Home » , » Νέα λίστα Πέτσα στα σκαριά

Νέα λίστα Πέτσα στα σκαριά

Από ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ , Παρασκευή 25 Σεπτεμβρίου 2020 | 12:40 π.μ.

Αν δεν έχεις ένα "στρατό" από ΜΜΕ, μπουκωμένων με δημόσιο χρήμα δεν μπορείς να κάνεις επικοινωνιακή διαχείριση των καταστάσεων, ούτε να προβάλεις μια εικονική πραγματικότητα δημιουργώντας πλασματικές εντυπώσεις και διαβρώνοντας συνειδήσεις. Κι αυτό το επικοινωνιακό επιτελείο του Μεγάρου Μαξίμου το γνωρίζει πολύ καλά.

Με νομοσχέδιο, λοιπόν, που κατατέθηκε στην βουλή και το οποίο υποτίθεται αφορούσε μέτρα ενίσχυσης για όσους επλήγησαν από τις πρόσφατες καταστροφικές πλημμύρες, "παρεισέφρησαν" και κάποια άρθρα που χαρίζουν εκατομμύρια στους ιδιοκτήτες ΜΜΕ, με το γνωστό πρόσχημα της διαφημιστικής "καμπάνιας" για την αντιμετώπιση της πανδημίας.

Και όλη αυτή η μεθόδευση περιλαμβάνεται  σε ένα νομοσχέδιο που φέρει τον τίτλο «Επείγουσες ρυθμίσεις για την αντιμετώπιση των καταστροφικών συνεπειών από την πορεία του μεσογειακού κυκλώνα «Ιανός», περαιτέρω μέτρα για την αντιμετώπιση των συνεχιζόμενων συνεπειών της πανδημίας του κορωνοϊού COVID-19 και άλλες κατεπείγουσες διατάξεις».

Στην εισηγητική του έκθεση αναφέρει ότι «είναι απαραίτητη η ανάθεση σε κατεπείγουσα βάση υπηρεσιών επικοινωνίας και ενημέρωσης κατά παρέκκλιση ειδικότερων διατάξεων»., πράγμα που σημαίνει ότι έχουμε μια νέα Πέτσινη λίστα.   

«Δαπάνη από τη δυνατότητα ανάθεσης με τη διαδικασία διαπραγμάτευσης, χωρίς προηγούμενη δημοσίευση διαγωνισμού, υπηρεσιών επικοινωνίας και ενημέρωσης των πολιτών καθώς και κάθε άλλης συναφούς υπηρεσίας, για την προστασία της δημόσιας υγείας και τη λήψη μέτρων για την αποτροπή διασποράς του κορονοϊού. Κατά παρέκκλιση ειδικότερων διατάξεων, το ύψος της οποίας δεν μπορεί να εκτιμηθεί καθώς εξαρτάται από πραγματικά γεγονότα (αριθμός και αξία συμβάσεων)», αναφέρει συγκεκριμένα η έκθεση του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους. 

Παράλληλα σε άρθρο του ίδιου νομοσχεδίου ορίζεται για το 2020 έκπτωση φόρου 100% για τις διαφημιστικές δαπάνες που πραγματοποιούν οι επιχειρήσεις, και αναστολή του τέλους της συνδρομητικής τηλεόρασης.

"Χέρι που σε ταΐζει δεν το δαγκώνεις", λέει μια λαϊκή ρήση και αυτή είναι η εξήγηση γιατί σχεδόν όλα τα ΜΜΕ έχουν μετατραπεί σε φιλοκυβερνητικές προπαγανδιστικές ντουντούκες.
Μοιράσου το :

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger