Του Σ.Λ
Η ανάρτηση που έκανε στον προσωπικό λογαριασμό που διαθέτει στο twitter ο δημοσιογράφος Πάνος Χαρίτος αποτελείται μόνο από μια πρόταση.
Οι λίγες λέξεις του όμως αρκούν για να δείξουν ποια είναι η διαφορά αυτών που πραγματικά πιστεύουν, όχι ότι "επιτελούν λειτούργημα", αλλά ότι είναι ευσυνείδητοι επαγγελματίες, σε αντιθέσει με τα ερπετά της δημσιογραφίας.
Ο Πάνος Χαρίτος βρέθηκε στην φλεγόμενη απ' τους ιμπεριαλιστικούς βομβαρδισμούς Βαγδάτη, έδωσε ζωντανό ρεπορτάζ απ' το μακελειό που σκορπούσε το σιωνιστικό κράτος του Ισραήλ με θύματα άμαχους Παλαιστίνιους.
Δεν ασχολήθηκε με το "κούρεμα" του Πέτσα και τις στιλιστικές επιλογές της Μαρέβα.
Γι' αυτό, αν και στην επαγγελματική του θητεία έχει κάνει δεκάδες δημοσιογραφικές επιτυχίες, αν και εργάστηκε στα μεγαλύτερα ΜΜΕ του κόσμου και τα ρεπορτάζ του αναπαράχθηκαν απ' τους μεγαλύτερους ειδησεογραφικούς διαύλους, γράφει λίγες σειρές σε μέσω κοινωνικής δικτύωσης για να υπογραμμίσει την διαφορά ανάμεσα στους επαγγελματίες δημοσιογράφους και στα ερπετά σκωληκοειδής μορφής που παριστάνουν τους συναδέλφους του.
Και εδώ είναι η ουσία.
Θέλουμε να πιστεύουμε ότι, κάτω απ' την πίεση των γεγονότων, η κυβέρνηση θα αναγκαστεί να δώσει στην δημοσιότητα αναλυτικό κατάλογο ονομάτων ιστοσελίδων οι οποίες έγιναν αποδέκτες χρηματικού ποσού από την καμπάνια των 20 εκατομμυρίων ευρώ που διατέθηκαν για την καμπάνια ενημέρωσης για τον κορονοϊό.
Να ξεκαθαρίσουμε κάτι. Για μας -και είναι κάτι που το ψάχνουμε- το βασικό σκάνδαλο δεν είναι ότι έλαβαν μεγάλα χρηματικά ποσά ιστοσελίδες με διακριτή αναγνωσιμότητα, απ΄την διαφημιστική καμπάνια και ανταποκρίθηκαν στις επιταγές του ¨δημοσιογράφου" Φώτη Καρύδα, που τον πληρώνουμε για να προβάλλει το το lifestyle της συζύγου του πρωθυπουργού. Αυτό μπορεί να το θεωρήσουμε και αναμενόμενο.
Ούτε φυσικά θεωρούμε επιλήψιμο ότι απ' αυτή την καμπάνια πήραν λεφτά ΜΜΕ που πρόσκεινται στο ΚΚΕ και στο ΣΥΡΙΖΑ. Ισως το πιο σημαντικό και σ' αυτό έχουμε ξεκινήσει μια δημοσιογραφική έρευνα είναι μια ¨περίεργη" πληροφορία που κυκλοφορεί. Εκ πρώτης όψεως φαίνεται αδιανόητο να υπάρχουν τόσο "ψιλικατζήδες" κυβερνητικά λαμόγια, αλλά επειδή η πληροφορία κυκλοφορεί πλατιά διατηρώντας τις επιφυλάξεις μας την μεταφέρουμε: Στέλεχος υφυπουργείου που έχει σχέση με με τον καταμερισμό των χρημάτων ήρθε σε επαφή με ιδιοκτήτες κάποιων ιστότοπων που έχουν μηδαμινή απήχηση, τους εξασφάλισε διαφημιστική δαπάνη 5-10.000 με την συμφωνία να μοιραστούν.
Ακούγεται τρελό, και προβληματιστήκαμε πριν κάνουμε αυτή την ανάρτηση, αλλά κάποιοι επιμένουν σ' αυτό το υποτιθέμενο γεγονός.
