Home » , » Η κωλοτούμπα του Μητσοτάκη για τα πρόστιμα συναντάει ένα Σουλτάνο της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας

Η κωλοτούμπα του Μητσοτάκη για τα πρόστιμα συναντάει ένα Σουλτάνο της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας

Από ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ , Παρασκευή 15 Ιανουαρίου 2021 | 9:10 μ.μ.


Το τελευταίο διάστημα παρακολουθούμε μια ποιοτική αλλαγή του εκλογικού σώματος αν θεωρήσουμε ότι έχουν βαρύτητα οι τοποθετήσεις των χρηστών του διαδικτύου. 

Το διαπιστώσαμε πριν μερικές μέρες με τις αντιδράσεις που υπήρξαν με ερέθισμα ένα σκηνικό που υπήρξε με το "δάκρυ" του Κικίλια το επιβεβαιώσαμε σήμερα με την υποδοχή που είχε η κωλοτούμπα του Μητσοτάκη με τα πρόστιμα.

Δεν θα αναφερθούμε σ' αυτό, απλώς θα παραθέσουμε κάποιες τοποθετήσεις σχολιαστών του twittwr για να τεκμηριώσουμε το συμπέρασμα από ένα φημολογούμενο -αληθινό ή μη δεν γνωρίσουμε- ιστορικό φερόμενο γεγονός.

Λέγεται, ότι πριν κάποιους αιώνες ένας Σουλτάνος της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας, ήταν τρομερά φιλάργυρος και το μόνο του ενδιαφέρον ήταν να γεμίσει τα θησαυροφυλάκια του.

Φωνάζει, λοιπόν τον Βεζίρη και του δίνει διαταγή να βάλει φόρους στον κοσμάκη και μετά να τον ενημερώσει για τις αντιδράσεις του. Ετσι και έγινε.

 - «Πώς το πήρε ο κόσμος Βεζίρη μου;» ρώτησε ο Σουλτάνος. 

- «Πληρώνουν τους φόρους τους, αλλά διαμαρτύρονται, πολυχρονεμένε μου», ήταν η απάντηση. 

- «Άστους να διαμαρτύρονται. Πήγαινε και βάλε κι’ άλλους φόρους», αποκρίθηκε ο Σουλτάνος. 

Ξαναπάει ο Βεζίρης, βάζει νέους φόρους, επιστρέφει στον Σουλτάνο. 

- «Πώς το πήραν τώρα Βεζίρη μου;».  

- «Πάλι πληρώνουν τους φόρους τους, αλλά έχουν αγανακτήσει, πολυχρονεμένε μου: Φωνάζουν, βρίζουν, καυγαδίζουν». 

- «Αστους να φωνάζουν», αποκρίθηκε πάλι ο Σουλτάνος. «Ξαναβάλε νέους φόρους». 

Ξαναβάζει νέους φόρους ο Βεζίρης, επιστρέφει στον Σουλτάνο. 

- «Τί γίνεται Βεζίρη μου;» 

- «Μεγάλη ησυχία Σουλτάνε μου. Γελά, τραγουδά, σας σατιρίζει πολυχρονεμένε  και χορεύει στους δρόμους....». 

- «Για όνομα του Αλλάχ, Βεζίρη μου! Πήγαινε γρήγορα να κόψεις τους φόρους, μην έχουμε καμιά επανάσταση», αποκρίθηκε τρομοκρατημένος ο Σουλτάνος.

Το παραπάνω το αφιερώνουμε στην κυβέρνηση, αν και αμφιβάλουμε αν μπορεί να καταλάβει το νόημα του.














Μοιράσου το :

+ σχόλια + 1 σχόλια

16 Ιανουαρίου 2021 στις 12:26 π.μ.

Σύντροφε συντάκτη του άρθρου, πολύ σωστά μιλάς για ποιοτική αλλαγή του εκλογικού σώματος. Ουσιαστική όμως ποιοτική αλλαγή του εκλογικού σώματος θα υπάρξει, εφόσον στις επόμενες εκλογές θα προσέλθει το 100% για να ψηφίσει, έστω το 80%. Μακάρι! Από τα βάθη της καρδιάς μου το εύχομαι! Φοβάμαι όμως, πως δεν...

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger