η Θεία Κοινωνία μεταδίδει τη γρίπη και έχει ήδη σκοτώσει 77 ανθρώπους στην Ελλάδα. Μπορείτε να μου αποδείξετε το αντίθετο;
Το χειρότερο είναι ότι αυτή η συμμορία, με όπλο την πίστη, επηρεάζει σε μεγάλο βαθμό τους ηλικιωμένους, δηλαδή τις πιο ευπαθείς ομάδες, τις μανάδες, τους πατεράδες και τους παππούδες μας. Ακούν τη συμμορία περισσότερο από μας. Και το χειρότερο δεν είναι ότι την ακούν, είναι ότι την πιστεύουν υποκύπτοντας στον εκβιασμό: «Αν πιστεύετε στον Θεό, δεν έχετε άλλη επιλογή από το να πιστεύετε εμάς για να σας οδηγήσουμε σε Αυτόν».
Διάβασα σήμερα τα λόγια του επισκόπου Δημητριάδος Ιγνάτιου. Φαίνεται να έχει εντοπίσει το πρόβλημα που έχει δημιουργηθεί τις τελευταίες ημέρες σε πολλές οικογένειες: «Εάν μια γυναίκα ή ένας άνδρας ή εάν κάποιος γονέας θέλει να έρθει στην εκκλησία και υπάρχει αντίδραση στην οικογένεια, εγώ ως επίσκοπος λέω να μείνουν στο σπίτι». Είπε επίσης: «Αυτός που πιστεύει θα κοινωνήσει, δεν μπορεί κανείς να του το απαγορεύσει. Εάν αυτό στέκεται αφορμή για διχασμό στο σπίτι, εγώ συνιστώ να κάνει υπομονή».
Αν και δεν ξεκαθαρίζει τί είδους «υπομονή» (δηλαδή να μην κοινωνήσει ή να υπομείνει την αντίδραση των συγγενών του), εντούτοις σημασία έχει ότι ξέρουν το πρόβλημα. Ξέρουν ήδη για τον «διχασμό» που δημιουργούν (λες και δεν είχαμε μπόλικες αφορμές το τελευταίο διάστημα).
Ξέρουν ότι λειτουργούν διχαστικά για πολλές οικογένειες που βλέπουν ότι δεν είναι ασφαλές να πηγαίνουν οι μεγαλύτεροι στην εκκλησία και τις οδηγούν συνειδητά σε εσωτερικές διαμάχες.
Αλλά δεν νοιάζονται. Τουλάχιστον οι περισσότεροι από αυτούς.
Αλήθεια, είναι αυτοί «δημόσιοι λειτουργοί»; Οχι. Πρόκειται για θλιβερούς μεταπράτες της πίστης, μίζερους εμπόρους που ανησυχούν μήπως μείνει απούλητο το εμπόρευμα, μία επικίνδυνη συντεχνία που αποσκοπεί στη διατήρηση των κεκτημένων της εις βάρος του κοινωνικού συνόλου. Μια συμμορία κανονική με δομή, οργάνωση και μελετημένες μεθόδους εκβίασης.
Αλλη μία φορά:
Εδώ και τώρα πλήρης και οριστικός χωρισμός κράτους – εκκλησίας.
Αποπομπή όλων των ιερέων από την Ενιαία Αρχή Πληρωμών και μισθοδοσία τους από την περιουσία της Εκκλησίας.
Επιβολή των ίδιων φόρων που καταβάλλουν όλοι οι πολίτες για την περιουσία τους και στα εκκλησιαστικά ακίνητα.
Πράγματα που, ας μην ξεχνάμε, δεν τόλμησε ούτε η κυβέρνηση της Αριστεράς, ούτε φυσικά η σημερινή τα διανοείται – το αντίθετο μάλιστα μας οδηγεί σε ακόμα μεγαλύτερο σκοταδισμό.
Για την σημερινή όμως υπάρχει και η τεράστια ευθύνη αν μπροστά στην επιδημία θα υποκύψει στα ψηφαλάκια της εκκλησίας. Αν θα επιμείνει (σωστά) να είναι κλειστά τα ΚΑΠΗ όπου παίζουν πρέφα οι γέροντες σε έναν χώρο με άλλους 30-40 αλλά ταυτόχρονα θα κρατά ανοιχτές τις εκκλησίες όπου συνυπάρχουν (καθημερινά μάλιστα, εν μέσω Σαρακοστής και ενόψει Πάσχα) τουλάχιστον 100-150 ηλικιωμένοι πιθανοί φορείς και ταυτόχρονα πιθανά θύματα του κορονοϊού.
Μπορεί φυσικά ο καθένας μας να πιστεύει σε όποιον Θεό θέλει αλλά αυτή εδώ η συμμορία είναι πραγματικά επικίνδυνη.
Η σημερινή απόφαση της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος αποτελεί όχι μόνο μνημείο σκοταδισμού αλλά ενδεχομένως θα έπρεπε να αποτελέσει και αντικείμενο ποινικής αντιμετώπισης, για έκθεση μεγάλης μερίδας του κοινωνικού συνόλου σε τεράστιο κίνδυνο.