Υ.Γ: Το παλεύω και ίσως μου βγει το πρώτο αποκαλυπτικό μου ρεπορτάζ 😋
Η ανάρτηση που έκανε στον προσωπικό λογαριασμό που διαθέτει στο twitter ο δημοσιογράφος Πάνος Χαρίτος αποτελείται μόνο από μια πρόταση.
Οι λίγες λέξεις του όμως αρκούν για να δείξουν ποια είναι η διαφορά αυτών που πραγματικά πιστεύουν, όχι ότι "επιτελούν λειτούργημα", αλλά ότι είναι ευσυνείδητοι επαγγελματίες, σε αντιθέσει με τα ερπετά της δημσιογραφίας.
Ο Πάνος Χαρίτος βρέθηκε στην φλεγόμενη απ' τους ιμπεριαλιστικούς βομβαρδισμούς Βαγδάτη, έδωσε ζωντανό ρεπορτάζ απ' το μακελειό που σκορπούσε το σιωνιστικό κράτος του Ισραήλ με θύματα άμαχους Παλαιστίνιους.
Δεν ασχολήθηκε με το "κούρεμα" του Πέτσα και τις στιλιστικές επιλογές της Μαρέβα.
Γι' αυτό, αν και στην επαγγελματική του θητεία έχει κάνει δεκάδες δημοσιογραφικές επιτυχίες, αν και εργάστηκε στα μεγαλύτερα ΜΜΕ του κόσμου και τα ρεπορτάζ του αναπαράχθηκαν απ' τους μεγαλύτερους ειδησεογραφικούς διαύλους, γράφει λίγες σειρές σε μέσω κοινωνικής δικτύωσης για να υπογραμμίσει την διαφορά ανάμεσα στους επαγγελματίες δημοσιογράφους και στα ερπετά σκωληκοειδής μορφής που παριστάνουν τους συναδέλφους του.
Και εδώ είναι η ουσία.
Θέλουμε να πιστεύουμε ότι, κάτω απ' την πίεση των γεγονότων, η κυβέρνηση θα αναγκαστεί να δώσει στην δημοσιότητα αναλυτικό κατάλογο ονομάτων ιστοσελίδων οι οποίες έγιναν αποδέκτες χρηματικού ποσού από την καμπάνια των 20 εκατομμυρίων ευρώ που διατέθηκαν για την καμπάνια ενημέρωσης για τον κορονοϊό.
Να ξεκαθαρίσουμε κάτι. Για μας -και είναι κάτι που το ψάχνουμε- το βασικό σκάνδαλο δεν είναι ότι έλαβαν μεγάλα χρηματικά ποσά ιστοσελίδες με διακριτή αναγνωσιμότητα, απ΄την διαφημιστική καμπάνια και ανταποκρίθηκαν στις επιταγές του ¨δημοσιογράφου" Φώτη Καρύδα, που τον πληρώνουμε για να προβάλλει το το lifestyle της συζύγου του πρωθυπουργού. Αυτό μπορεί να το θεωρήσουμε και αναμενόμενο.
Ούτε φυσικά θεωρούμε επιλήψιμο ότι απ' αυτή την καμπάνια πήραν λεφτά ΜΜΕ που πρόσκεινται στο ΚΚΕ και στο ΣΥΡΙΖΑ. Ισως το πιο σημαντικό και σ' αυτό έχουμε ξεκινήσει μια δημοσιογραφική έρευνα είναι μια ¨περίεργη" πληροφορία που κυκλοφορεί. Εκ πρώτης όψεως φαίνεται αδιανόητο να υπάρχουν τόσο "ψιλικατζήδες" κυβερνητικά λαμόγια, αλλά επειδή η πληροφορία κυκλοφορεί πλατιά διατηρώντας τις επιφυλάξεις μας την μεταφέρουμε: Στέλεχος υφυπουργείου που έχει σχέση με με τον καταμερισμό των χρημάτων ήρθε σε επαφή με ιδιοκτήτες κάποιων ιστότοπων που έχουν μηδαμινή απήχηση, τους εξασφάλισε διαφημιστική δαπάνη 5-10.000 με την συμφωνία να μοιραστούν.
Ακούγεται τρελό, και προβληματιστήκαμε πριν κάνουμε αυτή την ανάρτηση, αλλά κάποιοι επιμένουν σ' αυτό το υποτιθέμενο γεγονός.
Υ.Γ: Το παλεύω και ίσως μου βγει το πρώτο αποκαλυπτικό μου ρεπορτάζ 😋
Δημοσίευση σχολίου