Αν έχει κανείς το κουράγιο να διαβάσει την σοκαριστική συνέντευξη που παραχώρησε ο Νίκος Σ. -ένα 19χρονο παιδί που ήρθε από την επαρχία για να σπουδάσει ηθοποιός και .συνάντησε "έναν ισχυρό σκηνοθέτη που θέλησε να τον... «βοηθήσει»"- θα ανατριχιάσει. (Η συνέντευξη δόθηκε στην δημοσιογράφο Ναταλί Χατζηαντωνίου και δημοσιεύεται στην ιστοσελίδα 2020mag.gr). Είναι μια υπόθεση που θα πάρει τον δρόμο της δικαιοσύνης. Από την συνέντευξη όμως αντιλαμβανόμαστε όλοι ποιος είναι ο εγκληματίας "ισχυρός σκηνοθέτης" που αναφέρετε.
Αν επιβεβαιωθούν οι φήμες που κυκλοφορούν θα εκπλαγούμε ποιοι στην πραγματικότητα είναι αυτοί που υποτίθεται ποιούν ήθος και ποιοι έχουν αναλάβει το "λειτούργημα" της ενημέρωσής μας. Φυσικά μιλάμε για ορισμένες περιπτώσεις και δεν τους τσουβαλιάζουμε όλους.Υ.Γ: Το βασικό "προσόν" του πρώην απόφαση του καλλιτεχνικού διευθυντή του Εθνικού θεάτρου, Δημήτρη Λιγνάδη, ήταν ο αντικομμουνισμός και κάθε τι που είχε σχέση με την αριστερά.
Πέρα απ' τις αλλεπάλληλες συνεντεύξεις του στις οποίες διατυμπάνιζε τα πολιτικά του φρονήματα μια απ΄ τις πρώτες του ενέργειες σαν διευθυντής του "Ε.Θ" ήταν να "τιμήσει" την Ελένη Παπαδάκη μετονομάζοντας το ισόγειο του «Ρεξ» σε Σκηνή «Ελένη Παπαδάκη».
Ηταν μια ενέργεια που ξεσήκωσε θύελλα διαμαρτυριών από προοδευτικούς καλλιτέχνες με τον ΣΕΗ να εκδίδει ανακοίνωση όπου ανάμεσα στα άλλα τονιζόταν: "Γιατί το Εθνικό Θέατρο επιλέγει, ανάμεσα στους δεκάδες μεγάλους ηθοποιούς στην ιστορία του ελληνικού θεάτρου την Ελένη Παπαδάκη, που παρότι ταλαντούχα καλλιτέχνιδα, αποτελεί έως τις μέρες μας μια αμφιλεγόμενη προσωπικότητα;' (Διαβάστε περισσότερα)
+ σχόλια + 1 σχόλια
Η μεγαλυτερη " ανωμαλία" που έκανε ο Λιγνάδης είναι οτι έδωσε στη σκηνη του εθνικου το όνονα μιας τροτεζας των κατακτητών που τιμωρησε η οπλα με υποδειξη της (δεξιας ) αντιστασιακης εφημεριδας ελληνικο αίμα που αποκαλυψε πρωτη το ρόλο της.
Δημοσίευση σχολίου