«Θα εξακολουθήσουμε στις Ορθόδοξες Εκκλησίες μας να λειτουργούμε και να κοινωνούμε, έχοντας την βεβαιότητα ότι κοινωνούμε στη Ζωή και στην Αθανασία» είπαν σήμερα.
Στην Ελλάδα το πρώτο κρούσμα κορονοϊού εντοπίστηκε στις 27 Φεβρουαρίου στη Θεσσαλονίκη. Σήμερα, 11 μέρες μετά, έχουμε 84 κρούσματα.
Στην Ιταλία, τα πρώτα δύο κρούσματα κορονοϊού εντοπίστηκαν στις 31 Ιανουαρίου στο Μιλάνο. Στις 20 πρώτες μέρες είχαν εντοπιστεί μόλις 6 κρούσματα. Ομως στις επόμενες 18 μέρες, μέχρι σήμερα, η χώρα ζει μια πραγματική καταστροφή με αστραπιαία εξάπλωση του ιού φτάνοντας πλέον στα 9.172 κρούσματα και 463 νεκρούς (update).
Μπορεί κανείς να εγγυηθεί τί θα γίνει και σε μας στις 40 μέρες;
Στην Ιταλία ο Πάπας κάνει πια τη λειτουργία από το ίντερνετ και φυσικά οι εκκλησίες έχουν κλείσει.
Στη Σαουδική Αραβία η κυβέρνηση ανέστειλε το προσκύνημα στη Μέκκα.
Στο Ιράν επίσης έχουν κλείσει όλοι οι χώροι θρησκευτικής συνάθροισης.
Ξαναλέω, αυτό το κείμενο δεν μιλάει για τον Θεό, για κανέναν Θεό. Δεν φταίνε οι Θεοί. Αφήστε τους εκεί που κάθονται και πιστέψτε σε όποιον γουστάρετε.
Το θέμα είναι τί κάνουν οι άνθρωποι που ισχυρίζονται ότι τους εκπροσωπούν. Πόσους νεκρούς θα χρειαστούν οι δικοί μας παπάδες για να πειστούν;
Οι δικοί μας, σήμερα, 11 μέρες μετά το πρώτο κρούσμα και με πολλαπλάσια κρούσματα από όσα είχε η Ιταλία στο πρώτο δεκαήμερο, μας λένε: «Θα εξακολουθήσουμε στις Ορθόδοξες Εκκλησίες μας να λειτουργούμε και να κοινωνούμε, έχοντας την βεβαιότητα ότι κοινωνούμε στη Ζωή και στην Αθανασία».
Είναι οι ίδιοι άνθρωποι που πριν από ένα χρόνο έσκιζαν τα ιμάτιά τους για να μείνουν στο δημόσιο μισθολόγιο. Αυτοπροσδιορίζονταν ως «δημόσιοι λειτουργοί» που παρέχουν «σημαντικό κοινωνικό έργο». Ποιος άλλος όμως δημόσιος λειτουργός μπορεί να υπηρετεί τόσο στρεβλά το κοινωνικό έργο που του ανατέθηκε (από ποιον άραγε;) χωρίς να αντιμετωπίζει πειθαρχικές ή ποινικές ευθύνες για λανθασμένες αποφάσεις του;
Σε ποιον λογοδοτούν οι ιεράρχες μας;
Στον Θεό και μόνο, όταν έρθει η ώρα τους;
Και μέχρι τότε τί γίνεται;
Καλυμμένοι πίσω από την ασφάλεια του δόγματος ξερνούν τη δική τους αλήθεια:
«Κανείς δεν αρρώστησε από τη Θεία Κοινωνία». Μια αλήθεια που είναι «αυταπόδεικτη» ακριβώς επειδή είναι… αναπόδεικτη.
Προσέξτε: Δεν μπορούν εκείνοι να το αποδείξουν. Αλλά δεν χρειάζεται κιόλας. Απλά ισχύει επειδή εσύ δεν μπορείς να αποδείξεις το αντίθετο. Ποτέ δεν εξακριβώθηκε επιστημονικά κάτι τέτοιο, ούτε φυσικά και το αντίθετο. Λες και ακολούθησε ποτέ κανείς κατά πόδας τους ηλικιωμένους που κοινώνησαν για να δουν αν αρρώστησαν ή πέθαναν μετά. Μπορούν ακριβώς να επικαλούνται το «ποτέ» επειδή εσύ δεν μπορείς να ερευνήσεις το «ίσως» και το «αν».
Δείτε το από την ανάποδη: Φέτος έχουμε 77 νεκρούς στην Ελλάδα από τη γρίπη. Ο μέσος όρος ηλικίας τους ήταν τα 75 έτη. Βάσιμα υποθέτω πως οι περισσότεροι από αυτούς πήγαιναν τακτικά στην εκκλησία και τακτικά κοινωνούσαν. Μπορείτε να αποδείξετε ότι ΔΕΝ κόλλησαν από εκεί; Όχι. Αρα μπορώ να ισχυριστώ ότι και οι 77 νεκροί κόλλησαν από τη συναναστροφή τους με άλλους ασθενείς στην Εκκλησία και από τη Θεία Κοινωνία. Λοιπόν η Θεία Κοινωνία μεταδίδει τη γρίπη και έχει ήδη σκοτώσει 77 ανθρώπους στην Ελλάδα. Μπορείτε να μου αποδείξετε το αντίθετο;
Χαμένος κόπος, δεν βγάζεις άκρη.
Το χειρότερο είναι ότι αυτή η συμμορία, με όπλο την πίστη, επηρεάζει σε μεγάλο βαθμό τους ηλικιωμένους, δηλαδή τις πιο ευπαθείς ομάδες, τις μανάδες, τους πατεράδες και τους παππούδες μας. Ακούν τη συμμορία περισσότερο από μας. Και το χειρότερο δεν είναι ότι την ακούν, είναι ότι την πιστεύουν υποκύπτοντας στον εκβιασμό: «Αν πιστεύετε στον Θεό, δεν έχετε άλλη επιλογή από το να πιστεύετε εμάς για να σας οδηγήσουμε σε Αυτόν».
Διάβασα σήμερα τα λόγια του επισκόπου Δημητριάδος Ιγνάτιου. Φαίνεται να έχει εντοπίσει το πρόβλημα που έχει δημιουργηθεί τις τελευταίες ημέρες σε πολλές οικογένειες: «Εάν μια γυναίκα ή ένας άνδρας ή εάν κάποιος γονέας θέλει να έρθει στην εκκλησία και υπάρχει αντίδραση στην οικογένεια, εγώ ως επίσκοπος λέω να μείνουν στο σπίτι». Είπε επίσης: «Αυτός που πιστεύει θα κοινωνήσει, δεν μπορεί κανείς να του το απαγορεύσει. Εάν αυτό στέκεται αφορμή για διχασμό στο σπίτι, εγώ συνιστώ να κάνει υπομονή».
Αν και δεν ξεκαθαρίζει τί είδους «υπομονή» (δηλαδή να μην κοινωνήσει ή να υπομείνει την αντίδραση των συγγενών του), εντούτοις σημασία έχει ότι ξέρουν το πρόβλημα. Ξέρουν ήδη για τον «διχασμό» που δημιουργούν (λες και δεν είχαμε μπόλικες αφορμές το τελευταίο διάστημα).
Ξέρουν ότι λειτουργούν διχαστικά για πολλές οικογένειες που βλέπουν ότι δεν είναι ασφαλές να πηγαίνουν οι μεγαλύτεροι στην εκκλησία και τις οδηγούν συνειδητά σε εσωτερικές διαμάχες.
Αλλά δεν νοιάζονται. Τουλάχιστον οι περισσότεροι από αυτούς.
Αλήθεια, είναι αυτοί «δημόσιοι λειτουργοί»; Οχι. Πρόκειται για θλιβερούς μεταπράτες της πίστης, μίζερους εμπόρους που ανησυχούν μήπως μείνει απούλητο το εμπόρευμα, μία επικίνδυνη συντεχνία που αποσκοπεί στη διατήρηση των κεκτημένων της εις βάρος του κοινωνικού συνόλου. Μια συμμορία κανονική με δομή, οργάνωση και μελετημένες μεθόδους εκβίασης.
Αλλη μία φορά:
Εδώ και τώρα πλήρης και οριστικός χωρισμός κράτους – εκκλησίας.
Αποπομπή όλων των ιερέων από την Ενιαία Αρχή Πληρωμών και μισθοδοσία τους από την περιουσία της Εκκλησίας.
Επιβολή των ίδιων φόρων που καταβάλλουν όλοι οι πολίτες για την περιουσία τους και στα εκκλησιαστικά ακίνητα.
Πράγματα που, ας μην ξεχνάμε, δεν τόλμησε ούτε η κυβέρνηση της Αριστεράς, ούτε φυσικά η σημερινή τα διανοείται – το αντίθετο μάλιστα μας οδηγεί σε ακόμα μεγαλύτερο σκοταδισμό.
Για την σημερινή όμως υπάρχει και η τεράστια ευθύνη αν μπροστά στην επιδημία θα υποκύψει στα ψηφαλάκια της εκκλησίας. Αν θα επιμείνει (σωστά) να είναι κλειστά τα ΚΑΠΗ όπου παίζουν πρέφα οι γέροντες σε έναν χώρο με άλλους 30-40 αλλά ταυτόχρονα θα κρατά ανοιχτές τις εκκλησίες όπου συνυπάρχουν (καθημερινά μάλιστα, εν μέσω Σαρακοστής και ενόψει Πάσχα) τουλάχιστον 100-150 ηλικιωμένοι πιθανοί φορείς και ταυτόχρονα πιθανά θύματα του κορονοϊού.
+ σχόλια + 1 σχόλια
👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Δημοσίευση σχολίου